**JenKKis**, 23.10.2007 20:29:
---
josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---
Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa??
En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta.........
---
Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.
---
naulan kantaan josbe.
Eiköhän se ole ihan selvä juttu, että vappu yrittää saada ihmisiä lähetyksessä entistä enemmän äänestämään...ei kukaan ole varmaan tosissaan täällä väittänytkään että isopaha tuotantotiimi valehtelisi. ja lähinnä sitä vois epäillä, onko se tilanne aina niin tiukka kun sanotaan, vai sanotaanko jotta jengi äänestäis lisää.Siihen yhden prosentin äänen nousuun tuskin yhen ihmisen lähettämä viesti hirveesti vaikuttaa... (joo mä en äänestä eduskuntavaaleissa, koska ei se mun ääni kuitenkaan vaikuta..)
No jos tää oli se, mitä koitit aikaisemmin ilmaista, niin ei siinä mitään. Ollaan kutakuinkin ihan samaa mieltä. Edellisestä postauksestasi vaan sain ihan eri käsityksen. Mä sit taas puolestani uskon, et äänestystilanne on joillain kerroilla ollu tosi tiukka ja vaihdellu lähetyksen aikana. Tähän viittaa myös se, että silloin ku selkeesti ei niin suosittu asukas (esim. Jussi) ja joku suositumpi oli äänestyksessä (olisko ollu Kadi?), niin niillä kerroilla ei äänestystilanteessa ole lähetyksen aikana tapahtunut mitään tollasta vaihtelua. Ja muistaakseni ei Vappu oo silloin samalla tavalla hehkuttanu mitään "äänet on melkein tasan"-läppää.
Ja se on sit vaan sääli jos joku ottaa Vapun puheet NIIN tosissaan ja äänestää ihan hulluna. Mua ei henkilökohtaisesti edes häiritse se hehkutus ihan kauheesti ku laittan sen suoraan formaatin piikkiin. Ja ehkä tänä vuonna on ollu tarve saada ihmiset äänestämään enemmän, ku talossa on ollu niin tylsät asukkaat, ettei kukaan muuten äänestäisi. Ja jos Vappu jatkossakin jatkaa tolla samalla "hehkutus"-linjalla, niin se ilmeisesti toimii...