Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,525,097 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#2241 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MesMeRise, 13.9.2007 16:02:

Se oli kyllä paras se komentti, et sitä varten on hoitajia ettei mun tarvi viettää aikaa lapseni kanssa *nauru* *whaat*



no joo... *eiei* satun jutut muutenkaan ei oo mistään kotosin

--
pinkki on pop!!!

nethr

Posts: 763

#2242 • • nethr !!

Occu, 13.9.2007 16:04:
kelasvatten poistaa soppaa 250-300e


Poistivatko jo? Mitä hä? Onks raittiusliike loppunut jo? Ohhoh! Nyt Heli voi vetää plexit ja näyttää sisimpänsä *pepsodent*

Jaaha, Aki on sit näyttäny munaa tuolla - "jee"

--
xD

Occu

Posts: 2,528

#2243 • • Occu

nethr, 13.9.2007 16:25:
---
Occu, 13.9.2007 16:04:
kelasvatten poistaa soppaa 250-300e

---

Poistivatko jo? Mitä hä? Onks raittiusliike loppunut jo? Ohhoh! Nyt Heli voi vetää plexit ja näyttää sisimpänsä *pepsodent*

Jaaha, Aki on sit näyttäny munaa tuolla - "jee"



ei ne viellä ole mitään ostannut.
kovasti ovat suunnitelleet kiskareissun ostoslistaa lähinnä.

tosin siellähän voi olla vain 50tlk alkoholia myynnissä.

--
..::MOI::..

nethr

Posts: 763

#2244 • • nethr !!

Occu, 13.9.2007 16:44:
---
ei ne viellä ole mitään ostannut.
kovasti ovat suunnitelleet kiskareissun ostoslistaa lähinnä.

tosin siellähän voi olla vain 50tlk alkoholia myynnissä.



Toivotaan parasta *vink**vink*

--
xD

Sallakat

Posts: 2,220

#2245 • • Edited Sallakat jungle, baby !
noniin! hyvältä näyttää kun sauli ja timo kasaa hurjasti viinaa kasseihin ärrällä *jiihaa*
Vois tuen vuoksi dokata itsekin tänään *iloinen*

Bileet! toivottavasti.
AnderS

Posts: 470

#2246 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Sallakat, 13.9.2007 17:12:
noniin! hyvältä näyttää kun sauli ja timo kasaa hurjasti viinaa kasseihin ärrällä *jiihaa*
Vois tuen vuoksi dokata itsekin tänään *virne*

Bileet! toivottavasti.



Tämä on just se piristysruiske mitä on kaivattu! Kyllä bb-talossa on tänään kunnon bileet. Satanen vetoa niin siellä vongataan tänään, ja rajusti!*nauru*
MiMoSa

Posts: 1,664

#2247 • • Edited MiMoSa
Nyt niillä on 117 pulloa/tölkkiä kaljaa/siideriä/lonkeroa.*jiihaa*

edit: eikun niitä olikin 116, mut ihan sama, tänään on BILEET!*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

asdf

Posts: 3,155

#2249 • • asdf

remotion, 13.9.2007 16:05:
[Heka ja siat]



Hyi hitto et noi possut on ahtaasti noissa häkeissä. x( Tuli ihan paha mieliki.
larzizi

Posts: 1,661

#2251 • • larzizi
Heka kyllä piristi mun iltaani *lmao* Kuinka joku aikuinen voi olla noin lapsellinen. Kamala ärripurri ja mökötys. Ymmärrän kyllä, että onhan se vähän ikävää, jos on toista kertaa putkeen häätöäänestyksessä, mutta Heka veti kyllä aika överiksi. "Sä ET VOI tietää miltä tää tuntuu. Sä ET VOI!". Voi vittu :D Yleensä noin sanotaan, jos joku läheinen on kuollut tms. Ja kun vielä toiset yrittää auttaa oloa kaikin keinoin ja sanoo, että ei tässä nyt ole montaa tuntia enää. "Mut mä tiedän etten mä nuku hetkeäkään ens yönä, jos nukun ulkona". Ja sit se viel ihmettelee minkä takia se joutuu koko ajan äänestykseen. Voi vittu oikeesti! :D Jos on pakko olla noin vitun naurettava ja lapsellinen ja valittaa koko ajan, niin menis sitten sinne sisälle.

Tupakoidenkin viemisestä alkoi heti kauhee ruikutus ja "vittuvittuvittuvittuvittu". Koittais sit hillitä sitä kieltään, että ei menis olosuhteet enää pahemmaksi.

