162 posts, 9 pages, 115,140 views
pirpeli, 20.12.2005 13:51:
Kannattaa käydä Pepe'sillä Lontoon Camden Townissa!
"What can you do to my hair?" "Darlin', we can do a Taj Mahal, if you like"
Musan paukkeen läpi tuskin kuulee puhetta ja asiakkaille tarjoillaan viiniä ja jointteja.
Ja osaa ne tosiaan tehdä siistejä kampauksiakin.
edit. mä en juonu ees viiniä.
Pocambo, 3.3.2006 15:45:
Tuskin vetää vertoja Haban inspiksille, joka on siirtäny ne Londonista Hämppään ja mun ja monen muun tyytyväisen päähän. Suosittelen siis LinnaStylea! Hämeenlinna.
typ0, 24.10.2006 18:11:
oisko tampereella mitää parturia missä vois käydä pistään kuontalonsa katuuskottavaan happeen ;)
_, 24.10.2006 18:59:
Kokeile vaik StudioImage Tampellan alueella http://www.studioimage.fi/
Ei mikään kylän edullisin, mutta ite ainakin maksan mielelläni ammattitaitoisesta jäljestä. Parturi-kampaajat käyvät koulutuksissa usein ja siksi sieltä saa halutessaan kauden tuoreimmat värit/leikkaukset.
typ0, 24.10.2006 18:11:
oisko tampereella mitää parturia missä vois käydä pistään kuontalonsa katuuskottavaan happeen ;)
Jago, 28.10.2006 20:14:
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr*
Millaset hinnat tuolla on?Sallakat, 15.11.2006 14:06:
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).
Sankari, 15.11.2006 14:18:
---
Sallakat, 15.11.2006 14:06:
Helsingissä suosittelen ehdottomasti mun vakimestaa: Degree Eerikinkadulla. Frendi, kenet olen tuntenut vajaa 10 vuotta bileidenkin kautta, on töissä siellä. Hän ainakin käy koko ajan kursseilla tsiikaamassa uusia tyylejä/värejä. Varsinkin miesten hiuksiin erikoistunut erinomaisesti, koko ajan 'ajan hermoilla'. Muukin porukka on tosi jees, sinne on mukava mennä. Sinne on myös tullut vast ikään Vidal Sassoonin värit, joita ei ole Suomessa kovinkaan monessa paikassa (tämä on tyyliin 6. paikka tms).
---
Millaset hinnat tuolla on?
mä oon niin kyllästynyh tähhän ylikasvaneeseen keesiin jota ei ees jaksa enää laittaa pystyyn.. antakaa mulle rahaa että saan leikattuu sen vekka*grr*
AH.. no ei oo paha *Hihu*Sallakat, 15.11.2006 14:22:
---
Sankari, 15.11.2006 14:18:
---
Sallakat, 15.11.2006 14:06:
---
Millaset hinnat tuolla on?
---
en kyllä edes tarkalleen muista. Sellaset perus "hyvä kampaamo"-hinnat. Ei tule ihan halpa reissu jos otat monivärjäyksen leikkauksen lisäksi. Miehillä ehkä muistaakseni jotain 70-80 luokkaa toi setti?
rose, 15.11.2006 14:29:
---
---
Tee töitä hippi
Foxmagon, 15.11.2006 14:06:
---
---
Eikö sulla ole saksia? :p