Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,483 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#3282 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
piia ulos *jiihaa* *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

SyndroDome

Posts: 1,103

#3284 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Joo piia pihalle! Sen jälkeen sit fabe ja kadi. Järjestyksellä ei niin väliä :) Sit ku noi on saatu ulos talosta niin meneekin jo tiukaks. ketäs sitten? Noh siihen on vielä muutama viikko aikaa, et saas nähdä mitä kaikkee täs viel tapahtuu *joo*

--
Life is full of choises.

Avatar
#3286 • • Fuzzy Guest
Must Piia on iha jees... Ei herätä mitään hirveitä vihan tunteita mussa, niinku näköjään kaikissa muissa. Fabe ulooooosss nyyyyt--->
mummoankka

Posts: 369

#3287 • • mummoankka

-Fuzzy-, 31.10.2007 23:08:
Must Piia on iha jees...


makunsa kullakin *nauru* ei siitä sovi taistella.. toiset tuntuu tykkäävän fabesta ja toiset ei..samoin kadi tuntuu herättävän tunetita laidasta laitaan. Sellasia tyyppejä sinne kai on haettu.
Avatar
#3288 • • *Mirri* Guest

-Fuzzy-, 31.10.2007 23:08:
Must Piia on iha jees... Ei herätä mitään hirveitä vihan tunteita mussa, niinku näköjään kaikissa muissa. Fabe ulooooosss nyyyyt--->



Mä kuulun näköjään sun kaa tohon vähemmistöön... Piia ei todellakaan oo mun suosikki mut mulle se on aika neutraali tapaus ja löytäisin kyllä talosta muita jotka pudottaisin ennen Piiaa.
Jouduin yks päivä jopa huomaamaan, että mussa on aikalailla samoja piirteitä aika ajoin ku Piiassa eli olisin talossa varmaan hyvinkin samanlainen. *nauru*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#3289 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Mua on alkanut ärsyttämään se Fabe joka kyl tosiaankin olis voinut lähtee ennen Piiaa.

Niko ja Sauli *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#3290 • • *Mirri* Guest

ianna ei anna!, 1.11.2007 09:26:
Mua on alkanut ärsyttämään se Fabe joka kyl tosiaankin olis voinut lähtee ennen Piiaa.

Niko ja Sauli *sydän*



Joo Fabe ulos. Hirveetä tekopyhyyttä. *eiei* Niko ja Sauli on munki suosikit. *hihu*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3291 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Niko on kyl alkanut loistamaan täs viime viikkojan aikana..*joo*

Ja Fabe ja Piia ulos!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#3292 • • MissKoo

*Mirri*, 1.11.2007 09:28:
---
ianna ei anna!, 1.11.2007 09:26:
Mua on alkanut ärsyttämään se Fabe joka kyl tosiaankin olis voinut lähtee ennen Piiaa.

Niko ja Sauli *sydän*

---


Joo Fabe ulos. Hirveetä tekopyhyyttä. *eiei* Niko ja Sauli on munki suosikit. *hihu*



Se Fabu on ylimielinen. On olevinaan jotenkin parempi kun muut ja haukkuu kaikki tosi pahasti päiväkirjahuoneessa.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#3293 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 1.11.2007 09:42:
Niko on kyl alkanut loistamaan täs viime viikkojan aikana..*joo*

Ja Fabe ja Piia ulos!



Niko on kyl ihku *hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Tiinuliinu81

Posts: 510

#3294 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Niko on ihan mun suosikki. Entisissä suosikeissa (Jarkko, Sauli & kadi) on alkanut näkymään ärsyttäviä piirteitä aika lailla. Seuraavaksi Piia ulos, sitten Fabe ja Riitta.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Ninka

Posts: 564

#3295 • • Edited Ninka
jos sielt heitettäs kadi, piia ja fabe ulos ni mitä siel sit tapahtus?? sauli ja jarkko istus tupakalla, suvi kiljuis lintuja ja riitta laskis lampaita. Sitäkö te haluutte?

*nuotti* "..onko järkee vai ei..onko järkee vai ei..." *nuotti*

muoks. ja niko sylkis kattoon ja viheltäis??

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Miinapiina

Posts: 3,494

#3296 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Ninka, 1.11.2007 18:06:
jos sielt heitettäs kadi, piia ja fabe ulos ni mitä siel sit tapahtus?? sauli ja jarkko istus tupakalla, suvi kiljuis lintuja ja riitta laskis lampaita. Sitäkö te haluutte?

*nuotti* "..onko järkee vai ei..onko järkee vai ei..." *nuotti*



*lmao* aivan... kadin puuhia on just kiva katella vaikka ei sil ookkaan kaikki inkkarit kanootissa *nauru* kuhan se ei voita, ni mun puolesta saa pysyy talossa *joo*

sauli tai jarkko voittoon *joo*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#3297 • • *Mirri* Guest

Ninka, 1.11.2007 18:06:
jos sielt heitettäs kadi, piia ja fabe ulos ni mitä siel sit tapahtus??



Pakko kysyy, et mitä toi fabe siel talos saa muka aikaan? Sehän on koko ajan omissa oloissaan mutisemassa samoja juttuja.... *ding* Mä en kyllä saa revittyy siitä minkäänlaista viihdearvoo...
Max Raven

Posts: 85

#3298 • • Max Raven
farbod pihalle heti ku tilaisuus tulee, alkaa olla lippa täynnä tota jannuu ja rasismiset ajatuxet laukkaa päässä valloillaa, saataaanaaa... =)
Waakku

Posts: 158

#3299 • • Waakku
Tällä hetkellä näyttää siltä että Jarkko jää taloon ja Piia lähtee, mutta tilanne voi vielä muuttua.

Jarkko on jäämässä, mutta Piia on kuronut välimatkaa umpeen, vielä on hetki aikaa soittaa ennenkuin linjat sulkeutuvat. *släp*

--
- ? -

mummoankka

Posts: 369

#3300 • • mummoankka

Waakku, 1.11.2007 23:46:
Tällä hetkellä näyttää siltä että Jarkko jää taloon ja Piia lähtee, mutta tilanne voi vielä muuttua.

Jarkko on jäämässä, mutta Piia on kuronut välimatkaa umpeen, vielä on hetki aikaa soittaa ennenkuin linjat sulkeutuvat. *släp*


tilanne elää jatkuvasti...edelleen näyttää että Piia olisi lähdössä, mutta kuroo eroa jatkuvasti. Ja eiku kaikki äänestämään... *igor*