Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,826 views

Hansu

Posts: 481

#742 • • Edited Hansu
Kunnon joukkolynkkaus heti päälle kun joku ilmaisee eriävän mielipiteen tästä BB-hypetyksestä ja uskaltaa jopa epäillä 24/7-katsojien aivokapasiteettia. Eikös tuossa avauspostauksessa nimenomaan kyselty mielipiteitä siitä, kiinnostaako BB vai ei. Ja voisiko joku himokatselija nyt viimeinkin kertoa että mikä siinä viehättää sen 24/7-paketin edestä? Ja sanon jo etukäteen, että kyllä, jokainen saa viettää aikaansa juuri niinkuin haluaa.

PS. Kännisiä urpoja löytyy muuten myös ns. tosielämästä. Kokeilkaa vaikka.
Aamu

Posts: 999

#743 • • Aamu you had me at hello

Hansu,
PS. Kännisiä urpoja löytyy muuten myös ns. tosielämästä. Kokeilkaa vaikka.



mut niit on kivempi kattoo ku ne on ns neljän seinän sisällä eikä pääse aamulla karkuun tekemisiään! hähähää


tosin mulla ei oo 24/7 ja emmä varmaan oikeesti kerkiäis kattoon sitä kovinkaan paljon kun pitää kuitenkin käyttää tota luppoaikaa vähän järkevämpään, eli wowaamiseen ^^

--
Do you think the expansion will make me fat?

oooo

Posts: 1,249

#744 • • oooo

Hansu, 22.9.2006 23:40:

Kunnon joukkolynkkaus heti päälle kun joku ilmaisee eriävän mielipiteen tästä BB-hypetyksestä ja uskaltaa jopa epäillä 24/7-katsojien aivokapasiteettia.



Niin no jos mä alkaisin epäilemään sellasten aivokapasiteettia jotka ei ohjelmaa seuraa niin eiköhän se joukkolynkkaus tulisi sieltäkin päin.
asdf

Posts: 3,155

#745 • • asdf

Cera, 22.9.2006 14:40:
tota. öö. millä tavalla sama homma?
onko sulta riisuttu housut pois kun sä olet sammunut sänkyyn ja sen jälkeen pantu?
vai onko sua lähennellyt joku ihminen ketä sä et välttämättä pidä itse kauhean lähenneltävänä..?



Siinä ei tainnut missään vaiheessa esiintyä panemista, tai sit me ollaan katottu eri kanavia. Ja Sorella oman käyttäytymisen perusteella ei tainnu pitää Mikaa mitenkään etovana, päinvastoin.
Aamu

Posts: 999

#746 • • Aamu you had me at hello

Zenni,
Siinä ei tainnut missään vaiheessa esiintyä panemista, tai sit me ollaan katottu eri kanavia. Ja Sorella oman käyttäytymisen perusteella ei tainnu pitää Mikaa mitenkään etovana, päinvastoin.



No eipä esiintynyt ei,
eikä se vissiin ollut ihan kokonaisuudessaan tän asian pointti.

mutta se on ihan ok jos sä hyväksyt tollaisen,
ja jos sorella hyväksyy, sorellan vanhemmatkin varmaan hyväksyy.
hassua kun bb ei näyttänyt hyväksyvän.

ja ps. en hyväksy muuten minäkään.

pps. musta oli hauskaa kun mikaa selkeästi nauratti siellä päiväkirjahuoneessa kun bb sanoi sille että vaihda sänkyä.. mutta seuraavassa otoksessa oli hymy jo hyytynyt ^___^
mut se tais olla hyytynyt siksi kun eihän se RESSUKKA MUISTANUT MITÄÄN

--
Do you think the expansion will make me fat?

asdf

Posts: 3,155

#747 • • asdf

Cera, 23.9.2006 16:19:
... mutta se on ihan ok jos sä hyväksyt tollaisen, ...



En todellakaan hyväksy, totesin vaan että musta on turha puhua raiskausyrityksestä koska eihän tollanen oo niin tavaton tapaus ku mitä porukoiden puheesta vois päätellä.
Aamu

Posts: 999

#748 • • Aamu you had me at hello

Zenni,
En todellakaan hyväksy, totesin vaan että musta on turha puhua raiskausyrityksestä koska eihän tollanen oo niin tavaton tapaus ku mitä porukoiden puheesta vois päätellä.



ai sanoinks mä et se raiskas sen?

en. käsittääkseni.

mutta ilman bb:n puuttumista asiaan jotain sen suuntaista kuin tajuttoman ihmisen kanssa seksiä harrastamista siinä oisi varmaan tapahtunut JA SANONKO VIELÄ; ÄLLÖTTÄVÄÄ.

ja voi hyvä tavaton sentään että kehtaan olla tätä mieltä asiasta.
vähänkuin että mua ärsyttää kun on olemassa semmoinen nimike kuin lievä raiskaus.
mutta ehkä se on sitten semmoinen missä oikeasti PANNAAN mutta ei sitten kuitenkaan ihan hirveän väkisin.
eikun siis, emmä oikeasti käsitä mistä ne nimikkeet tulee,
mutta ilmeisesti näistä 'eihän se niin tavatonta ole'

mulle ainakaan kertaakaan käyny,
eikä kyllä kavereillekkaan.

mut.. ehkä sulla on sit hieman erilaiset piirit kuin mulla. onneksi.


(GRR)

--
Do you think the expansion will make me fat?

mummoankka

Posts: 369

#749 • • mummoankka
Ensin muija tyrkyttää siel persettään ja minuutin sisällä ei enää kiinnosta ja "nukhtaa"... *ding*
Oisko vaan iskeny katumus päälle.
(en hyväksy väkisin makaamista missään muodossa,jos joku nyt tämän niin haluaa päätellä...mutta oliko toi sitä? Voi helvetti, ei todellakaan. Vaan krapulaisen muijan morkkis itkut...oli kivaa niin kauan kun oli. Vai mites se Sorella mukavasti totesi: "tänään tätä ja huomenna jotain muuta..." )
Tsiisus. *eiei*
yusub

Posts: 67

#750 • • yusub
Jos noilla perusteilla voi nostaa raiskaus syytteen ni mähän oon vaarallinen sarja raiskari!!! *nauru* todelline suojelupoliisin kauhu. Vittu et alkaa oikee vituttaa toi ylenpalttinen holhoominen ja tässä se taas nähään kuinka helposti äijäst tehää syntipukki.
yusub

Posts: 67

#751 • • yusub
Joo ja paikat kipeenä vittu mä kyllä sanon taitaa maturella olla aika neitseellinen värkki ku persseeseen koskettelusta tulee tavara kipeex!
aurinko

Posts: 895

#752 • • aurinko mustikkainen noitanainen
En kyllä oo nähny tota tän päivän jaksoa, mut tarkottiks se sorella et sillä on nimenomaan ne paikat kipeenä vai jotku ihan muut paikat? Tuli vaan mieleen, et saattohan se tarkottaa jotain ihan muutakin..

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

UnityF

Posts: 15,721

#753 • • UnityF joo just se
Mä en tiiä mut jotenkin en osaa syylistää Mikaa joku tossa Sorelassa kusee ja pahasti en tiiä..
Mut mikäs minä olen sanomaan Mika saa kuitenkin paskat niskaa ja nainen on jälleen kerran siveyden sipuli.

ja Mika hiplasi persettä niin Sorella valittaa kun pilluu on kirvelly ym.. hohhoijakkaa *justjoo*
yusub

Posts: 67

#754 • • yusub
Kyl se ihan sitä tarkotti.
yusub

Posts: 67

#755 • • yusub

UnityF, 24.9.2006 00:00:
Mä en tiiä mut jotenkin en osaa syylistää Mikaa joku tossa Sorelassa kusee ja pahasti en tiiä..
Mut mikäs minä olen sanomaan Mika saa kuitenkin paskat niskaa ja nainen on jälleen kerran siveyden sipuli.

ja Mika hiplasi persettä niin Sorella valittaa kun pilluu on kirvelly ym.. hohhoijakkaa *justjoo*

Oikein joku kerranki samaa mieltä*aplodit*
Avatar
#756 • • REivaaja Guest
''Sä raiskasit mut ja kaiken lisäks viel unohdit viedä ROSKAT!!!''
Avatar
#757 • • REivaaja Guest


- Huomasin senkin, että jotkut suomalaiset on aika tyhmiä..



Eiköhän se oo aika globaalia.
Aamu

Posts: 999

#758 • • Aamu you had me at hello

**JenKKis**, 23.9.2006 23:35:
Ensin muija tyrkyttää siel persettään ja minuutin sisällä ei enää kiinnosta ja "nukhtaa"... *ding*
Oisko vaan iskeny katumus päälle.



Eli kun kääntää kylkeään sängyllä automaattisesti tyrkyttää persettään :D
pitää pitää muistissa!

yusub, 23.9.2006 23:43:
Jos noilla perusteilla voi nostaa raiskaus syytteen ni mähän oon vaarallinen sarja raiskari!!! *nauru*



mua kiinnostais tietää siis että puuhailetko sä tämmöisiä tyttöjen kanssa keitä viet kotiisi?
siis hommailette siinä ja tyttö nukahtaakin, ja sitten sä vaan jatkat hommailujas,
koska aapuaaa kyllähän sulle nyt KUULUU se saaminen kun ootte pussailleetkin illan aikana!!1


Mua taas jotenkin on ärsyttänyt mika jo alusta asti.
toi sen eilinen itkeminen ja buhuhuu en ikinä tekisi niin
MISTÄ SE VOI TIETÄÄ ETTEI OLE JO TEHNYT KUN EI KERRAN MUISTA MITÄÄN lol.

ja olihan ne pojat jo aika paljon itsekkin sitä mieltä siinä viimisimmässä keskustelussa siellä huoneessaan sitä mieltä että 'no ei nyt jutella tästä enempää tai heitetä LÄPPÄÄ ettei tuu paha mieli kellekkään ja niinku..' kyllähän se oikeestaan oli sorellan vika.


Mutta, koska minä nyt selkeästi olen sitten itse väärässä ja sitä mieltä ettei se Mika ois niitä housuja saanut siltä Sorellalta alkaa riisumaan, niin okei. myönnän tappioni.
ehkä mulla on vaan vikaa päässä..

--
Do you think the expansion will make me fat?

le_chic

Posts: 224

#759 • • le_chic
En ymmärrä, että miksi miehellä olis joku ns. lupa riisua tytön housut pois, vaikka tyttö olis flirtannu jne. Jos nukkuu (tai sanois ei), ni kyl varmasti on jotai vikaa sen miehen päässä, et silti tekee niin.

Vähän sama asia, kun että jos tytöllä on lyhyt hame ja se raiskataan, ni sit se jotenkin olis sen tytön vika vain koska sillä on ollu lyhyt hame.

Ei kovin loogista.

Mutta tässä taas nähdään, kyrvät selkeesti tätä maailmaa pyörittää.

--
I can suck and i smile.

Sixtus

Posts: 198

#760 • • Sixtus
Mä oon kerran herännyt siihen, että tyttö repii keskellä yötä housuja pois jalasta. Tosin olin aiemmin illalla humalaspäissäni antanut ymmärtää, että tällaiset touhut on ehkä ihan ok. Enpä ollut ennen tajunnut, että muthan on vittu yritetty raiskata..:O

Täytyykin alkaa tehä asialle jotain, sillä eihän tämä ole suotavaa!