Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,134 views

UnityF

Posts: 15,721

#961 • • UnityF joo just se

Jammailija:
Mulla ei sinänsä oo mitään huumeiden käyttöä vastaan, koska suurin osa osaa käyttää niitä tyylillä. Mut mun käy sääliksi ja alkaa jo ärsyttääkin, ku näen samat ihmiset joka ikinen kerta ihan litkuissa, naama vääntyneenä ihan sairaaksi ja keho sätkimässä!
Kyl sitä monetkin vetää, mut sit ku on näit yksilöitä jotka esiintyy AINA bileissä `edukseen` överien rajamailla ni ei voi ku ihmetellä*eiei*.

On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?

Ymmärrän, että joskus on kiva nollata viikkoa/kuukautta ja olla ihan sekaisin - ei varmasti paljon huolet siinä tilassa paina. Mut pitää kyl ajatella muita, ympärillä olevia, ihmisiä.
Kyl mä tiedän, ettei noi litkupäät tee pahaa kärpäsellekään, mut koitapa selittää se vaik jollekin lapsiperheelle tai mummolle, joka tuijottaa kauhuissaan hikistä ja vääntelehtivää naamaa, joka nykii hullun katse silmissä vailla minkäänlaista aivotoimintaa*uuh*.





Samaisesta asiasta avauduin kanssa tässä puolisen vuotta sitten varmaan.... vai oliko peräti viime vuoden puolella... *uuh*
Ja kun näin tapahtuu että ne tietyt naamat on aina sekaisin.. jne jne..
Niin meijän bilepaikkoja viedään pois, tilalle on TOSI vaikeeta saada uusia paikkoja.

Joten minäkin pieni peikko pyydän, Kun otatte ihan mitä vaan niin ottakaa sitä bileissä kohtuudella sekä ilta- että aamu-bileissä KOSKA kohta meillä ei ole paikkoja jossa järjestää bileitä ja sitä meistä ei varmaan kukaan halua. Mä vetoan teihin ystävänä ja peikkona ja ihan minä vaan että miettikää oikeesti miltä se näyttää ulkopuolisille kun kiemurtelette ja vääntelette naamaa ja riehutte ja jotkut jopa vähän ahistelee.. Se on sitä isoo miinusta jonka takia kohta tosiaan meillä on vain jotain laittomia mettäbileitä keskellä talvea kun ei ole mitään muuta paikka missä niitä järkkää. Joten muistakaa kohtuus kaikessa. Sekä ittenne että bileitten tulevaisuuden kannalta. *sydän*



*piis**uuh**piis*

[muokattu 13.8.2004 00:17]
Avatar
#962 • • ikj Guest

UnityF:
Ihan tällee tuli mieleen viellä... Ne pahimmat lakkapäät ym henkilöt ei kylläkään taida esim edes lukea tätä topikkia... *uuh*
jotenka kellekköhän mäkin loppupeleissä avaudun..*ding*


Kysymys kuuluukin. miten saada tämä tieto myös niitten tietoisuuteen?
Se ei auta jos täällä mäkin vaan esim avaudun jos ongelma on muualla.

hmm... Kertokaa jos on jotain ehotuksia, kuuntelen oikeen mielelläni.

*ding*



joku pistää lukemaan*joo*
Coma

Posts: 705

#963 • • Coma

-DeBiAn-:
---
Coma:

Tunnel RIP thanks GHB
---

Kaatuko ne oikeesti tohon..??*täh*



Kiva klubimme kerkes teini-ikään ja juuri kahdeksannentoista illan ovella meiltä lähti paikka alta tasan sen takia, että edellisellä kerralla mm. eräs öyskännyt tyttö kannettiin ulos sellaises koomassa että matkalla ulos odotteleen lanssia sitten myös oksensi sappinesteet häntä kantaneen järjestysmiehen päällle. Ja tää oli vaan sit se 'vika niitti'. Noihin aikoihin (1998) gammaa etc oli muutenkin aivan käsittämättömiä määriä liikkeellä ja meininki oli sen mukaista :| Tääkin on vaan jäävuoren huippu enkä ala täällä menemään sen enempää yksityiskohtiin, mut käsittämättömii juttuja... Kyl siinä vaiheessa tuntu hiukka turhauttavalta pitää bileitä, enkä sen jälkeen hetkeen sotkeutunut promootiopuoleen ollenkaan.

Anyway, se oli liikaa venuen pitäjille. Kyseessä on kuitenkin Tampereen vanhimman hotellin (Tammer) yökerho ja sitä hotlaa pidetään 20-luvun sisustuksessa jne jne. Eihän ne nyt tollasta siellä kestä sekuntiakaan.

Ja mahdollisille asianomaisille vielä tiedoksi, etten sillee ketään henkilökohtaisesti tästä syytä. Meininki oli vaan aika välinpitämätöntä ihan yleensä ja lähtenyt käsistä big time.

Pientä detaljii hotellin sisustuksesta vielä, et saa vähän kuvaa. Tonne siirtyminen Doriksesta oli muutenkin lottovoitto, joka sit lähtikin käsistä :D

b_yla.jpg

[muokattu 13.8.2004 04:04]
Progress

Posts: 955

#964 • • Progress

UnityF:
---
Jammailija:
Mulla ei sinänsä oo mitään huumeiden käyttöä vastaan, koska suurin osa osaa käyttää niitä tyylillä. Mut mun käy sääliksi ja alkaa jo ärsyttääkin, ku näen samat ihmiset joka ikinen kerta ihan litkuissa, naama vääntyneenä ihan sairaaksi ja keho sätkimässä!
Kyl sitä monetkin vetää, mut sit ku on näit yksilöitä jotka esiintyy AINA bileissä `edukseen` överien rajamailla ni ei voi ku ihmetellä*eiei*.

On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?

Ymmärrän, että joskus on kiva nollata viikkoa/kuukautta ja olla ihan sekaisin - ei varmasti paljon huolet siinä tilassa paina. Mut pitää kyl ajatella muita, ympärillä olevia, ihmisiä.
Kyl mä tiedän, ettei noi litkupäät tee pahaa kärpäsellekään, mut koitapa selittää se vaik jollekin lapsiperheelle tai mummolle, joka tuijottaa kauhuissaan hikistä ja vääntelehtivää naamaa, joka nykii hullun katse silmissä vailla minkäänlaista aivotoimintaa*uuh*.



---



Samaisesta asiasta avauduin kanssa tässä puolisen vuotta sitten varmaan.... vai oliko peräti viime vuoden puolella... *uuh*
Ja kun näin tapahtuu että ne tietyt naamat on aina sekaisin.. jne jne..
Niin meijän bilepaikkoja viedään pois, tilalle on TOSI vaikeeta saada uusia paikkoja.

Joten minäkin pieni peikko pyydän, Kun otatte ihan mitä vaan niin ottakaa sitä bileissä kohtuudella sekä ilta- että aamu-bileissä KOSKA kohta meillä ei ole paikkoja jossa järjestää bileitä ja sitä meistä ei varmaan kukaan halua. Mä vetoan teihin ystävänä ja peikkona ja ihan minä vaan että miettikää oikeesti miltä se näyttää ulkopuolisille kun kiemurtelette ja vääntelette naamaa ja riehutte ja jotkut jopa vähän ahistelee.. Se on sitä isoo miinusta jonka takia kohta tosiaan meillä on vain jotain laittomia mettäbileitä keskellä talvea kun ei ole mitään muuta paikka missä niitä järkkää. Joten muistakaa kohtuus kaikessa. Sekä ittenne että bileitten tulevaisuuden kannalta. *sydän*



*piis**uuh**piis*

[muokattu 13.8.2004 00:17]



*piis**sydän**piis*
___ *nuotti*____

[muokattu 14.8.2004 23:15]

[muokattu 14.8.2004 23:16]

[muokattu 14.8.2004 23:17]

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Euphoria

Posts: 542

#965 • • Euphoria 4 everyone

UnityF:


Joten minäkin pieni peikko pyydän, Kun otatte ihan mitä vaan niin ottakaa sitä bileissä kohtuudella sekä ilta- että aamu-bileissä KOSKA kohta meillä ei ole paikkoja jossa järjestää bileitä ja sitä meistä ei varmaan kukaan halua. Mä vetoan teihin ystävänä ja peikkona ja ihan minä vaan että miettikää oikeesti miltä se näyttää ulkopuolisille kun kiemurtelette ja vääntelette naamaa ja riehutte ja jotkut jopa vähän ahistelee.. Se on sitä isoo miinusta jonka takia kohta tosiaan meillä on vain jotain laittomia mettäbileitä keskellä talvea kun ei ole mitään muuta paikka missä niitä järkkää. Joten muistakaa kohtuus kaikessa. Sekä ittenne että bileitten tulevaisuuden kannalta. *sydän*



*piis**uuh**piis*



Yhdyn tähän...
Kohtuus kaikessa..*joo**piis*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#966 • • liikkuva muna an egg on the move

UnityF:
Ihan tällee tuli mieleen viellä... Ne pahimmat lakkapäät ym henkilöt ei kylläkään taida esim edes lukea tätä topikkia... *uuh*
jotenka kellekköhän mäkin loppupeleissä avaudun..*ding*


Kysymys kuuluukin. miten saada tämä tieto myös niitten tietoisuuteen?

*ding*



Päh, ilmiantoja poliiseille vaan. Odottakaas vaan kun pääsen poliisikouluun ja musta tulee sivari, sit paukkuu peräsuolet ja tulee kotietsintöjä niin vitusti.

Vituttaa nykyään kun työnantajillekin riittää syyks nykyään jo irtisanoo työntekijä jos kuulee sen käyvän bileissä, ja kaikki noiden vitun pirilakka-apinoiden takia.

Napalmia bolivian extaasipelloille! *joo*
DenisV

Posts: 1,048

#968 • • DenisV I Love Kiksu
pahimmille öyskäjille tulevat porttikiellot tapahtumiin.
överi henkilöille terkkut, ördätkä kotona.

[muokattu 19.8.2004 11:57]
Ill

Posts: 68

#970 • • Ill .-:wankers united:-.
Miun mielestä bileissä pitäs käydä musan, joraamisen ja mukavien ihmisten takia. Niin käykin monesti, kun ensi-innostus kuherruskuukausineen (vuosineen) päihteidenkäyttöön lopahtaa ja porukka alkaa selvitä niin paljon, että ne alkaa osoittaa aitoa mielenkiintoa toisiaan ja musiikkia kohtaan. Monet näyttää lopettavan kuosailun kokonaan tai miltei kokonaan ja myös "bilekokemuksen" ja iän karttuminen opettaa melkein kaikki loput olemaan sivistyneesti päihtyneenä juhlissa. Valitettavasti kemuissa on sitten niitä vanhoja häröpersestaroja jotka vuodesta toiseen istuu chillissä naamailemassa ja naputtamassa pöytää.

Eräs yleisimpiä tapoja aloittaa tanssikekkeriharrastus on se, että poltellaan letkeesti kaverin ja kaverinkaverin kaa vähän pilvee ja sit ne puhuu joistain bileistä. Sit ku rupee kiinnostaa semmoset bileet ja ois vähän mielenkiintoo myös joskus kokeilla ekstaasii, ni miksei sit löis kaks kärpästä yhellä iskulla ja menis bileisii ja söis naksun? Kaverit luulee tekevänsä suuren palveluksen jne. Kuinka vois saada jengi innostuu tulemaan juhliin ilman tuota kemiallisen masturboinnin aspektia?

Juokaa viinaa PERKELE! Oottepahan ainakin hauskempaa seuraa känässä.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

toma

Posts: 2,009

#971 • • toma Tototoototo

Ana:
mua kyllä hieman dissaa kanssa nää ”söpöt” eufemismit mitä ihmiset kekkaa huumeilleen. Puhutaan ihan rehellisesti vaan amfetamiinista, kokaainista ja ekstaasista eikä esim ”eskoista” , ”esandereista”, ”pörristä”, ”pirpanoista”, etc.. Yäk.



Samalla tavalla kai sitä puhutaan \\\"bissestä\\\", \\\"salmarista\\\" ja \\\"sidukasta\\\"
jne. Slangia, ei siinä sen kummempaa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Mikki

Posts: 833

#972 • • Edited Mikki

Howdy:
saan varmaan tosi paljon kavereita tällä mut hei MENKÄÄ VITTU ITTEENNE JA KATTOKAA PEILIIN!!!!! muut ok .. mut noi tekee tosi hyvää klubien maineelle kun meitä rakastetaan muutenkin niin paljon..

P.S. vaikka suomi onkin periaatteessa vapaa maa niin ei noista klubeista tarvis kuitenkaan tehdä mitään överiluolia mihin jengi tulee vaan vetää pään seinälle ja sekoilemaan, kyl sitä vois käyttäytyä ihmisarvon mukaisesti, mitä olen ihmisten kanssa jutellut niin ainakin ne kenen kanssa olen, sanovat samaa, hyvä siinä yrittää sitten viettää iltaa kun osa porukkaa pyörii pitkin lattiaa kun kaatumataudissa kuola suusta valuen. Mun käsittääkseni bileis olis tarkotus pitää hauskaa eikä vetää mitään Extreme övereitä jollain vitun liuotinaineella ..





