Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,029 views

mummoankka

Posts: 369

#3061 • • Edited mummoankka
mitäs tota asiaa spekuloimaan, kun ei tiedetä mihin ukki kuoli ym. Martinahan sanoi että oli nähnyt untakin siitä jo. Ehkä asia oli odotettavissa sitten jotenkin, jos ukki oli vaikka sairas.
Jokainen suree tavallaan. Ei asiaa noin nopeasti välttämättä edes ymmärrä todeksi.
(ihan ot: kun oma vaarini kuoli, menin samana päivänä töihin, ja tein kaikki jutut mitä olin sopinutkin.... ja surin asiaa vasta kun pystyin.)

sähköshokki pelit oli hauskoja. Piian "pahoinvointi" ym. oli varmasti jotain teatteria. Ärsyttää muutenki se ämmä... mm. kun mittas suvin persettä mittanauhalla, venytti siihen varmaan 5cm lisää.. että sai itselleen varmasti pienimmän lukeman *lmao*
hanabi

Posts: 81

#3062 • • hanabi
kyllähän siinä voi kestää ennenkuin "tajuaa" koko asian, mutta että siinä välissä pitää sitten vielä ängetä naamansa näköjään niin viihdeuutisiin kuin myös extraan...toisaalta, martina on julkisuuden henkilö ja varmaan tottunut noihin haastiksiin jo niin että se on jo rutiinia? tiedä häntä. omaan korvaan kuulostaa vaan melko oudolta tollanen käyttäytyminen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#3063 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

soile, 16.10.2007 23:17:

Musta on aika turhaa päivitellä täällä, et mitä se Martina nyt teki/ei tehnyt kuultuaan vaarinsa kuolemasta. Tai että miten sen olisi pitänyt tehdä. Kukin tekee miten parhaaksi näkee.



aivan, kukin tavallaan... *joo*
ja mistäs kukaan tietää et miten se martina on surrut ja kuinka paljon...
se on tehnyt ihan samat asiat ku muutki pudonneet, ja hui kauhiaa, se on käynyt kampaajalla *nauru*
sillon ku mun pappa kuoli ni en ois voinut kuvitellakaan et nysvään koko ajan neljän seinän sisällä itkemässä. tietty tuntu pahalta, mut musta oli ainakin ihan jeesh tehä jotain, et sai välillä ajatukset johonkin muuhun.
ja tietty oli hetkii sit taas et halusin olla yksin.

--
pinkki on pop!!!

MesMeRise

Posts: 667

#3064 • • MesMeRise Spinnamon
Mun mielestä toi "ukin" kuolema vai mikä lie oli pelkkää teatteria :D oonpa kauhee ihminen, mut mitään muuta ei tullu mieleen siitä.

Martina rutis rutisemalla et haluu pois, sitte nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.

Koko se päiväkirjahuoneessa esitetty draama yms, en tiiä, ei kyllä mulle aitona uponnu mistään kohtaan *lmao*
Miinapiina

Posts: 3,494

#3065 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MesMeRise, 16.10.2007 23:40:

Martina rutis rutisemalla et haluu pois, sitte nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.



toi on ihan totta, et pois se ois sieltä tullut, ja ihan vaan sen takia, et ei ois halunnut kuulla et on nimettynä ja sit et lentäis sieltä pois *joo*

yks tulee sinne neuvomaan muita miten pelata peliä ja sit vollaa ku ei kestä / jaksa, vaikka on niin vahva ihminen *ding*

--
pinkki on pop!!!

MesMeRise

Posts: 667

#3066 • • MesMeRise Spinnamon

Miinapiina, 16.10.2007 23:42:
---
MesMeRise, 16.10.2007 23:40:

Martina rutis rutisemalla et haluu pois, sitte nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.


---


toi on ihan totta, et pois se ois sieltä tullut, ja ihan vaan sen takia, et ei ois halunnut kuulla et on nimettynä ja sit et lentäis sieltä pois *joo*

yks tulee sinne neuvomaan muita miten pelata peliä ja sit vollaa ku ei kestä / jaksa, vaikka on niin vahva ihminen *ding*



Musta toi oli vaan aika hyvä sellanen "tekosyy"
Se et se monta kertaa valitti ettei kestä luovuttaa, ja et hän ei luovuta.
Sitte moneen otteeseen väännetään et haluaa poistuu, mut ei poistukkaan. Jännää et tää sairas ukki tuli esiin muutama päivä sitten , ja nyt ku se kuoli ni oli tietty syy lähtee veke. En tiiä kuinka läheisiä sitten olivat olevinaan, mut väitän et jos rakas ihminen kuolee ni et sä varmaan oo seuraavana päivänä tunkemassa naamaa viihdeuutisiin.

Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#3067 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MesMeRise, 16.10.2007 23:45:

Musta toi oli vaan aika hyvä sellanen "tekosyy"
Se et se monta kertaa valitti ettei kestä luovuttaa, ja et hän ei luovuta.
Sitte moneen otteeseen väännetään et haluaa poistuu, mut ei poistukkaan. Jännää et tää sairas ukki tuli esiin muutama päivä sitten , ja nyt ku se kuoli ni oli tietty syy lähtee veke. En tiiä kuinka läheisiä sitten olivat olevinaan, mut väitän et jos rakas ihminen kuolee ni et sä varmaan oo seuraavana päivänä tunkemassa naamaa viihdeuutisiin.

Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.



joo siis olihan ne ihme juttui ku koko ajan halus pois mut sit sano ettei luovuta yms yms...
on tuolla ennenkin ollut ihmisiä jotka seurustelee,kyllähän siel varmaan ikävä on mut... mut tähänki tietty vois sanoo et kukin tavallaan *hymy*

ja tohon ukin kuolemaan ja siihen mitä martina on sen jälkeen tehnyt, ni lähinnä vaan se "huvitti", ku ruvettiin siitä kampaajalla käymisestä tekee numeroo *nauru*
ja ei mustakaan varmaan mihinkään viihdeuutisiin ois ollut, mut hei, martinahan on vahva *vink*
mut en kyl usko et se ei ois totta, ei kait kukaan tollasta lähtis kusettaa.
et ikävä juttu et niin kävi... *uuh*

--
pinkki on pop!!!

MesMeRise

Posts: 667

#3068 • • MesMeRise Spinnamon

Miinapiina, 17.10.2007 00:32:
---
MesMeRise, 16.10.2007 23:45:

Musta toi oli vaan aika hyvä sellanen "tekosyy"
Se et se monta kertaa valitti ettei kestä luovuttaa, ja et hän ei luovuta.
Sitte moneen otteeseen väännetään et haluaa poistuu, mut ei poistukkaan. Jännää et tää sairas ukki tuli esiin muutama päivä sitten , ja nyt ku se kuoli ni oli tietty syy lähtee veke. En tiiä kuinka läheisiä sitten olivat olevinaan, mut väitän et jos rakas ihminen kuolee ni et sä varmaan oo seuraavana päivänä tunkemassa naamaa viihdeuutisiin.

Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.

---


joo siis olihan ne ihme juttui ku koko ajan halus pois mut sit sano ettei luovuta yms yms...
on tuolla ennenkin ollut ihmisiä jotka seurustelee,kyllähän siel varmaan ikävä on mut... mut tähänki tietty vois sanoo et kukin tavallaan *hymy*

ja tohon ukin kuolemaan ja siihen mitä martina on sen jälkeen tehnyt, ni lähinnä vaan se "huvitti", ku ruvettiin siitä kampaajalla käymisestä tekee numeroo *nauru*
ja ei mustakaan varmaan mihinkään viihdeuutisiin ois ollut, mut hei, martinahan on vahva *vink*
mut en kyl usko et se ei ois totta, ei kait kukaan tollasta lähtis kusettaa.
et ikävä juttu et niin kävi... *uuh*



Musta kaikki tuntuu vaan liian laskelmoidulta, Ja tietty kkukin tavallaan, mut musta se oli aika huvittava suorastaan elokuvamainen reaktio.

Ukkisi on kuollut.
NÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYYYYY.
Avatar
#3069 • • *Mirri* Guest
Menee taas OT:ks, mut mua kiinnostais tietää millanen reaktion sitte pitäis olla jos läheinen ihminen on kuollut? *ding* Moon ehkä vähä sinisilmänen, mutta mä en saanu siitä elokuvamaista reaktioo vaan olisin itse varmasti ollut hyvinkin samanlainen.
Zapa

Posts: 1,393

#3070 • • Zapa Mr Wrangler

MesMeRise,
Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.



Just joo. Toi nyt menee jo vähän yli, en todellakaan usko että tommosia juttuja lähdetään "käsikirjoittamaan". Mieti vähän ennenkuin lauot!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#3071 • • Kon-tiki The Unsinkable

MesMeRise, 16.10.2007 23:40:
nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.

Koko se päiväkirjahuoneessa esitetty draama yms, en tiiä, ei kyllä mulle aitona uponnu mistään kohtaan *lmao*



Kun päiväkirjahuoneet näytetään vaan päälähetyksissä, ei nettijutuissa eikä 24/7:ssa, niin kyllä se aidosti siinä brakas mun mielestä, vaikka syyt olivat tod.näk. muutkin kuin sukulaisen kuolema.


hanabi, 16.10.2007 23:24:
voi kestää ennenkuin "tajuaa" koko asian, mutta että siinä välissä pitää sitten vielä ängetä naamansa näköjään niin viihdeuutisiin kuin myös extraan...toisaalta, martina on julkisuuden henkilö ja varmaan tottunut noihin haastiksiin jo niin että se on jo rutiinia?



Kuuluu ihmistyyppiin, joka elää symbioosissa roskamedian kanssa. Sellaisilla ihmisillä on yhdessä tai usemmassa mediassa omat kaveritoimittajat, joiden kautta he kuvittelee voivansa antaa kansalle itsestään just sellaisen kuvan kuin tahtovat (joku Nykänen, jolla on aina 1 kpl kaveritoimittajia kierroksessa, on jo niin vanhassa mediasymbioosissa ettei enää piittaa).

Nyt vaan on niin, että epäkypsältä julkisuuskuvansa tarkkailijalta on aika paha moka mennä BB-taloon.


Miinapiina,
sillon ku mun pappa kuoli ni en ois voinut kuvitellakaan et nysvään koko ajan neljän seinän sisällä itkemässä. tietty tuntu pahalta, mut musta oli ainakin ihan jeesh tehä jotain, et sai välillä ajatukset johonkin muuhun.
ja tietty oli hetkii sit taas et halusin olla yksin.



Vaikka ton kaltainen ihminen tietenkin meni mieluummin Extraan tai Viihdeuutisiin kuin jäi himaan nysväilee, niin tässä tilanteessa se kotiin jääminen olis voinut olla pienempi paha.

No mutta se siitä henkilöstä *poks*
Miinapiina

Posts: 3,494

#3072 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kon-tiki, 17.10.2007 10:07:

Vaikka ton kaltainen ihminen tietenkin meni mieluummin Extraan tai Viihdeuutisiin kuin jäi himaan nysväilee, niin tässä tilanteessa se kotiin jääminen olis voinut olla pienempi paha.

No mutta se siitä henkilöstä *poks*



jep, todennäkösesti...
lähinnä vaan tarkotin sitä kampaaja juttua, et se nyt ei varmaan mikään suuri synti oo et leikkaa hiuksensa ku isoisä on kuollut.

--
pinkki on pop!!!

mummoankka

Posts: 369

#3073 • • Edited mummoankka

MesMeRise, 16.10.2007 23:45:
---
Miinapiina, 16.10.2007 23:42:
---
MesMeRise, 16.10.2007 23:40:



Musta toi oli vaan aika hyvä sellanen "tekosyy"....................

Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.


No oli miten oli,olis varmasti muutenki lähtenyt sieltä... mutta toi olis jo aika sairasta jos viihdettä revittäis siitä että keksittäis jonkun ihmisen kuolema.Ihan oikean ihmisen. Martinalla varmasti on ukki, niinkuin jokaisella ihmisellä. Hei haloo. Toivottavasti et oikeesti tosissas usko tollasiin salaliitto-teorioihin *eiei*
kannattaa miettiä millasen kuvan itsestään antaa laukomalla tollasta...
MesMeRise

Posts: 667

#3074 • • MesMeRise Spinnamon

Zapa, 17.10.2007 08:51:
---
MesMeRise,
Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.

---


Just joo. Toi nyt menee jo vähän yli, en todellakaan usko että tommosia juttuja lähdetään "käsikirjoittamaan". Mieti vähän ennenkuin lauot!



No arvasinhan mä et joku vetää herneen neppariin.
MesMeRise

Posts: 667

#3075 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 17.10.2007 13:51:
---
MesMeRise, 16.10.2007 23:45:
---
Miinapiina, 16.10.2007 23:42:
---
MesMeRise, 16.10.2007 23:40:



Musta toi oli vaan aika hyvä sellanen "tekosyy"....................

Musta kyseessä oli puhdas käsikirjotus, niin ettei kukaan voi sanoo sen luovuttaneen.

