MesMeRise, 16.10.2007 23:40:
nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.
Koko se päiväkirjahuoneessa esitetty draama yms, en tiiä, ei kyllä mulle aitona uponnu mistään kohtaan
Kun päiväkirjahuoneet näytetään vaan päälähetyksissä, ei nettijutuissa eikä 24/7:ssa, niin kyllä se aidosti siinä brakas mun mielestä, vaikka syyt olivat tod.näk. muutkin kuin sukulaisen kuolema.
hanabi, 16.10.2007 23:24:
voi kestää ennenkuin "tajuaa" koko asian, mutta että siinä välissä pitää sitten vielä ängetä naamansa näköjään niin viihdeuutisiin kuin myös extraan...toisaalta, martina on julkisuuden henkilö ja varmaan tottunut noihin haastiksiin jo niin että se on jo rutiinia?
Kuuluu ihmistyyppiin, joka elää symbioosissa roskamedian kanssa. Sellaisilla ihmisillä on yhdessä tai usemmassa mediassa omat kaveritoimittajat, joiden kautta he kuvittelee voivansa antaa kansalle itsestään just sellaisen kuvan kuin tahtovat (joku Nykänen, jolla on aina 1 kpl kaveritoimittajia kierroksessa, on jo niin vanhassa mediasymbioosissa ettei enää piittaa).
Nyt vaan on niin, että epäkypsältä julkisuuskuvansa tarkkailijalta on
aika paha moka mennä BB-taloon.
Miinapiina,
sillon ku mun pappa kuoli ni en ois voinut kuvitellakaan et nysvään koko ajan neljän seinän sisällä itkemässä. tietty tuntu pahalta, mut musta oli ainakin ihan jeesh tehä jotain, et sai välillä ajatukset johonkin muuhun.
ja tietty oli hetkii sit taas et halusin olla yksin.
Vaikka ton kaltainen ihminen tietenkin meni mieluummin Extraan tai Viihdeuutisiin kuin jäi himaan nysväilee, niin tässä tilanteessa se kotiin jääminen olis voinut olla pienempi paha.
No mutta se siitä henkilöstä