Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,965,916 views

sielu hänkin

#2001 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

satumetsä, 8.1.2006 18:29:
---
linnu, 8.1.2006 16:24:
---
satumetsä, 31.12.2005 14:10:
Mun mielestä itsetutkiskelu Psykedeelisten aineiden avulla ei anna kovin luotettavaa tietoa itsestä ja ympäristöstä.

---

Niin, no psykedeelithän muuttavat havaitsemista joten sitä kautta tieto on ehkä epäluotettavaa, mutta ei se oma pää mitään lähde toisten päästä varastamaan. Eikö minä ole kuitenkin muutaman muun tekijän ja ajatuksieni summa? Mitä epäluotettavaa siinä on että ihminen osaa kiertää omien ajatustensa taakse ja nähdä ne eritavalla kuin ennen, tai sellaisia löytää ajatuksia joita muuten ei olisi tajuntaan siirtynyt?

---

Kyse oli siitä, että huumeiden avulla voi päästä korkeampaan tietoisuuteen itsestään. Varmasti joo. Mut mun mielestä se nyt usein on hallusinaatiota tms. eikä aitoa korkeampaa tietoisuutta minästä.

Tiedätkö mitä eroa on hallusinaatiolla ja illuusiolla?
Hallusinaatio on henkilökohtainen, illuusio kaikille yhteinen.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

oooo

#2002 • • oooo

linnu, 8.1.2006 19:14:
---
---
linnu, 8.1.2006 16:24:
---
satumetsä, 31.12.2005 14:10:
Mun mielestä itsetutkiskelu Psykedeelisten aineiden avulla ei anna kovin luotettavaa tietoa itsestä ja ympäristöstä.

---

Niin, no psykedeelithän muuttavat havaitsemista joten sitä kautta tieto on ehkä epäluotettavaa, mutta ei se oma pää mitään lähde toisten päästä varastamaan. Eikö minä ole kuitenkin muutaman muun tekijän ja ajatuksieni summa? Mitä epäluotettavaa siinä on että ihminen osaa kiertää omien ajatustensa taakse ja nähdä ne eritavalla kuin ennen, tai sellaisia löytää ajatuksia joita muuten ei olisi tajuntaan siirtynyt?

---

Kyse oli siitä, että huumeiden avulla voi päästä korkeampaan tietoisuuteen itsestään. Varmasti joo. Mut mun mielestä se nyt usein on hallusinaatiota tms. eikä aitoa korkeampaa tietoisuutta minästä.

---

Tiedätkö mitä eroa on hallusinaatiolla ja illuusiolla?
Hallusinaatio on henkilökohtainen, illuusio kaikille yhteinen.

Puhuinkohan mä jotain niiden eroista. En tainnut.

Android

#2003 • • Android

Kyllä ne tunteet jotka ihminen tuntee tai ne ajatukset jotka ihminen ajattelee psykedeelien vaikutuksen alaisena ovat sille henkilölle aidot ja autenttiset. Muille ihmisille ne eivät ehkä ole, mutta eiväthän ihmiset muutenkaan (selvinpäin) ajattele tai koe asioita samalla tavalla. Kokemuksena trippi on siis aito.
oooo

#2004 • • Edited oooo

Android, 8.1.2006 19:26:
---

---

Kyllä ne tunteet jotka ihminen tuntee tai ne ajatukset jotka ihminen ajattelee psykedeelien vaikutuksen alaisena ovat sille henkilölle aidot ja autenttiset. Muille ihmisille ne eivät ehkä ole, mutta eiväthän ihmiset muutenkaan (selvinpäin) ajattele tai koe asioita samalla tavalla. Kokemuksena trippi on siis aito.

Tottakai; se on sille ihmiselle aito. Mutta jos ihminen vaikka tajuaa olevansa kuningas psykedeelien avulla; niin ei se sitä välttämättä oikeasti ole. Sitä tässä alun perin olen tarkottanu; että vaikka kuinka ajatukset ym. ovat aitoja, niin eihän ihminen ole esim. norsu, vaikka niin luulisikin. *hymy*
sielu hänkin

#2005 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

satumetsä

---

Niin, mutta suhtaudut hallusinaatioihin kuin ne olisivat vain päihteiden luomaa illuusiota. Omasta päästä ne tulee, ne ovat jokaisella henkilökohtaiset. Ne tulevat mielestä, ajatuksista, -minästä, ei noin vain jostain.
Harva luulee ihan normi annoksella psykedeeli x:ää olevansa kuningas joka voi hypätä pilvenpiirtäjän katolta uima-altaaseen vahingoittumattomana. Toki näitäkin tapauksia historiasta löytyy ja varmasti tulee vielä löytymäänkin, mutta se että joillekkin joku aiheuttaa flippauksen ei tarkoita sitä että kaikkien kokemat jutut pitäisi mitätöidä mitättömiksi tarkoituksettomiksi hallusinaatioksi.
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=7199

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

oooo

#2006 • • oooo

linnu, 8.1.2006 22:04:
---
satumetsä

---

---

Niin, mutta suhtaudut hallusinaatioihin kuin ne olisivat vain päihteiden luomaa illuusiota. Omasta päästä ne tulee, ne ovat jokaisella henkilökohtaiset. Ne tulevat mielestä, ajatuksista, -minästä, ei noin vain jostain.
Harva luulee ihan normi annoksella psykedeeli x:ää olevansa kuningas joka voi hypätä pilvenpiirtäjän katolta uima-altaaseen vahingoittumattomana. Toki näitäkin tapauksia historiasta löytyy ja varmasti tulee vielä löytymäänkin, mutta se että joillekkin joku aiheuttaa flippauksen ei tarkoita sitä että kaikkien kokemat jutut pitäisi mitätöidä mitättömiksi tarkoituksettomiksi hallusinaatioksi.
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=7199

Joo ymmärrän kyllä. Mut olen edelleen sitä mieltä, mitä olen. Enkä ole missään vaiheessa sanonut hallusinaatioiden tulevan muiden päästä tai niiden olevan mitättömiä. Enkä myöskään ole pahemmin avautunut suhtautumisestani hallusinaatioihin.
RiD

#2007 • • RiD Nukemi
on parasta huumetta kun mittaa anaalista kuumetta

(c) anonyymi lääkintämies parolasta

--
*super* *possu*

kemuttaja

#2009 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Elämä on parasta huumetta*joo*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

anis

#2010 • • anis

kemuttaja, 15.1.2006 01:51:
Elämä on parasta huumetta*joo*

Vai oliks se niin et huumeet on parasta elämää?

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kemuttaja

#2011 • • kemuttaja Team Kemuttajat

anis, 16.1.2006 00:40:

Vai oliks se niin et huumeet on parasta elämää?

Haha*nauru*..Ei ei*igor*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Nex

#2012 • • Edited Nex
*lmao**jeesus*

On se köyhää ku pitää käyttää huumeita *jiihaa*
Sjel

#2013 • • Sjel Apprentice.
vedä käteen - älä suoneen

--
Will work for bandwith. :)

Firefox

#2014 • • Firefox
Univaje on parasta huumetta ;) Toimii satavarmasti XD

--
It*s now or never...

Kolera

#2015 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Firefox, 23.1.2006 05:21:

Mukana tulee unettomuuden tunne ja aivan törkeä paleleminen jos jostain "hohkaa" kylmempää kuin missä tilassa olet etkä myöskään syö aivan uskomattomia määriä safkaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sjel

#2017 • • Sjel Apprentice.

Nex, 23.1.2006 10:10:
---
Sjel, 23.1.2006 05:18:
vedä käteen - älä suoneen

---

Miten tää toimii muijilla? *pepsodent**piis*

Siten et tuun sinne kieleni kans *manslut**piis*

--
Will work for bandwith. :)

CM

#2018 • • CM

Firefox, 23.1.2006 05:21:

Ja se toimii satavarmasti myös aina väärässä paikassa, kuten esim auton ratissa tmv.
Kolera

#2020 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Nex, 23.1.2006 16:02:
Voi weedun pervo *tirsk**piis*

Nääh pervo se olis vasta ku se ottais äitinsä mukaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä