162 posts, 9 pages, 115,139 views
.....
moi t:yana
[muokattu 28.2.2003 12:14]
HUom. myös mies malleja otetaan, jokseenkin vähemmän...
Siilistä onkin vähän hankalaa tehdä mitään
ja kuten sanonta sanoo; nopeat syövät hitaat...
miesmalleja otetaan mutta kuten sanoin tuolla niin vähemmän, joten ekojen joukossa ensikerralla ja tosiaan vähän ylikasvaneella letillä.
Ja jos on vain kampaustuotteiden perään niin pitkähiuksiset voivat osallistua pelkästään kampausmalleiksi, hiukset kärsivät sen päivän mutta tulee taas shampoota mukaan eikä hiusia värjäillä tai leikellä.
Eikö noihin näytös juttuihin pääse vain jos on yli 170cm (nainen) jne... ainakin aina niissä hakujutuissa mainitaan kriteereitä.. näin 3cm lyhyempänä enole koskaan edes kehdannut mennä kokeilemaan onneani.
katai:Elwira
Eikö noihin näytös juttuihin pääse vain jos on yli 170cm (nainen) jne... ainakin aina niissä hakujutuissa mainitaan kriteereitä.. näin 3cm lyhyempänä enole koskaan edes kehdannut mennä kokeilemaan onneani.
Moi! Ei ne ole pituustarkkoja ihan joka lafkalla. Pääset kyllä jos olet 160 cm ainakin pitkä. Itse olen ollut näytöksissä jonkin verran mallina ja olen 159 pitkä. Eli jos pituusjuttuihin mennään niin wella on ainakin tarkka pituuden suhteen jos mallit halutaan lavalle... Mutta ei ne pituutta muualla katso. Eli reippaasti mukaan vaan!