Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,709 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#3101 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Ninka, 17.10.2007 21:59:

Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...



ei kai se nyt tollasta aiheuta, jos verensokerit laskee... kamulla on diabetes ja sano et jos ne laskee alas ni saattaa puhe mennä sekavaks tms, mut tollai pään aukominen ei voi johtuu siitä et menee sokerit alas *tirsk*
tai sit voi, ja mä oon väärässä *nauru*

--
pinkki on pop!!!

mummoankka

Posts: 369

#3102 • • mummoankka

MesMeRise, 17.10.2007 23:17:
---
Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---


Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.



Päätelmä:
kukin siis suree tavallaan, ja toimii läheisen ihmisen kuoleman jälkeen kuten pystyy ja oikeaksi tuntee. sitä on paha ennakoida etukäteen mitä itse tekisi, jokainen tapaus on erilainen, ja jokainen reagoi tavallaan, kun osuu omalle kohdalle. Eiks jätetä tää Martinan vaarin kuolema jo. Sen verran kunnioitusta papalle, joka ei mitenkään ollut julkisuuden henkilö, vaikka lapsenlapsi onkin.... *piis*
MesMeRise

Posts: 667

#3103 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 17.10.2007 23:25:
---
MesMeRise, 17.10.2007 23:17:
---
Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---


Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.

---


Päätelmä:
kukin siis suree tavallaan, ja toimii läheisen ihmisen kuoleman jälkeen kuten pystyy ja oikeaksi tuntee. sitä on paha ennakoida etukäteen mitä itse tekisi, jokainen tapaus on erilainen, ja jokainen reagoi tavallaan, kun osuu omalle kohdalle. Eiks jätetä tää Martinan vaarin kuolema jo. Sen verran kunnioitusta papalle, joka ei mitenkään ollut julkisuuden henkilö, vaikka lapsenlapsi onkin.... *piis*



Joo, kyllä. Olen mussuttanut aiheesta jo liikaa ja tarpeeksi.

Rauha papan muistolle, ja voimia Maralle.

*piis*
typ0

Posts: 1,892

#3105 • • typ0 syntax error

MissKoo, 17.10.2007 18:56:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)

---


Kauhee naisviha sulla *nauru*



joo repesin itekki ku katoin postausta avautumisen jälkeen xD eipä kundeis mitää valittamista ku ne idiootit ukot on sieltä jo lähteny =)


Farbod on mielestäni ihan väärässä paikassa. Ei vaan jotenkin istu porukkaan.



totta. se on mulle varsin neutraali ei ärsytä eikä lämmitä. välillä vaa vähä joutuu kieroon kattoo sen kommentteja =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

anis

Posts: 2,451

#3106 • • anis

MesMeRise, 16.10.2007 23:40:
Mun mielestä toi "ukin" kuolema vai mikä lie oli pelkkää teatteria :D oonpa kauhee ihminen, mut mitään muuta ei tullu mieleen siitä.

Martina rutis rutisemalla et haluu pois, sitte nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.

Koko se päiväkirjahuoneessa esitetty draama yms, en tiiä, ei kyllä mulle aitona uponnu mistään kohtaan *lmao*



Mä oon kans epäilly tota juttua.. Mietin kyl, et Martinan oli varmaan just tarkoitus olla toi vko vaan talos sekottamassa pakkaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kovabetoni

Posts: 49

#3107 • • kovabetoni
Eihän realityä käsikirjoiteta, eihän?*vink*
Trixie

Posts: 1,342

#3108 • • Trixie

Miinapiina, 17.10.2007 23:23:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:

Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...

---


ei kai se nyt tollasta aiheuta, jos verensokerit laskee... kamulla on diabetes ja sano et jos ne laskee alas ni saattaa puhe mennä sekavaks tms, mut tollai pään aukominen ei voi johtuu siitä et menee sokerit alas *tirsk*
tai sit voi, ja mä oon väärässä *nauru*



Ite omasta kokemuksestani voin sanoa että kun sokerit heittää alas ni se voi aiheuttaa aika erilaisia olotiloja. Osa menee sekavax, osa voi käyttäytyy agressiivisesti, osa voi mennä todella apaattisex yms. En yhtään ihmettele et Akin tapauksessa hypot (liian alhainen verensokeri) aiheuttaa tuollaisen päänaukomisen ja levynpäälle jäämisen. Ite joskus käyttäytyny samalla tavalla...

--
face your fears and live your dreams

Kon-tiki

Posts: 1,936

#3109 • • Kon-tiki The Unsinkable

Tontsis, Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki.



paitsi että Akikaan ei ollu tossa tilanteessa paikan päällä sielun eikä kokonaan edes ruumiinvoimissa *ding*

Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle (---) Molemmat olivat muuten dokanneet ennen tätä.



kaikki talossa oli dokanneet tuona iltana eivätkä siksi(kään) tajunneet mistä Akin käytös johtui. Taloonsaapumisiltana se oli kertonut kaikille, että sille pitää antaa sokeria jos sillä alkaa pimetä, mutta tuona ryyppyiltana tilanne selkis vasta sitten, kun se itse haki ruokaa itselleen. A "classic" BB moment.
nethr

Posts: 763

#3110 • • nethr !!
Joo, "shut the fuck off". Aki on jo pihalla ja kohta todennäköisesti Kadikin.

--
xD

Ninka

Posts: 564

#3112 • • Ninka

Tontsis, 18.10.2007 11:53:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:
---
Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... *lmao* katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

(onks noista kumpikaan siellä enää??

jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
---
Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...
---
Totta kai toi hokeminen naurattaa, jos ei näe mitään muuta asian ympäriltä. Tuo YouTube-klippi on lyhennetty versio illan tapahtumista. Jos olisi seurannut koko illan tapahtumia aktiivisesti, olisi ehkä ymmärtänyt paremmin Akin käytöksen taustat. Eikä vielä sekään anna koko kuvaa siitä tilannetapahtumasta. Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki. Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle. Täältä TV:n kautta katsottunahan tuo näyttää lähes järkyttävältä, sitä se ei kuitenkaan varmasti paikan päällä ollut. TV:kin on huono kommunikoinnin väline. Kannattaa aina kyseenalaistaa näkemänsä.



Ei ollu mitenkään tarkotus nostaa tätä asiaa pinnalle TAAS. Vastasin vaan yhelle epätietoselle omien tietojeni mukaan mitä oli tapahtunut. Ja levyn päälle jäämistä ei ollu tarkotus sanoa mitenkään negatiivisesti. Ei kannata herneitä vetää nenään. OT aihe ei jaksa enää tätä vatvoo, jos jengi alkaa käydä ihan yli kierroksilla moisen jutun takia *poks*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Avatar
#3113 • • *Mirri* Guest
Tää topiccihan alkaa jo olla parempaa viihdettä ku itse ohjelma. *nauru*
Ninka

Posts: 564

#3114 • • Ninka

Tontsis, 18.10.2007 16:17:
---
What? *nauru*

Eihän täs ole kukaan vetänyt mitään herneitä. Eikä se, että käyttää quotee, tarkota välttämättä sitä, että se viesti on sulle tarkoitettu ;)

Tosiaan, internet on TV:täkin huonompi viestintäväline X)



Okeih, älä quottaa mua muuten otan sen henkilökohtasesti *hih* käytä hymiöitä *joo* että ihmiset tietää sun mielialasta jotain *pepsodent*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

ville

Posts: 3,780

#3117 • • ville olen oikeasti ujo

Displacer, 19.10.2007 22:20:
---
ville, 19.10.2007 20:52:
Martina Aitolehti oli tarkkaan harkittu viikkovieras

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Martina+Aitolehti+oli+tarkkaan+harkittu+viikkovieras/1135231162121

---


Mikä "uutinen" toi nyt oli :P



No sellainen uutinen, että se pääsi hesariin :)

Itse ohjelmasta en tiedä mitään muuta kuin että paria kaveria sanoi että ei sitä enää jaksa katsoa kun ei oo tissejä :D
nethr

Posts: 763

#3118 • • Edited nethr !!
Timo sit lähti ja Kak...Kadi jatkaa vielä ainakin viikon *hmph*

Pimiä muuten vois ton BBTalkShown aikana JOSKUS edes mainita sen, että onko tulokseen vielä mahdollista vaikuttaa ja että kauan on äänestysaikaa jäljellä *tirsk*

--
xD

anis

Posts: 2,451

#3119 • • anis
Jee Timo häippäs! *aplodit*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mummoankka

Posts: 369

#3120 • • mummoankka
noh...näin näköjään hiljenee täälläkin keskustelu... kaikki ihmiset vaan pihalle jotka aiheuttaa vähääkään keskustelua ja säpinää taloon *hmph*
Jätetään viimesiks sinne Piia ja Tellu, ni on varmasti todella viihdyttävää katsottavaa. *super*