Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,640 views

larzizi

Posts: 1,661

#1521 • • larzizi

paupau, 23.11.2006 11:53:
mua vituttaa rankasti toi kundien meininki; lääpitään ja hierotaan jne ja sit kuitenkin annetaan naisille ne nimeämispisteet. se jos jokin sitä peliä on!


Samaa olen mäkin katsellut.. Olli on monesti antanut nimeämispisteitä perusteella, että "se tuntuu pelaavan eniten tätä peliä". Loppuen lopuksi sen verran mitä on seurannut, niin omasta mielestäni Olli jotenkin vaikuttaa pelaavan eniten. Se on ainut joka siitä on edes puhunut.

mult menee kuitenki pahasti yli kakin tyyli tunkea kättä sarin haaroihin.


Näytti oikeesti tosi ällöttävältä toi (eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta Kakilta). Kyllähän se Sari siinä vähän yritti ottaa sitä pois, mutta en vaan voi ymmärtää, miksei kukaan naisista koskaan sano Kakille, että nyt se käsi pois sieltä, että ei sulla oo tohon mitään oikeutta!

En nyt halua mitenkään puolustella naisia, mutta kyllä toi tuntuu aika törkeeltä naisten halventamiselta *uuh* Eletään yhdessä saman katon alla ja mies voi käydä kenen tahansa jalkojen välissä. Mmh.. onhan se kyllä naisenkin vika, kun ei siitä sano, mutta ei se ole hyvää käytöstä mieheltäkään.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#1522 • • larzizi

Tontsis, 23.11.2006 13:17:
---
Tulee mieleen tää dialogi:

(Sarin äänestykseen joutumisesta)
Sari: "No mä oon ainakin antanut kaikkeni"
Kaki: "Pillua et oo antanut"


Joo ja muutenkin tosi usein noi pojat heittää jotain ton tyylistä juttua.


Eiks se oo vähän tosielämäskin, et jos sitä pesää ei ala pikkuhiljaa herumaan, ni sit lähtee vaihtoon ;)


Muuten joo, mut tosielämässä jos tulee tommonen tilanne, niin toivottavasti ei oo kyse vaan kaverisuhteesta saman katon alla. Tossa kumpikaan tytöistä tuskin on tullut etsimään sieltä itselleen sopivaa miestä ja antamaan sille vähän pesää.

Vaikka (toivottavasti) noi heitot on vaan läppiä, niin en mä ainakaan jaksais tommosta kuunnella aina kavereiltani *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1523 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kalen saaminen takaisin taloon olisi oikein katsojille... mutta Miran saaminen takaisin taloon vielä enemmän oikein talossa yhä oleville idareille. Kaikista eniten oikein niille olisi Hena, mutta 50Ke sille hirviölle ei ehkä mahdu edes mun oikeustajuun.

Kiperä tilanne kaiken kaikkiaan! *joo*
peepe

Posts: 904

#1524 • • peepe

larzizi, 23.11.2006 13:11:
Näytti oikeesti tosi ällöttävältä toi (eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta Kakilta). Kyllähän se Sari siinä vähän yritti ottaa sitä pois, mutta en vaan voi ymmärtää, miksei kukaan naisista koskaan sano Kakille, että nyt se käsi pois sieltä, että ei sulla oo tohon mitään oikeutta!

En nyt halua mitenkään puolustella naisia, mutta kyllä toi tuntuu aika törkeeltä naisten halventamiselta *uuh* Eletään yhdessä saman katon alla ja mies voi käydä kenen tahansa jalkojen välissä. Mmh.. onhan se kyllä naisenkin vika, kun ei siitä sano, mutta ei se ole hyvää käytöstä mieheltäkään.



Voisko olla, että tytöt ei halua alkaa "hankaliksi", koska eivät halua talosta ulos, eli siinä tilanteessa sietävät sitten enemmän kuin normaalisti. En tiedä, mutta kyllä noi Kakin jutut tosiaan on menny hieman yli jo aika pitkän aikaa sitten. Hyvä jos jotakin naurattaa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#1525 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Voi että, että on paskoja laulajia!
lostgone

Posts: 2,493

#1526 • • lostgone
Iski kauhee himo hankkia uus tatska.*joo*
Olli oli kyl taas niin helmi tossa hommassa.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aamu

Posts: 999

#1527 • • Aamu you had me at hello
Ohos.
No Kakin pisteet nous kyl silmissä koska se kyl veti sitä Yötä aika kivasta.
Ihan vitun vaikee biisi kuitenkin..
Ja Sari on vähänku minä :D
ei yhtään lauluääntä ja rallattelee aina silti <3

--
Do you think the expansion will make me fat?

Avatar
#1528 • • Viola00 Guest
Sari ulos talosta ja as soon as possible.. *nukkuu*
Avatar
#1530 • • Edited Viola00 Guest

hemuz-, 23.11.2006 23:59:
---
Susku, 23.11.2006 23:49:
Sari ulos talosta ja as soon as possible.. *nukkuu*

---


Ihan karseeta se sen laulu. *joo*




Noo.. laulo tai ei niin (koko) persoona ärsyttää ja se laulaminen vain extramausteena päälle. Niin perus blondi (tarvitseeko sitten sen enempää sanoa *ding*). En vaan jaksa sellasta määkimistä ja kitinää, "emmää osaa.. mikä tää (palapeli) on, mää en osaa, apua" ja siihen väliin kilo meik appia nassuun. Niin joo, tissit esiin ja huorahtava look kehiin ja menoks. Uhheijaa. Onneks mun henkilökohtanen mielipide ja en vaan pidä sentyylisestä persoonasta, seiso sitten bussipysäkillä tai heilu kansanhuvina tv:s.

Vaan eipä siellä nyt niin suosikkeja tänävuonna koko talossa ole, mut jos jotkut pitää nimetä hyviksi niin Olli ja Kaki. Showmiehiä ja pitäneet ryhmää "kasassa" alusta alkaen ja hyvin näyttävät hommaa kotiinpäin vievän.. *lmao* *juonittel*
akir0

Posts: 2,554

#1532 • • akir0 idleRPG champion 2009
Huolestuttavasti vaikuttaa, että Sari vie voiton kun jätkien äänet hajautuu keskenään..
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1533 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
JES JES JES rukouksiini vastattiin, Kaarlo palasi taloon!! *sekoamis*

d80 *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Sallakat

Posts: 2,220

#1534 • • Sallakat jungle, baby !

akir0, 27.11.2006 09:59:
Huolestuttavasti vaikuttaa, että Sari vie voiton kun jätkien äänet hajautuu keskenään..


jep. Jotain pelkäsin tässä tilanteessa mutten tajunnut jäsentää ajatuksiani. Tämä on juurikin se mitä pelkään.

Täytyy vaan todeta, että rajat pitäs kyllä olla silläkin miten bimboilulla pärjää. Mä en ainakaan näe sarissa mitään "ihanaa, herttaista, mahtavaa". Mua vaan oksettaa miten se antaa kakin lääppiä itteään tolleen. Kuitenkin monissa tilanteissa sari on yrittänyt pitää kakin käsiä muualla (kuin jalkovälissään) tai jopa huutanut isoveljeä kun "kaki kiusaa" ja lääppii. Jos ei tollaselle sialle osaa pistää kunnolla hanttiin silloin kun haluaa niin taitaa vaan yrittää hyötyä tilanteesta.

Ja koska aika on kullannut muistot niin taidan antaa kalelle plussaa finaalissa *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#1535 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Nyt pari kutkuttavaa viikkotehtävää ja Kaarlo kipinöimään, ni johan alkaa tapahtumaan*hih*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

mummoankka

Posts: 369

#1536 • • mummoankka

Jammailija, 23.11.2006 11:03:
Pitää muistaa kuitenkin myös se, että tiiviissä ympäristössä voi tunteet voimistua. Siihen päälle vielä hieman alkoholia, niin voin kuvitella, että näiden kahden on vaikeaa peitellä ihastumistaan. Oletan siis, että molemmat on fiiliksessä tosissaan toisiinsa. Tunteita vastaan on hankala tapella vastaan, moni sen varmasti tietää. Ja harva pystyy kuvittelemaan miten ne tunteet tuolla talossa voimistuvat. Tuolla on kuitenkin eri maailma kuin täällä ulkopuolella.

Väärinhän se on mitä Olli ja Hanne tekevät. Elin syvää myötähäpeää illalla, kun katsoin heidän suuteluaan: "Kuusi vuotta seurustelua ja se on sit siinä ja melkein suorassa lähetyksessä suurelle osalle Suomea!" huusin pyörittäen päätä.

*nauru*.



Oon kyl sen verran eri mieltä, että vaikka olis millanen ympäristö, jos ei pysty pitää näppejään erossa "oudossa" tilanteessa jostain ulkopuolisesta, (seurusteleva ihminen).... niin sen tekis ennemmin tai myöhemmin jossain muualla. Jos kamerat ei estä tollasta jatkuvaa kiehnäämistä/samassa sängyssä nukkumista/liman vaihtoa, niin varmasti se kynnys on matalampi jossain (missävaan) mis ei oo kameroita... Enkä väitä et tietäisin mitä tuol talossa ihmisen pääkopalle tapahtuu, mutta jos epäilisin oman moraalini murenevan kyseisessä paikassa en sinne menis.Tai jos jotain tollasta tapahtus niin luulis kyl et lähtis himaan selvittelee suhdettaan,jos se missään arvossa on. Olli vaihto 6-vuoden seurustelun, taisteluun 50 000e:sta. (tai 25000)
kuin moni myis oman rakkaansa tol hinnalla? *vink*
Elsil

Posts: 63

#1537 • • Elsil

Sallakat, 27.11.2006 10:31:
---
akir0, 27.11.2006 09:59:
Huolestuttavasti vaikuttaa, että Sari vie voiton kun jätkien äänet hajautuu keskenään..

---

jep. Jotain pelkäsin tässä tilanteessa mutten tajunnut jäsentää ajatuksiani. Tämä on juurikin se mitä pelkään.

Täytyy vaan todeta, että rajat pitäs kyllä olla silläkin miten bimboilulla pärjää. Mä en ainakaan näe sarissa mitään "ihanaa, herttaista, mahtavaa". Mua vaan oksettaa miten se antaa kakin lääppiä itteään tolleen. Kuitenkin monissa tilanteissa sari on yrittänyt pitää kakin käsiä muualla (kuin jalkovälissään) tai jopa huutanut isoveljeä kun "kaki kiusaa" ja lääppii. Jos ei tollaselle sialle osaa pistää kunnolla hanttiin silloin kun haluaa niin taitaa vaan yrittää hyötyä tilanteesta.

Ja koska aika on kullannut muistot niin taidan antaa kalelle plussaa finaalissa *nauru*




Sama täälläkin.

Ei mulla kyl mitää väliä ole kuka voittaa, mutta tuli vaan sellaiset huonot fiilikset kun katsoi eilen Sarin säälittävät yritykset näyttää iloiselta ja yllättyneeltä (ehkä olikin vähän). Sen kirkkuminen ja kiljuminen on niin läpinäkyvää ja keinotekoinen, ettei pysty käsittää. Ja jotkut vielä sanoo että sari on niin aito kun se sillain kirkkuukin.

Eiköhän jokainen meistä osaa huuta ja hyppiä ja muuta..
Mielestäni Sari on todella pinnallinen ja tunneton ihminen. Oma mielipiteni vaan*hymy*

--
*pupu*

Mark

Posts: 7,311

#1538 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
KAARLO, KAARLO!!! *aplodit**sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1540 • • Kon-tiki The Unsinkable
Joo eilinen oli kyllä oikeesti maailman jännittävin reality-sarjan jakso. Tosi tasainen kilpa Hanne/Sarin ja Mira/Kalen välillä! Olin ihan täpinöissä!

Äänestin aikoinani Kalea ulos talosta, mutta koska äänestäjän muisti on tunnetusti lyhyt, taidanpa äänestää Kalen voittoon apinan raivolla ihan vaan siksi, että se on pysynyt useita viikkoja pois mun olohuoneen nurkasta ärsyttämästä (tai noh, katotaan nyt ensin pysyykö se talossa perjantaihin asti vai tuleeko tapposyyte niskaan jo sitä ennen) *ding*