masennus...

1,167 posts, 59 pages, 651,813 views

Jimmyfi

Posts: 904

#1021 • • Jimmyfi
Tommib pistä akkas estolistalle puhelimessa ja nauti omasta elämästä eläkä sen vininöitä kuuntele.. lähe ibizalle.. tai ruotsiin .. ttu >_<

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

lopez

Posts: 1,972

#1022 • • Edited lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to masennus...:

lasta en näe ellen maksa 25€/h siitä ilosta, eikä tuohon ole rahaa. Uuteen pienokaiseen hän vaatii yksinhuoltajuuden tai kuulemma hankkii sen oikeusteitse.
tässä maassa kun äiti on jumalasta seuraava. Onhan se niin ihanaa että toinen haukkuu sekoksi ja että valitan köyhyyttä, vaikka itse soittaa ja itkee, että painoa on tullut, ei kelpaa enää kenellekään, rahat ei riitä jne. Itse kun sanot jotain asiasta, olet heti kusipää.


Vaikuttaa niin tyypilliseltä vastakkaisen sukupuolen edustajalta kuin vain olla ja voi: "Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä!"
Kaikesta muusta kannetaan vastuu paitsi itsestä ja itsessähän ei tietenkään ole mitään vikaa, vaikka valitus työntyy sieraimista ulos. [/provo]
Henk.koht. en katselis sen sekuntiakaan tuon kaltaista kitinää ja kotkotusta, kun jo suuntaisin uusille urille. :D

Tietty helpomminhan tämä on sanottu kuin tehty etenkin, kun kiista jälkikasvun tapaamisoikeuksistakin on peeloiltu tuolle tasolle, ja vaikka lienet itsekkin tuon tuhat kertaa seuraavan suustasi sylkenyt niin siitäkin huolimatta: haistata nyt jo paskat sillä v!*un ämmällä, kun ei ilmeisesti osaa muuta kuin päätänsä aukoa ja sua satuttaa.
Koeta keskittyä hetkeksi havainnoimaan tarpeita ja keinoja niiden toteuttamiseen, joita sinä tahdot ja tarvitset juuri tällä hetkellä omantuntosi rakentamiseen, ja tätä kautta eheämmän minäkuvan pysyvämpään muodostumiseen.


Edit. Parhaat asiat elämässä ei maksa mitään.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

tommib

Posts: 3,204

#1023 • • tommib

Replying to masennus...:


---
lasta en näe ellen maksa 25€/h siitä ilosta, eikä tuohon ole rahaa. Uuteen pienokaiseen hän vaatii yksinhuoltajuuden tai kuulemma hankkii sen oikeusteitse.
tässä maassa kun äiti on jumalasta seuraava. Onhan se niin ihanaa että toinen haukkuu sekoksi ja että valitan köyhyyttä, vaikka itse soittaa ja itkee, että painoa on tullut, ei kelpaa enää kenellekään, rahat ei riitä jne. Itse kun sanot jotain asiasta, olet heti kusipää.
---

Vaikuttaa niin tyypilliseltä vastakkaisen sukupuolen edustajalta kuin vain olla ja voi: "Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä!"
Kaikesta muusta kannetaan vastuu paitsi itsestä ja itsessähän ei tietenkään ole mitään vikaa, vaikka valitus työntyy sieraimista ulos. [/provo]
Henk.koht. en katselis sen sekuntiakaan tuon kaltaista kitinää ja kotkotusta, kun jo suuntaisin uusille urille. :D

Tietty helpomminhan tämä on sanottu kuin tehty etenkin, kun kiista jälkikasvun tapaamisoikeuksistakin on peeloiltu tuolle tasolle, ja vaikka lienet itsekkin tuon tuhat kertaa seuraavan suustasi sylkenyt niin siitäkin huolimatta: haistata nyt jo paskat sillä v!*un ämmällä, kun ei ilmeisesti osaa muuta kuin päätänsä aukoa ja sua satuttaa.
Koeta keskittyä hetkeksi havainnoimaan tarpeita ja keinoja niiden toteuttamiseen, joita sinä tahdot ja tarvitset juuri tällä hetkellä omantuntosi rakentamiseen, ja tätä kautta eheämmän minäkuvan pysyvämpään muodostumiseen.


Edit. Parhaat asiat elämässä ei maksa mitään.



Ei tässä enää voi kun haistattaa pitkät, vaikka on lapset mukana. Ei vaan pää kestä enää muuten mitään. Yritän sitten luoda välejä lapsiin, kun pääsen parempaan kuntoon ja pelkään silloin olevan jo myöhäistä. Hänellä on auto, joten voisi tuoda poikaa tänne. Se on tapahtunut 16.3. jälkeen kahdesti. Kuukauden aikana hän kävi sairaalassa katsomassa minua kerran, vaikka lupasi käydä. Okei raskaus verottaa voimia, mutta tuo tuntuu jo laiskuudelta enemmän. Auto pihassa ja tietää etten pääse mihinkään ovesta ulos kunnon nappiarsenaalia. Muutenkin joutuu kotona popsimaan rauhoittavia ja satunnaisesti 25mg ketipinoria, että kestää edes jotenkuten elämän.
lopez

Posts: 1,972

#1024 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to masennus...:


---
---
cut
---
cut
---
Ei tässä enää voi kun haistattaa pitkät, vaikka on lapset mukana. Ei vaan pää kestä enää muuten mitään. Yritän sitten luoda välejä lapsiin, kun pääsen parempaan kuntoon ja pelkään silloin olevan jo myöhäistä. Hänellä on auto, joten voisi tuoda poikaa tänne. Se on tapahtunut 16.3. jälkeen kahdesti. Kuukauden aikana hän kävi sairaalassa katsomassa minua kerran, vaikka lupasi käydä. Okei raskaus verottaa voimia, mutta tuo tuntuu jo laiskuudelta enemmän. Auto pihassa ja tietää etten pääse mihinkään ovesta ulos kunnon nappiarsenaalia.


Olisko vaan sittenkin pitänyt pitää näkyvillä aiempi provo "tyypillisen naisen" kuvauksesta? ;)
Jepa, onhan tuo kieltämättä aika lol.
Pidä nyt kuitenkin kaikesta huolimatta itses pinnalla ja pinnistä ilo irti pienistä asioista, päivä kerrallaan, mitä eteen vain suinkin tulee. Paistaa se päivä risukasaankin perkele!! :))

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Oj

Posts: 1,349

#1025 • • Oj Keep it FILTHY
Jonkin asteista havaittavissa _taas_ ..*uuh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

walkout__

Posts: 401

#1027 • • Edited walkout__ DJ
Mulla on ollut paniikkihäiriöiksi tulkittavia palkotiloja toisinaan jossa myös paljon masennusta. Mikä aiheuttaa näitä?
- Houlet maksaa asunnon vuokraa (palkotilat etten saakkaan tarpeeksi tuloja kuun vaihteessa)
- Työpaineet (painiikkihäiriössä postaillut mm. naistyökavereille viestejä ja ne on sitten ottaneet loparit ja meneet muualle töihin), ja valtva vastuu Työssäni.
- Ja muuta sellaista, kun on poliisitutkinnalla parikertaa uhattu paniikissa postailtujen viestien takia. Uhattu jopa 6 kk linnatuomiolla perättömästi kunnian loukkauksesta (Suomihan on vapaa maa ja kukavaan voi olla mitä mieltä tahansa ja yrityksen arvostelu netissä ei ole rikos, vahvisti minulle Poliisi kun kävin niiltä kysymässä neuvoa)
- Opintolainat jotka sijoitin yritystoiminnassa tuotekehitykseen 6400 €.

Mistä apua? Omalääkäri ei auta kuin lääkkeillä mitkä n. 2 tunnin viiveellä poistaa paikissa steppamisen ja huonon olon plus vainoharhat!!!

Ongelma ollut siitä asti kun aloitin yritystoiminnan ja sen tuoman vastuun. Koitan nyt olla olematta pois koneelta kun häriö iskee ettei taas tule postailtua mitän ihme viestejä. Ajatukset häiriötilassa ovat todella paranoideja.
tommib

Posts: 3,204

#1028 • • tommib

Replying to masennus...:

Mulla on ollut paniikkihäiriöiksi tulkittavia palkotiloja toisinaan jossa myös paljon masennusta. Mikä aiheuttaa näitä?
- Houlet maksaa asunnon vuokraa (palkotilat etten saakkaan tarpeeksi tuloja kuun vaihteessa)
- Työpaineet (painiikkihäiriössä postaillut mm. naistyökavereille viestejä ja ne on sitten ottaneet loparit ja meneet muualle töihin), ja valtva vastuu Työssäni.
- Ja muuta sellaista, kun on poliisitutkinnalla parikertaa uhattu paniikissa postailtujen viestien takia. Uhattu jopa 6 kk linnatuomiolla perättömästi kunnian loukkauksesta (Suomihan on vapaa maa ja kukavaan voi olla mitä mieltä tahansa ja yrityksen arvostelu netissä ei ole rikos, vahvisti minulle Poliisi kun kävin niiltä kysymässä neuvoa)
- Opintolainat jotka sijoitin yritystoiminnassa tuotekehitykseen 6400 €.

Mistä apua? Omalääkäri ei auta kuin lääkkeillä mitkä n. 2 tunnin viiveellä poistaa paikissa steppamisen ja huonon olon plus vainoharhat!!!

Ongelma ollut siitä asti kun aloitin yritystoiminnan ja sen tuoman vastuun. Koitan nyt olla olematta pois koneelta kun häriö iskee ettei taas tule postailtua mitän ihme viestejä. Ajatukset häiriötilassa ovat todella paranoideja.



Kaikista paras neuvoni on että ota yhteys joko psyaktriseen päivystykseen, joka on erikoistunut vastaaviin tapauksiin. Olen itse käynyt siellä Helsingissä hyvin kokemuksin. Toinen mahdollisuus on varata aika yksityiselle psykiatrille. Tuossa tilanteessa suosittelen ehdottomasti hakeutumista sairaalaan vaikka avo-osastolle, koska siellä olet turvassa itseltäsi. Sairaala ei ole paha paikka, olen siellä itsekin ollut ja moni ystäväni kanssa. Heovat hyötyneet tuosta jaksosta paljon. Nyt olet suureksi riskiksi itsellesi ja tuo kuulostaa jo lähes manialta. Ota ensi tilassa yhteyttä joko tuonne päivystykseen tai sitten yksityiseen psykiatriin.

Akuuttipsykiatrian poliklinikka
puhelin 03 5657 2910
faksi 03 5657 2909
Biokatu 10
33520 Tampere
ma - pe klo 8 - 15

Jos olo pahenee muina aikoina paljon palvelee sinua Tampereella tällainen paikka:

TAYS Ensiapu Acuta
http://www.pshp.fi/acuta
keskus 03 311 611
K-rakennus
Teiskontie 35

Ajo-ohje: Teiskontieltä käännytään Kuntokadulle, josta käännytään edelleen Ensitielle, joka johtaa ensiavun eteen.
walkout__

Posts: 401

#1029 • • Edited walkout__ DJ

Replying to masennus...:


---
Mulla on ollut paniikkihäiriöiksi tulkittavia palkotiloja toisinaan jossa myös paljon masennusta. Mikä aiheuttaa näitä?
- Houlet maksaa asunnon vuokraa (palkotilat etten saakkaan tarpeeksi tuloja kuun vaihteessa)
- Työpaineet (painiikkihäiriössä postaillut mm. naistyökavereille viestejä ja ne on sitten ottaneet loparit ja meneet muualle töihin), ja valtva vastuu Työssäni.
- Ja muuta sellaista, kun on poliisitutkinnalla parikertaa uhattu paniikissa postailtujen viestien takia. Uhattu jopa 6 kk linnatuomiolla perättömästi kunnian loukkauksesta (Suomihan on vapaa maa ja kukavaan voi olla mitä mieltä tahansa ja yrityksen arvostelu netissä ei ole rikos, vahvisti minulle Poliisi kun kävin niiltä kysymässä neuvoa)
- Opintolainat jotka sijoitin yritystoiminnassa tuotekehitykseen 6400 €.

Mistä apua? Omalääkäri ei auta kuin lääkkeillä mitkä n. 2 tunnin viiveellä poistaa paikissa steppamisen ja huonon olon plus vainoharhat!!!

Ongelma ollut siitä asti kun aloitin yritystoiminnan ja sen tuoman vastuun. Koitan nyt olla olematta pois koneelta kun häriö iskee ettei taas tule postailtua mitän ihme viestejä. Ajatukset häiriötilassa ovat todella paranoideja.
---


Kaikista paras neuvoni on että ota yhteys joko psyaktriseen päivystykseen, joka on erikoistunut vastaaviin tapauksiin. Olen itse käynyt siellä Helsingissä hyvin kokemuksin. Toinen mahdollisuus on varata aika yksityiselle psykiatrille. Tuossa tilanteessa suosittelen ehdottomasti hakeutumista sairaalaan vaikka avo-osastolle, koska siellä olet turvassa itseltäsi. Sairaala ei ole paha paikka, olen siellä itsekin ollut ja moni ystäväni kanssa. Heovat hyötyneet tuosta jaksosta paljon. Nyt olet suureksi riskiksi itsellesi ja tuo kuulostaa jo lähes manialta. Ota ensi tilassa yhteyttä joko tuonne päivystykseen tai sitten yksityiseen psykiatriin.

Akuuttipsykiatrian poliklinikka
puhelin 03 5657 2910
faksi 03 5657 2909
Biokatu 10
33520 Tampere
ma - pe klo 8 - 15

Jos olo pahenee muina aikoina paljon palvelee sinua Tampereella tällainen paikka:

TAYS Ensiapu Acuta
http://www.pshp.fi/acuta
keskus 03 311 611
K-rakennus
Teiskontie 35

Ajo-ohje: Teiskontieltä käännytään Kuntokadulle, josta käännytään edelleen Ensitielle, joka johtaa ensiavun eteen.



Niin käyn Tamperella Mehiläisessa.

Joo ja kyllä mun burnoutin pahimmissa vaiheissa ajatukset olivat selkeästi maanisia, eli yliapuvia kuvitelmia että ollaan tekemässä miljoonia jollain ihan pilipali-liikeidealla.

Voi sitä tunnetta kun Matrixit pyörii päässä kun on koodannut Linux-ohjelmia 40 tuntia putkeen =D Töllään muutenkin useita tunteja Linuxin komentoriviä päivässä ja siinä ei näy muuta kuin mustalla pohjalla Matrixia eli koodia. Ja nukun n. 4 tuntia vuorokaudessa.

Samoin minulla on 10-vuoden takainen kolukiusatuksi joutumis tausta, mikä aiheuttaa sen että jokainen yhden illan aikana baarista pokattu nainen on minulle vain naula kolukiusaajien ruumisarkkuun. Sille kun en voi mitään että kännissä nuoret naiset käy suoraan käsiksi tanssilattialla. Joten en ehkä kuitenkaan ole itse syyllinen mihinkään. Nauloja hakattu koulukiusaajien arkkuun jo elämän aikana varmaan 500 kpl tällä metodilla.
walkout__

Posts: 401

#1031 • • Edited walkout__ DJ

Replying to masennus...:

Kysys tasaavaa lääkitystä. Se voisi kohdallasi toimia hyvin, esim Ketipinor/Seroquel



Mulla on:
Efexor
Syprexa
Lamictal
Ability
+ Obamox (Oxepam) päiville kun tarvitsen rahoittavia tai en saa unta.

