hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 115,171 views

Foxmagon

#81 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
mitäköhän maksais latvojen värjääminen valkosiks ja juurien värjäys? tosin tunnen pari kampaajatätitapausta jotka ei suostu koskemaan mun tukkaan *hih*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mellu-

#82 • • Mellu-
*hih* kohta on mellulla uus pränikkä tukka *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Stresspill

#83 • • Stresspill rendermonkeywrench
Ite en jaksanu vaivautua parturiin asti ja vetäsin ensin saksilla vähän suurimpia ja sitte loputkin pois. Kätevää kun ei tartte ku vähän liinalla pyyhkästä. Kesätukka parhaimmillaan, paitsi että päänahka palaa..

--
Aeria Gloris

liikkuva muna

#84 • • liikkuva muna an egg on the move
Mä ainaki parturoin ite itteni.. ja sen kyl huomaa. Tulee vähä rastojakin itekseen jo *eiei*
kESO

#85 • • kESO pikkuprinssi
Kun kaveri on parturikampaaja, niin hiukset saa aina ilmaiseksi päivitettyä. Tosin väreistä joutuu maksaa. Joskus on tullu pointissa käytyä, joka oli aika jees, mut kallis.

--
The harder you try, the dumber you look...

meow

#86 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

diezel:
---
Marie:
www.shaggyhead.net *pihkassa*
---

Sama, jos jossain pitäisi käydä. Viime reissusta taitaa olla puoli vuotta ja sitä edellisestä about sama.

.Todellakin. *piis*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

remotion

#87 • • remotion nostatus guru

kESO:
Kun kaveri on parturikampaaja, niin hiukset saa aina ilmaiseksi päivitettyä. Tosin väreistä joutuu maksaa. Joskus on tullu pointissa käytyä, joka oli aika jees, mut kallis.

Kai sä nyt sille kaverilleskin jotain maksat, luuletko et se tekee niitä huvikseen ja haluu viel ihan välttämättä hyväntekeväisyytenä leikkaa kaikkien kaverien kuontaloon. kantsii jotenkin ainakin huomioida...
Jinx

#88 • • Jinx Superfeminine
Kampaamo Tyyli perämiehenkadulla on hyvä *hihu*

--
Pyllykkä

darkfr

#89 • • darkfr d:play

keisha:
Rastojen laittaminen ratkaisi mun hiusongelmat. Tukkaa ei tarvitse leikkauttaa, kammata tai kuivailla tai laittaa tököttejä, ja pestäkin tarvitsee kerran viikossa tai harvemmin. Titysti näitäkin pitää välillä vahata ja pyöritellä, mutta verrattuna entiseen joka-aamuiseen pesu-kuivaus-muotoilu rituaaliin on ihan hemmetin paljon helpompaa :)

yhdyn tähän kommenttiin aivan täysin. veitpä sanat suustani *hymy*

--
4/4

ELÄIN

#91 • • Edited ELÄIN Team 2hero
Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!
*super*
*tappi*

#92 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
onks jtain nettisivuja mis löytyis kivoja hiuksia??

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Verano

#93 • • Edited Verano Merituuli

ELÄIN:
Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!
*super*

uiui, Mikko a.k.a. Alistaja on hyvä frendi vuosien takaa. Aivan ihana ihminen, jonka seurassa ei koskaan ole tylsää *plur*
Mikko teki aikoinaan munkin hiukset kunnes myi oman liikkeensä ja siirtyi juuri avattavaan Sohoon. Jäin sitten toisen frendin asiakkaaksi Mikon vanhaan liikkeeseen. Mutta Mikko on kyllä pop!
ELÄIN

#94 • • ELÄIN Team 2hero

Verano:
---
ELÄIN:
*super*

---

uiui, Mikko a.k.a. Alistaja on hyvä frendi vuosien takaa. Aivan ihana ihminen, jonka seurassa ei koskaan ole tylsää *plur*
Mikko teki aikoinaan munkin hiukset kunnes myi oman liikkeensä ja siirtyi juuri avattavaan Sohoon. Jäin sitten toisen frendin asiakkaaksi Mikon vanhaan liikkeeseen. Mutta Mikko on kyllä pop!

Mikkoa pitää sitten nykyään kutsua parturi harriksi. Soho aka. harrin salonki! =) Se digaa ku sille vinoilee. Itsekkin kävimme siel töölöössä ku niil oli se oma way back then... On ollu hitsin hyvä kaippari jo varmaa 10 vuotta. Mut eitäs midist. Jatketaan..*super*
hemuz

#95 • • hemuz kätevä emäntä
Nyt on kivat hiusset ku, olin hiusmallina mut täytyy joo katella jos sitä kävis kans tällä "kuuluisalla" harilla hakee kivat kesähiusset... *hymy*
Cloud

#96 • • Cloud Game Freak
Oma proidi leikkuuttaa hiukset joten eipä maksa mitään. Mitään erikoista en edes haluaisi joten helppo homma =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Peikkotyttö

#97 • • Peikkotyttö
Pakko kohdata se tosiasia,etten voi elää takkutukkana loppuelämääni.Pitäisi siis alkaa kohta keksimään miten erittäin lujatekoiset rastat sais pois niin,ettei ihan siilitukassa tarvis olla. Toisaalta en aio pitää kiirettä asian kanssa,kyllä tää ihana pehko saa päässä vielä kolmannenkin vuoden homehtua*nauru*

--
Groove is in the Heart

Jinx

#98 • • Edited Jinx Superfeminine
Fredan Hiussali Peili on kyl hyvä paikka! *hihu*

--
Pyllykkä

Jutu

#99 • • Jutu Blondi
Mulla on aika selkee suunnitelma. Ensin otan violetit letit joissa on punasen violettia seassa, sen jälkeen kun oon kyllästynyt letteihin, niin leikkauten hiukset lyhyeksi. Eikä tuu kalliiksi kun kaveri leikkaa ja sen kautta saan kuidutkin melko halvalla *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jago

#100 • • Jago un-trained monkee
kuvia hiusmalleista kaipailisin minäkin
Yleensä ottaen olen vuosia ottanut saman yleismaailmaisen mallin joka on aina siisti, makee ja käypä, muttei koskaan villi ja muodikas. olen siis aika hiusmuotitiedoton.

Oon 2 kertaa käynyt c.o.o.l:issa ja se on aika hyvä mesta. Osaavia ihmisiä jotka todella osaa kuunnella. harmi juttu että mä en halua että mun parturi kuuntelee mua koska mä ohjaan ne aina samaan lopputulokseen*muhaha*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe