Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,843,809 views

Avatar
#381 • • tuntematon Guest
Hajotkaa.....
jUSSi

Posts: 1,377

#382 • • jUSSi äkäinen vanhus
Morpheus:

Just, olette käsittänyt vähän väärin mun kirjotukset, tai sitten en osaa kirjottaa, en todellakaan ole halunnut ainakaan elvistellä, tosin sillä ei ole vittuakaan väliä mitä joku "glamour mies" sanoo.



Minä en sanonut kuilun olevan glamour-mies. Sen perusteella mitä hänestä tiedän hänen postauksiaan lukeneena (en tunne hänt henk.koht) hänen ainoa glamourinsa tulee siitä, että hän kehottaa itsenäiseen ajatteluun ja vieläpä ennen asioiden tekemistä ja hän ei leuhki.

Jos kirjoituksiasi ei tarkoitettu leuhkimiseksi, niin kannattaa tarkistaa kirjoitustaito ja ulosanti, nimittäin minä en niistä muunlaista kuvaa saa aikaan vaikka suhteellisen vapaamielinen huumeiden suhteen olenkin. *piis*
Karski

Posts: 6,049

#383 • • Karski Pomon kätyri
Ihanaa, avointa päihdekeskustelua *plur*

Morpheus:



Nyt voin sanoa vaan, että älä poika vedä hernettä nenääs... toi oli lähinnä läppää mitä kirjoitin, ja joo tiedän asioista oikeesti PALJON mutta en niillä elvistele. VITTU MITÄ DORKIA TÄÄLLÄ PYÖRII! Koitahan oikeesti ettiä se sun huumoritajus jostain. *voiei

...

**eiei*Just, olette käsittänyt vähän väärin mun kirjotukset, tai sitten en osaa kirjottaa, en todellakaan ole halunnut ainakaan elvistellä, tosin sillä ei ole vittuakaan väliä mitä joku "glamour mies" sanoo. Vituttaa vaan jos heität jotain
tulee meijän GLAMOUR realistinen enkeli heti tuomitsemaan.
vittu näitä inside piirejä taas. riitti taas klubitusta vähän aikaa...



Sähän se varsinainen Monty Python olet *ding*

Pointti on lähinnä siinä, että mitä ideaa on mainostaa omaa
diilailuaan - edes läpällä. Mitä tekemistä huumorintajulla
on koko jutun kanssa? Kannattasko välillä chillailla jos
tällaset jutut alkaa vituttaa? Kiristääkö vanne päätä?

*ökkö*

Kysymyksiä, kysymyksiä, ihan läpällä vaan, missä sun
huumorintaju on? *igor*

.pahatkinhymiölaskut?. *piis*

PS: toi 'sisäpiiri'-läppä on kans hyvä veto, ottaen huomioon
keihin viittaat *plur*

[muokattu 6.3.2003 16:03]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#384 • • Jone Archibald Haddock
Morpheus:


Eti säkin vittu elämä ja huumorintaju itelles...



Tai mitä? Ajat Opelillasi mun ylitseni? *nauraa*

Lue ihmeessä mitä olet tänne itse kirjoitellut, koska sen jälkeen ymmärrät varmasti itsekin miksi vastareaktio on sellainen kuin se on.

Mun elämäni on ihan hanskassa, joten ei mun sellaista erikseen tarvitse hankkia. Huumorintajunkin omistan, tosin aika tummaa paahtoa olevan. Kehottaisin miettimään millä tolalla oma "elämäsi" on jos ylläpidät omanarvontuntoasi kirjoittelemalla Klubitukselle sellaista pätemisläppää jota tässä olen viimeiset kuukaudet sulta tottunut täällä näkemään. Jos saat kicksisi siitä että saat jonkun 17vee karvahousun uskomaan että olet Vantaan lähiöiden kovin huumelordi ja päihde-ekspertti, niin be my guest, mutta älä syytä mua siitä jos se saa mut nauramaan niin että keuhkot meinaavat revetä.

[muokattu 6.3.2003 16:09]
Avatar
#385 • • -Loyal- Guest
Antaa olla... ps. ketäköhän täällä nyt pätee? *täh*
Avatar
#386 • • -Loyal- Guest
kuilu:

Morpheus:Antaa olla... ps. ketäköhän täällä nyt pätee? *täh*
”Ketäköhän”… tirsk.

Sinä. Eiksun pitäny jättää meidät insidee ja painuu vittuu?*sormetristissä*

- paskahymiöpuhetta -


*iloinen* Ei vittu chillaa välillä *iloinen* Noh, tää piristää aina välillä, tosin kyllä meinaa välillä kiehuakkin, sen myönnän.
nina¤

Posts: 364

#387 • • nina¤ -eläinlaps
ottakaa iisisti!!! ja antakaa jokaisen esittää sitä, mitä se haluaa, koska ei se koske meitä muita.....*hymy*

p.s. puhukaa mieluummin huumeista *mur*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#388 • • -Loyal- Guest
kuilu:

Morpheus:*iloinen* Ei vittu chillaa välillä *iloinen* Noh, tää piristää aina välillä, tosin kyllä meinaa välillä kiehuakkin, sen myönnän.
Okra. Oothan tosissas? Mul on kiire hingibotille, joten hyväksyn välirauhan klo 16.48...*heiii*

Mut ymmärrät varmaan, jos heität annostuksista ja valehtelet, saatat aiheuttaa todellisia vaaratilanteita?

*piis*

Ja mä oon sitä tyynempi, mitä rankempaa textii skrivaan. Eli ku mä fleimaan, oon ku koomassa!*vink*

- himaanhymiömars -

[muokattu 6.3.2003 16:50]

Peto kesytetty...
*piis*
Mikcore

Posts: 914

#389 • • Mikcore Eternity has passed
*eiei**dissaa**poks**hmph**mur**piru**nyyh**suru**igor*
Onx nipsui? plääh.

Jotkut jaksaa sit väitellä tästä yli 20 sivun verran et onx huumeet kivoi vai ei.
Itse olen valintani tehnyt ja EN TOD.KÄYTÄ ENKÄ EDES KOKEILE.
Jotkut ei sitte vaan tajua.*eiei*
Avatar
#390 • • miqmiq Guest
kuilu:

miqmiq:Etteks te tiedä et kaikki ketkä käyttää huumeita on himoeläinraiskaajavarastappajia ja ne pitäis lähetää siperiaan!!!!! Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa jossa kaikki valuu tänne valovuoden muuta eurooppaa jäljes.
Jos eka lause on mukadissaus ja tokan lauseen ei, on vaarana aiheuttaa väärinkäsityksiä ymmärtämyksestäsi suomalaisten eri puolueiden päihdepolitiikasta.
Ekas lausees viittasin sellaisten tietämättömien henkilöiden ajattelutapaan, joiden mielestä "huumeiden" käyttäjä on yhteiskunnan vihollinen nro. yksi. Tiedätkös katsos sellaisia henkilöitä, jotka eivät tiedä/ymmärrä asioista yhtään mitään ja ainoa mitä heille on opetettu että dont do drugs ja lopussa hiljattain iltalehdessä olleeseen jonkun ääliön ehdotukseen, että huumeiden käyttäjät pitäisi lähettää siperiaan. Toiseessa lauseessa, no okei meni vähän överiks toi sanahirviö, mut viitasin vaan siihen kuinka Suomi seuraa muuta Eurooppaa yleisesti monessa asiassa perässä esim. vaikka huumepolitiikassa, joka on jo Euroopassa muuttumassa paljon inhimillisemmäksi, niin täällä vielä hehkutetaan "nollatoleranssia".

KEEP ON RAVING! *piis**sydän* & UNITY
Viittaisin edelliseen. Vai ovatko nämäkin vitsi?
Hei pliis!! Jos vaan lähettaisiin bilettämään? Oki?

Tarkoitus ei ollut puuttua minkään puolueen huumepolitiikkaan. Mielestäni kaikilla tuntuu yleisesti olevan sama kielteinen linja, muutamia yksittäisiä ehdokkaita lukunnottamatta.
Täh? No siihenhän sä just tartuit! Ja oikein onkin, mut tähtäimet tarkemmiks.
Joo koitan jatkossa olla hieman tarkkaavaisempi mitä skriivaa, jos täällä on näin haukankatseisia henkilöitä joiden täytyy välittömästi puuttua ja pillit päällä rynnätä toisen tekstin kimppuun. Ei vaiskaan, oma mokani kun koitin olla piilo vitsikäs tos alus osaamatta sitä olla. Anteeksi. Toivottavasti väärin ymmärrykset ovat nyt korjattu. Sit vaan viel semmone ehdotus, et älkää pastettako yhtä rivii tai lauset johon puututte, koska tekstinkirjoittaja ei itse varmaan halunnut sisällyttää koko viestiä siihen... comprende? Kitosh *piis**piis**piis*

toma

Posts: 2,009

#391 • • toma Tototoototo
Mikco:

*eiei**dissaa**poks**hmph**mur**piru**nyyh**suru**igor*
Onx nipsui? plääh.

Jotkut jaksaa sit väitellä tästä yli 20 sivun verran et onx huumeet kivoi vai ei.
Itse olen valintani tehnyt ja EN TOD.KÄYTÄ ENKÄ EDES KOKEILE.
Jotkut ei sitte vaan tajua.*eiei*



Hei, tää on keskustelufoorumien perussääntöjä: ei tulla
jotakin tiettyä asiaa käsittelevään topikkiin sanomaan ettei
siitä sais puhua. Siinä ei ole mitään järkeä.
Ja tuskin tämä topikki sua mitenkään painostaa käyttämään,
eihän tätä edes tarvitse lukea.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Riku

Posts: 3,187

#392 • • Riku The Little Prince
Morpheukselle...
Joo, tiedän kyllä mitä koksu on. En mä avais suutani jossen tietäisi mistä puhun. Ja toki olet oikeassa, että koksua ja pöihänää saa menemään yössäkin grammakaupalla. _Jos_ se on paskaa ja/tai kiskot sitä niin vitun usein että tolesi ovat taivaassa (jolloin kehoitan hiljalleen harkitsemaan katkaisuhoitoa) ja/tai kuulut johonkin stereotyyppiseen pirihormonibodari tjsp sarjaan joka kulkee chillissäkin käsivarret heiluen, puhkuen ja tampaten ja kerää partaansa nauravia katseita muilta. Mutta jos tää päteminen menee linjalle "kuka diilaa kovinta kamaa" tai "kuka vetää eniten yössä", niin olet ansainnut säälini.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

nvd

Posts: 69

#393 • • nvd
[Nuclear]:



Ja mitä noihin leffoihin tulee ja siihen et niitten takii ihmisille tulee huono kuva biletyksest, niin kukapa sitä jaksais kattoo leffaa missä ihmiset heiluu lavalla musiikin tahdissa... (pois suljettuna bilettäjät)



No mut kyllähän bileitä voi(s) käyttää leffoissa monen muunkin asian kuin huumeidenkäytön (tai ryyppäämisen tai seksin tai...) tapahtumapaikkana. Ottaa vaikka jonkun esim. uraa luovan dj:n päähenkilöksi tms. Huumeet (ja noi muut mainitut) nyt vaan on se yleisin asia mitä asiasta pahemmin tietämättömät tai ei kiinnostuneet bileistä tietää.

Väitäisin, että melkein mistä tahansa aiheesta voi saada mielenkiintoisen leffan jos vain osaa tehdä siitä sellaisen :)
diezel

Posts: 430

#394 • • diezel -

Tres
Ylipäätään pidän kyseenalaisena sitä, että jo pienimpien
lasten psyykkisiä ongelmia hoidetaan lääkekuureilla. Tämä
on toki kustannuskysymys, mutta kannattaisi miettiä
millaisiin kustannuksia halvalla lääkehoidolla hoidetut
psyykkiset ongelmat tulevat aiheuttamaan lasten kasvettua
aikuisiksi.



jos kyse on enemmän biokemiallisesta häiriöstä kuin varsinaisesta vanteen-puristuksesta.. niin kyllä lääkekuurilla on omat etunsa..

toi on kyllä totta Suomessakin, itse apteekissa duunissa olevana on huomannu että pari Ritalin/Concerta reseptiä on alkanu tulemaan ADHD:n hoitoon, mut nekin on kyllä ollut jo yli 18 vuotiaille että ei nyt niin nuorille vielä oltu aloiteltu.. ja kyseessä on tosiaan huumeksi luokiteltu lääke ja määräjinä psykiatrian erikoislääkäri ettei nyt ihan terveyskeskuksista pikku villelle tavaraa määrätä..
[Nuclear]

Posts: 5,855

#395 • • [Nuclear] el aprendiz
nvd:

Väitäisin, että melkein mistä tahansa aiheesta voi saada mielenkiintoisen leffan jos vain osaa tehdä siitä sellaisen :)



Joo no voishan vanhan venäläisen sukellusveneen muuttamisesta lentokoneekskin saada mielenkiintoisen, jos vaan homman osaa, mutta epäilen*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

nvd

Posts: 69

#396 • • nvd
[Nuclear]:

Joo no voishan vanhan venäläisen sukellusveneen muuttamisesta lentokoneekskin saada mielenkiintoisen, jos vaan homman osaa, mutta epäilen*vink*



no aattele nyt mitä kaikkea draamaa siinä vois sen muuttamisen aikana tapahtua ;)
super-enkuli

Posts: 1,521

#397 • • super-enkuli
jokaisen oma päätös käyttääkö vai ei. itse nähnyt, kun ihmisillä menee homma yli ja se ei ole kaunista, joten jos käyttää niin toivon, että järki pysyy mukana ja homma ei leviä käsiin. *piis* and *sydän*! *enkeli* (taas tuli äiti hahmo esille...)

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

nvd

Posts: 69

#398 • • nvd
kuilu:

IL 13.3.03:Drake pössytteli pilveä vihreiden vaalimökillä


mistä toi on?


Suomen huumepolitiikka on kyllä niin.. RGH. Ei kai siinä mitään jos todetaan että erinäiset päihteet kannattaa pitää laittomina, mutta on se nyt kumma kun aiheesta ei voi edes keskustella.

Riku

Posts: 3,187

#399 • • Riku The Little Prince
nvd:


kuilu:IL 13.3.03:Drake pössytteli pilveä vihreiden vaalimökillä

mistä toi on?

Suomen huumepolitiikka on kyllä niin.. RGH. Ei kai siinä mitään jos todetaan että erinäiset päihteet kannattaa pitää laittomina, mutta on se nyt kumma kun aiheesta ei voi edes keskustella.


Tervetuloa kaksinaismoralismin , ennakkoluulojen ja tabujen maailmaan. Tosin itse kyllä yhdyn aika pitkälti Soininvaaran kantaan siinä että Draken käyttäytyminen on kakaramaista, edesvastuutonta ja typerää. On se kumma että sitä pitää olla niin helvetin omahyväinen ja mustavalkoinen ettei oteta muita huomioon, aiheutetaan omalla ajattelemattomalla käytöksellä vahinkoa "omalle puolelle" eikä oteta suurempaa hyvää huomioon ollenkaan. Ei tuo huumeasia nyt ole niin pirun iso juttu että sitä pitää ajaa kaiken muun oman puolueen arvopolitiikan kustannuksella läpi. Luulisi että Drakella olisi muutakin yhteistä ajatusmaailmaa oman puolueensa kanssa kuin että budi on vihreää, eikä mies ehdoin tahdoin tuhoaisi puolueensa mahdollisuuksia saada ääniä käytöksellään yhden ainoan asian takia. Keskustelua asioista voi synnyttää fiksummilla ja kypsemmilläkin tavoilla. Tulee jotenkin pakostakin mieleen että miehellä taitaa olla vielä murrosikä hieman vaiheessa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#400 • • Peepo Guest
Ei tuo ainakaan suomessa vielä ole niin pahasti päässyt käsistä kuin monissa muissa maissa,mut kyllähän aina niitäkin löytyy jotka huumeista pitää ja toiset eivät sitten voi millään ajatuksen tasolla hyväksyä niitä.
Itse olen aika vapaa mielinen.Joitakin olen kokeillut kerran jos toisenkin mutta toisiin en koskisi kirveelläkään..*ökkö*