hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,758 views

Jago

Posts: 4,039

#121 • • Jago un-trained monkee
mimmonene fleda olisi in miehillä just nyt(joku villi ja hullu clubille sopiva)

miten pitäisi laittaa oikee fleda tonne paifiquehen silleen että fleda kestäisi kosteen ilmaston ja roiskeet(en ees kuvittele sen kestävän uiskentelua*lmao*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Pocambo

Posts: 50

#122 • • Pocambo

pirpeli, 20.12.2005 13:51:
Kannattaa käydä Pepe'sillä Lontoon Camden Townissa!
"What can you do to my hair?" "Darlin', we can do a Taj Mahal, if you like"

Musan paukkeen läpi tuskin kuulee puhetta ja asiakkaille tarjoillaan viiniä ja jointteja.
Ja osaa ne tosiaan tehdä siistejä kampauksiakin.

edit. mä en juonu ees viiniä.



Tuskin vetää vertoja Haban inspiksille, joka on siirtäny ne Londonista Hämppään ja mun ja monen muun tyytyväisen päähän. Suosittelen siis LinnaStylea! Hämeenlinna.
pirpeli

Posts: 5,533

#123 • • pirpeli

Pocambo, 3.3.2006 15:45:
Tuskin vetää vertoja Haban inspiksille, joka on siirtäny ne Londonista Hämppään ja mun ja monen muun tyytyväisen päähän. Suosittelen siis LinnaStylea! Hämeenlinna.



No mutta onhan se kiva, että Suomestakin löytyy.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#125 • • Mellu-
hakusessa olisi joku pärtyri joka osaisi ajella noi mun sivutukat ku tulee kuituirokeesiä ennen syyskuuta. suunnitelmissa siis jotain kuviota + värjäilyä esim.tribaali tj?

ei miel helsinkistä ku en sinne asti viittis lähtee parturiin pelkästään :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Amuck

Posts: 2,396

#126 • • Amuck dub-i-dub
Mistäs sitten löytäisi turkulaisen luottokampaajan? Mä tahdon jotain ERILAISTA, mutta kampaajilta ei tunnu rohkeutta löytyvän. Lisäksi kampaajalla saisi olla mielikuvitusta ja silmää, sillä multa ei moisia löydy.

Helppohoitoisin tucka on kyllä ehdottomasti ollut viime talvena, kun huitaisin sen kuusimilliseksi. <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

typ0

Posts: 1,892

#127 • • typ0 syntax error
oisko tampereella mitää parturia missä vois käydä pistään kuontalonsa katuuskottavaan happeen ;)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#128 • • + Guest

typ0, 24.10.2006 18:11:
oisko tampereella mitää parturia missä vois käydä pistään kuontalonsa katuuskottavaan happeen ;)



Kokeile vaik StudioImage Tampellan alueella http://www.studioimage.fi/

Ei mikään kylän edullisin, mutta ite ainakin maksan mielelläni ammattitaitoisesta jäljestä. Parturi-kampaajat käyvät koulutuksissa usein ja siksi sieltä saa halutessaan kauden tuoreimmat värit/leikkaukset.
typ0

Posts: 1,892

#129 • • typ0 syntax error

_, 24.10.2006 18:59:
Kokeile vaik StudioImage Tampellan alueella http://www.studioimage.fi/

Ei mikään kylän edullisin, mutta ite ainakin maksan mielelläni ammattitaitoisesta jäljestä. Parturi-kampaajat käyvät koulutuksissa usein ja siksi sieltä saa halutessaan kauden tuoreimmat värit/leikkaukset.



kurkkasin sivut ja vakuutuin =) huomen varaan ajan kiitos *jiihaa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jago

Posts: 4,039

#130 • • Jago un-trained monkee
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Lyylikki

Posts: 2,975

#131 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

typ0, 24.10.2006 18:11:
oisko tampereella mitää parturia missä vois käydä pistään kuontalonsa katuuskottavaan happeen ;)



Tampereella Salon Jarmo Hentilä ja siellä Umppu eli Ulla-Riitta. Ollu mun luottokampaaja jo useamman vuoden ajan. Vähän vaan hankalaa, kun joutuu Helsingistä kampaajalle Tampereelle lähtemään, mutta mun mielestä se on sen vaivan arvoista. Viimeksi maanantaina sain uuden kuontalon. Tykkään ite ihan sikana, en vaan oo vielä ihan varma, että onko tää enemmän semmonen tyttömäinen luonnokihara vai kasaripermis. Molempi parempi *vink*

Siis permistä ei laitettu, oma tukka vaan menee kippuraan, kun sitä vähän lyhenneltiin ja kun siihen lykkää oikeet tökötit.
Foxmagon

Posts: 1,329

#132 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Jago, 28.10.2006 20:14:
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr**hihu*



Eikö sulla ole saksia? :p

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sallakat

Posts: 2,220

#133 • • Sallakat jungle, baby !
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).
Sankari

Posts: 617

#134 • • Sankari

Sallakat, 15.11.2006 14:06:
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).

Millaset hinnat tuolla on?
Sallakat

Posts: 2,220

#135 • • Sallakat jungle, baby !

Sankari, 15.11.2006 14:18:
---
Sallakat, 15.11.2006 14:06:
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).

---
Millaset hinnat tuolla on?



en kyllä edes tarkalleen muista. Sellaset perus "hyvä kampaamo"-hinnat. Ei tule ihan halpa reissu jos otat monivärjäyksen leikkauksen lisäksi. Miehillä ehkä muistaakseni jotain 70-80 luokkaa toi setti?
rose

Posts: 1,047

#136 • • rose vakaasti epävakainen

Jago, 28.10.2006 20:14:
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr**hihu*



Tee töitä hippi *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sankari

Posts: 617

#137 • • Sankari

Sallakat, 15.11.2006 14:22:
---
Sankari, 15.11.2006 14:18:
---
Sallakat, 15.11.2006 14:06:
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).

---
Millaset hinnat tuolla on?

---


en kyllä edes tarkalleen muista. Sellaset perus "hyvä kampaamo"-hinnat. Ei tule ihan halpa reissu jos otat monivärjäyksen leikkauksen lisäksi. Miehillä ehkä muistaakseni jotain 70-80 luokkaa toi setti?

AH.. no ei oo paha *Hihu*
Bellezaaa

Posts: 573

#138 • • Bellezaaa Afrodite*
Hiusmaailma Fredal on mahtava mesta.
Kampaajat/parturit ammatttaitosii, ajan tasalla eli tietävät mitkä on tän
hetken tyylisuuntaukset.
Näkevät oitis asiakkaan hiuslajista, tyylistä mistä pitää ja pienen juttutuokion jälkeen
sain toimenpideohjeet jatkoa aatellen...

Tällasta mestaa saa ettii ja nyt sen löysin*plur*
lisäks hinnat viel suht.koht. edullisii ja opiskelijana tai cityshopparikortin omistaessa
saa alennusta kaikista mahdollisista hiusjutuista.
Sinne!*vink*
Jago

Posts: 4,039

#139 • • Jago un-trained monkee

rose, 15.11.2006 14:29:
---
Jago, 28.10.2006 20:14:
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr**hihu*

---


Tee töitä hippi *lmao*


*nauru*


Foxmagon, 15.11.2006 14:06:
---
Jago, 28.10.2006 20:14:
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr**hihu*

---


Eikö sulla ole saksia? :p


on...*hihu*..


no se tuli jo leikattuu jokatapauksessa...
on kyl hieman erinäkönenkin*ihmettel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe