Replying to masennus...:
---
---
" post="1623348"]
---
---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---
Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
---
Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt
---
Jaa ei niitä kannata syödä kuin akuutissa tarpeessa koska niistä tulee riippuvaiseksi ja myöskin liika käytettynä ne eivät enää toimi.
---
älä! en hei tiennyt yhtään.. varmaan just siks jättäny syömättä
Sori, jos mulla on tapana puhua ihmisille asioita jotka ne jo tietää ettei ne luule, että mä en tiedä asiaa itse. Jotkut ihmiset vaan suuttuu jos niille kerrotaan asioita, jotka ne jo tietää. Ihan samalla tavalla mulla menee hermot ihmisten kanssa, jotka kertoo mulle esim. jo 50. kertaa jonkin asian jonka jo tiedän esim. työn hausta ja koittaa neuvoa minua asioissa jotka jo tiedän ja mistä mulla on kokemusta. Ärsyttävintä verkkossa on sitten se, että jotkin tyypit sitten uhkailee poliisilla jos en suostu uskomaan ks. henkilöä. Esim. mä en ostaa MS Office Professional:ia vaan siksi että MS Office Outlook:issa on oikoluku, koska koneen mukana tullut tehdasasennettu MS Office Home / Students maksoi jo 70 € ja mulla on sähköpostiohjelmana Mozilla Thunderbird ollut aina. Eli mulla ei vaan ole varaa nyt siihen MS Office Pro:hon ja sitä kun ei nk. pumpulissa elänyt pikku pentu tajua kun se saa rahat Äitiltään tai Työnantajaltaan MS Office Pro:hon. Olin mäkin pumpulissa elänyt 10-vuotta sitten Valkeakosken Ammattiopistossa ja jouduin jätkien kanssa vaikeuksiin, kun aina tuputin niille jotain Lazer-printteriä, johon niillä ei ollut varaa ja aina intin vastaan, että miten ne sellaisen ostaa. Mun kun oli helppo sanoa, että säästä työttömyyskorvauksista tai opintotuesta, koska elin porukoitten sponsorilla.
Debaatteja en muuten sitten enää jaksa alkaa, eli julkisia väittelyitä foorumeilla.