MesMeRise, 13.9.2007 16:02:
Se oli kyllä paras se komentti, et sitä varten on hoitajia ettei mun tarvi viettää aikaa lapseni kanssa
no joo... satun jutut muutenkaan ei oo mistään kotosin
4,996 posts, 250 pages, 1,542,531 views
MesMeRise, 13.9.2007 16:02:
Se oli kyllä paras se komentti, et sitä varten on hoitajia ettei mun tarvi viettää aikaa lapseni kanssa
Occu, 13.9.2007 16:04:
kelasvatten poistaa soppaa 250-300e
nethr, 13.9.2007 16:25:
---
Occu, 13.9.2007 16:04:
kelasvatten poistaa soppaa 250-300e
---
Poistivatko jo? Mitä hä? Onks raittiusliike loppunut jo? Ohhoh! Nyt Heli voi vetää plexit ja näyttää sisimpänsä
Jaaha, Aki on sit näyttäny munaa tuolla - "jee"
Occu, 13.9.2007 16:44:
---
ei ne viellä ole mitään ostannut.
kovasti ovat suunnitelleet kiskareissun ostoslistaa lähinnä.
tosin siellähän voi olla vain 50tlk alkoholia myynnissä.
Sallakat, 13.9.2007 17:12:
noniin! hyvältä näyttää kun sauli ja timo kasaa hurjasti viinaa kasseihin ärrällä
Vois tuen vuoksi dokata itsekin tänään *virne*
Bileet! toivottavasti.
remotion, 13.9.2007 16:05:
[Heka ja siat]
Zenni, 13.9.2007 18:30:
---
remotion, 13.9.2007 16:05:
[Heka ja siat]
---
Hyi hitto et noi possut on ahtaasti noissa häkeissä. x( Tuli ihan paha mieliki.
larzizi, 13.9.2007 23:13:
Heka kyllä piristi mun iltaani Kuinka joku aikuinen voi olla noin lapsellinen. Kamala ärripurri ja mökötys. Ymmärrän kyllä, että onhan se vähän ikävää, jos on toista kertaa putkeen häätöäänestyksessä, mutta Heka veti kyllä aika överiksi. "Sä ET VOI tietää miltä tää tuntuu. Sä ET VOI!". Voi vittu :D Yleensä noin sanotaan, jos joku läheinen on kuollut tms. Ja kun vielä toiset yrittää auttaa oloa kaikin keinoin ja sanoo, että ei tässä nyt ole montaa tuntia enää. "Mut mä tiedän etten mä nuku hetkeäkään ens yönä, jos nukun ulkona". Ja sit se viel ihmettelee minkä takia se joutuu koko ajan äänestykseen. Voi vittu oikeesti! :D Jos on pakko olla noin vitun naurettava ja lapsellinen ja valittaa koko ajan, niin menis sitten sinne sisälle.
Tupakoidenkin viemisestä alkoi heti kauhee ruikutus ja "vittuvittuvittuvittuvittu". Koittais sit hillitä sitä kieltään, että ei menis olosuhteet enää pahemmaksi.
Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä
lohikarme, 13.9.2007 23:29:
Hekan kaverina täytyy sanoa että ei ole talossa oikeen oma itsensä ollut.
Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä
satumetsä, 13.9.2007 23:50:
---
---
Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.
Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia