Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,772 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1561 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Kaarlon täytyisi voittaa!!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

typ0

Posts: 1,892

#1562 • • typ0 syntax error

Lyylikki, 27.11.2006 23:59:
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.



kieltämättä sangen hyvä pointti. en oo ite aatellu sitä tollee mut heh näin se maailma avartaa *joo* mut joo rupee toi kakin pimppipeenis juttu menee jo yli... liika on liikaa *eiei* tarpeeks ku hehkuttaa ja huudattaa hyviäki juttui nii jossain vaihees niist lähtee maku... iha sama ku söis lempisafkaa kuukauden ja vain ja ainoastaan sitä yhtä artikkelia niin lähtee maku... plus et kaki on oikeesti ällö =D tosin empä itekkää oo mikää ruusu mut kukkiiha se perunaki =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

-Alex-

Posts: 706

#1563 • • -Alex- Dj

Lyylikki, 27.11.2006 23:59:
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.



Aika huono vertaus, koska vaikuttaa siltä et Sarin mielestä Kaki ei oo kauheen näkönen. Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#1564 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Toi on vähän kakspiippuinen juttu.

Sari selkeästi lämpenee Kariin jossain määrin ja itsekin kiusoittelee Karia mutta tietty rajansa kaikella.

Sama jos vertaisi asiaa seurustelevaan pariin, niin eiköhän siinäkin menis hermot, jos kumppani koko ajan olisi kiinni.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jammailija

Posts: 3,224

#1565 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*sydän*K A A R L O*sydän*
Jäbä alko heti koheltaa talossa, tai ainakin siltä se eilen alkoi hivenen näyttää. Loistoviihdettä*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1566 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Kaarlo on kyllä mitä mainioin " mites täältä lähdettiinkään menee?" :D

*pihkassa*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

akir0

Posts: 2,554

#1567 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

-Alex-, 28.11.2006 09:53:
---
Lyylikki, 27.11.2006 23:59:
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.

---


Aika huono vertaus, koska vaikuttaa siltä et Sarin mielestä Kaki ei oo kauheen näkönen. Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.



Ei se ny kyl kovin viatonta oo ja kyllähän noi tytöt alkuvaiheessa tosta takaisin sanoivatkin. Valitettavasti jos ihminen on sellainen, ettei se usko ja tajua, että joillain ihmisillä on koskemattomuus, niin sitten se ei vaan tajua. Ja Kakin kohdalla toi käytös on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan.

[edit] ja kutsuhan se useamman päivän saria "pikkupilluksi", joka ei ainakaan mun mielestäni oo kovin fiksua käytöstä, edes ton tehtävän aikana.

Itekki diggailin Kakista alun jälkeen, mutta loppupuolella on ukon teot ja jutut menneet jo ihan överiksi.
larzizi

Posts: 1,661

#1568 • • larzizi
Kyllä toi Kaki ärsyttää päivä päivältä enemmän ja en vaan voi ymmärtää, miten joku voi olla tommonen. Tuntuu kuin se olisi ala-asteikäisen pojan tasolla, joka kiusaa "leikillään" tyttöjä, jotta saisi heidän huomion ja ei lopeta millään, vaikka siitä sanottaisiinkin.

-Alex-, 27.11.2006 23:22:
Aito tyyppihän se on ja ottaa muut huomioon. Huumorintajuttomat dissaa aina ku joku vetää hyvää showta.


Jos ihminen on aito oma itsensä, sen ei tarvitsisi vetää mitään showta. Mutta Kakin ilmeisesti tarvitsee. Jos se on tuollainen oikeassakin elämässä, niin en kyllä ikinä haluaisi tutustua kyseiseen henkilöön.

-Alex-, 28.11.2006 09:53:
Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.


Jatkuva puristelu päivittäin kolmen kuukauden ajan, on mun mielestä jo kaukana viattomasta leikistä. Muutamat ensimmäiset kerrat voisi kuitata sillä, mutta ei yhdeksääkymmentä päivää!

Ehkä sitten olen liian tosikko tai feministi, että en vain ymmärrä mikä noista Kakin kosketteluista, puristeluista, lääppimestä, taputteiluista yms. tekee hauskan. Mutta hienoa, jos jotkut saavat siitä ilon irti.

Kyllä Sari jo tässä joku päivä vaikutti aika vihaselta Kakin puristellessa ohimennen Sarin tissiä ja kysyi, että "noinko sä sitte vaan tuut ja puristelet?" ja Kaki kuittasi tämän vain sanomalla "no ollaanhan me yhtä suurta perhettä". Se, että olet asunut lähes kolme kuukautta täysin vieraan ihmisen kanssa, oikeuttaa sinua puristelemaan kenen tissejä tahanssa. milloin tahansa ja missä tahansa?!

*dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Howdy

Posts: 7,955

#1569 • • Howdy Oldie
Oonx mä jääny jostain paitsi?

--
Käpy vailla vertaa

lostgone

Posts: 2,493

#1570 • • lostgone
Kyllä toi Kaarlon elämä on niin julmaa, kun se on väkipakolla joutunut BB-taloon ja mikä kamalinta: kahdesti.*uuh*
Tyyppi saa joka tapauksessa mun ääneni noilla pyhillä viisauksillaan.*justjoo*

Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

%

Posts: 568

#1571 • • %

lostgone, 28.11.2006 23:00:
Kyllä toi Kaarlon elämä on niin julmaa, kun se on väkipakolla joutunut BB-taloon ja mikä kamalinta: kahdesti.*uuh*
Tyyppi saa joka tapauksessa mun ääneni noilla pyhillä viisauksillaan.*justjoo*

Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*



Itsehän se on sinne halunnut ja vielä kahteen kertaan. Ja eiköhän toi sen meininki oo vaan harrastelijateatteria millä haetaan palkintopotti kotiin. Mutta ihan mielenkiintoista läppää kyllä, tosin sen nyt ymmärtää, ettei muiden läpän taso tossa vaiheessa oo välttämättä enää niin energistä kuin 7 viikon virkistäytymislomalla käyneen.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#1572 • • Gini Guest
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...*eiei*

Ennemmin soisin voiton jopa virpoja-Kakille tai pettäjä-Ollille.
Displacer

Posts: 1,828

#1573 • • Displacer
Kaarlo koki valaistumisen ku Sari kertoi penisrenkaista. hyvät ilmeet :D
Avatar
#1576 • • Gini Guest

a98, 28.11.2006 23:50:
---
Gini, 28.11.2006 23:41:
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...*eiei*

---


mitä tarkoitetaan tyhmällä jos sari on sun suosikki ? :D



Onhan Sari blondi, mut veikkaan et senkin korvien välissä tapahtuu enemmän ku Kaarlolla.
MesMeRise

Posts: 667

#1577 • • MesMeRise Spinnamon
Ketäköhän mä nyt sit äänestäsin.

Kaarlo- Ehkä suurin inhokki. Yksinkertasesti mun mielestä TYHMÄ. Valitti Miran valittamisesta, ja en ole mitään muuta sen kuullu tekevän ku valittavan. Muutenki, mikä on penisrengas? Ai tollanen dildo no onks se oikeesti hyvä? doh.. Kaikki ne ilmeet ja ne eleet ja se nykyinen rään ryystäminen. EIEIEI.

Kaki & Sari- Yöörh. En tajua miten Sari antaa niin vapaasti lääppiä ja kähmiä. Ite olisin vedelly jo aikoja sitten korville,. Kamalin juttu minkä näin oli ku kaki kääri jotain sätkää Sarin pillun päällä ja kouras suoraan käärimisen loputtua ja yks huutaa jalat kohti kattoa reva levällään et äläääää iiiii yyy..? *ding*
En vaan ehkä ymmärrä. Johtuu kai myös siitä et mun "henkilökohtainen tila" on varsin iso. Eli ahistaa jo kassajonossaki.

Olli- Muuten varmaan ihan hyvä tyyppi mut tää pettämis härdelli *toktok* Nautin suunnattomasti siitä, mitä tunnontuskia se tuol nyt käy läpi, Hannen lähdettyä. Tosin kaikista eniten se musta tuolla osottaa idioottimaisuuttaan, kun kyllä nyt on ikävä kalaa ku hanne on poissa. Ja sitte vielä ääneen pohtii et kumpaakohan mulla on oikeestaan ikävä..hoh.

Sarille ääni menis ehkä sillä perusteella, et kaki,olli, ja kaarlol on niin vahvat ne jutut minkä takia en niitä äänestäis.
MesMeRise

Posts: 667

#1578 • • MesMeRise Spinnamon

Gini, 28.11.2006 23:41:
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...*eiei*

Ennemmin soisin voiton jopa virpoja-Kakille tai pettäjä-Ollille.



Ihanaaaa, ku joku on vihdoin samaa mieltä Kaarlosta *sydän*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1579 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun ääni menee ehdottomasti Sarille.. *joo*

Kaarlo ei ansaitse voittoa, sehän on ollut 7 viikkoa poissa talosta! Niin ja Kaarlo on muutenkin ollut mun inhokki alusta asti! Kaki nyt on vaan niin yrjöttävä äijä, et ei se ainakaan! Olli olis muuten saanut mun äänen ehdottomasta, mutta tommosta pettämistoimintaa en voi vaan hyväksyä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

larzizi

Posts: 1,661

#1580 • • larzizi

Super-Kerttu, 29.11.2006 10:52:
Kaarlo ei ansaitse voittoa, sehän on ollut 7 viikkoa poissa talosta! --- Olli olis muuten saanut mun äänen ehdottomasta, mutta tommosta pettämistoimintaa en voi vaan hyväksyä!



Muistetaas nyt kuitenkin, että Ollikin on tullut kesken kaiken taloon. Että mun mielestä jos on tollasella linjalla, että vain koko ajan talossa olleet ansaitsevat voiton, niin siinä tapauksessa pitää ottaa huomioon myös kaikki kesken kaiken tulleet, ei vain viimeisellä viikolla taloon pöllähtänyttä vaikka se olisikin päälimmäisenä mielessä.

Jos ihan oikein laskin, niin Olli on ollut talossa n.2 vko (en jaksanut alkaa laskea päivälleen) enemmän mitä Kaarlo. Ei se voi siis merkata loppupeleissä niin paljoa, jos ajattelee tuolla tavalla.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.