hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,744 views

Samu81

Posts: 1,224

#141 • • Samu81 kokolihaa

Sallakat, 15.11.2006 14:22:
---
Sankari,

---
Millaset hinnat tuolla on?

---


en kyllä edes tarkalleen muista. Sellaset perus "hyvä kampaamo"-hinnat. Ei tule ihan halpa reissu jos otat monivärjäyksen leikkauksen lisäksi. Miehillä ehkä muistaakseni jotain 70-80 luokkaa toi setti?




Kiitos vihjeestä :)

Sattui sopivasti yksiin oman tarpeen kanssa ja ihan näistä viesteistä johtuen kävin tuolla nyt lauantaina. Vähän hiustensiistimistä ja kaksivärivärjäys 75e. Kaikinpuolin fiksu mesta *joo*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Amuck

Posts: 2,396

#142 • • Amuck dub-i-dub

anri, 13.9.2005 13:51:
Oon jo useamman vuoden luottanut Tampereella Studio Imageen (ja tarkemmin sanottuna Hennaan). Kyseisessä mestassa pidetään työntekijät ajantasalla ja kaikki käy mm kilpailemassa säännöllisesti. Ei voi muuta ku suositella kaikille lämpimästi! http://www.studioimage.fi/


Kävin kokeilemassa ja liityn kehujien kuoroon. Ei tainnut olla Henna joka leikkasi, mutta kivaa jälkeä tuli silti, ja hintaa tälle leikkaus+kolmivärivärjäyssetille tuli reilu 80e. Ei yhtä halpa kuin edellinen saksija, mutta kun kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen, maksan mielelläni.


Turussa muuten tukkaani käpälöi useimmiten Forumissa sijaitsevan Funky Starin Olli. Ei ollut pahan hintainen, ja teki mielellään niitä vähän oudompiakin systeemejä, esmes ton.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

KooKie

Posts: 4,338

#143 • • KooKie aka. Petress Pan

Elvi rulez!

Granin hairstoressa tullu ny käytyy muutamia kertoja ja aivan varmasti käyn jatkossaki :)



Granin Hairstoressa työskentelee myös mun luottotyttöni Iina, jonka käsittelystä en kertaakaan oo tyytymättömänä poistunut - ja mä olen aivan ylitarkka hiusteni ulkonäöstä ja kunnosta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jago

Posts: 4,039

#144 • • Edited Jago un-trained monkee
leikkasin alunperin viimekesäsen keesini( http://irc-galleria.net/view.php?nick=mistersixty ) espacessa http://www.hairespace.com/ muistaakseni kai tai jotain sinne päin oli parturin nimi, kävin sen luona viellä toisenkin kerran ja olin aina tyytyväinen, mutta köyhyyden vuoksi nykyään hiukset leikkaa poikaystävä*hihu*

keesi on ollu about puoltoista vuotta nyt, annan välillä sen kasvaa aika pitkäksikin, talvella tosin oli hetken lyhyenä siilinä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#145 • • Freja Sihteeri
Kellään kokemusta tästä mestasta?
www.prof.fi

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

remotion

Posts: 5,283

#146 • • remotion nostatus guru
M&N-imagea tulee käytettyä ja pääsääntöisesti paikan omistaja leikkaa.
En ole kertaakaan pettynyt, mulla on aina aika erikoiset toivomukset, viimeksi parturi reissu kesti utopistisen kuuloiset neljä tuntia ja neljäkymmentä minuuttia kun meni pienen läntin blondaamisessa paljon aikaa, mutta tuli kyllä todella hyvä.
Saarre

Posts: 1,151

#147 • • Saarre
grani lettistore ja elvi *uros* muihin en luota.

--
*tähti* Full hearts cant lose

kotivalo

Posts: 190

#148 • • kotivalo
Onks Turussa mitään kivaa mestaa miehille? Nimim. Otsatukka suussa *igor**eiei*
Tommy Court

Posts: 851

#149 • • Edited Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

kotivalo, 8.5.2008 19:23:
Onks Turussa mitään kivaa mestaa miehille? Nimim. Otsatukka suussa *igor**eiei*

Kupla ihan jees yliopistonkadulla (gigglinin vastapäätä), oon käyny jo muutaman vuoden ja oon ollu ihan tyytyväinen *hihu* ainii voi olla aika pitkät jonotusajat ainaki värjäysaikoihin...
Verottaja

Posts: 1,174

#150 • • Verottaja no-life / luuviulu

kotivalo, 8.5.2008 19:23:
Onks Turussa mitään kivaa mestaa miehille? Nimim. Otsatukka suussa *igor**eiei*


Masculin

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

kotivalo

Posts: 190

#151 • • kotivalo
Kiitti, täytyy arpoa noista jompikumpi (kummasta vaan äkkiämmin saa ajan *tirsk*) ja testata. Voin raportoida tuloksista sitten.
djbege

Posts: 264

#152 • • djbege
Mä en tarvi mitään erikoista letitystä, mutta kertokaa mistä löytyy Treen keskustan alueelta halpa ja ok parturi? Halpana pidän alle kahdenkympin leikkuuta.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Amuck

Posts: 2,396

#153 • • Edited Amuck dub-i-dub
Luottokampaajalle on niin järjettömät jonot että UP, osaisitteko suositella taas Tampereelta a) hyvää ja b) alle 80 euron hintaista kampaajaa?

edit: Paino sanalla HYVÄÄ, jos tyytyisin puolivillaiseen niin tarttuisin saksiin ja kotivärisettiin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

0-scar

Posts: 760

#154 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Millasii kokemuksii WTC Barbersilta stadin aikatalosta?

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

ludde

Posts: 148

#155 • • ludde Anna
Just varasin taas ajan perinteisesti Pasilan virastotalon Salon Victoriasta *hihu* Ihana paikka, jossa nuorehkoja kampaajia jotka osaa hommansa. Paikassa on aistittavissa myös hyvä työilmapiiri ja kampaajat selkeästi nauttivat työstään ja se näkyy. Joka kerta oon poistunu tyytyväisenä ja hyvillä mielin *hih*

Kerran erehdyin käymään hair storessa ja hmm..Oli erittäin epäystävällinen keski-ikäinen nainen. Vaikka lopputulos oli hyvä, oli mun päänahka tosi arka seuraavan viikon. S. Victoriassa on se hyvä puoli että siellä oikeesti kuunnellaan asiakasta ja ne laittaa sitä väriä niin ettei herkkä hiuspohjakaan siinä kärsi. Hinta pyörii siinä 80e paikkeilla (väri ja leikkaus).

..Ja viimeks soi taustamusiikkina reggae *sydän* *nauru*
aiccu

Posts: 155

#156 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
Kävin eilen Kampin Sähkötalon Wellan studiossa kun ilmoittelevat liikkeen seinillä ja välillä Metro-lehdessä hakevansa hiusmalleja (itseasiassa kävin jo 1,5kk sitten ekan kerran, mutta asiaa hoitava henkilö ei ollut paikalla, ottivat numeron ja sanoivat soittavansa milloin voisin tulla tukkaani esittelemään, mutta eipä kuulunut mitään).

Hiusleikkausmalleiksi haluaisivat nyt sellaisia henkilöitä joille voi leikata lyhyen tukan...itse en ihan sille linjalle uskalla lähteä, vaikka tukka onkin kasvava luonnonvara. Värimalliksi sitten. Tammikuun 23. on hiusmallien valintatilaisuus, kellon aikaa eivät osanneet sanoa, mutta Metro-lehteen kuulema laittavat ilmoituksen.

Kaveri oli viime vuonna juurikin Wellalla ja sai aivan ihanat hiukset, jotka sopivat hänelle todella hyvin.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#157 • • Lost-Soul los pallos

0-scar, 26.11.2008 15:28:
Millasii kokemuksii WTC Barbersilta stadin aikatalosta?


Nopeesti perus kauraa saa aikaan.. Jos haluu jotain erikoista, ni ei kannata mennä (tuntuu siis tekevän yhtä ja samaa muottia kokoajan).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Amuck

Posts: 2,396

#159 • • Amuck dub-i-dub

2la, 26.11.2008 14:55:
Luottokampaajalle on niin järjettömät jonot että UP, osaisitteko suositella taas Tampereelta a) hyvää ja b) alle 80 euron hintaista kampaajaa?

edit: Paino sanalla HYVÄÄ, jos tyytyisin puolivillaiseen niin tarttuisin saksiin ja kotivärisettiin.


Lisää! Placesta oon kuullut että se on ihan yliarvostettu, ja hintakin näköjään sen 85 €.

Voisin ihan hyvin kanssa mennä hiusmalliksi, oon ollutkin, siinä on hinta-laatusuhde aika kohdallaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Timce

Posts: 5,381

#160 • • Timce
Kertokaapa, löytyykö Kallio/Sörkka-linjalta parturia, jonne pääsee ilman ajanvarausta?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss