Jammailija:
Mulla ei sinänsä oo mitään huumeiden käyttöä vastaan, koska suurin osa osaa käyttää niitä tyylillä. Mut mun käy sääliksi ja alkaa jo ärsyttääkin, ku näen samat ihmiset joka ikinen kerta ihan litkuissa, naama vääntyneenä ihan sairaaksi ja keho sätkimässä!
Kyl sitä monetkin vetää, mut sit ku on näit yksilöitä jotka esiintyy AINA bileissä `edukseen` överien rajamailla ni ei voi ku ihmetellä.
On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?
Ymmärrän, että joskus on kiva nollata viikkoa/kuukautta ja olla ihan sekaisin - ei varmasti paljon huolet siinä tilassa paina. Mut pitää kyl ajatella muita, ympärillä olevia, ihmisiä.
Kyl mä tiedän, ettei noi litkupäät tee pahaa kärpäsellekään, mut koitapa selittää se vaik jollekin lapsiperheelle tai mummolle, joka tuijottaa kauhuissaan hikistä ja vääntelehtivää naamaa, joka nykii hullun katse silmissä vailla minkäänlaista aivotoimintaa*uuh*.
Samaisesta asiasta avauduin kanssa tässä puolisen vuotta sitten varmaan.... vai oliko peräti viime vuoden puolella...

Ja kun näin tapahtuu että ne tietyt naamat on aina sekaisin.. jne jne..
Niin meijän bilepaikkoja viedään pois, tilalle on TOSI vaikeeta saada uusia paikkoja.
Joten minäkin pieni peikko pyydän, Kun otatte ihan mitä vaan niin ottakaa sitä bileissä kohtuudella sekä ilta- että aamu-bileissä KOSKA kohta meillä ei ole paikkoja jossa järjestää bileitä ja sitä meistä ei varmaan kukaan halua. Mä vetoan teihin ystävänä ja peikkona ja ihan minä vaan että miettikää oikeesti miltä se näyttää ulkopuolisille kun kiemurtelette ja vääntelette naamaa ja riehutte ja jotkut jopa vähän ahistelee.. Se on sitä isoo miinusta jonka takia kohta tosiaan meillä on vain jotain laittomia mettäbileitä keskellä talvea kun ei ole mitään muuta paikka missä niitä järkkää. Joten muistakaa kohtuus kaikessa. Sekä ittenne että bileitten tulevaisuuden kannalta.

[muokattu 13.8.2004 00:17]