Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,147 views

Jone

Posts: 8,258

#941 • • Jone Archibald Haddock

anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans! *plur*

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä. *hymy*



Onnitteluni, olette nyt saavuttaneet vaiheen 3, jossa laskuissa tunnettua pahaa oloa ja syyllisyyttä ruvetaan purkamaan julkisesti forumeille. Somehow, somewhere, I've seen this one before...
Individual

Posts: 10,942

#942 • • Individual HYPNO!

Jone:
---
anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans! *plur*

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä. *hymy*

---


Onnitteluni, olette nyt saavuttaneet vaiheen 3, jossa laskuissa tunnettua pahaa oloa ja syyllisyyttä ruvetaan purkamaan julkisesti forumeille. Somehow, somewhere, I've seen this one before...



Hahaha...Tää oli hyvä.
Avatar
#943 • • Peppi Guest

W:
Meikäläisen mielestä kyllä bilekäyttö on ihan hyväksyttävää, mutta se minkä kyllä useimmat tietää, joka on yksi suurimmista ongelma huumeissa, ja miksei muissakin päihteissä, että biletystä kun ei voi harrastaa kellon ympäri joka päivä koko ajan, vaan vain vkloppuisin, alkaa arki maistua puulta. Ongelma siis jonka kaikki tietää: masentaa.



Okei, arkeen palaaminen voi olla iso pala maanantaisin (varsinkin, jos univelkaa ei ole kunnolla ehtiny nukkua pois)... *uuh*

Mut omalta kohdalta ainakin perusarkielämän jälkeen bileet maistuu paremmalle! Tylsäähän se nyt olis joka päivä olla sekaisin ja pyöriä bileistä bileisiin. Ei makeaa mahantäydeltä *hymy* ... Odotellaan sinne karkkipäivään. Muutenkin pitäis ainakin yrittää elää hetkessä ja nauttia elämästä päivä kerrallaan.

Päihteitä saa jokainen täysikäinen ihminen käyttää mun puolesta niinku parhaaksi näkee, toivottavaa tietysti olisi, että järki pysyis edes jollain tasolla mukana touhuissa. *vink*

Niin ja ne känniääliöt varsinkin tanssilattialla tönimässä ja pyörimässä saa multa paheksuvia katseita! *dissaa* Mut kivoja hibbaloita toivotellen....
HippaLord

Posts: 451

#944 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

Jammailija:


On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?



[muokattu 9.8.2004 19:06]



ASIAA...vihdoinkin joku kommentoi asiasta fiksusti ja diplomaattisesti ja jossei toi uponnut niihin idari separi öyskääjä lidepatapäihin niin tästä lähtien aletaan ottaa photoo ja faktaa filmille ja näytetään kyseisille yksilöille että tältä te näytätte kun kiimazombieina pyöritte julkisilla paikoilla...HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kivatsulle* *igor*
Apo

Posts: 1,574

#945 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Hippa-Hartza:
näytetään kyseisille yksilöille että tältä te näytätte kun kiimazombieina pyöritte julkisilla paikoilla...



Ihmetyttää tuo huolehtiminen siltä miltä joku ihminen näyttää, kun käsittääkseni huumausaineilla voi olla paljon vakavampia ja pysyvämpiä vaikutuksia kuin pelkästään ne ulkoiset hetkelliset vaikutukset.
Howdy

Posts: 7,955

#946 • • Howdy Oldie
Mä voisin kans hakkaa naulan seinään ja poraa jonkun lakkapellen päähän reiän porakoneella ja laittaa siihen naulaan killumaan se apina kaikille näytix et hei tsiigatkaa täs on kova bilehile *dissaa* lakkapellet .. sympatiaa ei tipu ja ärsytys välil kova .. ei tajuu miksei poket viskaa kadulle niitä .. saan varmaan tosi paljon kavereita tällä mut hei MENKÄÄ VITTU ITTEENNE JA KATTOKAA PEILIIN!!!!! muut ok .. mut noi tekee tosi hyvää klubien maineelle kun meitä rakastetaan muutenkin niin paljon..
Menkää himaan leikkimään oravaa ..