---

No oli miten oli,olis varmasti muutenki lähtenyt sieltä... mutta toi olis jo aika sairasta jos viihdettä revittäis siitä että keksittäis jonkun ihmisen kuolema.Ihan oikean ihmisen. Martinalla varmasti on ukki, niinkuin jokaisella ihmisellä. Hei haloo. Toivottavasti et oikeesti tosissas usko tollasiin salaliitto-teorioihin *eiei*
kannattaa miettiä millasen kuvan itsestään antaa laukomalla tollasta...



No, se oli mun mielipide, et juttu ei näyttäny aidolta. Ja thats it.
domi

Posts: 7,069

#3076 • • Edited domi Työn sankari.

MesMeRise, 17.10.2007 14:27:
No, se oli mun mielipide, et juttu ei näyttäny aidolta. Ja thats it.


Oon kyl samaa mieltä, et järjestetty juttu. Ja just noiden uhkaavien miinusäänien vuoksi.
Tai sit toinen vaihtoehto on, et se oikeesti tapahtui ja tästä tuli oiva pakotie pois talosta, koska jollain toisella forumilla spekuloitiin, ettei Martti ois ollut missään tekemisissä ukkinsa kanssa pitkään aikaan.

Miten niin salaliittoteorioita?*justjoo*
MesMeRise

Posts: 667

#3077 • • MesMeRise Spinnamon

*Mirri*, 17.10.2007 08:43:
Menee taas OT:ks, mut mua kiinnostais tietää millanen reaktion sitte pitäis olla jos läheinen ihminen on kuollut? *ding* Moon ehkä vähä sinisilmänen, mutta mä en saanu siitä elokuvamaista reaktioo vaan olisin itse varmasti ollut hyvinkin samanlainen.



LÄhinnä tarkoitin asian nyt niin; että eihän sitä voi tietää kuinka rakas tai läheinen on ollu, mutta uskon että sitä on vähän liioteltu sitä kuvaa. Ei mulla nyt ollu tarkotus arvostella, oli tossa vitsiäki mukana, mutta se että just seuraavana päivänä menee viihdeuutisiin ja parturiin vaikka päiväkirjahuoneessa on näyttäny, et maailma loppuu. Toki tuolla tunteet suurenee ja sillä oli muutenki halu päästä pois.
MesMeRise

Posts: 667

#3078 • • MesMeRise Spinnamon

domi, 17.10.2007 14:34:
---
MesMeRise, 17.10.2007 14:27:
No, se oli mun mielipide, et juttu ei näyttäny aidolta. Ja thats it.

---

Oon kyl samaa mieltä, et järjestetty juttu. Ja just noiden uhkaavien miinusäänien vuoksi.
Tai sit toinen vaihtoehto on, et se oikeesti tapahtui ja tästä tuli oiva pakotie pois talosta, koska jollain toisella forumilla spekuloitiin, ettei Martti ois ollut missään tekemisissä ukkinsa kanssa pitkään aikaan.

Miten niin salaliittoteorioita?*justjoo*



Niin, siis ku ei nyt ollu tarkotus loukata ihmisiä, sanoillani, olivatha ne vähä kylmiä, muta just se et mistä te tiedätte et onko se nähny ukkiaan vaikka kolmeenkymmeneen vuoteen. Olen vaan sitä mieltä, et se ei olis kestäny lentämistä talosta, kuoli ukki tai ei.
Zapa

Posts: 1,393

#3079 • • Zapa Mr Wrangler
Haha, ei vittu mitä juttuja täällä kirjoitetaan... Just luin yhdeltä foorumilta että Martiina ois ollut enemmän mumminsa kanssa tekemisissä kuin ukkinsa. Sit Irkissä Marttiinan paras kaveri kertoi, että Marttina rakasti enemmän koiraansa kuin kissaansa. Interwebissä taas tuli yks pop-up jossa luki, että Marttiina ei oikeastaan ollut edes Big Brotherissa vaan se oli sen kauan kadoksissa ollut identtinen kaksoissisko.

Onkohan jengi kattonut liikaa X-filesiä?
Elmiira

Posts: 1,446

#3080 • • Edited Elmiira
BB-kisan luovuttanut Martina Aitolehti kertoo haastattelussa lähtönsä taustat:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1445677&ap=1

Oma mielipiteeni on, että jos tiedät, että vaarisi voi kuolla minä päivänä
minä hyvänsä (niin kuin Martina sanoo tienneensä) niin suhde vaariin tuskin
on kovin läheinen, jos ei ole häntä em. tiedosta huolimatta käynyt
katsomassa kuin viimeksi kesän alussa (kuten Martina sanoo).

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~