masennus...

1,167 posts, 59 pages, 651,851 views

walkout__

Posts: 401

#1041 • • walkout__ DJ

Replying to masennus...:


---

---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---


Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
---


Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt



Jaa ei niitä kannata syödä kuin akuutissa tarpeessa koska niistä tulee riippuvaiseksi ja myöskin liika käytettynä ne eivät enää toimi.
[Siru]

Posts: 259

#1042 • • [Siru]

Replying to masennus...:


---
" post="1623350"]
---

---
" post="1623347"]tohtorille vaan! kivat pillerit antaa tohtori, niin että pystyt töissä käymään ja veroja maksamaan. tä yhteiskunta on niin anaalista.. jos ihminen masentuu sille sysätään kaikkia eri masennuslääkkeitä (sit hups, niihin jää vielä koukkuun) tärkeintä niille on et pystyt aamulla nousemaan ylös sängystä, lähtee duuniin ja olla kunnonkansalainen! (siis veronmaksaja)
jos ihmisellä on oikeasti paha olla, pitäisi selvittää ongelman ydin, että mistä se on alkanut ja johtuu ja miten siitä pääsis ilman mitään kemikaalipaskoja.
---


Masennuslääkkeisiin ei jää koukkuun, rauhoittaviin jää jos on koukuttuva luonne. Itse olen kaikkia käyttänyt jo pitkään enkä ole noihin koukussa. Lääkkeiden aloitus oli itselleni kova pala, muttei ollut enää vaihtoehtoa. Ne ovat tällä hetkellä osa hoitoani, jotta vaimentavat itsetuhoisuuden ja helpottavat paniikkioireita. Lisäksi käyn terapiassa, joten hoito on kokonaisvaltainen kuten sen tulee olla. Yksin lääkkeet EIVÄT IKINÄ ole riittävä hoito, vaikka tässä maassa niin tupataan ajattelemaan...
---


siis sä väität ettei dentsoihin jää koukkuun???
---


Oma kokemus on mm. Diapamista ja Alproxista ettei oikein käytettynä jää koukkuun. Olen asiaa lääkäriltäni kysynyt (itse asiassa kahdelta psykiatrilta). Koukkuun jää, jos on taipumus riippuvaisuuteen ja käyttää huomattavia määriä=väärinkäyttää.

Ja ketipinor on ainoastaan yksi käyttämäni lääke tällä hetkellä.



vaikka bentsoja käyttäisi oikein, niin jos niitä vuosia syö (joutuu syömään) niin kyllä niihin vaan koukkuun jää... jos ei psyykkisesti niin fyysisesti

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

[Siru]

Posts: 259

#1043 • • Edited [Siru]

Replying to masennus...:


---
" post="1623348"]
---

---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---


Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
---


Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt
---


Jaa ei niitä kannata syödä kuin akuutissa tarpeessa koska niistä tulee riippuvaiseksi ja myöskin liika käytettynä ne eivät enää toimi.



älä! en hei tiennyt yhtään..*justjoo* varmaan just siks jättäny syömättä

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

tommib

Posts: 3,204

#1044 • • tommib
Enpä ole rauhoittaviin ainakaan itse jäänyt koukkuun vaikka jouduin käyttämään päivittäin Alproxia melkein 2mg. Ja se on kaikista koukuttavin rauhoittava. Käyttö loppui kun seinään, eli ei noita pidä pelätä. Hupikäytössä ja hyvin pitkäaikaisessa käytössä voi jäädä koukkuun, mutta puhutaan pitkästä ajasta ja koukuttuvasta luonteesta.
NwB

Posts: 327

#1045 • • NwB
Ei takykardia kysele luonteenpiirteistä, se tulee kun on tullakseen.

--
Jee! Kumpi voitti!!

walkout__

Posts: 401

#1047 • • Edited walkout__ DJ

Replying to masennus...:


---

---
" post="1623348"]
---

---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---


Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
---


Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt
---


Jaa ei niitä kannata syödä kuin akuutissa tarpeessa koska niistä tulee riippuvaiseksi ja myöskin liika käytettynä ne eivät enää toimi.
---


älä! en hei tiennyt yhtään..*justjoo* varmaan just siks jättäny syömättä



Sori, jos mulla on tapana puhua ihmisille asioita jotka ne jo tietää ettei ne luule, että mä en tiedä asiaa itse. Jotkut ihmiset vaan suuttuu jos niille kerrotaan asioita, jotka ne jo tietää. Ihan samalla tavalla mulla menee hermot ihmisten kanssa, jotka kertoo mulle esim. jo 50. kertaa jonkin asian jonka jo tiedän esim. työn hausta ja koittaa neuvoa minua asioissa jotka jo tiedän ja mistä mulla on kokemusta. Ärsyttävintä verkkossa on sitten se, että jotkin tyypit sitten uhkailee poliisilla jos en suostu uskomaan ks. henkilöä. Esim. mä en ostaa MS Office Professional:ia vaan siksi että MS Office Outlook:issa on oikoluku, koska koneen mukana tullut tehdasasennettu MS Office Home / Students maksoi jo 70 € ja mulla on sähköpostiohjelmana Mozilla Thunderbird ollut aina. Eli mulla ei vaan ole varaa nyt siihen MS Office Pro:hon ja sitä kun ei nk. pumpulissa elänyt pikku pentu tajua kun se saa rahat Äitiltään tai Työnantajaltaan MS Office Pro:hon. Olin mäkin pumpulissa elänyt 10-vuotta sitten Valkeakosken Ammattiopistossa ja jouduin jätkien kanssa vaikeuksiin, kun aina tuputin niille jotain Lazer-printteriä, johon niillä ei ollut varaa ja aina intin vastaan, että miten ne sellaisen ostaa. Mun kun oli helppo sanoa, että säästä työttömyyskorvauksista tai opintotuesta, koska elin porukoitten sponsorilla.

Debaatteja en muuten sitten enää jaksa alkaa, eli julkisia väittelyitä foorumeilla.
lopez

Posts: 1,972

#1048 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

NwB

Posts: 327

#1049 • • NwB

Replying to masennus...:

Sanon vaan sen mitä mulle on 2 psykiatria aiheesta rauhoittavat ja lääkkeet sanoneet.



Siitä huolimatta varoisin säännöllistä käyttöä. Halutessasi voit lukea vaikka hieman kiistanalaisesta sivustosta erään kirjoituksia, jotka on kyllä hieman tönkösti suomennettu. (google?)

Kaverille tulee takykardia jos ei saa annostaan ja joutuukin menemään lääkärille sen vuoksi välillä, mutta annoksetkin ovat hieman korkeammat.

http://www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

--
Jee! Kumpi voitti!!

tommib

Posts: 3,204

#1050 • • tommib

Replying to masennus...:


---
Sanon vaan sen mitä mulle on 2 psykiatria aiheesta rauhoittavat ja lääkkeet sanoneet.
---


Siitä huolimatta varoisin säännöllistä käyttöä. Halutessasi voit lukea vaikka hieman kiistanalaisesta sivustosta erään kirjoituksia, jotka on kyllä hieman tönkösti suomennettu. (google?)

Kaverille tulee takykardia jos ei saa annostaan ja joutuukin menemään lääkärille sen vuoksi välillä, mutta annoksetkin ovat hieman korkeammat.

http://www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf



Ovat he jatkuvasta käytöstä varoitelleen hyvin pitkässä juoksussa. Itse käytän ainoastaan paniikki/ahdistuskohtauksiin. Yritän pysyä noista kaukana, koska tekevät inhottavan tokkuran tasaavien kanssa ja muutenkin kammoan noita vieläkin.
walkout__

Posts: 401

#1051 • • walkout__ DJ
Hei, se miksi minulla on nyt paljon masennusta niin olen useamman narsistin uhri, jotka ovat aiheuttaneet minulle ongelmia, joista on vaikea päästä yli. Ks. narsistit ja yksi maanisdepressivinen ovat teettäneet minullä työtä jonka olen joutunut tekemään yötämyöten tappiolla. Ja tätä on kesti kauan kunnes pääsin niistä eroon ja se oli vaikeeta kun uhkailtiin oikeuden käynneillä, väkivallla ja linnatuomioilla. Olen myös kuullut, että jos maanisdepressiivisen kanssa tekee duunia niin sitä saa sitten tehdä yötäpäivää koska maanisdepressiivinen tekee yötäpäivää hommia eikä nuku ja ks. tyyppi tekee kaltaisekseen.

Missä on narsistin uhrien tukiyhdistys?
m1kk3

Posts: 5,560

#1052 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to masennus...:


Missä on narsistin uhrien tukiyhdistys?


http://www.narsistienuhrientuki.info/

ja keskustelua http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/yleinen_narsismi.php

Narsismista mulla ei oo juurikaan kokemuksia, mutta ainakin itseä on kovasti auttanut, kun on saanut lukea muiden vastaavaa (masennusta, itsemurha-ajatuksia, uskonnollista väkivaltaa) kokeneiden elämäntarinoita. Niistä on saanut paljon voimaa, ja jotenkin se vaan tuntuu hyvältä tietää, ettei oo ainoa, vaan saman kokeneita on vaikka kuinka paljon.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

walkout__

Posts: 401

#1053 • • walkout__ DJ

Replying to masennus...:


---

Missä on narsistin uhrien tukiyhdistys?
---

http://www.narsistienuhrientuki.info/

ja keskustelua http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/yleinen_narsismi.php

Narsismista mulla ei oo juurikaan kokemuksia, mutta ainakin itseä on kovasti auttanut, kun on saanut lukea muiden vastaavaa (masennusta, itsemurha-ajatuksia, uskonnollista väkivaltaa) kokeneiden elämäntarinoita. Niistä on saanut paljon voimaa, ja jotenkin se vaan tuntuu hyvältä tietää, ettei oo ainoa, vaan saman kokeneita on vaikka kuinka paljon.



Narsistit ovat vääjämättömiä ihmisten hyväksikäyttäjiä ja jos en suostu narsistin hyväksikäytettäväksi se keksi minusta perättömiä syytöksiä rikoksista joita muka olen tehnyt ja tekee sitten minusta rikosilmoituksen jos hän ei saa tahtoaan läpi ja näin yrittää saada minulta mm. oikeusteitse 10000 € korvausvaatimukset.
hiphei

Posts: 493

#1054 • • hiphei
^^

Sekin auttaa suuresti, kun pysähtyy miettii millaisia
ihmisiä lähipiirissä on.
Ikävät, narsismia sairastavat lähipiiristä pois!

Voimia<3
[Siru]

Posts: 259

#1055 • • [Siru]

Replying to masennus...:


---
" post="1623512"]
---

---
" post="1623348"]
---

---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---


Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
---


Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt
---


Jaa ei niitä kannata syödä kuin akuutissa tarpeessa koska niistä tulee riippuvaiseksi ja myöskin liika käytettynä ne eivät enää toimi.
---


älä! en hei tiennyt yhtään..*justjoo* varmaan just siks jättäny syömättä
---


Sori, jos mulla on tapana puhua ihmisille asioita jotka ne jo tietää ettei ne luule, että mä en tiedä asiaa itse. Jotkut ihmiset vaan suuttuu jos niille kerrotaan asioita, jotka ne jo tietää. Ihan samalla tavalla mulla menee hermot ihmisten kanssa, jotka kertoo mulle esim. jo 50. kertaa jonkin asian jonka jo tiedän esim. työn hausta ja koittaa neuvoa minua asioissa jotka jo tiedän ja mistä mulla on kokemusta. Ärsyttävintä verkkossa on sitten se, että jotkin tyypit sitten uhkailee poliisilla jos en suostu uskomaan ks. henkilöä. Esim. mä en ostaa MS Office Professional:ia vaan siksi että MS Office Outlook:issa on oikoluku, koska koneen mukana tullut tehdasasennettu MS Office Home / Students maksoi jo 70 € ja mulla on sähköpostiohjelmana Mozilla Thunderbird ollut aina. Eli mulla ei vaan ole varaa nyt siihen MS Office Pro:hon ja sitä kun ei nk. pumpulissa elänyt pikku pentu tajua kun se saa rahat Äitiltään tai Työnantajaltaan MS Office Pro:hon. Olin mäkin pumpulissa elänyt 10-vuotta sitten Valkeakosken Ammattiopistossa ja jouduin jätkien kanssa vaikeuksiin, kun aina tuputin niille jotain Lazer-printteriä, johon niillä ei ollut varaa ja aina intin vastaan, että miten ne sellaisen ostaa. Mun kun oli helppo sanoa, että säästä työttömyyskorvauksista tai opintotuesta, koska elin porukoitten sponsorilla.

Debaatteja en muuten sitten enää jaksa alkaa, eli julkisia väittelyitä foorumeilla.



foorumeilla väittely on niiiiin typerää... ja joo.. mistä sä voisit tietää mitä mä tiedän ja sama toisin päin.. *piis*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Oj

Posts: 1,349

#1057 • • Oj Keep it FILTHY
Tuntuu että se syys-masentelu alkaa taas olemaan ajankohtaista.. :/

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

tommib

Posts: 3,204

#1058 • • tommib

Replying to masennus...:

Tuntuu että se syys-masentelu alkaa taas olemaan ajankohtaista.. :/



Syksy alkaa lähenemään ja vaikuttaa itseenkin viemällä voinnin aina huonommaksi. Oma masennus alkoi aikalailla kaamospainotteisesti, mutta nykyään se on seurana ympäri vuoden. Eikun valohoito päälle nyt ja esim melatoniinia kehään.
walkout__

Posts: 401

#1059 • • walkout__ DJ

Replying to masennus...:

Tuntuu että se syys-masentelu alkaa taas olemaan ajankohtaista.. :/



Vuodenajat eivät vaikuta masennukseeni ja siksipä varmaan läkärin lausunnossa lukee, että testien mukaan en ole maanisdepressiivinen.
epicuros

Posts: 7,734

#1060 • • Edited epicuros
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seppuku

"Se on nykyään kielletty."

No kaikkihan sen tietää, et haudassa sit otetaan limboo yms. paskaa?


HA

HAA

HAAAAAAAAAAAAA

Toivoisinkin.


edit: ei vittu näitä kännipostailuja, alkolukkoa koneesn tarvis. tän oli tarkoitus mennä darra-topiciin :S

--
Valid criticism does you a favor.