hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,765 views

Howdy

Posts: 7,955

#61 • • Howdy Oldie

hallucinogen:
---
:::modifying::::
mä haluisin afron!!! mist sais päähän... kuka tekee?

ei siis rastat mut kunnon Jackson 5 afro!


*ding*

---


tuonko vielä purkin kenkäplankkia niin oisit yksi ”veljistä”? *vink**nauru*



Vittu sä oot hallu paha jätkä suustas *nauru**piis* toi on aika paha *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

ariel

Posts: 308

#62 • • ariel ananas

hallucinogen:
oli samaa paul mitchelin hiusliimaa tää, aivan paskaa, pitää kyl karvat ojos mut tekee ihan tahmeeks, ei kovetu ollenkaan



sitä varten on sit eri aineet. kyseinen liima on kyllä parasta tapaamaani jöpötyttäjää,ja kun se ei tosiaan kovetu, niin hiusmassa on uudelleenmuotoiltavissa loputtomiin. kokeile sekottaa sitä kämmenellä (kovettuvaan) geeliin niin saat sekä mahtavan pidon että laimeamman tahmeustason.

--
Vous allez faire des merveilles!

hallucinogen

Posts: 8,190

#63 • • hallucinogen Edain

Howdy:
Vittu sä oot hallu paha jätkä suustas *nauru**piis* toi on aika paha *iloinen*



Kato kun mä sanon ennen kun ajattelen *vink**nauru*
Tyhmästä päästä kärsii siis muutkin kuin minä *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#64 • • hallucinogen Edain

ariel:
sitä varten on sit eri aineet. kyseinen liima on kyllä parasta tapaamaani jöpötyttäjää,ja kun se ei tosiaan kovetu, niin hiusmassa on uudelleenmuotoiltavissa loputtomiin. kokeile sekottaa sitä kämmenellä (kovettuvaan) geeliin niin saat sekä mahtavan pidon että laimeamman tahmeustason.



Mä saan isomman purkin yhtä toista ainetta jolla saan hiukset just niinkun haluan ja joka kovettuu.
niin ja se hinta? 8.25e *iloinen*

--
pikku-*possu*

Avatar
#65 • • Relic Guest

Lost-Soul:
---
Relic:
Kukontorilla M&N Image o/ helmi mesta

---

Jebah... varsinkin nyyti rok




todellaki :)
ariel

Posts: 308

#66 • • ariel ananas

hallucinogen:
---
ariel:
sitä varten on sit eri aineet. kyseinen liima on kyllä parasta tapaamaani jöpötyttäjää,ja kun se ei tosiaan kovetu, niin hiusmassa on uudelleenmuotoiltavissa loputtomiin. kokeile sekottaa sitä kämmenellä (kovettuvaan) geeliin niin saat sekä mahtavan pidon että laimeamman tahmeustason.

---


Mä saan isomman purkin yhtä toista ainetta jolla saan hiukset just niinkun haluan ja joka kovettuu.
niin ja se hinta? 8.25e *iloinen*



joo, en sitä epäilekään, mutta saisit siten käytettyä sen kalliin liimasi myös, ellet ole sitä jollekin innokkaalle lahjoittanut/spruitannut pytystä alas tms. voin kyllä adoptoida sen ellei parempaa käyttöä löydy*iloinen*

--
Vous allez faire des merveilles!

hallucinogen

Posts: 8,190

#67 • • hallucinogen Edain
siitä on puristettu kaks kertaa sellanen pieni määrä, se löytää kyllä paremman kodin 10e:n hintaan *vink*

--
pikku-*possu*

vaavu

Posts: 1,324

#68 • • vaavu vara-vana
Me käydään Villen kanssa samalla kampaajalla Pepe Åhmanilla. Itse kävin aikaisemmin erinäisissä paikoissa, mutta tuntui että lopputuloksesta ei koskaan tullut oikein mieleistä. Onneksi päädyin sitten kokeilemaan Villen luottokampaajaa. Kyseisellä kampaajalla on sen verran hyvä tyylitaju ja silmä, että hän ymmärsi heti ensimmäisillä kerroilla, minkälaista tukkaa mun päähän voi leikata. On ihanaa, kun kampaajaan pystyy luottamaan niin paljon, että voi antaa täysin vapaat kädet tukan leikkaamisessa.

Hiusten värjäys tosin sujuu tällä hetkellä ihan kotikonstein: me värjätään Villen kanssa toistemme tukat ristiin. Kotivärjäyksessä ehkä suurin ongelma on sopivien värisävyjen puute - esimerkiksi kylmiä värisävyjä on hirvittävän vähän myynnissä kauppojen valikoimissa.
Avatar
#70 • • Mr. Jenkins Guest

tonppa:
Shock!-hairstore uudenmaankadulla on hjyvä ja melko edullinenki joo *piis*





Täällä liputetaan kanssa Viillon Pekan puolesta! *piis*
diezel

Posts: 430

#71 • • diezel -

Marie:
www.shaggyhead.net *pihkassa*



Sama, jos jossain pitäisi käydä. Viime reissusta taitaa olla puoli vuotta ja sitä edellisestä about sama.
micqo

Posts: 1,094

#72 • • micqo
Mulle hiustyyli on tärkee juttu ollut jo viimeiset 18 vuotta...olen siitä lähtien lyönyt päähäni maailman kaikki mahdollisimmat värivaihtoehdot / hiusmallit..no ei varmaan kaikki mallit mut niitäkin on ollut miljoona!
Tällähetkellä mulla on ns. violetti...luumunväriset hiukset ns.sekaiset kivasti leikatus...viimeiset 5kk.oli punaista...nyt ens viikolla meen vetää varmaan puna/musta tai puna/mustasini mixin...viihdyn yleensä vain kuukauden samassa värissä..tyyli taas saattaa olla pidempää....

Mesta missä käyn on tossa mun kämpästä 50m.päästä ja jengi on erittäin trenditietoista porukkaa ja asiansa osaavaa...nimeä en paljasta,heh *heiii*

[muokattu 5.6.2004 22:10]
Fentae

Posts: 186

#73 • • Fentae
Leikkaan itse Anttilasta ostetulla koneella.
Vedän yleensä 9 tai 12mm:seksi.
Siilitukka on niin yli helppo hoitaa. *joo*
le_chic

Posts: 224

#74 • • le_chic
Mun hiukset leikkaa ystävä ja luottokampaaja. Välillä oma äippä leikkaa myös mun hiuksia ja se värjää nää myös. Rahaa ei siis kulu kuin kärpäsenkakan verran kuussa hiuksiin :)

--
I can suck and i smile.

Auacusha

Posts: 1,097

#75 • • Auacusha Koneradio
ite tehdään kaikki ja täl hetkellä on musta/siniset pikkuletit... 2 raitaa lettejä keskellä päätä ja muuten kalju *hymy* ja muija ja sen kaveri teki..
en yhtää kannusta noit kampaamoita..

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Saara

Posts: 1,954

#76 • • Saara #2970
Mun äiti leikkaa mun hiukset *blush*

Kampaajalla on viimeksi käyty vuonna -98
En näe mitään tarvetta mennä kampaajalle, koska mun hiukset on tasapitkät, ja pahat traumat ovat vielä tallella siitä kun mummi vei mua pienenä niiden alakertaan kampaamoon. Jo silloin himoitsin pitkiä hiuksia, koska siskolla oi sellaset, mutta joka kerta mummi sanoi et leikataan lyhyeksi (ennen leikkausta muutenkin jo lyhyet hiukset). Kampaajanretku leikkasi joka kerta mulle sen saakelin polkkatukan ( *nauru* ) ja ai että kun ketutti.....*grr*

Olen kyllä monesti harkinnut leikkauttaa hiukset lyhyiksi, mutta niitä pitäis sitten leikkauttaa suht säännöllisesti, ja opiskelijan rahoilla ei se oikein käy ihan niin *uuh*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mr.Pink

Posts: 307

#77 • • Mr.Pink
Hyvä kampaamo on kyl pop
niit on vaan hiukka hankala löytää..
oon käyny samal joku 8 vuotta.
sen takiii oikeestaan et ok leikkaus,mut aivan älytön värien kans.
Eli osaa yhdistellä värejä. Eikä ikinä suoraan purkista päähän.kaikki värit mitä se laittaa on sekoitettu ainakin muutamasta väristä.
diggaa viel laittaa tukkaa ilman rajoituksia(paitsi ei vihreetä)

[muokattu 12.6.2004 19:29]

--
Lost in the silver box.

W

Posts: 1,049

#78 • • W
Meikäläinen koitti itse leikkiä parturikampaajaa.....sitä sain maksaa tukkani....kaljuksi piti vetää koko roska!!! *iihhih* Eli yritin värjätä tummaa blondiksi....tulos oli kirkaan oranssi ja tukka aivan kuin kuminauhaa!!! vedin sileäksi....onneksi alkaa taas olla jo ihan just just ok. *heiii*
Saara

Posts: 1,954

#79 • • Saara #2970

William-78:
Eli yritin värjätä tummaa blondiksi....tulos oli kirkaan oranssi ja tukka aivan kuin kuminauhaa!!!



Juu, tuttujuttu!
Sama oli mulla ku olin jotain 15 tai 16. En kylläkään laittanut mitään muuta päähäni kuin Super Blondea (äyks!). Olin puoli vuotta aikaisemmin ollut punapää, (siitä ruskeaksi värjännyt) voitte hyvin arvata mitä siitä seurasi. Aivan, punainen pigmentti (luulisin) tuli kauniisti esille oranssina, ja koska punatukasta oli puoli vuotta ollut niin tuli vielä kaupanpäällisiksi todella vaaleata ”juurikasvua”. Kaverit sanoi et ne on siistit, ja olin itsekin sitä mieltä *hymy*

Viimeksi värjännyt hiukseni kaksi vuotta sitten. Onnekseni olin ostanut samansävyistä väriainetta kuin hiukseni on luonnollisesti. Juurikasvua ei ollut, joten mietin et miksi enään värjätä päätä.

Ihanaa kun ei tarvitse tunkea kaiken hajuista tököttiä päähän *iloinen*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

keisha

Posts: 1,394

#80 • • keisha bullet with butterfly wings
Rastojen laittaminen ratkaisi mun hiusongelmat. Tukkaa ei tarvitse leikkauttaa, kammata tai kuivailla tai laittaa tököttejä, ja pestäkin tarvitsee kerran viikossa tai harvemmin. Titysti näitäkin pitää välillä vahata ja pyöritellä, mutta verrattuna entiseen joka-aamuiseen pesu-kuivaus-muotoilu rituaaliin on ihan hemmetin paljon helpompaa :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)