Ks. lääkkeet buustaa minut pois burnoutista ja poistaa AS:n ja psykoosityyppisen persoonallisuushäiriön sekamuodon oireet. Isäni on Skitsofreenikko, joten ks. sairaus on mulla geeneissä.

Burnout on taas oiva aiheuttamaan manian kaltaisia oireita plus valveunia jolloin olen unessa ja valveilla samaan aikaan ja näen huoneessani mm. mielikkuvitusolentoja jotka käyvät päälleni asein. Tosin tajuan niiden olevan hallusinaatioita ihaan itse.
tommib

Posts: 3,204

#1032 • • tommib
Mulla menee kanssa Lamictal. Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.

Se on todella paljon, että tiedostat oman tilasi! Siitä on hyvä ponnistaa eteenpäin!
walkout__

Posts: 401

#1033 • • walkout__ DJ

Replying to masennus...:

Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.



Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.
[Siru]

Posts: 259

#1034 • • [Siru]
tohtorille vaan! kivat pillerit antaa tohtori, niin että pystyt töissä käymään ja veroja maksamaan. tä yhteiskunta on niin anaalista.. jos ihminen masentuu sille sysätään kaikkia eri masennuslääkkeitä (sit hups, niihin jää vielä koukkuun) tärkeintä niille on et pystyt aamulla nousemaan ylös sängystä, lähtee duuniin ja olla kunnonkansalainen! (siis veronmaksaja)
jos ihmisellä on oikeasti paha olla, pitäisi selvittää ongelman ydin, että mistä se on alkanut ja johtuu ja miten siitä pääsis ilman mitään kemikaalipaskoja.

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

[Siru]

Posts: 259

#1035 • • [Siru]

Replying to masennus...:


---
Opamoxia ei ole edes kokeiltu, se on käsittääkseni kevyttä kamaa.
---


Opamox on unilääke ja 2 sellasta relaa kyllä sen verran, että nukkuu koko yön hyvin.



Opamox on rauhoittava. kaapista löytyy purkki, niin turhia etten ole edes syönyt

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

tommib

Posts: 3,204

#1036 • • tommib

Replying to masennus...:

tohtorille vaan! kivat pillerit antaa tohtori, niin että pystyt töissä käymään ja veroja maksamaan. tä yhteiskunta on niin anaalista.. jos ihminen masentuu sille sysätään kaikkia eri masennuslääkkeitä (sit hups, niihin jää vielä koukkuun) tärkeintä niille on et pystyt aamulla nousemaan ylös sängystä, lähtee duuniin ja olla kunnonkansalainen! (siis veronmaksaja)
jos ihmisellä on oikeasti paha olla, pitäisi selvittää ongelman ydin, että mistä se on alkanut ja johtuu ja miten siitä pääsis ilman mitään kemikaalipaskoja.



Masennuslääkkeisiin ei jää koukkuun, rauhoittaviin jää jos on koukuttuva luonne. Itse olen kaikkia käyttänyt jo pitkään enkä ole noihin koukussa. Lääkkeiden aloitus oli itselleni kova pala, muttei ollut enää vaihtoehtoa. Ne ovat tällä hetkellä osa hoitoani, jotta vaimentavat itsetuhoisuuden ja helpottavat paniikkioireita. Lisäksi käyn terapiassa, joten hoito on kokonaisvaltainen kuten sen tulee olla. Yksin lääkkeet EIVÄT IKINÄ ole riittävä hoito, vaikka tässä maassa niin tupataan ajattelemaan...
[Siru]

Posts: 259

#1037 • • [Siru]

Replying to masennus...:


---
" post="1623347"]tohtorille vaan! kivat pillerit antaa tohtori, niin että pystyt töissä käymään ja veroja maksamaan. tä yhteiskunta on niin anaalista.. jos ihminen masentuu sille sysätään kaikkia eri masennuslääkkeitä (sit hups, niihin jää vielä koukkuun) tärkeintä niille on et pystyt aamulla nousemaan ylös sängystä, lähtee duuniin ja olla kunnonkansalainen! (siis veronmaksaja)
jos ihmisellä on oikeasti paha olla, pitäisi selvittää ongelman ydin, että mistä se on alkanut ja johtuu ja miten siitä pääsis ilman mitään kemikaalipaskoja.
---


Masennuslääkkeisiin ei jää koukkuun, rauhoittaviin jää jos on koukuttuva luonne. Itse olen kaikkia käyttänyt jo pitkään enkä ole noihin koukussa. Lääkkeiden aloitus oli itselleni kova pala, muttei ollut enää vaihtoehtoa. Ne ovat tällä hetkellä osa hoitoani, jotta vaimentavat itsetuhoisuuden ja helpottavat paniikkioireita. Lisäksi käyn terapiassa, joten hoito on kokonaisvaltainen kuten sen tulee olla. Yksin lääkkeet EIVÄT IKINÄ ole riittävä hoito, vaikka tässä maassa niin tupataan ajattelemaan...



siis sä väität ettei dentsoihin jää koukkuun???

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

[Siru]

Posts: 259

#1038 • • [Siru]

Replying to masennus...:

Kysys tasaavaa lääkitystä. Se voisi kohdallasi toimia hyvin, esim Ketipinor/Seroquel



ne on psyyke psykoosi lääkkeitä. määrätään esim jakomielitautiin.

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

[Siru]

Posts: 259

#1039 • • [Siru]
tapamme aikaa kunnes aika meidät tappaa..

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

tommib

Posts: 3,204

#1040 • • Edited tommib

Replying to masennus...:


---

---
" post="1623347"]tohtorille vaan! kivat pillerit antaa tohtori, niin että pystyt töissä käymään ja veroja maksamaan. tä yhteiskunta on niin anaalista.. jos ihminen masentuu sille sysätään kaikkia eri masennuslääkkeitä (sit hups, niihin jää vielä koukkuun) tärkeintä niille on et pystyt aamulla nousemaan ylös sängystä, lähtee duuniin ja olla kunnonkansalainen! (siis veronmaksaja)
jos ihmisellä on oikeasti paha olla, pitäisi selvittää ongelman ydin, että mistä se on alkanut ja johtuu ja miten siitä pääsis ilman mitään kemikaalipaskoja.
---


Masennuslääkkeisiin ei jää koukkuun, rauhoittaviin jää jos on koukuttuva luonne. Itse olen kaikkia käyttänyt jo pitkään enkä ole noihin koukussa. Lääkkeiden aloitus oli itselleni kova pala, muttei ollut enää vaihtoehtoa. Ne ovat tällä hetkellä osa hoitoani, jotta vaimentavat itsetuhoisuuden ja helpottavat paniikkioireita. Lisäksi käyn terapiassa, joten hoito on kokonaisvaltainen kuten sen tulee olla. Yksin lääkkeet EIVÄT IKINÄ ole riittävä hoito, vaikka tässä maassa niin tupataan ajattelemaan...
---


siis sä väität ettei dentsoihin jää koukkuun???



Oma kokemus on mm. Diapamista ja Alproxista ettei oikein käytettynä jää koukkuun. Olen asiaa lääkäriltäni kysynyt (itse asiassa kahdelta psykiatrilta). Koukkuun jää, jos on taipumus riippuvaisuuteen ja käyttää huomattavia määriä=väärinkäyttää.

Ja ketipinor on ainoastaan yksi käyttämäni lääke tällä hetkellä.