Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,689 views

remotion

Posts: 5,283

#3121 • • Edited remotion nostatus guru
Voi vääryys, viro senkun lahjottaa lisää rahaa suomelle, mutta kyllä olisin timon halunnut jäävän taloon, hmph.

f_kadiuunom_fae7cfd.jpg

En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.
-V-

Posts: 587

#3122 • • -V-
Mä olin ainakin enempi sillä kannalla et Timo pihalle... tosin en lähe ropojani tuhlailemaan mihinkään äänestelyyn...

Enkä myöskään enää nykyään hirmusesti seuraile edes koko bb:tä (ainakaan tellestä). Murmeli vois tosin olla tästä eri mieltä, ku tuolla bb:n virallisilla sivuilla käyn kuitenki välil aina kurkkimassa...

no joo, eipä mulla muuta sanottavaa...
akir0

Posts: 2,554

#3123 • • akir0 idleRPG champion 2009
Timo tippu kyl aika karulla tavalla. Sille anto ääniä vaan Kadi ja Martina, joista jälkimmäinen poistu talosta omaehtoisesti ennen äänestyksen realisoitumista.

Shit happens ja oisin kyl ite toivonu Kadin poistumista.
anis

Posts: 2,451

#3124 • • Edited anis

remotion, 21.10.2007 23:46:
En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.



Mä oon miettinyt ihan samaa juttua. Toi su-lähetys on aina vähän "rahat pois katsojilta-meininkiä". Nytki oli laitettu vaan prosentin yksiköllä heilahtelemaan noi tulokset...*justjoo* Että tulokseen vois muka vaikuttaa koko ajan. Mutta jos vähänki viitsii vilkaista esim. BB:n sivuilla olevia keskusteluja niin voi huomata että Kadinkin kannattajajoukko on melko suuri.. Ja minkälaisia summia ihmiset ovat valmiita laittamaan viesteihin*jeesus*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#3125 • • Kon-tiki The Unsinkable

violet_angel, 22.10.2007 01:25:
Mä olin ainakin enempi sillä kannalla et Timo pihalle... tosin en lähe ropojani tuhlailemaan mihinkään äänestelyyn...



Sama täällä. Se sen tyhjän ilman kuivapökkiminen alkoi jo menettää viihdearvonsa, mutta toisaalta Timo oli ainoa joka sanoi Martinalle suorat sanat tai sinnepäin, eli siinä mielessä olin kyl myös Timon taloon jäämisen kannalla.

Nyt tärkeintä on, että taloon ei tule enää ketään uutta ja että tehtävätkin olis tylsiä ja osalle mutta ei kaikille porukasta vastenmielisiä. Alkavat kiehua omissa liemissään ja kuvitella kaikkea ja erilaista actionia saattaa alkaa syntyä, kuhan vähän odotellaan.
typ0

Posts: 1,892

#3126 • • typ0 syntax error
hehe kattelin kans sitä lähetystä ja repeilin ku vappu sönkkäs jotain prosentin heitoista =D eihä se missää vaihees heittäny prosenttia paitti siin lopus =D muuteha se oli enemmä ja selkeesti kadi koko ajan oli jäämässä taloon. vappu on perseestä ja äänestys ei oo aito! =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MesMeRise

Posts: 667

#3127 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 21.10.2007 23:28:
noh...näin näköjään hiljenee täälläkin keskustelu... kaikki ihmiset vaan pihalle jotka aiheuttaa vähääkään keskustelua ja säpinää taloon *hmph*
Jätetään viimesiks sinne Piia ja Tellu, ni on varmasti todella viihdyttävää katsottavaa. *super*



*nauru*
SamHard

Posts: 2,098

#3128 • • SamHard

anis, 22.10.2007 10:14:
---
remotion, 21.10.2007 23:46:
En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.

---


Mä oon miettinyt ihan samaa juttua. Toi su-lähetys on aina vähän "rahat pois katsojilta-meininkiä". Nytki oli laitettu vaan prosentin yksiköllä heilahtelemaan noi tulokset...*justjoo* Että tulokseen vois muka vaikuttaa koko ajan. Mutta jos vähänki viitsii vilkaista esim. BB:n sivuilla olevia keskusteluja niin voi huomata että Kadinkin kannattajajoukko on melko suuri.. Ja minkälaisia summia ihmiset ovat valmiita laittamaan viesteihin*jeesus*



Iso osa kilpailijoista siis halusi ennemmin kadin ulos, se ei liity taas siihen mitä muu suomi
näkee koosteissa ja haastatteluissa (eli valta). Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..
MesMeRise

Posts: 667

#3129 • • MesMeRise Spinnamon

Tontsis, 22.10.2007 10:03:
---
violet_angel, 22.10.2007 01:25:
Mä olin ainakin enempi sillä kannalla et Timo pihalle... tosin en lähe ropojani tuhlailemaan mihinkään äänestelyyn...

Enkä myöskään enää nykyään hirmusesti seuraile edes koko bb:tä (ainakaan tellestä). Murmeli vois tosin olla tästä eri mieltä, ku tuolla bb:n virallisilla sivuilla käyn kuitenki välil aina kurkkimassa...

no joo, eipä mulla muuta sanottavaa...

---


Sama mulla. Oikein mitään suosikkiakaan ei ole eikä juuri ärsykkejäkään. Melkein sama kuka sieltä tippuu milloinkin. Saulin (tai Jarkon) toivoisin kuitenkin voittavan. Jotenkin apaattinen ohjelma =P Ollin kaltasia häslääjiä ja Kaarlon kaltasia kilareita sinne kaivattais. Tai sit ehkä mulla pitäis olla se 24/7, niin sieltä löytyis jotain katsottavaakin?



Onhan siel tilannekilari tellu <3
Heli

Posts: 1,489

#3130 • • Heli vai kuka se oli
tää pleasure delayer osti 24/7 vasta tänään kun sen nii halavalla sai. <- instant hook!

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#3131 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 22.10.2007 19:12:
tää pleasure delayer osti 24/7 vasta tänään kun sen nii halavalla sai. <- instant hook!



*aplodit*
tää saa sen huomen taas auki, luulisin...

--
pinkki on pop!!!

Dana

Posts: 647

#3132 • • Dana

Ninka, 18.10.2007 16:10:
---
Tontsis, 18.10.2007 11:53:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:
---
Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... *lmao* katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

(onks noista kumpikaan siellä enää??

jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
---
Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...
---
Totta kai toi hokeminen naurattaa, jos ei näe mitään muuta asian ympäriltä. Tuo YouTube-klippi on lyhennetty versio illan tapahtumista. Jos olisi seurannut koko illan tapahtumia aktiivisesti, olisi ehkä ymmärtänyt paremmin Akin käytöksen taustat. Eikä vielä sekään anna koko kuvaa siitä tilannetapahtumasta. Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki. Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle. Täältä TV:n kautta katsottunahan tuo näyttää lähes järkyttävältä, sitä se ei kuitenkaan varmasti paikan päällä ollut. TV:kin on huono kommunikoinnin väline. Kannattaa aina kyseenalaistaa näkemänsä.


---


Ei ollu mitenkään tarkotus nostaa tätä asiaa pinnalle TAAS. Vastasin vaan yhelle epätietoselle omien tietojeni mukaan mitä oli tapahtunut. Ja levyn päälle jäämistä ei ollu tarkotus sanoa mitenkään negatiivisesti. Ei kannata herneitä vetää nenään. OT aihe ei jaksa enää tätä vatvoo, jos jengi alkaa käydä ihan yli kierroksilla moisen jutun takia *poks*



jeesjees. kiitoksia laajasta vastauksesta Kaikille *nauru*
Ninka

Posts: 564

#3134 • • Ninka
joo rahan kiskontaa talk showssa ja onhan toi 24/7 loppukausi 4e kalliimpi ku viime vuon.. Olisin toivonu et joku uusista olis lähteny jos olis lähteny. Noista vaihtoehdoista oli hyvä et timo lähti.

Vielähän ne siin bear beer mainokses selittää et voi voittaa paikan taloon.
jatkan viel samaa jankutusta et einari takas, Eikka Rules *jiihaa*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

mummoankka

Posts: 369

#3135 • • mummoankka

SamHard, 22.10.2007 17:54:
---

Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..


Ne luulee vaikuttavansa siihen tulokseen, ja äänestää hulluna... *igor* sehän se tarkoitus varmaan onkin, että rahat pois ihmisiltä jotka luulee vaikuttavansa tulokseen. Vappu hokee siellä "vielä on aikaa jäljellä, tilanne elää jatkuvasti, äänestäkää nyt...blaaah" *pökr*
Avatar
#3136 • • Gini Guest

**JenKKis**, 22.10.2007 23:25:
---
SamHard, 22.10.2007 17:54:
---

Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..

---

Ne luulee vaikuttavansa siihen tulokseen, ja äänestää hulluna... *igor* sehän se tarkoitus varmaan onkin, että rahat pois ihmisiltä jotka luulee vaikuttavansa tulokseen. Vappu hokee siellä "vielä on aikaa jäljellä, tilanne elää jatkuvasti, äänestäkää nyt...blaaah" *pökr*



Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*

Itekkään en oo äänestänyt, enkä myöskään aio. Talossa ei oo ketään sen verran mielenkiintoista tyyppiä, jonka eteen viitsisin roponi pistää. Ja onhan se ärsyttävää ku Vappu kuulostaa rikkinäiseltä levyltä koko häätölähetyksen ajan, mut oikeesti, eiköhän ne äänet loppupeleissä ratkaise. Tai sit muaki on kusetettu aika pahasti...
josbe

Posts: 1,982

#3137 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*


Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.
AnderS

Posts: 470

#3138 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Voi että ku noi laittais Tellun ja Saulin äänestykseen ja kummatkin tippuis pois. Tai sitten mä äänestän kaukosäätimellä niin kauan kun nuo kaks pysyy talossa..
Avatar
#3139 • • Gini Guest

josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*


---

Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.



Ok, ehkä vähän kärjistetysti sanottu, myönnetään. Mut toi ei tosiaankaan oo mikään uusi ilmiö et kaikissa mahdollisissa äänestyksissä toitotetaan just sitä, että "juuri sinun äänesi voi olla ratkaiseva". Eli siihen kyllä valmiiksi pitäisi osata suhtautua varauksella. En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta, vaikka onhan se selvää, että pyritään saamaan mahdollisimman paljon tuottoja äänestyksistä.
mummoankka

Posts: 369

#3140 • • Edited mummoankka

josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa??

En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta.........
---

Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.


naulan kantaan josbe.
Eiköhän se ole ihan selvä juttu, että vappu yrittää saada ihmisiä lähetyksessä entistä enemmän äänestämään...ei kukaan ole varmaan tosissaan täällä väittänytkään että isopaha tuotantotiimi valehtelisi. ja lähinnä sitä vois epäillä, onko se tilanne aina niin tiukka kun sanotaan, vai sanotaanko jotta jengi äänestäis lisää.Siihen yhden prosentin äänen nousuun tuskin yhen ihmisen lähettämä viesti hirveesti vaikuttaa... (joo mä en äänestä eduskuntavaaleissa, koska ei se mun ääni kuitenkaan vaikuta..*nyyh*)