P.S. vaikka suomi onkin periaatteessa vapaa maa niin ei noista klubeista tarvis kuitenkaan tehdä mitään överiluolia mihin jengi tulee vaan vetää pään seinälle ja sekoilemaan, kyl sitä vois käyttäytyä ihmisarvon mukaisesti, mitä olen ihmisten kanssa jutellut niin ainakin ne kenen kanssa olen, sanovat samaa, hyvä siinä yrittää sitten viettää iltaa kun osa porukkaa pyörii pitkin lattiaa kun kaatumataudissa kuola suusta valuen. Mun käsittääkseni bileis olis tarkotus pitää hauskaa eikä vetää mitään Extreme övereitä jollain vitun liuotinaineella ..

[muokattu 10.8.2004 18:12]

--
Käpy vailla vertaa

Coma

Posts: 705

#947 • • Coma
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.


Nimim. Tunnel RIP thanks GHB
anthocyan

Posts: 1,511

#948 • • anthocyan Kohti valoa...


---
anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans! *plur*

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä. *hymy*

---
Jone:

Onnitteluni, olette nyt saavuttaneet vaiheen 3, jossa laskuissa tunnettua pahaa oloa ja syyllisyyttä ruvetaan purkamaan julkisesti forumeille. Somehow, somewhere, I've seen this one before...



Ikävä tuottaa pettymys sulle, mut mul ei oo lasku enää. Oon täs ollu jo jonku aikaa selvinpäin (lukuunottamatta pientä kännäämistä), joten täs on ihan muusta kyse.. Usko vapaasti mitä haluut, mut mä oon tehny päätöksen. Mulle on ihan helvetin sama uskooko joku muu muhun vai ei, koska mä uskon itteeni. Mul on liikaa pelis. Ja jos ei muut ihmiset tajuu sitä et kannattaa olla vetämättä, ni mä en sille mitään voi. Toivon vaan parasta. En haluu tehä samoi virheit, mitä jotkut läheiset on tehny. Voi sitä oppia muidenkin teoista, eikä aina toistaa virheitä.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#949 • • Jussi Soro choon!

Coma:
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.



Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?
Rocca

Posts: 3,064

#950 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

JussiS:
---
Coma:
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.
---


Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?



Todellakin toi on ihan totta mitä jussi sanoo *joo* et sit kaiiki ottaa yleensä pileissä iisisti eikä ihan täpöllä

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jammailija

Posts: 3,224

#951 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

JussiS:
---
Coma:
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.
---


Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?



I agree - reilu pyyntö mun mielest*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

NegaPose

Posts: 151

#952 • • NegaPose Tonton

Hippa-Hartza:
---
tästä lähtien aletaan ottaa photoo ja faktaa filmille ja näytetään kyseisille yksilöille että tältä te näytätte kun kiimazombieina pyöritte julkisilla paikoilla...HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kivatsulle* *igor*



En usko että kauheesti auttaa.. sitten ne vaan jäis kotiin häpeemään ja vetäisi vielä enemmän. Eikä kyl pelkästä kuvasta välttämättä paljon sitä ees erota, onko joku överipihalla, ohan niitä kiimazombien kuvia bilegalleriat täynnä ;)
innae

Posts: 1,377

#953 • • innae PaskaJätkä
21.05.2004

anthocyan:
Oon kyllä tullu siihen tulokseen, että selvinpäin on hauskempaa! Musiikki ratkaisee pirusti! Esimerkiksi olin Wappulauantaina Säteessä ja Neonin setin aikana menin niin transsitilaan siitä musasta! *plur* Ja tosiaan olin selvinpäin... Jengi kyseenalaistaa aika usein mun selvinpäinolon, mut niin se vaan on, että musiikista menee ekstaasiin! *sydän* Tosin myönnän, että silloin tällöin ei tule oltua selvinpäin *nauru*




21.5.2004

anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???




09.08.2004



anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans! *plur*

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä. *hymy*



Ja minkäköhän takia se jengi kyseenalasitaa käytöksesi?

--
PaskaJätkä

dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#954 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius
no eipä se monella edes jää pelkästää siihen viikonloppu nollaamiseen. Ja ehkä se sätkiminen on kivaa ei tarvitse palljon yrittääkkään tanssia kun moovit tulee ihan automaattisesti.

jotain rotia pits olla.

--
-=Relic=-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#955 • • Aziz Combat Fighter
mua kyllä hieman dissaa kanssa nää ”söpöt” eufemismit mitä ihmiset kekkaa huumeilleen. Puhutaan ihan rehellisesti vaan amfetamiinista, kokaainista ja ekstaasista eikä esim ”eskoista” , ”esandereista”, ”pörristä”, ”pirpanoista”, etc.. Yäk.
dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#956 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius

Ana:
mua kyllä hieman dissaa kanssa nää ”söpöt” eufemismit mitä ihmiset kekkaa huumeilleen. Puhutaan ihan rehellisesti vaan amfetamiinista, kokaainista ja ekstaasista eikä esim ”eskoista” , ”esandereista”, ”pörristä”, ”pirpanoista”, etc.. Yäk.



rakkailla lapsilla on monta nimeä. Kutsutaanhan suakin lempinimellä eikö?

hmm dissaa? eikö dissaa tarkota jotain muuta kuin mitä tarkoitat tässä yhteydessä? vai olenko vain tyhmä.. no ehkä sitäkin mutta... dissaa= haukkua, pilkata tms...

--
-=Relic=-

anthocyan

Posts: 1,511

#957 • • anthocyan Kohti valoa...

innae:
21.05.2004


Ja minkäköhän takia se jengi kyseenalasitaa käytöksesi?



No niin... Sitä voi miettii... En oo kuitenkaan ikinä ollu sekaisin sekaisin. Aina oon keskustellu asioista fiksusta ja ollu positiivisel mielel liikentees. Ja selvinpäin ku oon ollu, ni jengi on kyselly et mitä oon ottanu *ding* *täh* Mut ehkä sul on joku pointti tos sun mielipitees...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

HippaLord

Posts: 451

#958 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

Apo:
---
---


Ihmetyttää tuo huolehtiminen siltä miltä joku ihminen näyttää, kun käsittääkseni huumausaineilla voi olla paljon vakavampia ja pysyvämpiä vaikutuksia kuin pelkästään ne ulkoiset hetkelliset vaikutukset.



Niinpä....senhän nyt tietää jokainen ett huumausaineilla VOI olla vakavempia seurauksia varsinkin suurkuluttajilla. Ja hiton pahalta se NÄYTTÄÄ kun joku keskushermoston lamaannuksen seurauksena nykii kroppaa ja naamaa...etpä ole tainnut kunnon lideöyskäjää nähnyt? ja sisuskaluthan se syövyttää kyse ei ole huumausaineesta,vaan liuottimesta sama kuin vertais Lasolia punaviiniin......
Jammailija

Posts: 3,224

#959 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sama kuin vertais Lasolia punaviiniin......


*nauru**nauru**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Riku

Posts: 3,187

#960 • • Riku The Little Prince

Hippa-Hartza:
ja sisuskaluthan se syövyttää kyse ei ole huumausaineesta,vaan liuottimesta sama kuin vertais Lasolia punaviiniin......

Tossa tapauksessa on syytä tarkentaa, että sinun sanomasi jutut pitävät paikkaansa ainoastaan laktoonin, eivät ghb:n kanssa, vaikka molempia kutsutaan lide-lempinimellä. Ghb siis on huumausaineeksi luokiteltavaa, eikä ole liuotin, vaan suola (en jaksa tarkistaa mistään, mutta näin muistelisin). Surullista sinänsä, että laktoonia ihmiset rupesivat käyttämään paljon terveellisemmän ja turvallisemman ghb:n sijasta siinä vaiheessa, kun ghb:sta tosiaan tuli laitonta. Laktoonia taas on mahdotonta kokonaan kieltää, ja tämän tuloksena tuolla lakiuudistuksella mentiin ojasta allikkoon. Varsinkin kun laktoonin annosmäärät ovat paljon pienempiä ghb:hen verrattuna, ja yliannostuksen riski täten helposti moninkertainen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.