hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,743 views

henkka

Posts: 4,973

#21 • • henkka
no nyttei tartte miettiäkkään parturii/kampaajaa pitkään aikaan...

nimim. MilliSiiliRulz
Avatar
#22 • • Pirpeli Guest
NAPS ja Casablanca---->ennakkoluulottomuutta ja taitoa. Ja sitte kandee hakeutua hiusmalliksi...halvalla erittäin hyvää.nimim. megatyytyväinen hiuksiinsa.*nauraa* Ja Torture Gardenin sivuilla on hienoja kampauksia....





......
moi t:yana

[muokattu 28.2.2003 12:14]
Avatar
#23 • • yana Guest
vaeltajatar:

.....
moi t:yana

[muokattu 28.2.2003 12:14]



hehheeh. anqqa voikin sit varmaan korjata tonkin aukon.
TonySt

Posts: 4,166

#24 • • TonySt mediamoguli
Shock!-hairstore uudenmaankadulla on hjyvä ja melko edullinenki joo *piis*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

[Nuclear]

Posts: 5,855

#25 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:


hiuksista vai kylpyhuoneesta?



See for yourself...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

alphamagic

Posts: 3,628

#26 • • alphamagic
ei hiuksia-ei huolia.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

keisha

Posts: 1,394

#27 • • keisha bullet with butterfly wings
[Nuclear]:

kei:törkeä kunnianloukkaus!

OFFTOPIC!

mjanssonin propaganda alkaa tehoamaan joihinkin klubituslaisiin*vink*


ad hominem. opettele argumentoimaan.

nimim. "juuri menossa sotkemaan kylpyhuonettaan"

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Germitbiili

Posts: 1,070

#28 • • Germitbiili Ihmepoika
Ystävät on parhaita ja hyviä partureita........ja jony`s on kuulemma hyvä paikka ja sitte tuo shock on jees kuulemani mukaan!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Danskuh

Posts: 675

#29 • • Danskuh pikku-Dee
tuliki mieleen et pitää tilaa aika...*hih*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#30 • • Lost-Soul los pallos
katai:

HUom. myös mies malleja otetaan, jokseenkin vähemmän...



Kerran olin kaverin mukana jossain paikassa, missä valittiin hiusmalleja. Siel ne vaan tokas mullekkin ohimennen että mul on liian lyhyet hiukset... Et miehillä saa nähtävästi olla kunnon takatukka et ne ottaa malliksi... tai ainakin sen kuvan mä sain siitä... *iloinen*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#31 • • diezel Guest
Eiköhän Shaggyheadista (http://www.shaggyhead.net/) saa varmaan parhaimmat pidennykset yms. jos sellaisista on kiinnostunu ja varmaan muutenkin "villit" hiukset jos on varaa/pystyy sellaiset laittamaan
Lounge_Lizard

Posts: 901

#32 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Kun löydät hyvän hiusmuotoilijan siitä on pidettävä kiinni kynsin hampain. Älä anna nimeä eteenpäin huolimattomasti. Käytä sitä viisaasti.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#33 • • miqmiq Guest
Tota joo... vois olla aika taas hakeutuu johonki leikeltäväks ku tota nurmikkoo on jo ihan riitävästi *justjoo*
Katrina

Posts: 605

#34 • • Katrina
Munkin pitäisi varmaan viimeinkin uskaltautua kampaajalle. Äiti on leikannut kaikki nämä vuodet hiukseni ja rohkeutta mulla itselläni ei tunnu olevan mihinkään uuteen ja ihmeelliseen kampaukseen.

haulan jotakin uutta ja kivaa hiuksiini!
patis

Posts: 1,158

#35 • • patis 10
Oon leikannu itse hiukseni intistä lähtien, eli viimeset 2vuotta.

Jotenki tekee nykyään pahaa ajatus, että maksais 3 viikon välein ~25e parturille.
Avatar
#36 • • Kirsikka Guest
Mä oon varmaan viimeeks käyny Shockissa, ja ihan tyytyväinen olin, tosin ei mitään erikoista silloin tehty. Paikka on kuitenkin sen verran..hmm.."nuorekas", että luulisin että sieltä jotain erikoisempaakin saa. Nyt pitäs kyllä taas tehdä jotain päälle, hiukset on niin kuolleet että pahaa tekee...
Lost-Soul

Posts: 3,107

#37 • • Lost-Soul los pallos
katai:



Siilistä onkin vähän hankalaa tehdä mitään *nauru*
ja kuten sanonta sanoo; nopeat syövät hitaat...
miesmalleja otetaan mutta kuten sanoin tuolla niin vähemmän, joten ekojen joukossa ensikerralla ja tosiaan vähän ylikasvaneella letillä.

Ja jos on vain kampaustuotteiden perään niin pitkähiuksiset voivat osallistua pelkästään kampausmalleiksi, hiukset kärsivät sen päivän mutta tulee taas shampoota mukaan eikä hiusia värjäillä tai leikellä.



No ei mulla kyl ihan mitään siilii oo.. mut en kyl mä tollaseen edes tavallaan haluis... Mut onhan se kiva olla kattomassa jonkun kaverin kanssa mitä tuol tapahtuu... =)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mark

Posts: 7,311

#38 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
katai:



Eikö noihin näytös juttuihin pääse vain jos on yli 170cm (nainen) jne... ainakin aina niissä hakujutuissa mainitaan kriteereitä.. näin 3cm lyhyempänä enole koskaan edes kehdannut mennä kokeilemaan onneani.



no mun tuttuni on joku vajaa 160 ja pääs kyllä goldwellille ihan mukisematta hiusmalliks..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Henna

Posts: 4,965

#39 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Kyl hiusmalliks pääse minkä kokonen/näkönen vaan, näytöksiin voi olla jotain eri kriteereitä...
ariel

Posts: 308

#40 • • ariel ananas
Elwira:

katai:Elwira


Eikö noihin näytös juttuihin pääse vain jos on yli 170cm (nainen) jne... ainakin aina niissä hakujutuissa mainitaan kriteereitä.. näin 3cm lyhyempänä enole koskaan edes kehdannut mennä kokeilemaan onneani.

Moi! Ei ne ole pituustarkkoja ihan joka lafkalla. Pääset kyllä jos olet 160 cm ainakin pitkä. Itse olen ollut näytöksissä jonkin verran mallina ja olen 159 pitkä. Eli jos pituusjuttuihin mennään niin wella on ainakin tarkka pituuden suhteen jos mallit halutaan lavalle... Mutta ei ne pituutta muualla katso. Eli reippaasti mukaan vaan! *ökkö*



Olen ollut muutamia kertoja Wellalla näytösmallina ja pituutta on päätähuimaavat 165. ja puol.*vink*
Niinä kertoina muutkin mallit ovat olleet samaa kokoluokkaa, eli luulisin, että tarkoitus on saada toistensa kanssa matchaaviä(...) mallijoukkioita kerralla lavalle. Ettei estradilla hoipertelisi sikin sokin parimetrisiä hernekeppejä ja hukkapätkiä keijukaisia.

Siitä vaan paikan päälle kyselemään juttuja. Kokemusteni mukaan kannattaa hiippailla näytille muulloin kuin silloin kun käynnissä on virallinen hiusmallienvalitsemistilaisuus. Parhaiten esim viikko-pari sen jälkeen, jolloin tyypit on peruutelleet tulemisiaan ja paikkoja on, etkä huku kynittäviksi hinkuavien joukkoon tummaan.

humm... pitäsköhän itsekin mennä taas...*hih*

--
Vous allez faire des merveilles!