Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:
Ootsä homo?vala, 27.8.2009 13:03:
Mul on aikamoiset puskat tossa silmien yläpuolella. Pitäisköhän ruveta nyppii niitä:)
4,996 posts, 250 pages, 1,538,267 views
Ootsä homo?vala, 27.8.2009 13:03:
Mul on aikamoiset puskat tossa silmien yläpuolella. Pitäisköhän ruveta nyppii niitä:)
Yallu, 27.8.2009 13:08:
---
vala, 27.8.2009 13:03:
---
Ootsä homo?
Lyylikki, 27.8.2009 12:50:
Olis ihan tsykolookisesta hauska tietää, että mitenkä noi taloon menijät arvioi omaa käyttäytymistään tai aikovatko ne muuttaa sitä tonne mennessään. Itse juuri eilen kun katselin ekaa lähetystä, niin miettiskelin, että jos itse menisi taloon, niin olisko hauskaa tehdä itse-itsestään pikkuinen koe-eläin: jos on siviilissä kova juoruilemaan, niin tuolla pamauttaisikin kaikki päin naamaa, siviilissä hippi, tuolla kovat kaulassa tms.
lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)
René Patrick, 27.8.2009 17:17:
Aso versus Bruno pics
alek szahala, 26.8.2009 21:37:
Aika limanen heppu toi Aso :D Hyvät ilmeet aina ku tiirailee uusien akkojen tissi ja perseet läpi :D
Reivaaja, 27.8.2009 20:11:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)
---
Mix se pitäis tehdä tollein? Paljon 'tehokkaampaa' on etsiä roolin täyttävä henkilö. Toki ne miettii synergioita tarkkaan, jottei tuu esim. väkivaltaa taloon ja pysyy kiinnostus yllä.
Taitaa ne sun 'tuntemat' (mun skaalalla tietämät) tyypit kusettaa häpeän johdosta. ;)
E: ois pitäny lukee koko ketju...
Eyebreak, 28.8.2009 00:22:
Nörtti-Esa on jees.
sativa, 28.8.2009 22:18:
Oon katsonut joka ikisen tuotantokauden kyseisestä sarjasta. Tänään katoin ekan jakson tästä, ja en voi ku todeta että voi vittu! Ei todellakaan kiinnosta kattoa tota paskaa mitä "viihteeksi" kutsutaan. Noi ihmisetkään eivät herätä mussa mitään mielenkiintoa, lähinnä ärsyttää katsoa tota lapsellista meininkiä - eikä edes ärsytä sillälailla, että pitäis seuraava jakso kattoa. Ekoissa tuotantokausissa oli psykologinen aspekti niin paljon vahvempi ja talossa muitakin ku teinejä (vai olinko itse vain niin nuori sillon?), että sitä seurasi ihan sen vuoksi. Jep, meitsi vaihtaa "luukkua".
lohikarme, 27.8.2009 10:51:
---
Super-Kerttu, 27.8.2009 10:51:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:46:
Kerttu: Siis noiden tyyppien roolitkin on täysin käsikirjotettuja. Tää on tieto :)
---
JEP JEP! Ihanko tuottaja sen sulle kertoi? Sun mielestä varmaan muidenkin tositv-ohjelmien roolit on käsikirjoitettu. Aikamoinen näyttelijälahjakkuus saa olla, että jaksaa roolia vetää 3 kk putkeen! Ja vielä sen jälkeenkin..?
---
No mä tunnen viimeseltä kolmelta kaudelta suurimman osan asukkaista (valokuvannu yms) ja tiiän miten kuvio toimii :)