Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,842,508 views

misjah

Posts: 3,373

#402 • • misjah Team Sika
Jos käytät mitään tajuntaan vaikuttavaa ainetta jonkun ongelman ratkaisemiseen, on sinulla vähintään kaksi ongelmaa!

suoraan http://www.sky.org sivuilta

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#404 • • Skunkmuffin Guest
Huhhuh olipas kerrassaan loistava artikkeli....toi lähtee levitykseen....
ilarip

Posts: 731

#405 • • ilarip
heh onks täst tullu joku 'kuka kuosaaa enite' topicci? _jos_ ite vetelisin kamaa ni en tod tulis tänne hehkuttaa et 'meitsi vetää 4g pirii yös'
Mark

Posts: 7,311

#406 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Lightsi:

heh onks täst tullu joku 'kuka kuosaaa enite' topicci? _jos_ ite vetelisin kamaa ni en tod tulis tänne hehkuttaa et 'meitsi vetää 4g pirii yös'



nii mut jotku bostaa sillä et niil on bemari, toiset pokaa komeen miehen / kauniin naisen esittelymieles, joillakin se muna kasvaa siitä et pääsee kertoo et vetää enemmän ku naapurin sepi *nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

toma

Posts: 2,009

#407 • • toma Tototoototo
Lightsi:

heh onks täst tullu joku 'kuka kuosaaa enite' topicci? _jos_ ite vetelisin kamaa ni en tod tulis tänne hehkuttaa et 'meitsi vetää 4g pirii yös'



Millä perusteella tästä on tullut tuollainen topic? Viimeisimmät
viestit käsittelevät eduskantavaaleja ja eri lehdissä olleitä
artikkeleja päihdepolitiikkaan liittyen.

Jos tunnet ylemmyyttä siitä siitä että _et_ vedä kamaa niin
hyvä niin, muttei sitä tarvitse tulla hehkuttamaan aihetta
käsittelevään topikkiin.

:)

[muokattu 2.4.2003 15:58]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

shaman

Posts: 270

#409 • • shaman
Todellakin! about 100% asiaa mutta kukapa ton ottaisi suomessa vakavasti? *hmph*

--
*piis*

ilarip

Posts: 731

#410 • • ilarip
toma:



Jos tunnet ylemmyyttä siitä siitä että _et_ vedä kamaa niin
hyvä niin, muttei sitä tarvitse tulla hehkuttamaan aihetta
käsittelevään topikkiin.

:)

[muokattu 2.4.2003 15:58]



En niin sanotusti tunne ylemmyyttä siitä etten vedä kamaa, sekin johtuu siitä ettei kiinnosta, olen niin yksinkertainen ihminen että mua ei todellakaan kiinnosta vetää kamaa ja etenkään tulla siitä hehkuttamaan, tai tulla uhoamaaan forumeihin että "sä et edes varmaan tiedä mitä koksu on". Näitä postauksia lukiessa olen kyllä nauranut esim aivan loistavan määrän.


Vierestä seuranneena olen myös saanut sellaisen kuvan että ei tuo pidemmän päälle kannata, saatan olla väärässä mutta tämä on minun mielipiteeni, erän nimeltä mainitsematon tuntemani ihminen kuosasi muutamat vuodet aika reippaasti ja lopulta päätyi arkkuun. Jotenkin vaan omien kokemuksien perusteella vierestä seuranneena ei kiinnosta nipsut, naksut vaikka kuinka kivaa niitten alla olisi.


Mielipiteeni edelleen kyseisistä aineista on että niinkaun ei haittaa kuhan ei tule sotkemaan muitten asioita niillä esimerkkinä vaikka. technetiumin jatkot jossa joku veti överit litkusta.
Avatar
#411 • • emppu Guest
yhdyn edelliseen. Niin kauan ei haittaa ku kukaa ei tipahtele noist. Ihan oikeest vituttaa kattoo ku porukka tipahtelee kesken bileiden. Siis eihän se mun asia oo mitä muut tekee mut se vaa jotenki aina pistää miettii ja vähä ärsyttää.. Kohtuudella kiitos. Jää parempi mieli kaikille*pahis*
Avatar
#412 • • tuntematon Guest
*whip*
ilarip

Posts: 731

#413 • • ilarip
kuilu:

Lightsi:En niin sanotusti tunne ylemmyyttä siitä etten vedä kamaa, sekin johtuu siitä ettei kiinnosta, olen niin yksinkertainen ihminen että mua ei todellakaan kiinnosta vetää kamaa ja etenkään tulla siitä hehkuttamaan, tai tulla uhoamaaan forumeihin että "sä et edes varmaan tiedä mitä koksu on". Näitä postauksia lukiessa olen kyllä nauranut esim aivan loistavan määrän.
Nauranut? Eli tiedät mitä ”koksu” on? Vai miksi naurat? ”En tunne ylemmyytt䅔 Paskaa puhut jommassakummassa tapauksessa, vai etkö naura noille heitoille juuri siksi, että ovat mielestäsi ”tyhmiä” ja näin ollen alapuolellasi?

Yhtälailla sitä streittari voi keulia ja hehkuttaa omaa erinomaisuuttaan, koska ei vedä kamaa vaan on viisas ja fiksu, koska dokaa viinaa…*justjoo*

erän nimeltä mainitsematon tuntemani ihminen kuosasi muutamat vuodet aika reippaasti ja lopulta päätyi arkkuun.
Mä tiedän monta, jotka ei kuosannu ikinä, ja silti päätyivät arkkuun..? (Itseasiassa, älä nyt säikähdä, säki päädyt siihen arkkuun… olit streittarienkeli tai mätäkuosari.)

Ja monta supadousaajaa, jotka vaeltaa kyllä elävien kirjoissa vieläki, W.Burroughs, nimeltä mainittu, eli yli 80 vuotiaaks!

Mielipiteeni edelleen kyseisistä aineista on että niinkaun ei haittaa kuhan ei tule sotkemaan muitten asioita niillä esimerkkinä vaikka. technetiumin jatkot jossa joku veti överit litkusta.
Tää on se kaikkein vittumaisin asenne! ”Vedä överit, kunhan et vedä mun lähellä, vars nii et se haittais mun bilekokemusta.” ”Vittu ku se veti överit ja pilas meidän bileet.”*dissaa* Sun mielestäs siis överit on aina tahallinen teko, ei vahinko??? Jos joku delaa bileitten ulkopuolella, se on ok??????

Ite tuut tänne auliisti antamaan ongelmakäyttäjille ”luvan” kuolla yliannostukseen, kunhan tajuavat tehdä sen niin, ettei siitä koidu sinulle epämukavuutta! Eiks toi muka oo ylimielisyyttä ja vitunmoista itsekkyyttä?!?!*plur*-not!

Vituttaa sellaset ihmiset, jotka överitapauksen nähdessään ensimmäisenä reaktionaan alkavat russuttaa ja dissata kyseistä tyyppiä! Vaik se olis kuoleman kielissä!?!? Vittu, toivottavasti sellaset ei ite ikinä vedä mitää myrkytystä tms, vois vaik maine mennä ja saattais olla auttajista, seura tekee kaltaisekseen?, pulaa…*joo*

*piis*

- ottakaahymiöiisisti -

[muokattu 8.4.2003 13:14]




Heh en välttämättä tähän vaivaudu kirjoittamaan yhtään mitään koska en todellakaan rupea väittelemään kanssasi noinkin idioottimaisesta asiasta että puutut joka pikku seikkaan.

Tämä esimerkki ketä kuosasi ja kuoli johtui siitä että hän yksinkertaisesti veti kamaa liikaa? tajusitko?
"Mä tiedän monta, jotka ei kuosannu ikinä, ja silti päätyivät arkkuun..? (Itseasiassa, älä nyt säikähdä, säki päädyt siihen arkkuun… olit streittarienkeli tai mätäkuosari.)"

Sanoin tossa oman näkökulmalta tuon tehcnetiumin jatkoista että kun se joku valopää tosiaan veti ne överit ja siel oli ambulanssit jne. Ja toi on sun mielestä väärin että käytin tuota esimerkkinä siitä missä vaiheessa se rupee mua henk koht vituttamaan. Ja sanoit vielä että Tää on se kaikkein vittumaisin asenne! ”Vedä överit, kunhan et vedä mun lähellä, vars nii et se haittais mun bilekokemusta".
Siis *tu mitä ajat takaa noil su jutuilla? Pitäskö oikeesti taputtaa poskee ku joku vetää överit "Voi voi vedit överit, ei se haittaa *PLUR*"

[muokattu 8.4.2003 22:32]
Riku

Posts: 3,187

#414 • • Riku The Little Prince
Lightsi:

Pitäskö oikeesti taputtaa poskee ku joku vetää överit "Voi voi vedit överit, ei se haittaa *PLUR*"


Suurinpiirtein. Muuten voit yhtä hyvin alkaa vihaamaan riippuliitäjiä, tupakoitsijoita, kaupungissa eläviä, roskaruokaa syöviä ja liian vähän liikuntaa harrastavia, koska nämä kaikki aiheuttavat itselleen _turhia terveysriskejä_ ja täten aiheuttavat yhteiskunnalle kuluja, jotka loppujen lopuksi päätyvät _sinun _maksettaviksesi ja pilaavat _sinun_ elämääsi tavalla tai toisella. Mielestäni ei kuitenkaan ole _sinun_ asiasi ruveta päättämään sitä mitä kukakin saa tehdä ja onko toinen huono ihminen tehdessään niin.

Sori kärjistykset eikä mitään henkilökohtaista, kunhan teen pointtini mahdollisimman selväksi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

Posts: 6,049

#415 • • Karski Pomon kätyri
Ihan yksinkertasesti: jos toinen on avun tarpeessa niin
ainakaan mä en kelaa että onkohan toi vetäny huumeita
vai ei. Ei sitä tarvi mitenkään erikseen paapomaan
ruveta, muttei dissaaminenkaan mitään auta.
Yhtä lailla jos tyyppi hyppää laskuvarjolla ja varjo ei
aukea niin pitääkö mennä vittuileen että 'hähää, kato nyt
mitä sun harrastus sulle aiheuttaa - onneks et tippunu
mun niskaan' vai tsekata ensiavun mahdollisuus ja soittaa
ambulanssi.

Kaikki kärsimys on pohjimmiltaan itseaiheutettua,
mutta se ei tarkoita sitä että sairaalat pitäisi sulkea.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ilarip

Posts: 731

#416 • • ilarip
pHaze:

Lightsi: Pitäskö oikeesti taputtaa poskee ku joku vetää överit "Voi voi vedit överit, ei se haittaa *PLUR*"
Muuten voit yhtä hyvin alkaa vihaamaan riippuliitäjiä, tupakoitsijoita, kaupungissa eläviä, roskaruokaa syöviä ja liian vähän liikuntaa harrastavia, koska nämä kaikki aiheuttavat itselleen _turhia terveysriskejä_ ja täten aiheuttavat yhteiskunnalle kuluja, jotka loppujen lopuksi päätyvät _sinun _maksettaviksesi ja pilaavat _sinun_ elämääsi tavalla tai toisella. Mielestäni ei kuitenkaan ole _sinun_ asiasi ruveta päättämään sitä mitä kukakin saa tehdä ja onko toinen huono ihminen tehdessään niin.

Sori kärjistykset eikä mitään henkilökohtaista, kunhan teen pointtini mahdollisimman selväksi.



Samalla linjalla ei mitään henkilökohtaista mutta asetatko riippuliitäjän ja dousaajan samalle viivalle harrastuksen suhteen :D?

Voin sanoa etten ole perehtynyt dousejen haittavaikutukseen kuin omien kokemuksien perusteella vierestä katsoneena, enkä myöskään väitä että kaikki ketkä dousaavat ovat rappiolla ja kuolevat dousaamisen takia. Tunnen monia ketkä dousaavat ja silti menestyvät elämässään aivan loistavasti. Mutta pHaze anteeksi kuin kyseenalaistan tuon sinun esimerkin riippuliitäjistä jne.

En aseta itse riippuliitäjää ja dousaajaa samalle linjalle harrastuksien puolesta IMO
Riku

Posts: 3,187

#417 • • Riku The Little Prince
Lightsi:


Samalla linjalla ei mitään henkilökohtaista mutta asetatko riippuliitäjän ja dousaajan samalle viivalle harrastuksen suhteen :D?

Mutta pHaze anteeksi kuin kyseenalaistan tuon sinun esimerkin riippuliitäjistä jne.


Ei mitään anteeksipyytämistä. Asiat väittelevät, ei siinä ole mitään henkilökohtaista niin kauan kuin ei mennä typerään henkilökohtaiseen vittuiluun (joka joidenkin täällä pitäisi oppia)...

Kuten Kuilu jo totesikin, ja kuten itsekin taisin mainita, kärjistin tahallani tehdäkseni poiinttini selväksi. Ei, en pistä kuosaajaa ja riippuliitäjää samalle tasolle siitä syystä, että kuosaamisesta uskon mahdollisesti tulevan myös muita mielenterveydellisiä haittavaikutuksia. Mutta muuten periaate on sama; Ihminen riskeeraa henkensä ja terveytensä ilman että siitä koituu minkäännäköistä hyötyä tälle itselleen tai yhteiskunnalle. Joka taas potentiaalisesti aiheuttaa taakkaa muulle yhteiskunnalle. Täsmälleen kuten kuosaaminenkin. Mittakaavaan en puutu, kuosaaminen voi olla riskikkäämpää, mutta mielestäni on aivan yhtä typerää ottaa 10% kuin 20% riskejä jos hyöty asioissa on jokatapauksessa molemmissa 0%. (Ja joo, luvut ovat nyt täysin hatustaheitettyjä ennenkuin joku neropatti keksii tarttua niihin)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Mrrshan

Posts: 35

#418 • • Mrrshan
On yleistä ajatella että douppia saa vetää, jos ei aiheuta muille haittaa. Jos sitten joku vetää överit, paikalle tulee ambulanssi, sitten poliisi, joka tarkastaa muut bilettäjät, ottaa nimet ylös ja määrää bileet lopetettavaksi ja paikallislehdessä kauhistellaan nuorison huumebileitä. Näin kävi näköjään Porvoossa. Sitten sanotaan että voi ressukkaa kun kävi huonosti, ei saa paheksua, niin voi käydä kenelle tahansa. Siltä pohjalta jäi mietityttämään että eikö käyttäjälle kuulu vastuuta vetämisestään. Kyllä musta siinä on jo jonkinlainen disauttamisen paikka jos ei kunnolla harkitse mitä vetää, paljonko ja missä - ja aiheuttaa muillekin harmia sen seurauksena.

[muokattu 16.4.2003 02:27]
keisha

Posts: 1,394

#419 • • keisha bullet with butterfly wings
Mrrshan:

Kyllä musta siinä on jo jonkinlainen disauttamisen paikka jos ei kunnolla harkitse mitä vetää, paljonko ja missä - ja aiheuttaa muillekin harmia sen seurauksena.

[muokattu 16.4.2003 02:27]


Musta vois myös disauttaa ettei harkitse ostaako kaupasta reilunkaupan tuotteita, syökö lihaa, kierrättääkö jätteensä, ajaako autolla, ostaako lapsityövoimalla tuotettuja lenkkareita tai ajaako pummilla.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

milla

Posts: 3,699

#420 • • milla
oon aika samoil linjoil sun kaa kuilu, mut kyl nyt helvetti ihmisten pitää vähän kelatakkin mitä ne tekee. yleensä ne ketkä vetelee niitä övereitä ei tee sitä ekaa kertaa. en rupeis disauttelee, mut muutama kova sana vois joskus olla näille henkilöille paikallaan, sitä et säkään varmaan kiellä.