Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,501 views

Kolera

Posts: 4,256

#2022 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Android, 23.1.2006 20:04:
---
Kolera, 23.1.2006 19:50:
---
Nex, 23.1.2006 16:02:
Voi weedun pervo *tirsk**piis*

---

Nääh pervo se olis vasta ku se ottais äitinsä mukaa.

---


Pyh, silloin se vasta hauskaa rupeaa olemaankin.


Hauskaksi rupeaminen poissulkee pervouden?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Android

Posts: 3,908

#2023 • • Android

Kolera, 23.1.2006 20:27:
Hauskaksi rupeaminen poissulkee pervouden?



Vaikea sanoa. Pitää kysyä äidiltä mitä mieltä se on =)
Firefox

Posts: 47

#2024 • • Firefox

CM, 23.1.2006 11:08:
---
Firefox, 23.1.2006 05:21:
Univaje on parasta huumetta ;) Toimii satavarmasti XD

---


Ja se toimii satavarmasti myös aina väärässä paikassa, kuten esim auton ratissa tmv.



Totta :/ Mut "huumausaineiden" alaisena ei saa rattiin mennäkään ;) Poliisisetä voi pakottaa päikkäreille jos pilkkii ratissa XD

--
It*s now or never...

Kolera

Posts: 4,256

#2025 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Firefox, 23.1.2006 23:22:
Totta :/ Mut "huumausaineiden" alaisena ei saa rattiin mennäkään ;) Poliisisetä voi pakottaa päikkäreille jos pilkkii ratissa XD


Itse asiassa et saa mennä edes liian väsyneenä rattiin tai sitten tämä on taas kavereitten kuulemaa tornihuhuu. En ole jaksanut selvittää sen enempää ja varmistaa asiaa. Mutta taitaa olla jotain muotoa että jos voi olla vaaraksi liikenteessä niin ei silloin saa autoa ajaa. Siinähän sitten todistavat että et kokenut itseäsi ajokykyiseksi kun lähdet rattiin helvetin väsyneenä ja sanot kivenkovaa että olit ihan ajokunnossa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Firefox

Posts: 47

#2026 • • Firefox

Kolera, 23.1.2006 23:29:
---
Firefox, 23.1.2006 23:22:
Totta :/ Mut "huumausaineiden" alaisena ei saa rattiin mennäkään ;) Poliisisetä voi pakottaa päikkäreille jos pilkkii ratissa XD

---

Itse asiassa et saa mennä edes liian väsyneenä rattiin tai sitten tämä on taas kavereitten kuulemaa tornihuhuu. En ole jaksanut selvittää sen enempää ja varmistaa asiaa. Mutta taitaa olla jotain muotoa että jos voi olla vaaraksi liikenteessä niin ei silloin saa autoa ajaa. Siinähän sitten todistavat että et kokenut itseäsi ajokykyiseksi kun lähdet rattiin helvetin väsyneenä ja sanot kivenkovaa että olit ihan ajokunnossa =P



Joo kyllä se jossain mainitaan että väsyneenä ei oo asiaa rattiin. Ja kyllähän sen maalaisjärkikin sanoo ettei väsyneenä oo skarpeimmillaan. Varmaan aika hankala paikka vaikka työkseen rekkaa ajaville ku yöllä pitäis zombailla tiellä silmät ristissä...

--
It*s now or never...

iam

Posts: 3,085

#2027 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Älkee unohtako kolmiolääkkeitä *nalle*
CM

Posts: 1,507

#2028 • • CM

Firefox, 23.1.2006 23:42:
---
Kolera, 23.1.2006 23:29:
---
Firefox, 23.1.2006 23:22:
Totta :/ Mut "huumausaineiden" alaisena ei saa rattiin mennäkään ;) Poliisisetä voi pakottaa päikkäreille jos pilkkii ratissa XD

---

Itse asiassa et saa mennä edes liian väsyneenä rattiin tai sitten tämä on taas kavereitten kuulemaa tornihuhuu. En ole jaksanut selvittää sen enempää ja varmistaa asiaa. Mutta taitaa olla jotain muotoa että jos voi olla vaaraksi liikenteessä niin ei silloin saa autoa ajaa. Siinähän sitten todistavat että et kokenut itseäsi ajokykyiseksi kun lähdet rattiin helvetin väsyneenä ja sanot kivenkovaa että olit ihan ajokunnossa =P

---


Joo kyllä se jossain mainitaan että väsyneenä ei oo asiaa rattiin. Ja kyllähän sen maalaisjärkikin sanoo ettei väsyneenä oo skarpeimmillaan. Varmaan aika hankala paikka vaikka työkseen rekkaa ajaville ku yöllä pitäis zombailla tiellä silmät ristissä...



No jos törttöilee väsyneenä ratissa, niin syyte napsahtaa ihan normaalisti liikenteen vaarantamisesta. Ei kai sitä millään pysty todistamaan erikseen, onko liian väsyneenä ratissa :) Eli jos ajat nukuksissa metsään, niin sakot tulee.
Oliwer

Posts: 799

#2029 • • Oliwer

mkuisma, 23.1.2006 23:48:
Älkee unohtako kolmiolääkkeitä



Mä olen käsittänyt että kolmiolääkkeiden kanssa voi ajaa autoa ja käyttää työkoneita, jos arvioi itse siihen turvallisesti kykenevänsä. Lain mukaan pitää vissiin olla lääkärin resepti kyseiselle lääkkeelle. Jos esim poliisi tekee sylkitestin tms ja verestä löytyy esim opiaatteja, niin ilman reseptiä kyseesä onkin sitten huumaavien aineiden vaikutuksessa ajo, eli rikos. *ding*
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Hard House Lady

Posts: 83

#2030 • • Hard House Lady
kysymys luettuani alun tasta viestista: mika aine kulkee nimella "nipsut" suomen bilemaailmassa?
mikey

Posts: 161

#2031 • • mikey mielenterveys horjuva

Opamox, 22.7.2002 11:43:
Hmm....pistää kans miettimään et miltä mä mahdan oikeen ihmisten mielest näyttää. *nauraa* Tämmösis kuteis mä sillon olin: 51.jpg Joo oon kans kuullu et nipsuisnapsuis bailaamises ei oo tunnetta nii paljon...polkkaa vaa nii vimmatusti oikeesti tajuumatta musiikist mitään.Lieneekö totta?En aio ottaa selvää....*hymy*



Totta, joo kyl se on et pylpyröis yleensä keskittyy vaa siihe sekasin olemiseen, et menee kyl kaikki oleellinen ohi, mut seki on nii ihmis kohtast...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

iam

Posts: 3,085

#2032 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

Oliwer, 24.1.2006 16:27:
---
mkuisma, 23.1.2006 23:48:
Älkee unohtako kolmiolääkkeitä

---


Mä olen käsittänyt että kolmiolääkkeiden kanssa voi ajaa autoa ja käyttää työkoneita, jos arvioi itse siihen turvallisesti kykenevänsä. Lain mukaan pitää vissiin olla lääkärin resepti kyseiselle lääkkeelle. Jos esim poliisi tekee sylkitestin tms ja verestä löytyy esim opiaatteja, niin ilman reseptiä kyseesä onkin sitten huumaavien aineiden vaikutuksessa ajo, eli rikos. *ding*
Korjatkaa toki jos olen väärässä.


Eikös se kolmio tarkoita just sitä, ettei saa ajaa? Reseptilääkkeitähän on paljon semmoisiakin joissa ei ole kolmiota. Ja reseptilääkkeen käyttäminen ilman reseptiä on kai teoriassa samalla viivalla lievän huumausainerikoksen kanssa.

PS. Ja kyllähän sitä aika moni arvioi neljän kaljankin jälkeen pystyvänsä ajamaan turvallisesti *pepsodent*

edit: Olit muuten oikeassa

"Jos käytössä on useita punaisella varoituskolmiolla merkittyjä lääkkeitä, voi niiden yhteiskäyttö aiheuttaa voimakasta väsymystä tai tokkuraa. Lisätietoa apteekista tai lääkäriltä.

Edellä mainittujen lääkkeiden lisäksi on runsaasti lääkkeitä, joiden vaikutusta suorituskykyyn ei tunneta. Lääkehoidon alussa on aina syytä seurata lääkkeen vaikutuksia ja odottaa pari päivää ennen liikenteeseen lähtöä. Lääkkeen vaikutuksista ajokykyyn on aina hyvä kysyä apteekista tai lääkäriltä."

http://www.tohtori.fi/?page=5994274&id=8438593
Zapa

Posts: 1,393

#2034 • • Edited Zapa Mr Wrangler
kaikille kiinnostuneille tiedoksi, että klo 19 alkaa Yle Teemalta (digi) tunnin mittainen ohjelma essoista.
Nex

Posts: 83

#2035 • • Nex

Zapa, 28.1.2006 18:10:
kaikille kiinnostuneille tiedoksi, että klo 19 alkaa Yle Teemalta (digi) tunnin mittainen ohjelma essoista.



haha *lmao*
anis

Posts: 2,451

#2036 • • anis

Hard House Lady, 24.1.2006 16:51:
kysymys luettuani alun tasta viestista: mika aine kulkee nimella "nipsut" suomen bilemaailmassa?



ekstaasipillerit

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

iam

Posts: 3,085

#2037 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Zapa, 28.1.2006 18:10:
kaikille kiinnostuneille tiedoksi, että klo 19 alkaa Yle Teemalta (digi) tunnin mittainen ohjelma essoista.


Ei mikään pöllömpi dokkari. Mielenkiintoinen havainto siitä, että Hollannissa 92% väestöstä ei käytä kannabista vaikka saisi. Eli aineiden laillisuus ei välttämättä vaikuta juurikaan käytön laajuuteen.

Luinkohan nyt ihan oikein että Isrealissa vedetään noin 20 miljoonaa nakkulaa kuukaudessa?? Sanoisin että melko paljon *hymy*
Zapa

Posts: 1,393

#2038 • • Zapa Mr Wrangler

sxx, 28.1.2006 20:57:
---
Zapa, 28.1.2006 18:10:
kaikille kiinnostuneille tiedoksi, että klo 19 alkaa Yle Teemalta (digi) tunnin mittainen ohjelma essoista.
---

Ei mikään pöllömpi dokkari. Mielenkiintoinen havainto siitä, että Hollannissa 92% väestöstä ei käytä kannabista vaikka saisi. Eli aineiden laillisuus ei välttämättä vaikuta juurikaan käytön laajuuteen.

Luinkohan nyt ihan oikein että Isrealissa vedetään noin 20 miljoonaa nakkulaa kuukaudessa?? Sanoisin että melko paljon *hymy*



jep, niin se tais olla. Voin hyvin kuvitella miten Israelilaiset pakenee essoihin sitä sota- ym kaaosta mikä vallitsee tuolla alueella. Huomasi muuten hyvin, että länsimaista ei ilm saatu ketään käyttäjiä haastateltaviksi vaan kaikki oli Israelista...
anis

Posts: 2,451

#2039 • • Edited anis
Zapa, 28.1.2006 21:02:
Mutta hyvää asiaa oli, kunhan nyt vaan saisi suuren massan äärimmäisen paksuun takaraivoon taottua että kieltolaki ei toimi ja siitä on luovuttava.

WORD!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

potentia

Posts: 4

#2040 • • potentia
Kuinka vaarallisena tököttinä ihmiset täällä ekstaasia yleisesti pitävät? Itselläni ja ystäväpiirilläni käyttöhistoriaa löytyy reilummanpuoleisesti, mutta mitään huumevalistajien lupaamista kiroista ei ole kohdallemme osunut vuosien varrella.
Kästtääkseni suomessa ei ekstaasin vuoksi sairaalareissuja juurikaan tule, mutta haluaisin mielelläni kuulla onko tämän foorumin aktiiveilla tai heidän ystävillään huonoja kokemuksia kyseisestä aineesta?