4,996 posts, 250 pages, 1,538,515 views
yertle, 10.10.2008 12:27:
Ehkä sanan "läyhääminen" käyttö loppuu kokonaan Ei siinä mitään et ne talossa käyttää sitä, tai että ihmiset käyttää sitä muuallakin, mutta kun se Vappuki siellä telkkarissa käyttää sitä, ja Janne myöskin, ja sitten vielä siellä nettisivuilla. Menee jo mun mielestä liian pitkälle.
T-Justice, 10.10.2008 12:36:
Sunnuntaina sitten Ade pois, odottava äiti tarvitsee Adea enemmän kuin katsojat
bubbelgum, 10.10.2008 13:10:
Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin. Loppupeleissä se on kuitenkin perusluonteeltaan selkeesti sympaattinen ja mukava kaveri, joka ei oikeesti halua kellekkään mitään pahaa. Ja sen lisäksi se on yksi niistä harvoista jotka jaksaa tuolla keksiä puuhaa, ja heittäytyy juttuihin täysillä aina mukaan. Eikä istu yksinään missään hiljaa "mököttämässä" niinku eräät seinakukat siellä tekee. Eli peukut pysyy pystyssä vieläkin että mies pysyisi talossa.
sapeli, 10.10.2008 09:40:
---
MissKoo, 10.10.2008 09:08:
Mikä tolle Nikolle tuli? Ohhoh. Siis mä oon suorastaan pitänyt vähän Nikosta, siksi kun se on niin viihdyttävä, mutta nyt meni kyllä aika överiksi.
---
Mulla tuli mieleen että josko se ois kyrsiintynyt kun sen synttärit jätettiin (sen näkökulmasta) kokonaan huomiotta?
---
T-Justice, 10.10.2008 12:36:
Sunnuntaina sitten Ade pois, odottava äiti tarvitsee Adea enemmän kuin katsojat
---
Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana.
AnderS, 10.10.2008 18:54:
Tämä BB-kausi on ensimmäinen jossa mulla ei ole yhtään suosikkia. Ehkä se johtuu siitä että talon fiilis on ihme teiniangsti kamaa. Kaikki vaan nälvii, puhuu toisista paskaa ja iskee puukkoa kilokaupalla selkään.
Eyebreak, 10.10.2008 12:16:
Ihan perseestä. EI tollasen takia pitäs häätää.
Ainoo hyvä ja viihdyttävä asukas ja sekin lähtee noin naurettavasta syystä.
Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana.
Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin.
Mark, 10.10.2008 11:31:
---
Sithän ne voi pitää toisillee seuraa Teron kanssa. Ruukkukasvien kokoontumisajot
subu, 10.10.2008 19:48:
---
Mulla sama et suosikkii ei löydy tai löyty mut ulkona on sekin(Mia)