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lohikarme

Posts: 1,730

#2252 • • lohikarme RitariVittupää

larzizi, 13.9.2007 23:13:
Heka kyllä piristi mun iltaani *lmao* Kuinka joku aikuinen voi olla noin lapsellinen. Kamala ärripurri ja mökötys. Ymmärrän kyllä, että onhan se vähän ikävää, jos on toista kertaa putkeen häätöäänestyksessä, mutta Heka veti kyllä aika överiksi. "Sä ET VOI tietää miltä tää tuntuu. Sä ET VOI!". Voi vittu :D Yleensä noin sanotaan, jos joku läheinen on kuollut tms. Ja kun vielä toiset yrittää auttaa oloa kaikin keinoin ja sanoo, että ei tässä nyt ole montaa tuntia enää. "Mut mä tiedän etten mä nuku hetkeäkään ens yönä, jos nukun ulkona". Ja sit se viel ihmettelee minkä takia se joutuu koko ajan äänestykseen. Voi vittu oikeesti! :D Jos on pakko olla noin vitun naurettava ja lapsellinen ja valittaa koko ajan, niin menis sitten sinne sisälle.

Tupakoidenkin viemisestä alkoi heti kauhee ruikutus ja "vittuvittuvittuvittuvittu". Koittais sit hillitä sitä kieltään, että ei menis olosuhteet enää pahemmaksi.

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä *justjoo*



Hekan kaverina täytyy sanoa että ei ole talossa oikeen oma itsensä ollut.

--
Qualis artifex pereo

larzizi

Posts: 1,661

#2254 • • larzizi

lohikarme, 13.9.2007 23:29:
Hekan kaverina täytyy sanoa että ei ole talossa oikeen oma itsensä ollut.


Positiivista. En ainakaan itse kestäisi hetkeäkään ihmistä, joka käyttäytyy noin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

oooo

Posts: 1,249

#2255 • • oooo
Oon varmaan ainut kuka tykkää Hekasta *nauru*

Musta sen kiukkuilu oli lähinnä höpöä ja melkeinpä samalla söpöä.

Kyl muaki vituttas. Mä meen paskaksi, jos multa riistetään vesi, tupakat ja on kylmää plus likainen olo ja samalla mietityttää, kuka lähtee talosta. Ja talossa oleminen ei ehkä aina muutenkaan ole herkkua.

Plus mun mielestä sen saa näyttää, jos vituttaa.

Eli en voi valittaa siitä, kun ymmärrän sen ärsyyntymisen ja niin musta Heka on just kiva *nauru*
Sallakat

Posts: 2,220

#2256 • • Sallakat jungle, baby !
hähää hekahan on ihan lepponen kaveri kännissä *nauru*
ihan hauska ilta tästä on tullut housujen vaihdon sun muun myötä. Voi olla, että asiaan vaikuttaa omat kannatuskotikännit *känni*
lohikarme

Posts: 1,730

#2257 • • lohikarme RitariVittupää
Heka on reilu ja rehti kaveri ja uskon että pääsee vielä pitkälle, jos vaan vähän hillitsee innokkuuttaan hallita tilanteita. Satu taasen saisi mun mielestä painua vittuun. Teennäisempää ihmistä saa hakea.

--
Qualis artifex pereo

oooo

Posts: 1,249

#2258 • • oooo

larzizi, 13.9.2007 23:13:

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä



*nauru* Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*

Tää juttu nyt ei siis Hekan tapaukseen liittyen, vaan yleisesti.
Ninka

Posts: 564

#2259 • • Ninka
joo on kyllä aika väsynyttä meininkiä (en omista 24/7)..

Eikä muuten munattomassa keijukais saulissa oo mitään vikaa, söpö poika. Jakso ainaki alussa olla ilonen ja positiivisel asenteel, mut kai tollasessa pystyyn kuollees joukos vittuuntuu kuka tahansa.

Toi heka possu oli kyl mahtava, mut voi pikku *possu*, kauhee mihin sukkuloihin ne on ängetty *uuh*

Ja kakia ei saa mollata, kaki on legenda !!

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Ninka

Posts: 564

#2260 • • Ninka

satumetsä, 13.9.2007 23:50:
---
larzizi, 13.9.2007 23:13:

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä

---

*nauru* Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*



yhdyn edelliseen *joo*
Ehkä kannattaa ite henkilökohtasesti tutustua ennen ku tuomitsee. Ei ainakaan mun kavereilla oo välttämättä ihan samat mieltymykset ku mulla, että ottaisin niiden puheet "täytenä totena". Ja levittelis niit jossain netin forumis.

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*