*joo*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#973 • • Aziz Combat Fighter

toma:
---
Ana:
mua kyllä hieman dissaa kanssa nää ”söpöt” eufemismit mitä ihmiset kekkaa huumeilleen. Puhutaan ihan rehellisesti vaan amfetamiinista, kokaainista ja ekstaasista eikä esim ”eskoista” , ”esandereista”, ”pörristä”, ”pirpanoista”, etc.. Yäk.

---


Samalla tavalla kai sitä puhutaan \"bissestä\", \"salmarista\" ja \"sidukasta\"
jne. Slangia, ei siinä sen kummempaa.



Toki, mut jotenkin ällömpää, imho :P
toma

Posts: 2,009

#974 • • toma Tototoototo

Ana:
Toki, mut jotenkin ällömpää, imho :P



Erona on vaan että toinen on sulle arkipäiväistä kielenkäyttöä ja toinen ei,
sen takia se tuntuu jotenkin erityisen ällöltä, tietysti asiaan vaikuttaen sun
päihdepoliittiset kantas jotka värittää kaikkia tuollaisia automaattisesti
negatiivisemman kuuloisiksi.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

MaSari

Posts: 1,986

#975 • • MaSari space jammer

Juhgu:
---
tubayumi:
Juokaa viinaa PERKELE! Oottepahan ainakin hauskempaa seuraa känässä.

---


Ei bileissä minusta tarvitsisi viinaakaan juoda, ainakaan ylenmäärin.



Viina on viisasten juomaa.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#976 • • greenie Guest

MaSari:
Viina on viisasten juomaa.



No ei se ole tyhmiä estänyt :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#977 • • Edited Aziz Combat Fighter

toma:
---
Ana:
Toki, mut jotenkin ällömpää, imho :P

---


Erona on vaan että toinen on sulle arkipäiväistä kielenkäyttöä ja toinen ei,
sen takia se tuntuu jotenkin erityisen ällöltä, tietysti asiaan vaikuttaen sun
päihdepoliittiset kantas jotka värittää kaikkia tuollaisia automaattisesti
negatiivisemman kuuloisiksi.



Joo, varmasti jotain tollasta siinä on taustalla; hassua että jollekulle huumausaineet on niin arkipäiväinen juttu ja puheenaihe että niistä aletaan puhumaan slangilla.

edit: Taino, ei nyt varsinaisesti hassua, ehkä hieman traagista oikeestaan :)

"Konipollehepoiluu hei!!"
Avatar
#978 • • *Mirri* Guest

Ana:
---
toma:
---
Ana:
Toki, mut jotenkin ällömpää, imho :P

---


Erona on vaan että toinen on sulle arkipäiväistä kielenkäyttöä ja toinen ei,
sen takia se tuntuu jotenkin erityisen ällöltä, tietysti asiaan vaikuttaen sun
päihdepoliittiset kantas jotka värittää kaikkia tuollaisia automaattisesti
negatiivisemman kuuloisiksi.

---


Joo, varmasti jotain tollasta siinä on taustalla; hassua että jollekulle huumausaineet on niin arkipäiväinen juttu ja puheenaihe että niistä aletaan puhumaan slangilla.

edit: Taino, ei nyt varsinaisesti hassua, ehkä hieman traagista oikeestaan :)

”Konipollehepoiluu hei!!”



Ihan yhtä hassua kuin tuo mistä toma puhu eli viinasta puhutaan slangilla. Tää nyt on taas tällasta väännetään tikusta asiaa. Tuskinpa se nyt on sen suurin ongelma huumeissa, että niistä puhutaan slangilla. Yhtä lailla ihmiset jotka ei huumeisiin koske, puhuu niistä samalla slangilla.. So??
Avatar
#979 • • Tapanik Guest
keskikalja & pilvi on aika yleistä "tuttujen" kesken. mä en näe mitään pahaa pienessä polttelussa thc arvoja nostellessa..
Damien

Posts: 2,882

#980 • • Damien [tr3ox]

tubayumi:
Juokaa viinaa PERKELE! Oottepahan ainakin hauskempaa seuraa känässä.



Juo teknistä liuotinta PERKELE! Varsinainen viinapiru, nimim. en enää känniä tarvitse (joo dokasin tossa 15.5 synttäreillä ja kun sain lakin, 2krt. 2:een vuoteen).
En tiedä mitkä muiden bilemotiivit on, mutta mulle tää kulttuuri kolahti silloin gatcrasher ysärillä niin kovaa ettei siinä menossa viinan tai muiden natkujen kanssa olis pitkälle pötkitty. Kaikissa kemuissa käytiin ja tanssittiin käytännössä koko 90-luvun loppu ja SELVIN PÄIN. On se musiikki vaan niin perkeleen addiktoivaa että...