Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,508,534 views

POSER

Posts: 800

#2262 • • Edited POSER Wimp and Poser

POSER, 14.9.2007 02:17:
---
Ninka, 13.9.2007 23:58:
yhdyn edelliseen *joo*
Ehkä kannattaa ite henkilökohtasesti tutustua ennen ku tuomitsee. Ei ainakaan mun kavereilla oo välttämättä ihan samat mieltymykset ku mulla, että ottaisin niiden puheet "täytenä totena". Ja levittelis niit jossain netin forumis.



---

Russutusta ja valitusta.

edit:Mun ei varmaan kannata sanoo tähän yhtään mitään jottei taas päästä taisteleen jostain off topic aiheesta taas mitään, joten muokkasin sen poies

edit2: Nii ja Heka on ihan perseestä, mutta Satu on vielä enemmän. Joten Satu heleen sieltä.

--
Keppiä Jehoville!

larzizi

Posts: 1,661

#2263 • • larzizi

satumetsä, 13.9.2007 23:50:
*nauru* Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*

Tää juttu nyt ei siis Hekan tapaukseen liittyen, vaan yleisesti.


Ihan kuin tarkottaisin, että kaikki ajattelevat niin? :D Se oli heidän mielipiteensä, that's it.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mark

Posts: 7,311

#2264 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Eihä ne perkele saanu ees riitaa, panemista, vaarallisia tilanteita tai sikaa paljussa aikaan *poks* Btw. Aki on kyl yks ällöyden multihuipentuma, voi luoja mitä läppää huhhuh *dissaa**sars* Jos oisin nainen ja oisin ollu Kadi eilen, se vitu turtle ois saanu pataa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Yallu

Posts: 1,910

#2265 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?
josbe

Posts: 1,982

#2266 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?


Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.
Lyylikki

Posts: 2,975

#2267 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

josbe, 14.9.2007 09:39:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?

---

Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.



No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?
Yallu

Posts: 1,910

#2269 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Lyylikki, 14.9.2007 09:46:
---
josbe, 14.9.2007 09:39:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?

---

Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.

---


No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?


Niinpä.. Jos joku mun kavereista sanoo että toi tyyppi tossa vieressä on todellinen keijo, niin kyllä se nyt vaan luo ennakkoasenteita kyseistä ihmistä kohtaan. Kaikilla on ennakkoluuloja, KAIKILLA.
MissKoo

Posts: 1,289

#2270 • • MissKoo
Siis mua ärsyttää se Timo. Luin just BB:n sivuilta että se on valittanut 'joutuneensa tilanteeseen johon ei ois halunnut' tms. vastaavaa. No oisko kandennut kaks kertaa miettiä ennenkun pokaa ekan mimmin sieltä talosta?? *ding* Sit mua ärsyttää tollanen pelittäminen mitä se tekee sille Sadulle. Se Satuhan on ihan idari ja rikkaan perheen hemmoteltu kakara, mutta kuitenkin toi mitä toi Timo sille tekee on jotenkin epäkohteliasta ja alentavaa. Mutta musta Satua ei sais häätää, koska sitten vasta draamaa oiskin jos näkis miten se hajoilee kun Timo dumppais sen.

Lisää draamaa, pidetään ne ärsyttävät tyypit talossa! Jos äänestetään kaikki 'kivat ja mukavat' jatkoon, niin tuleekos vähän tylsää! *joo*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2271 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kiva että juopottelevet näin keskellä kaunista päivääkin. Ei ne ilm ole mitään tehny koko yönä öölin määrästä huolimatta kuitenkaan. Kansa vaatii kirkasta viinaa BB-taloon (mieluiten jossain myöhemmässä dokaussessiossa vaikutuksen maksimoimiseksi, mutta vois kai ne nytkin)!

Ja Jarkko kuulemma just mainitsi sanan "kiksukarvat".
Mark

Posts: 7,311

#2272 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 14.9.2007 10:45:
Kiva että juopottelevet näin keskellä kaunista päivääkin. Ei ne ilm ole mitään tehny koko yönä öölin määrästä huolimatta kuitenkaan. Kansa vaatii kirkasta viinaa BB-taloon (mieluiten jossain myöhemmässä dokaussessiossa vaikutuksen maksimoimiseksi, mutta vois kai ne nytkin)!

Ja Jarkko kuulemma just mainitsi sanan "kiksukarvat".



Joku niist (oisko ollu Heka) diggas Armin van Buurenista *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mummoankka

Posts: 369

#2273 • • Edited mummoankka

Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

...se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?



Onko toi nyt muka jollain tavalla sama asia? Jos sun frendi ei pidä jostain ihmisestä, ja se mielipide ei vaikuta suhun, niin miten toi muijan hakkaaminen siihen liitty??? Ei vissiin siitä ollu puhe? *whaat*
Vai menikö multa jotain pahasti ohi... *ding*
Sallakat

Posts: 2,220

#2274 • • Sallakat jungle, baby !

**JenKKis**, 14.9.2007 10:49:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

...se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia *nauru*


---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?

---


Onko toi nyt muka jollain tavalla sama asia? Jos sun frendi ei pidä jostain ihmisestä, ja se mielipide ei vaikuta suhun, niin miten toi muijan hakkaaminen siihen liitty??? Ei vissiin siitä ollu puhe? *whaat*
Vai menikö multa jotain pahasti ohi... *ding*



ei munkaan mielestä liity asiaan, ei ainakaan ole hyvä vertauskohde millään lailla.
Mutta jos lopetetaan tää offtopicointi ja ah niin perinteinen klubitusvänkäys asiasta!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2275 • • Kon-tiki The Unsinkable

Mark,
Ja Jarkko kuulemma just mainitsi sanan "kiksukarvat".

---


Joku niist (oisko ollu Heka) diggas Armin van Buurenista *pepsodent*

-M



F*n kiksufriikit (järkeenkäypää sinänsä)
Miinapiina

Posts: 3,494

#2276 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MissKoo, 14.9.2007 10:34:
-nips-

Lisää draamaa, pidetään ne ärsyttävät tyypit talossa! Jos äänestetään kaikki 'kivat ja mukavat' jatkoon, niin tuleekos vähän tylsää! *joo*



kyllä, tulee niin tylsää ku kaikki ärsyttävät lähtee.
heka ulos ja satu taloon!!!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

josbe

Posts: 1,982

#2277 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lyylikki, 14.9.2007 09:46:
No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?


En sanonutkaan niin. Sanoin vain, että se, hakkaako joku jotain on hieman eri asia kuin se, tykkääkö joku jostain.

Mutta vastauksena kysymykseesi, varmasti vaikuttaa joo. En kuitenkaan ole sokeasti samaa mieltä kavereitteni kanssa ja pidän jopa monistakin ihmisistä, joista kaverini eivät pidä.
Lyylikki

Posts: 2,975

#2278 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

josbe, 14.9.2007 11:13:
---
Lyylikki, 14.9.2007 09:46:
No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?

---

En sanonutkaan niin. Sanoin vain, että se, hakkaako joku jotain on hieman eri asia kuin se, tykkääkö joku jostain.

Mutta vastauksena kysymykseesi, varmasti vaikuttaa joo. En kuitenkaan ole sokeasti samaa mieltä kavereitteni kanssa ja pidän jopa monistakin ihmisistä, joista kaverini eivät pidä.



Yleensäkään en pidä siitä, että mulle annetaan valmiita mielikuvia joistain ihmisistä. Muun muassa uuden työn aloittaessani olin taas helisemässä, kun mieluummin muodostaisin itse oman kuvan ihmisistä, enkä ottaisi niitä valmiiksi tarjoiltuja. Sit kuulee näitä, että: "Satu sanoo asioita välillä tosi pahasti, muuuuut kyllä se on oikeesti ihan mukava ihminen." *ding*

Kuitenkin, vaikka kuinka päättäisin, että muitten mielipiteet ei vaikuta muhun ja mun muodostamaan kuvaan, niin ei se kyllä ihan totta ole. Toisaalta taas lähimpien kavereiden mielipiteet saattavat vaikuttaa suurestikin. Jotakin tyyppiä saattaa diggailla jo valmiiksi, tuntematta itse ihmistä ollenkaan.

*nauru* Esim. niinku sua Tarun puheitten perusteella *nauru*

Niin ja Henristä on muodostunut ihmisille tietty kuva ohjelman perusteella. Jos joku tyypin "tunteva" vielä vahvistaa kuvaa, niin tottahan sitä helposti uskookin. Täälläkin kuitenkin on esitetty kannanottoja myös toiseen suuntaan ja myös niin, että Henri ei ole oma itsensä tuolla.
nethr

Posts: 763

#2279 • • nethr !!

Miinapiina, 14.9.2007 11:09:
---

kyllä, tulee niin tylsää ku kaikki ärsyttävät lähtee.
heka ulos ja satu taloon!!!! *joo*



Joo miinusta lähti Hekalle. Jos satu on tuolle vielä pari kolme viikkoa niin joku salettiin pimahtaa siihen ja sen juttuihin. Antenniosastoa kehiin \o/

--
xD

oooo

Posts: 1,249

#2280 • • Edited oooo

Yallu, 14.9.2007 09:15:
Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?



En.

Miksi mä uskoisin jotain, mitä JOKU heittää jossain JOSTAIN tyypistä.
Ties kuinka monen ihmisen kautta sekin juoru on kulkeutunut ja paisunut siinä matkan varrella. Tai sitten ei. Mutta kun ei voi tietää.

Jotta voin uskoa täytyy sen asian tulla ihmisen suusta johon todella luotan ja täytyy sen asian olla ihan varma, että uskon.

Siltikin:
Hyvä ystävä on sanonut mulle, että mies yritti raiskata sen ja yht äkkiä ei yrittänytkään. Joku hyvä ystävä sanoi, että mies ryösti sen ja sitten ei ryöstänytkään. Toinen ihminen sano, että sitä vainotaan mutta ei vainottukkaan.

Liian monta kertaa olen kuullut ihmisten suusta hienoja totuuksia muista ihmisistä ja ne totuudet ovatkin osoittautuneet valheiksi.

Eli en, en usko automaattisesti kaikkea, mitä ihmisistä sanotaan, oli se sitten hyvää tai pahaa. Siihen uskomiseen vaaditaan enemmän, kun lause: "toi äijä muuten hakkaa muijaansa".


Pitäskö mun nytki uskoa et hei, Heka on paska jätkä, koska siitä on sanottu niin!! *nauru*