Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,050 views

Late

Posts: 3,441

#1161 • • Late team Lasse
Hannen vois häätää seuraavana, se on yhtä kiinnostava kuin lobotomia potilas koomassa. *ding*

Sen sijaan Kaarlo on loistavaa viihdettä, se tyhjä katse ja "vittu.. saatana, ei vittu" on ihan parasta katseltavaa. Unohtamatta niitä hetkiä sunnuntaisin kun kaveri menee joka kerralla yhtä kipsiin suorassa lähetyksessä, "niin, tota.. siis.....niin...öö...väärinkäsitys!!!!1..

Kaarlosta tulee mieleen vintiöiden maailman vaihvimmat miehet.
"Mitään en oo ottanu, en oo!" *nauru*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1162 • • Kon-tiki The Unsinkable

miikka, 2.10.2006 13:05:
---
Karski, 2.10.2006 12:47:
Kaarlohan on just hauska :D
Ihan niinku se olis jatkuvasti räjähtämispisteessä.

---


Joo, ihan parasta noi sen raivoamiset :D



Joo ja juuri Kalen (ja Hannen) takia olisin eilen halunnut Jennin ulos. Kalelta olisi taas kerran irronnut yhtä kuolematonta vitutukseen kuolemista kuin viikkoa sitten Tatun lähdettyä (ja perunasäkki Hanne olis jatkanut ihan hukassa olevaa mökeltämistään, mutta nykyistä astetta isommalla intensiteetillä) *nauru*

Mutta eiköhän noi uudetkin anna taas Kalelle aiheita lievää voimakkaampiin raivareihin.
typ0

Posts: 1,892

#1163 • • typ0 syntax error
oks siit mikan tilanteesta mitää tietoa?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hrdkvr

Posts: 3,929

#1164 • • hrdkvr KURGO

typ0, 2.10.2006 16:14:
oks siit mikan tilanteesta mitää tietoa?



ei esitutkinta + syyteharkinta noin nopeasti etene

--
-keep it hard-

typ0

Posts: 1,892

#1165 • • typ0 syntax error

hrdkvr, 2.10.2006 16:20:
---
typ0, 2.10.2006 16:14:
oks siit mikan tilanteesta mitää tietoa?

---


ei esitutkinta + syyteharkinta noin nopeasti etene



=D pelkkä "ei tietoa" ois riittäny =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hrdkvr

Posts: 3,929

#1166 • • hrdkvr KURGO

typ0, 2.10.2006 16:24:
---
hrdkvr, 2.10.2006 16:20:
---
typ0, 2.10.2006 16:14:
oks siit mikan tilanteesta mitää tietoa?

---


ei esitutkinta + syyteharkinta noin nopeasti etene

---


=D pelkkä "ei tietoa" ois riittäny =D



Jos syyte nostetaan niin voit olla 100 varma et lehdet kertoo :D

--
-keep it hard-

henkka

Posts: 4,973

#1167 • • henkka

hrdkvr,
ei esitutkinta + syyteharkinta noin nopeasti etene



Miks ei etenis?
domi

Posts: 7,069

#1168 • • domi Työn sankari.
Saa nähdä millaset roolit tuotantoyhtiö on asettanut nyt näille uusille :D Kenestä tulee uus Sorella.
noena

Posts: 3,138

#1169 • • Edited noena first breath after coma
Mä oon nyt viimosen tunnin lukenu täältä et mitäs on tapahtunu, ihan hyvin kaikki on taas auennu ku ei loppu viikosta kattonu kertaakaan eikä ollu mitään hajua mistään *nauru* Ja aika hyvin rupes addiktoitumaan, mut ihan vähän vaan *pepsodent*
nyt vaan odotellaan illan ohjelmaan niin näkee kans tapahtumat *hih*

--
TwistedLife™ Amusement Park

asdf

Posts: 3,155

#1170 • • asdf
Helveten ku en omista kaksneljäseiskaa, joutuu tyytyy noihin subin sivujen todella kattaviin kuvauksiin. *hmph* Perkele pitäisköhän nyt hommaa se ettei joudu kärvistelee huomiseen et näkis vähä paremmin mikä meisinki talossa on nyt :P Siellä taitaaki olla jo yks raivostuttava äijä (Jani?)..

Kaarlo on kyl täl hetkel ihan mun ehdoton suosikki, niin ku täälläki on mainittu jo et ne sen raivoamiset + tyhjä katse suu auki on parasta viihdettä tuolla *nauru* Jos häppeninkii halutaan ni sit kyl ehdottomasti Hanne pois! Hajuton ja mauton se on, ei voi mitää.

Kiinnostais aika paljon tietää et mitä talon vanhat asukit on mieltä noista uusista, onks ne päässy dissaukseen jo?
BuBu

Posts: 509

#1171 • • BuBu
Mä yritin, oikeesti, mut sorruin...
My name is BuBu and I watch Big Brother *pepsodent*
Varsinki nyt ku meni tuttu taloon :)

BB 24/7 ois vakavassa harkinnassa..

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#1172 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Zenni, 2.10.2006 18:06:
Helveten ku en omista kaksneljäseiskaa, joutuu tyytyy noihin subin sivujen todella kattaviin kuvauksiin. *hmph* Perkele pitäisköhän nyt hommaa se ettei joudu kärvistelee huomiseen et näkis vähä paremmin mikä meisinki talossa on nyt :P Siellä taitaaki olla jo yks raivostuttava äijä (Jani?)..



Ootkos lukenut BB Plazan foorumia? Siellä aika hyvin noi kaksnepparin omaavat kyllä kertoo, että mitä talossa tapahtuu. Ite ainakin seuraan eniten sitä, ku ei noi subin sivut kyllä oo mistään kotosin. Jumittavatkin niin helposti.
asdf

Posts: 3,155

#1173 • • asdf

Lyylikki, 2.10.2006 18:20:
Ootkos lukenut BB Plazan foorumia? Siellä aika hyvin noi kaksnepparin omaavat kyllä kertoo, että mitä talossa tapahtuu. Ite ainakin seuraan eniten sitä, ku ei noi subin sivut kyllä oo mistään kotosin. Jumittavatkin niin helposti.



Oooh kiitos, oonki miettiny et mistä Plazasta jengi hehkuttaa täällä, tänks for the tip. *hih* Tuolla ilmeisesti ne pahimmat jutut itää. :D

Mut jeah, illal niil on pirskeet eli äksöniä ois luvassa! Varsinki toi Kalen, Hannen ja Jennin kolmen kopla varmasti kerääntyy jossain vaiheessa jonnekin avautumaan noista uusista ja kuinka he ei enää jaksa tutustua :P
Lyylikki

Posts: 2,975

#1174 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Zenni, 2.10.2006 18:26:

Oooh kiitos, oonki miettiny et mistä Plazasta jengi hehkuttaa täällä, tänks for the tip. *hih* Tuolla ilmeisesti ne pahimmat jutut itää. :D

Mut jeah, illal niil on pirskeet eli äksöniä ois luvassa! Varsinki toi Kalen, Hannen ja Jennin kolmen kopla varmasti kerääntyy jossain vaiheessa jonnekin avautumaan noista uusista ja kuinka he ei enää jaksa tutustua :P



Tuollahan tuota keskustelua juu käydään. Jonkin verran ilmeisesti myös suomi24 vetää porukkaa keskustelemaan aiheesta, mutta itse en ole kyllä siellä vieraillut.

Juhlista sen verran, että Kaarlo on juomavastaavana ja sen pitää itse pysyä suht koht kunnossa. Eli se ei ainakaan voi vetää, mitään överi perseitä. En sitten tiedä, että toimiiko yhtä hyvin, kuin Mikan kanssa aikanaan. *pepsodent*
asdf

Posts: 3,155

#1175 • • asdf

Tontsis, 2.10.2006 18:47:
(---)Nyt vaan odotetaan, et saadaan viinat tiskiin, ni kaikki käytös ja mielipiteet korostuu. Ah, miten mielenkiintoista :)



Iltaa odotellessa. *vink*
mniittymaki

Posts: 1,641

#1176 • • mniittymaki
Nyt on meilläkin 24/7 ! Nyt sit tietää miten menee keskiviikon vapaapäivä :)


.m
KooKie

Posts: 4,338

#1177 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 2.10.2006 18:50:
---
Tontsis, 2.10.2006 18:47:
(---)Nyt vaan odotetaan, et saadaan viinat tiskiin, ni kaikki käytös ja mielipiteet korostuu. Ah, miten mielenkiintoista :)

---


Iltaa odotellessa. *vink*



Siis voi vittu. Vois olettaa, että ihmiset odottais itse pääsevänsä dokailemaan, mut eih. Nää venaa, että ne näkee MUUT dokaamassa. *justjoo*

Tehään Kiksu seuraavalla kerralla niin, että mä dokaan ja sä oot selvinpäin ja saat sit hupia katsellessas mun korostunutta käytöstä ja mielipiteitä! Tykkäisitkö? *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#1178 • • asdf

KooKie, 2.10.2006 22:03:
Tehään Kiksu seuraavalla kerralla niin, että mä dokaan ja sä oot selvinpäin ja saat sit hupia katsellessas mun korostunutta käytöstä ja mielipiteitä! Tykkäisitkö? *nauru*



Duh, et sä tartte viinaa siihen! *nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#1179 • • Zapa Mr Wrangler
Vittu et Hanne & jenni on ärsyttäviä tyyppejä, toivottavasti uudet tulokkaat pistää ne kyykkyyn ja ulos.
Avatar
#1180 • • + Guest
aaaah! ihanaa ku ei omista telkkaria <3