4,996 posts, 250 pages, 1,538,501 views
Lyylikki, 27.11.2006 23:59:
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.
-Alex-, 28.11.2006 09:53:
---
---
Aika huono vertaus, koska vaikuttaa siltä et Sarin mielestä Kaki ei oo kauheen näkönen. Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.
-Alex-, 27.11.2006 23:22:
Aito tyyppihän se on ja ottaa muut huomioon. Huumorintajuttomat dissaa aina ku joku vetää hyvää showta.
-Alex-, 28.11.2006 09:53:
Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.
lostgone, 28.11.2006 23:00:
Kyllä toi Kaarlon elämä on niin julmaa, kun se on väkipakolla joutunut BB-taloon ja mikä kamalinta: kahdesti.
Tyyppi saa joka tapauksessa mun ääneni noilla pyhillä viisauksillaan.
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.
Gini, 28.11.2006 23:41:
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...
a98, 28.11.2006 23:50:
---
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...
---
mitä tarkoitetaan tyhmällä jos sari on sun suosikki ? :D
Ennemmin soisin voiton jopa virpoja-Kakille tai pettäjä-Ollille.
Super-Kerttu, 29.11.2006 10:52:
Kaarlo ei ansaitse voittoa, sehän on ollut 7 viikkoa poissa talosta! --- Olli olis muuten saanut mun äänen ehdottomasta, mutta tommosta pettämistoimintaa en voi vaan hyväksyä!