hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,767 views

Avatar
#41 • • miqmiq Guest
Itse olen kerran ollut hiusnäytösmallina ja kokemuksen se oli ihan kiva keikka. Yksi "seikkailu" lisää kokemuspisteisiin. Jos jotain kriteerejä sinne tarvittiin, niin sitten kai vissiin ne täytin*heiii* Kivaa kumminki oli kuolata Janina Frostellii takahuonees*hih* Mut jos joku tietää jonkun kivan mestan stadis, jonne otetaan ihan hiusmalleja töhnäpalkal, ni jos joku raaskii luovuttaa tällaist arvokasta infoo, olisin tosi kiitollinen.
cosmikki

Posts: 1,261

#42 • • cosmikki
Onneksi en ole näköjään ainoa joka ei ole vielä löytänyt itselleen sopivaa parturia/ kampaamoa.
Musta tuntuu ettenmä oikein ikinä saa mitä haluan. Joten tukkaani olen itse värjännyt viime vuodet ja paras tulos on tullut. nyt pitäisi kyllä joku kiva hiustenleikkaus paikka löytää.
ktos vinkeistä :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#43 • • Wasted ability Guest
kei:

erottamattomat (erottajalla, yllätys, yllätys!) on mun kantis. loistavan ystävällinen palvelu eikä koskaan oo ainakaan mun hiuksia pilattu, värjäykset ym on onnistunu ihan nappiin.



Jos puhutaan samasta kampaamosta, EN ENÄÄ IKINÄ ASTU JALALLANIKAAN TÄHÄN PAIKKAAN!! *mur* Kävin siellä about puol vuotta sitten ja mun pehko oli AIVAN karmiva!! Uskomatonta, että jos asiakas selittää, ettei hiukset saa lyhentyä niskapituutta lyhyemmäksi voimakkaan kihartumisen vuoksi, saa lopputuloksena juuri ja juuri korvan päälle tulevan harjaksen!!! *piru* Siis jotain TODELLA karmivaa!! Hiukset oli hieman kerrostettu ja kun hiusmassaa on vaikka muille jakaa, näytti se leikkas ku ala-asteen pata-hiuksilta (tosin tämä pata ku yletti melkein kymmenen sentin päähän kallosta...) Oli pakko kerrostaa lisää ja sit tuli kunnon peikko-look! *eiei* Olin kyllä tosi kiukkuinen ja käskin kampaajan laittaa ne hiukset jonkin näköisiin asemiin töitä varten. Meni kampaajaltakin yli puoli tuntia saada niin-ihanan-luonnonkiharat-käkkärät edes jotenkuten aisoihin! Ensin se helvetin kampaaja-hirvitys yritti velottaa vielä viimeisestä puolesta tunnista, jonka se kulutti kiharoita suoristaessa, mutta siihen en sentään suostunut. Valitin, etten ollut tyytyväinen kampaukseen, sillä se oli huomattavasti lyhyempi, kuin olin toivonut. Sain peräti ilmaisen shampoon ja hoitoaineen... *hmph*

[muokattu 18.3.2003 00:00]
Winde

Posts: 336

#44 • • Winde Tuuli
Uudenmaankadulla sijaitsee Shock-hairstore, josta saa kaikennäköisiä hiustenpidennyksiä ja värejä. Kampaajat ovat todella trenditietoisia ja tietävät tämän hetken trendit. Suosittelen!*joo*
Dee

Posts: 73

#45 • • Dee ass-shaking sista
Joo Shock on kyllä yks tosi hyvä paikka, myös Colours International Lapinlahdenkadulla. *piis*

--
one love

Lost-Soul

Posts: 3,107

#46 • • Lost-Soul los pallos

Elwira:
Tässäkin firmassa osataan tehdä trendihiuksia. TIGIN tuotteet ja kurssit ovat valttimme. *plur*

www.studio53.fi


Kysymys kuuluukin, et kuka haluaa just sen trendi tukan.. Ainakin ku itte kävelen tuolla, ni oon niin helvetin ilonen siitä, ettei mun pärstää koiteta muovata tohon samaan tyyliin ku kaikilla muillakin.. Sit viel ku pukeutuisin tohon h&m:n valikoimaan niin olis kyl niin bueno et huh huh*eiei**eiei*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#47 • • ALIEN Guest
no hair, no problems! *hih*
Blues

Posts: 5,414

#48 • • Blues Koning van Afrika

Lost-Soul:
[Kysymys kuuluukin, et kuka haluaa just sen trendi tukan.. Ainakin ku itte kävelen tuolla, ni oon niin helvetin ilonen siitä, ettei mun pärstää koiteta muovata tohon samaan tyyliin ku kaikilla muillakin.. Sit viel ku pukeutuisin tohon h&m:n valikoimaan niin olis kyl niin bueno et huh huh*eiei**eiei*



Mun mielestä se on paljon hienompaa jos on poikkeava mutta kuitenkin hieno kampaus.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Lost-Soul

Posts: 3,107

#49 • • Lost-Soul los pallos

Elwira:
---
Elwira:
Tässäkin firmassa osataan tehdä trendihiuksia. TIGIN tuotteet ja kurssit ovat valttimme. *plur*

www.studio53.fi
---
Teemme myös personallisia... ei kaikki haluakkaan ja siksi keskustelemme asiakkaan kanssa mitä he haluavat... kaikki käy... Ei me väenpakolla tehdä hassu. Heh! *plur*


No tuo ns. mainoslause ”osataan tehdä trendihiuksia” antaa juuri sen kuvan, että siellä osataan tosiaan tehdä vain terdihiuksii.. Jos haluu jotain vähän erikoisempaa, ni yleensä se tarvii jo pikkusen enemmän taitoo.Esim. muutama vuosi sitten kävin paikallisessa parturi-kampaamo liikkeessä ku oli pakko päästä hiuksien katkottavaksi. Sanoin selkeesti parturille, että se saa vapaat kädet tehdä ihan mitä vaan, kunhan ei tee sitä trendi etutukka_tupsu_pysty mallia. No en viittiny kattoo mitä se väsäs siinä ja sit ku se oli valmis, ni lopputuloksena oli etutukka_tups_pysty....*eiei**eiei**eiei*
Nykyään käy tosiaan M&N Imagessa ja ainakin tällähetkellä on sellanen vääntö, et jotkut oikein kysyy miten tuo on tehty.. Olen täysin tyytyväinen paikkaan, enkä aijo vaihtaa sitä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

hallucinogen

Posts: 8,190

#50 • • hallucinogen Edain

:::modifying::::
mä haluisin afron!!! mist sais päähän... kuka tekee?

ei siis rastat mut kunnon Jackson 5 afro!


*ding*



tuonko vielä purkin kenkäplankkia niin oisit yksi ”veljistä”? *vink**nauru*

--
pikku-*possu*

-P

Posts: 4,972

#51 • • -P
Itse olen käynyt WTC Plazalla sellaisissa kuin WTC Barbers ja sitten on vielä yksi melkeinpä Bristolin rappusia vastapäätä, ei tule nimi ihan heti mieleen. todella hyviä omasta mielestäni*joo*

Tyyli on sitten itselläni ainakin 70's. avatarin mukainen *pihkassa*

[muokattu 1.8.2003 10:28]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#52 • • hallucinogen Edain
Mä kävin wtc:n jossain parturiliikkees ja sellanen kissa aasialainen minihamees onnistu myymään mulle jonkun 19 euron hiusainepurkin joka ei ollu mun mielestä sit ees hyvää *ding**nauru*

--
pikku-*possu*

Late

Posts: 3,441

#53 • • Late team Lasse

Angelus:
Itse olen käynyt WTC Plazalla sellaisissa kuin WTC Barbers



Hyvä mesta, mä oon käyny samassa liikkeessä varmaan pari vuotta. *piis*
POSER

Posts: 800

#54 • • POSER Wimp and Poser
Myös itse käyn ko.parturissa. Halpaa, laadukasta ja sisään pääsee aikaa varaamatta.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#55 • • yana Guest

:::modifying::::
mä haluisin afron!!! mist sais päähän... kuka tekee?

ei siis rastat mut kunnon Jackson 5 afro!


*ding*



mulle tulee aina hävytön afro kun puran nää letit =D

jää jacksonit kakkoseks

[muokattu 1.8.2003 11:22]
bonfire

Posts: 164

#56 • • bonfire
A.F.rot kunniaan! siinä on tyyliä *joo*

mä maksoin kerran erään ”kissan” myymästä HIUSLIIMASTA (paul mitchell)
25. tiukkaa tavaraa!


kissa = erään parturi/kampaamoliikkeen kivan näköinen taiteilija *pihkassa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#57 • • hallucinogen Edain
oli samaa paul mitchelin hiusliimaa tää, aivan paskaa, pitää kyl karvat ojos mut tekee ihan tahmeeks, ei kovetu ollenkaan

--
pikku-*possu*

Avatar
#58 • • Relic Guest
Kukontorilla M&N Image \o/ helmi mesta
Lost-Soul

Posts: 3,107

#59 • • Lost-Soul los pallos

Relic:
Kukontorilla M&N Image o/ helmi mesta


Jebah... varsinkin nyyti rok

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

rZi

Posts: 587

#60 • • rZi 42
Oon käyny samalla parturilla jo kohta 21-vuotta,
se on tosi mukava rouva,
voi käydä koska vaan leikkaa tai värjää ja ei joudu maksaa mitään!!!
Saa geelit ja sampoot ilmatteex*nauru*
Ja jos mulla on huono päivä niin voin kiukutellakkin sille ja se koittaa
leppyytellä.
Saan käyttää sen autoo ja se maksaa mun bensat välillä.
Jouluna tulee monii lahjoja ja synttäreillä kans pari.
ÄITI