Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,089 views

nethr

Posts: 763

#3141 • • nethr !!
"Oli miten oli mutta näin on"

Musta toi tän viikon viikkotehtävä on just hyvä *jiihaa* Saaks ne tosiaan vetästä siinä 1 kerrallaan *ding* Näin tästä vaan koosteen (pari päivää 24sta tsekattu vaan myöhään illalla), niin onks ne jotenkin paskoja hiihtää tai jotain? Vai onkse latusysteemi vaan niin kehno. Paranteliks ne sitä tänää ke niinkuin Jarkko ehdotti.

Voi mennä aika tiukille toi läpäsy *pahis*

--
xD

Avatar
#3142 • • Gini Guest

**JenKKis**, 23.10.2007 20:29:
---
josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa??

En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta.........
---

Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.

---

naulan kantaan josbe.
Eiköhän se ole ihan selvä juttu, että vappu yrittää saada ihmisiä lähetyksessä entistä enemmän äänestämään...ei kukaan ole varmaan tosissaan täällä väittänytkään että isopaha tuotantotiimi valehtelisi. ja lähinnä sitä vois epäillä, onko se tilanne aina niin tiukka kun sanotaan, vai sanotaanko jotta jengi äänestäis lisää.Siihen yhden prosentin äänen nousuun tuskin yhen ihmisen lähettämä viesti hirveesti vaikuttaa... (joo mä en äänestä eduskuntavaaleissa, koska ei se mun ääni kuitenkaan vaikuta..*nyyh*)



No jos tää oli se, mitä koitit aikaisemmin ilmaista, niin ei siinä mitään. Ollaan kutakuinkin ihan samaa mieltä. Edellisestä postauksestasi vaan sain ihan eri käsityksen. Mä sit taas puolestani uskon, et äänestystilanne on joillain kerroilla ollu tosi tiukka ja vaihdellu lähetyksen aikana. Tähän viittaa myös se, että silloin ku selkeesti ei niin suosittu asukas (esim. Jussi) ja joku suositumpi oli äänestyksessä (olisko ollu Kadi?), niin niillä kerroilla ei äänestystilanteessa ole lähetyksen aikana tapahtunut mitään tollasta vaihtelua. Ja muistaakseni ei Vappu oo silloin samalla tavalla hehkuttanu mitään "äänet on melkein tasan"-läppää.*piis*

Ja se on sit vaan sääli jos joku ottaa Vapun puheet NIIN tosissaan ja äänestää ihan hulluna. Mua ei henkilökohtaisesti edes häiritse se hehkutus ihan kauheesti ku laittan sen suoraan formaatin piikkiin. Ja ehkä tänä vuonna on ollu tarve saada ihmiset äänestämään enemmän, ku talossa on ollu niin tylsät asukkaat, ettei kukaan muuten äänestäisi. Ja jos Vappu jatkossakin jatkaa tolla samalla "hehkutus"-linjalla, niin se ilmeisesti toimii...*nauru*
mummoankka

Posts: 369

#3143 • • Edited mummoankka

Gini, 24.10.2007 10:07:
---
**JenKKis**, 23.10.2007 20:29:

---
Gini, 23.10.2007 13:11:

---


Edellisestä postauksestasi vaan sain ihan eri käsityksen...
Mä sit taas puolestani uskon, et äänestystilanne on joillain kerroilla ollu tosi tiukka ja vaihdellu lähetyksen aikana....
Ja se on sit vaan sääli jos joku ottaa Vapun puheet NIIN tosissaan ja äänestää ihan hulluna...



huonosti selitetty tai huonosti ymmärretty *ding*
Varmaan se tilanne elää lähetyksessä, vähän... mutta eiköhän ne suurimmat erot ole ehtiny tapahtua jo viikolla kun on ihmisillä monta päivää aikaa äänestää.
Ja toivottavasti kukaan ei ota edes tätä ohjelmaa niin tosissaan, saati sitten vapun puheita.. *nauru*

(mä uskoisin silti mielummin johonkin x-files teoriaan tässä äänestys käytännössä *vink*)
Avatar
#3144 • • Fuzzy Guest
hahah.. vitsi et on hyvä vko tehtävä:D Ekaa kertaa nauratti ihan kunnolla niiden tekemiset. Just hyvä ku suurin osa ottaa ton ihan läpäl! Gooood.....
Avatar
#3145 • • Fuzzy Guest

Tontsis, 24.10.2007 13:38:
---


En ole katsonut yhtään jaksoa pitkään aikaan eli mikäs siellä niin hauskaa on ollut? :) Ei toi ainakaan kovin hauskalta kuulosta, että tyypit hiihtää ympyrää inttivarusteissa :)

150km näköjään pitää hiihtää ja nyt ovat hiihtäneet noin 50km BB:n sivujen mukaan.
(http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml)


No ei se et ne hiihtää, vaan se miten ne hiihtää:D Ku ei ne osaa:D Kaatuilee koko ajan. Varsinki Kadille nauroin ku se törmäs siihen saunaan:D Ja kyl ne inttikuteetki pistää naurattaa
nethr

Posts: 763

#3147 • • Edited nethr !!

-Fuzzy-, 24.10.2007 13:51:
---

No ei se et ne hiihtää, vaan se miten ne hiihtää:D Ku ei ne osaa:D Kaatuilee koko ajan. Varsinki Kadille nauroin ku se törmäs siihen saunaan:D



Siis onhan siinä mäessä korkeuseroa ehkä 40 cm, ja matkaa 2 m *tirsk* On se "laskettelu" vaan vaikeeta (joillekin) ja samoin se ylämäen kiipeäminen... *pepsodent*

--
xD

Occu

Posts: 2,528

#3148 • • Occu
kadi ja kadin alilämpö:

"- Mä odottelen, että mulla olo paranee. Kun mulla oli tosiaan se 35,1 lämpöä, Kadi selvitti."

jep jep :D

milloin mitäkin on vikana, nyt alilämpöä.
miten kukaan voi ottaa tota enään vakavasti ja äänestää sen säilymistä talossa?
ulos tollaset inisijät sieltä!

ahdistaa vain seurata kun muut koittavat tehdä vkotehtävää tosissaan ja toinen keksii vähän väliä mitä typerämpiä syitä välttääkseen osallistumisen "pakollisiin" tehtäviin.

--
..::MOI::..

Avatar
#3149 • • Fuzzy Guest

nethr, 24.10.2007 14:47:



Siis onhan siinä mäessä korkeuseroa ehkä 40 cm, ja matkaa 2 m *tirsk* On se "laskettelu" vaan vaikeeta (joillekin) ja samoin se ylämäen kiipeäminen... *pepsodent*


Joo hahah... Se mäki on kyl ihan onnettoman pieni:D Mut mä olisin varmaa ihan yhtä käsi ku Telluki:P
"It's funny cuz it's true*tirsk*" *nauru*
nethr

Posts: 763

#3150 • • nethr !!

Occu, 24.10.2007 15:08:

ahdistaa vain seurata kun muut koittavat tehdä vkotehtävää tosissaan ja toinen keksii vähän väliä mitä typerämpiä syitä välttääkseen osallistumisen "pakollisiin" tehtäviin.



Vois melkein kuvitella, että kaks pahinta valittajaa/lintsaajaa on pudotuksessa (Kadi+Tellu??)

Tosin, Vappua lainatakseni: "kaikki on vielä mahdollista" *nauru*

--
xD

oooo

Posts: 1,249

#3151 • • Edited oooo
Tellulellu ulos. Karseaa kuunneltavaa se "vitun" huutaminen kovalla ja oudosti painotetulla äänellä. Tollanen määrä "miiittäääää viiiittttuuuuaaaaa" huutoa on kyllä hirveän kuulosta, oli ääni mikä tahansa.

Kaiken lisäksi sen on pakko väännellä sitä turpaansa, kun puhuu/huutaa.

Huomionhakuinen vittuhuutojen perusteella. "Mut ku MÄ siis niinku vittu MÄ olin sillee et vittu tota niinku et miitääää viiitttuuaaaa!"

Sen jälkeen vois talosta häipyä Farbod. Jotenkin ylinöyrä ja tekopyhä. Joo on se nyt niin kamalan outoa, että joku nauraa vähän pidempään kun kaksi sekuntia (Kadista tais niin mainita, että saa naurukohtauksia). Se on varmaan todella epäterveellistä, se nauru, niinku hiihtosuuntakin.. No joo ei sais tällee kai höpistä *blush* MUTTA kun ärsyttää *senkin*
Tupe-san

Posts: 447

#3152 • • Tupe-san
Taloo sais kyl tulla enemmä jotai mielenkiintosii ihmisii, toi o aika perus toilaluu verrattuna johonku uk brotherii.
Mut joo Farbod on ehkä ylinöyrä ja tekopyhä mut silti jotenki funny seuraa sen menoo >:D

--
No Reality

Ninka

Posts: 564

#3153 • • Ninka
Eiks se reitti oo just siks vaikee ettei siin voi oikeen hiihtää, tollasta töpöttelyä ja kääntymistä. Jossain vaiheessa tais jarkko sanoo et se lumen pinta on ainakin hetkittäin ihan jäässä.

Tellu ulos ja einarinari sisään *joo*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

keisha

Posts: 1,394

#3154 • • keisha bullet with butterfly wings

Occu, 24.10.2007 15:08:
kadi ja kadin alilämpö:

"- Mä odottelen, että mulla olo paranee. Kun mulla oli tosiaan se 35,1 lämpöä, Kadi selvitti."

Tunnustatko occu kuuluvasi kadivihaajiin? Saanko arvata, Mira oli viime vuonna sun inhokkiasukki ;P

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#3155 • • Edited keisha bullet with butterfly wings
Nyt äänestyksessä Telluu-Vittu mulle röökiä!-Tiina ja Faarrrbuuuud josta ei ole hupia kuin päiväkirjahuonepätkissä. Ihan sama kumpi tippuu, tylsää tapettia ovat molemmat. Tosin Tellervo saattaa vielä yllättää kännipäissään, joten ehkä sen vois pitää talossa.

Jos vanhoista tulee vielä joku niin ehdottomasti Ainari!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

remotion

Posts: 5,283

#3156 • • remotion nostatus guru
oi että ku toi suvi oli kyl lutunen tosta sen vanukkaastaan tuolla pk-huoneesssa ^^ on semuutenki kyl... ^^
nethr

Posts: 763

#3157 • • nethr !!
Siellä ne jampat hiihtelee ihan asenteella. No, taidanpa kuitenkin itse mennä nukkumaan ja nauttimaan makoisista unista *haukottel**haukottel**hihu*

--
xD

akir0

Posts: 2,554

#3158 • • akir0 idleRPG champion 2009

keisha, 24.10.2007 22:13:
---
Occu, 24.10.2007 15:08:
kadi ja kadin alilämpö:

"- Mä odottelen, että mulla olo paranee. Kun mulla oli tosiaan se 35,1 lämpöä, Kadi selvitti."

---
Tunnustatko occu kuuluvasi kadivihaajiin? Saanko arvata, Mira oli viime vuonna sun inhokkiasukki ;P



Meikäkää ei oo Kadin suurin ystävä, enkä ollu Mirankaan :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3159 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
JES! Vihdoin saadaan se Tiina pihalle tuolta talostasta!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#3160 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Tiina ulos ja sen jälkeen Piia!!!!1111!!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_