162 posts, 9 pages, 115,156 views
diezel:
---
Marie:
www.shaggyhead.net
---
Sama, jos jossain pitäisi käydä. Viime reissusta taitaa olla puoli vuotta ja sitä edellisestä about sama.
kESO:
Kun kaveri on parturikampaaja, niin hiukset saa aina ilmaiseksi päivitettyä. Tosin väreistä joutuu maksaa. Joskus on tullu pointissa käytyä, joka oli aika jees, mut kallis.
keisha:
Rastojen laittaminen ratkaisi mun hiusongelmat. Tukkaa ei tarvitse leikkauttaa, kammata tai kuivailla tai laittaa tököttejä, ja pestäkin tarvitsee kerran viikossa tai harvemmin. Titysti näitäkin pitää välillä vahata ja pyöritellä, mutta verrattuna entiseen joka-aamuiseen pesu-kuivaus-muotoilu rituaaliin on ihan hemmetin paljon helpompaa :)
ELÄIN:
Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!
Verano:
---
ELÄIN:
Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!
---
uiui, Mikko a.k.a. Alistaja on hyvä frendi vuosien takaa. Aivan ihana ihminen, jonka seurassa ei koskaan ole tylsää
Mikko teki aikoinaan munkin hiukset kunnes myi oman liikkeensä ja siirtyi juuri avattavaan Sohoon. Jäin sitten toisen frendin asiakkaaksi Mikon vanhaan liikkeeseen. Mutta Mikko on kyllä pop!