Huumeiden viihdekäyttäjät saamassa uutta valistusta
Klubeilta saisi esitteitä ja tietoa hätätapauksien varalta
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030331KA2
3,602 posts, 181 pages, 1,912,000 views
Huumeiden viihdekäyttäjät saamassa uutta valistusta
Klubeilta saisi esitteitä ja tietoa hätätapauksien varalta
heh onks täst tullu joku 'kuka kuosaaa enite' topicci? _jos_ ite vetelisin kamaa ni en tod tulis tänne hehkuttaa et 'meitsi vetää 4g pirii yös'
heh onks täst tullu joku 'kuka kuosaaa enite' topicci? _jos_ ite vetelisin kamaa ni en tod tulis tänne hehkuttaa et 'meitsi vetää 4g pirii yös'
Juttua median huumeuutisointitavasta:
http://www.journalistiliitto.fi/journalisti/kesk/lahdenma.htm
Jos tunnet ylemmyyttä siitä siitä että _et_ vedä kamaa niin
hyvä niin, muttei sitä tarvitse tulla hehkuttamaan aihetta
käsittelevään topikkiin.
:)
[muokattu 2.4.2003 15:58]
Lightsi:En niin sanotusti tunne ylemmyyttä siitä etten vedä kamaa, sekin johtuu siitä ettei kiinnosta, olen niin yksinkertainen ihminen että mua ei todellakaan kiinnosta vetää kamaa ja etenkään tulla siitä hehkuttamaan, tai tulla uhoamaaan forumeihin että "sä et edes varmaan tiedä mitä koksu on". Näitä postauksia lukiessa olen kyllä nauranut esim aivan loistavan määrän.
Nauranut? Eli tiedät mitä koksu on? Vai miksi naurat? En tunne ylemmyyttä Paskaa puhut jommassakummassa tapauksessa, vai etkö naura noille heitoille juuri siksi, että ovat mielestäsi tyhmiä ja näin ollen alapuolellasi?
Yhtälailla sitä streittari voi keulia ja hehkuttaa omaa erinomaisuuttaan, koska ei vedä kamaa vaan on viisas ja fiksu, koska dokaa viinaa
erän nimeltä mainitsematon tuntemani ihminen kuosasi muutamat vuodet aika reippaasti ja lopulta päätyi arkkuun.
Mä tiedän monta, jotka ei kuosannu ikinä, ja silti päätyivät arkkuun..? (Itseasiassa, älä nyt säikähdä, säki päädyt siihen arkkuun olit streittarienkeli tai mätäkuosari.)
Ja monta supadousaajaa, jotka vaeltaa kyllä elävien kirjoissa vieläki, W.Burroughs, nimeltä mainittu, eli yli 80 vuotiaaks!
Mielipiteeni edelleen kyseisistä aineista on että niinkaun ei haittaa kuhan ei tule sotkemaan muitten asioita niillä esimerkkinä vaikka. technetiumin jatkot jossa joku veti överit litkusta.
Tää on se kaikkein vittumaisin asenne! Vedä överit, kunhan et vedä mun lähellä, vars nii et se haittais mun bilekokemusta. Vittu ku se veti överit ja pilas meidän bileet. Sun mielestäs siis överit on aina tahallinen teko, ei vahinko??? Jos joku delaa bileitten ulkopuolella, se on ok??????
Ite tuut tänne auliisti antamaan ongelmakäyttäjille luvan kuolla yliannostukseen, kunhan tajuavat tehdä sen niin, ettei siitä koidu sinulle epämukavuutta! Eiks toi muka oo ylimielisyyttä ja vitunmoista itsekkyyttä?!?!-not!
Vituttaa sellaset ihmiset, jotka överitapauksen nähdessään ensimmäisenä reaktionaan alkavat russuttaa ja dissata kyseistä tyyppiä! Vaik se olis kuoleman kielissä!?!? Vittu, toivottavasti sellaset ei ite ikinä vedä mitää myrkytystä tms, vois vaik maine mennä ja saattais olla auttajista, seura tekee kaltaisekseen?, pulaa
- ottakaahymiöiisisti -
[muokattu 8.4.2003 13:14]
Pitäskö oikeesti taputtaa poskee ku joku vetää överit "Voi voi vedit överit, ei se haittaa *PLUR*"
Lightsi: Pitäskö oikeesti taputtaa poskee ku joku vetää överit "Voi voi vedit överit, ei se haittaa *PLUR*"
Muuten voit yhtä hyvin alkaa vihaamaan riippuliitäjiä, tupakoitsijoita, kaupungissa eläviä, roskaruokaa syöviä ja liian vähän liikuntaa harrastavia, koska nämä kaikki aiheuttavat itselleen _turhia terveysriskejä_ ja täten aiheuttavat yhteiskunnalle kuluja, jotka loppujen lopuksi päätyvät _sinun _maksettaviksesi ja pilaavat _sinun_ elämääsi tavalla tai toisella. Mielestäni ei kuitenkaan ole _sinun_ asiasi ruveta päättämään sitä mitä kukakin saa tehdä ja onko toinen huono ihminen tehdessään niin.
Sori kärjistykset eikä mitään henkilökohtaista, kunhan teen pointtini mahdollisimman selväksi.
Samalla linjalla ei mitään henkilökohtaista mutta asetatko riippuliitäjän ja dousaajan samalle viivalle harrastuksen suhteen :D?
Mutta pHaze anteeksi kuin kyseenalaistan tuon sinun esimerkin riippuliitäjistä jne.
Kyllä musta siinä on jo jonkinlainen disauttamisen paikka jos ei kunnolla harkitse mitä vetää, paljonko ja missä - ja aiheuttaa muillekin harmia sen seurauksena.
[muokattu 16.4.2003 02:27]