Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,696 views

Unik

Posts: 4,117

#1581 • • Unik
Joo Kaarlo sais ehdottomasti voittaa kyllä *joo*
Noi muut on täysiä urpoja.
akir0

Posts: 2,554

#1582 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mun mielestäni kukaan noista ei nyt ansaitse voittoa, mutta kai se jollekulle menee :(

Kaarlo poistettiin jo kerran talosta ja on agressiivinen.
Ollista on tullut omahyväinen urpo, joka vielä "petti" tyttöystäväänsä tuolla.
Kaki on ihan mahdoton noiden juttujensa kanssa.
Sari nyt on vaan pesunkestävä blondi, eikä sen huutoa ja kikatusta kestä kukaan.
yana

Posts: 877

#1583 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

lostgone,
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*



taa voiskin olla sen arvosta et koittais jostain kattoa =D nakyyks toi jostain nettitilausteeveesta kans? mihin aikaan tulee?
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1584 • • ratsastuskoulu

uana, 29.11.2006 11:50:
---
lostgone,
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*

---


taa voiskin olla sen arvosta et koittais jostain kattoa =D nakyyks toi jostain nettitilausteeveesta kans? mihin aikaan tulee?



Öö... eikun ihan teeveestä. Subilta alkaen klo 21
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1585 • • ratsastuskoulu
KARI on ainoa joka ansaitsee voiton.

Olli - ei ole ollut alusta asti talossa
Kaarlo - ollut 7 viikkoa välillä pois
Sari - ainoa avu on liian pieniin tissiliiveihin tungetut lollot
Kari on sentään yrittänyt, ollut rehellinen oma itsensä ja heittää välillä hyvää läppää.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1586 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

larzizi, 29.11.2006 11:26:


Muistetaas nyt kuitenkin, että Ollikin on tullut kesken kaiken taloon. Että mun mielestä jos on tollasella linjalla, että vain koko ajan talossa olleet ansaitsevat voiton, niin siinä tapauksessa pitää ottaa huomioon myös kaikki kesken kaiken tulleet, ei vain viimeisellä viikolla taloon pöllähtänyttä vaikka se olisikin päälimmäisenä mielessä.

Jos ihan oikein laskin, niin Olli on ollut talossa n.2 vko (en jaksanut alkaa laskea päivälleen) enemmän mitä Kaarlo. Ei se voi siis merkata loppupeleissä niin paljoa, jos ajattelee tuolla tavalla.



No mun mielestähän ei Olli ansaitse voittoa yhtään sen paremmin kuin Kaarlokaan.. Alkuperäisenä ideanahan oli, että tyypit yrittää olla talossa 96 vrk (tai jotain sinnepäin). Olli eikä Kaarlo ole sitä tehneet, joten heidän ei myöskään kuulu voittaa.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1587 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Sari on niin tyhmä, ihmettelen, miten osaa edes dildoja myydä*lmao*.

Kari jäänyt pikkulapsen tasolle, eikä pikkulapset tarvitse 50 000:a.

Olli tullut sen verran myöhään taloon vasta, ettei näin ansaitse voittoa.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

larzizi

Posts: 1,661

#1588 • • larzizi

Super-Kerttu, 29.11.2006 12:01:
---

No mun mielestähän ei Olli ansaitse voittoa yhtään sen paremmin kuin Kaarlokaan.. Alkuperäisenä ideanahan oli, että tyypit yrittää olla talossa 96 vrk (tai jotain sinnepäin). Olli eikä Kaarlo ole sitä tehneet, joten heidän ei myöskään kuulu voittaa.



Selvä *joo*

Tuosta "Olli olis muuten saanut mun äänen ehdottomasta, mutta tommosta pettämistoimintaa en voi vaan hyväksyä!" se ei vaan ihan käynyt ilmi *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

remotion

Posts: 5,283

#1589 • • remotion nostatus guru
mielestäni se 50000 voi mennä moraalisesti ainoastaan Kakille, Sarille tai Ollille.
Kaki ja Sari on selvinny alusta tähän saakka ja rupeavat tuntumaan talon vakiokalustolta.
Ollin vaikeus oli tulla kesken taloon ja tehdä suoritus joka on ollut kilpailukykyinen muiden kanssa.

Kaarlolle ei mielestäni ole oikeutta ansaita voittoa, hänet on kerran jo äänestetty pois.
yana

Posts: 877

#1590 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

miikka, 29.11.2006 11:53:
---
uana, 29.11.2006 11:50:
---
lostgone,
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*

---


taa voiskin olla sen arvosta et koittais jostain kattoa =D nakyyks toi jostain nettitilausteeveesta kans? mihin aikaan tulee?

---


Öö... eikun ihan teeveestä. Subilta alkaen klo 21



ku ei nay suomen teeveet :(
Avatar
#1591 • • *Mirri* Guest
Kyllä mäki alan kallistua Sarin kannalle tos äänestyksessä. Oikeestaan kukaan tuolla ei mun mielest ansaitse niit rahoja, mut jonkunha se o voitettava.
Vai oiskohan Kristian "tuottajanpojalla" omaa äänestysnumeroa... *iloinen*
lohikarme

Posts: 1,730

#1592 • • lohikarme RitariVittupää
Siel on mageet pileet kohta ^^

--
Qualis artifex pereo

marsa

Posts: 46

#1593 • • marsa
mun ääni menee kyllä myös ehdottomasti sarpalle*hihu*
typ0

Posts: 1,892

#1597 • • typ0 syntax error
no oha noi kaikki melko pellejä ja mun mielestä kukaa niistä ei sitä rahaa ansaitsis.. onneks en oo äänestäny viel.. pitää tosissaan pohtii viittiikö ees äänestää... tosin kaarlon kannalla mä melko pitkälti vieläki oon... mut...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual