Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,526 views

Avatar
#361 • • joy Guest
Tykkään minun huumeista... *pihkassa*......ja *slurps*
Avatar
#362 • • miqmiq Guest
Etteks te tiedä et kaikki ketkä käyttää huumeita on himoeläinraiskaajavarastappajia ja ne pitäis lähetää siperiaan!!!!! Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa jossa kaikki valuu tänne valovuoden muuta eurooppaa jäljes. No mutta ei muuta kuin äänestämään uutta eduskuntaa jotta asiat saadaan muuttumaan... justjoo... vaikka sinne saataisiinkin muutama "avarakatseisempi" kansanedustaja, totuus on, että valtaa siellä pitävät ne iänikuiset vanhat pierut, joille politiikka on elämäntapa. Suomi ei ole vielä moneen vuoteen valmis vaihtamaan nollatoleranssia mihinkään "valvovaan huumepolitiikkaan", koska huumeita ei voida "hyväksyä". Noh mahtirikollisuushan vain kukoistaa entistä enemmän näitten daijujen tavasta johtaa tätä maata... Kevyt mielipide jota ei kannata ottaa niin vakavasti *heiii* Mielestäni on aivan sama mitä kukin tekee, kunhan hoitaa oman osansa tyylikkäästi tässä elämänpyörässä ja voi aamulla katsoa itseänsä hyväksyvästi peiliin!! KEEP ON RAVING! *piis**sydän* & UNITY
Karski

Posts: 6,049

#363 • • Karski Pomon kätyri
miqmiq:

Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa



Mielestäsi siis Keskusta ja Kokoomus ajavat liberaaleinta
päihdepolitiikkaa? *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#364 • • -Loyal- Guest
kuilu:

Mark:Mikä siinä on mielenkiintosta jos kaikki eioo yhtä daijuja ku ahde vaan haluu peittää naamansa?
Aivan. Mä ainaki tumppaisin siihen daijuun, jos alkais mua osoittelemaan...*eiei**pahis*

Toinen asia on kuinka daijua on koksun rykiminen, ja varsinki nauhalle (ei siis video, vaan velaksi...). Hihna + koksu = katastrof maestro

- luomihymiötummuu -

[muokattu 28.2.2003 13:52]

No se nyt riippuu sun pääomasta mitä sulla on mukana...
Koksuukin jos sä alat rykimään sitä mene helposti se 2-4g yössä ja sillon se on melkein pakko ottaa nauhalle, ellet halua pitää jotain 500 takataskussa koko ajan.

Ja minä mielellään annan nauhalle, mut en ota nauhalle =)
*nauraa*
Avatar
#365 • • yana Guest
olivia:



Siinähän se selvästi luki! *vink*



voisitko ystävällisesti kertoa missä siinä luki niin?
mielummin esim privana niin ei tarvitse tällä pilkunnussimisella spammata threadia
Avatar
#366 • • miqmiq Guest
Tres:

miqmiq:Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa

Mielestäsi siis Keskusta ja Kokoomus ajavat liberaaleinta
päihdepolitiikkaa? *justjoo*



Pointti oli siinä, että auttaako jos esim hallituksessa on 192 vanhan ja piintyneen ajattelumallin omaavaa kansanedustajaa, jotka ovat kuluttaneet sitä omaa istuintaan ja suojelleet sitä kaikin keinoin ja sitten saadaan hallitukseen esim. 8 uutta edustajaa jotka sitten ehdottaisivat että mitäs poijjaat jos laitettais esim. kannabis valvonnan alaiseks jotta saatais aivan älyttömästi veromarkkoja saulin kirstuun, ni omaan valitettavasti tässä asiassa sen verran pestimistisen asenteen, että en usko homman menevän vielä moneen vuoteen läpi. Saatika sitten klubikulttuuriin muutosta. Tarkoitus ei ollut puuttua minkään puolueen huumepolitiikkaan. Mielestäni kaikilla tuntuu yleisesti olevan sama kielteinen linja, muutamia yksittäisiä ehdokkaita lukunnottamatta.
Riku

Posts: 3,187

#367 • • Riku The Little Prince
Morpheus:

Koksuukin jos sä alat rykimään sitä mene helposti se 2-4g yössä ja sillon se on melkein pakko ottaa nauhalle, ellet halua pitää jotain 500 takataskussa koko ajan.


Ois kiva tietää mistä noi luvut on revitty? Amfetamiinia ei käsittääkseni kiskota läheskään yhtä suuria määriä kerralla, ja harvemmilla ihmisillä sitä tuntuu menevän edes yhtä grammaa omiinn nokkiin ainakaan yhden yön aikana. Riippuu varmaan tietty jos toleranssi on jo pilvissä ja jos ostaa 95% pesuainetta siinä mukana kaupanpäälle.

[muokattu 5.3.2003 16:21]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Mrrshan

Posts: 35

#368 • • Mrrshan
kuilu:

http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030305KO7

Nyt alkaa amerikanmeininki olla täällä! Ensin kauhee hysteria huumeongelmasta, ja Suomessakin jo vajaa tuhat koulunsa alottavaa skidiä määrätään VUOSIEN PIRIKUURILLE!!!???*igor**dissaa*

Jenkeissä on joissain kouluissa annettu pöhköö ruuan seassa. Tuleehan se halvemmaksi ostaa Kontulan koksua ku palkata terapeutteja ja muuta henkilökuntaa.*uuh*Son kiva ku tää piripentu iskeytyy puberteetti-ikään, voi olla ympäristöllä pitelemistä.

Samalla lääketeollisuus pääsee itse stimumarkkinoille selkeällä tuotteella…*dissaa*

- piriähymiöpuuroon –

[muokattu 5.3.2003 09:35]



Siis sun mielestä ihmisille ei saisi antaa sellaista lääkettä, (methylphenidatea), joka palauttaa niiden olon lähemmäksi normaalia, koska lääkeaine muistuttaa kemiallisesti toista ainetta (amfetamiinia), jota voi käyttää huumeena ottamalla sitä paljon kerralla.
Karski

Posts: 6,049

#369 • • Karski Pomon kätyri
Mrrshan:


Siis sun mielestä ihmisille ei saisi antaa sellaista lääkettä, (methylphenidatea), joka palauttaa niiden olon lähemmäksi normaalia, koska lääkeaine muistuttaa kemiallisesti toista ainetta (amfetamiinia), jota voi käyttää huumeena ottamalla sitä paljon kerralla.



No jaa, vaikka itse olenkin sillä kannalla, että esim.
energiajuomissa voisi käyttää amfetamiinia ja efedriiniä
kofeiinin ja tauriinin asemesta, niin amfetamiinin
(tai minkään muunkaan keskushermostoon
vaikuttavan aineen) käyttäminen lääkekuurina kasvuikäisille
on hiukan arveluttavaa.

Ylipäätään pidän kyseenalaisena sitä, että jo pienimpien
lasten psyykkisiä ongelmia hoidetaan lääkekuureilla. Tämä
on toki kustannuskysymys, mutta kannattaisi miettiä
millaisiin kustannuksia halvalla lääkehoidolla hoidetut
psyykkiset ongelmat tulevat aiheuttamaan lasten kasvettua
aikuisiksi.

[muokattu 5.3.2003 20:26]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#370 • • Skunkadelic Guest
Todellakin jos tolet on pilvis voi ottaa vaik 2g puhdasta metaa yössä (mikä on jo vitun tyhmää...tiedän kokemuksesta) mutta lapsia ei pitäs ikinä hoitaa tollasilla menetelmillä...lääkkeillä on tapana heittää aika pahat jälkiseuraamukset...
Avatar
#371 • • -Loyal- Guest
pHaze:

Morpheus:Koksuukin jos sä alat rykimään sitä mene helposti se 2-4g yössä ja sillon se on melkein pakko ottaa nauhalle, ellet halua pitää jotain 500 takataskussa koko ajan.
Ois kiva tietää mistä noi luvut on revitty? Amfetamiinia ei käsittääkseni kiskota läheskään yhtä suuria määriä kerralla, ja harvemmilla ihmisillä sitä tuntuu menevän edes yhtä grammaa omiinn nokkiin ainakaan yhden yön aikana. Riippuu varmaan tietty jos toleranssi on jo pilvissä ja jos ostaa 95% pesuainetta siinä mukana kaupanpäälle.

[muokattu 5.3.2003 16:21]

Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista. Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa
*nauraa*

Edit: ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...

[muokattu 6.3.2003 00:01]
Avatar
#372 • • Skunkadelic Guest
Too true man......*slurps**slurps**slurps*
Avatar
#373 • • tuntematon Guest
kuilu:

Huumeet tykkää minusta.*ding**poks*

- mikähymiöneuvoksi -


*enkeli**enkeli**enkeli*
Avatar
#374 • • tuntematon Guest
kuilu:

Huumeet tykkää minusta.*ding**poks*

- mikähymiöneuvoksi -


*enkeli**enkeli**enkeli*
Jone

Posts: 8,258

#375 • • Jone Archibald Haddock
Morpheus:


Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista. Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa
*nauraa*

Edit: ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...



Susta saadaan kyllä ton pätemisentarpeesi kanssa meille hyvin nopeasti toinen Jussi Ahde-case, tosin ilman suurta mediakohua. Onneksi etujesi valvonta on ihan oma asiasi ja saat siten vetää päällesi juuri niin ison kasan paskaa kuin lystäät. Kirjoituksiesi perusteella sulla tuntuu olevan halua toimia oikein paskamagneettina.
toma

Posts: 2,009

#376 • • toma Tototoototo
Tosta Ritalinista sen verran... Kaverillani on ADHD, johon
hän saa Ritalin-lääkitystä; en ole ihan saletti milloin se on
diagnosoitu ja lääkitys aloitettu. En ole ihan varma voinko
hyväksyä ihan pienille lapsille annettavaa Ritalin-hoitoa,
mutta en kyllä menisi sitä suorilta täysin tuomitsemaankaan.

[muokattu 6.3.2003 13:53]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#377 • • -Loyal- Guest
kuilu:

miqmiq:Etteks te tiedä et kaikki ketkä käyttää huumeita on himoeläinraiskaajavarastappajia ja ne pitäis lähetää siperiaan!!!!! Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa jossa kaikki valuu tänne valovuoden muuta eurooppaa jäljes.
Jos eka lause on mukadissaus ja tokan lauseen ei, on vaarana aiheuttaa väärinkäsityksiä ymmärtämyksestäsi suomalaisten eri puolueiden päihdepolitiikasta.

KEEP ON RAVING! *piis**sydän* & UNITY
Viittaisin edelliseen. Vai ovatko nämäkin vitsi?

Tarkoitus ei ollut puuttua minkään puolueen huumepolitiikkaan. Mielestäni kaikilla tuntuu yleisesti olevan sama kielteinen linja, muutamia yksittäisiä ehdokkaita lukunnottamatta.
Täh? No siihenhän sä just tartuit! Ja oikein onkin, mut tähtäimet tarkemmiks.

Morpheus:Ja minä mielellään annan nauhalle, mut en ota nauhalle =)
*nauraa*
Ööö… Keuliksä nyt sillä et sä koksudiileri??? Jos näin, olet pässimpi ku Ahde. *einaura* Kerro ny vielä kuka hoitaa perinnän…

Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista.
Tota… Oli puhe ritalinista, mut meni sopat ja vellit sekaisin, ei se mitään. Ootko lukenu Agajevin Kokaiiniromaanin tai Lumeen piirretyn viivan?

Mulle tulee fiilis, et sä et tiedä kokaiinista tai muista stimuista mitään… Tässä empirismi ei toimi yleisenä ohjeena, koska kokemuksetkin ovat niin subjektiivisia.

Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
*justjoo*Menee enemmän, mut toi vetämisen tiheys tulee vasta monen päivän kuurin jälkeen, siis jos vedät putsia. Jos vetää sitä idän ihmettä, Kontulan ”kokaiinia”, se on synteettistä ryssänpaskaa, lähinnä novotsiinin ja novokaiinin synteettisiä uutuusyhdisteitä (lukisin sen Bzp’n kans samaan joukkoon), jota joutuukin nykimään vähän väliä. Puhdasta piriä ei tarvitse roimia läheskään yhtä paljoa.

Sitäpaitsi, kokaiinia EI TÄYDY vetää lainkaan, saatika sitten 5 minuutin välein... Se on iha siitä kiinni mitä hakee.

Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Haluisin sen tyypin nähä, joka vetää yksin 2 kemmii varsovan vilkasta yhden yös aikana.

Ja nyt Morpheus, disautukset, ku oot tollanen koksupro ja matrixwannabee, ni vedä hihaa! Koksuu ja herskaa, mmm… speedball. Ei vittu tarvii russuttaa ku mikää ei tunnu missää enää ku on nii vitun kuuli. Näytätki just sellaselta pää jäässä kulkevalta miamivicepelotteelta. Varo vaa, joku päivä noi shadet ei enää irtoo päästä, eikä blondaamisee tarvii énää peroksidia, on nii vitun vitivalkonen ihan au naturel.

Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa
Siis dorka. Olen satavarma, että se sun paskas on pahimman laatuista viminkorviketta. Tollaselle asennevammaselle ei ikinä ees anneta puhdasta ainetta. Oletko tietoinen edes siitä? Viimesen 15 vuoden aikana en oo nähny putsia pöhköö, siis puhdasta amfetamiinisulfaattia, ku yhden kerran alle 25-vuotiaan hallussa. Sitä yksinkertaisesti ei anneta kovaa ääneen mesoaville teinipelleille, vanha liitto kyllä tajuaa varoa vatipäitä. Luuletsä et sun koodis on ihquna ku se kuulee näist sun julkisista puolivasaroinneistas?

ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...
Sulle ilmeisesti on yleisin se mikä on omassa taskussa, enkä kauheesti sun muistiiskaa oikee luota… En voi muuta sanoo ku et sun ainees on joko paskaa tai sä tarjoilet ihan vitusti. Yli 80 koksulla, kemmillä huitelee yksi tyyppi koko wendin. Siis jos ei oo koukussa, ja ryi päivittäin.

Neuvo: älä kirjottele tänne ku oot koksuissas, katoo toi itsekriittisyys täysin...

Mrrshan:Siis sun mielestä ihmisille ei saisi antaa sellaista lääkettä, (methylphenidatea), joka palauttaa niiden olon lähemmäksi normaalia, koska lääkeaine muistuttaa kemiallisesti toista ainetta (amfetamiinia), jota voi käyttää huumeena ottamalla sitä paljon kerralla.
Lähemmäksi normaalia??? Ok. Kerrotko minulle mikä on normaalia, ja mikä ei esimerkiksi ole evolutiivinen seuraava kehitysvaihe? Oletko varma, että esim Alzheimeria aiheuttava geeni ei sisällä mitään muuta, ehkäpä arvokastakin geneettistä dataa? En itse ajattele näin, mutta en myöskään sulje pois sellaista vaihtoehtoa.

Olen sitä mieltä, että sitä, siis Ritalinia ei tulisi antaa lapsille. Ritalin on paha aine, ja sitäkin voi käyttää huumeena kuten useimpia lääkkeitä, ja jos nyt vittu pitää jollain täälläkin näköjään osoittaa idioottimaisuutensa, ni puhun nimimerkillä ritalinia ränniin…. Enkä väitä todellakaan, että se olisi ainoastaa ritalinin ominaisuus. Jos sen voi nesteeseen liuottaa, sitä on hihaan lyöty.

Pointti on siinä, et ku skidi vetää itteensa methyphenidatea monta vuotta putkeen, niin uskon lähes varmasti, ettei kyseisen lapsen emotionaalinen kehitys ole ollut läheskään normaali, ja lopputuloksena on toki tehokas ja tuottava talouden koneiston osanen, ellei sitten päätä räjäyttää itseään ostoshelvetissä, tai ala hetken mielijohteesta hyppiä jonkun pään päällä.

Olen myös sitä mieltä, että lapsille ei tulisi antaa esim xanoreita tai cipramileja. Terapia on ainoa vaihtoehtoni lapsien kehitys ”häiriöiden” hoitamisessa, vaan tässä onkin kyse rahasta: säästetään sillä, että lapsiin pumpataan amfetamiinijohdannaisia! Itsekin kärsin ”häiriöistä” lapsena, tosin myöhemmin koulun kuraattori myönsi, että hankaluuteni johtuivat siitä, että mm osasin lukea jo 4 vuotiaana, ja koulun tavaussessiot olinkin muissa puuhissa…

Muista, että heroiinia myytiin apteekeissa viime vuosisadan alussa mm vauvojen mahanpuruihin… Jos vauva kitisee, herskaa tuttipulloon, ni onhan hiljaa! Ja "normaali".

Btw, Mrrshan, oletko itse vetänyt piriä?

Ihminen pärjäsi hienosti 500 000 vuotta, sitten aloimme rationaalisiksi. Sen jälkeen onkin kaikki ollut päin helvettiä.

Ja sanotaan nyt vielä kaikille sillä kokemuksen raihnasella pihinällä; parhaat nousut kokee selvin päin. Ottakaa, mitä otatte, mut ottakaa iisisti! Been there, done that, didn’t buy the shirt…

- pirihymiöpiru -

[muokattu 6.3.2003 12:13]

Nyt voin sanoa vaan, että älä poika vedä hernettä nenääs... toi oli lähinnä läppää mitä kirjoitin, ja joo tiedän asioista oikeesti PALJON mutta en niillä elvistele. VITTU MITÄ DORKIA TÄÄLLÄ PYÖRII! Koitahan oikeesti ettiä se sun huumoritajus jostain. *voiei*

edit: ja eti jostain uus sivistyssanakirja itelles et opit vähän uusia sanoja millä leveillä täällä...

[muokattu 6.3.2003 15:50]
Avatar
#378 • • -Loyal- Guest
Jone:

Morpheus:
Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista. Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa
*nauraa*

Edit: ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...

Susta saadaan kyllä ton pätemisentarpeesi kanssa meille hyvin nopeasti toinen Jussi Ahde-case, tosin ilman suurta mediakohua. Onneksi etujesi valvonta on ihan oma asiasi ja saat siten vetää päällesi juuri niin ison kasan paskaa kuin lystäät. Kirjoituksiesi perusteella sulla tuntuu olevan halua toimia oikein paskamagneettina.

Eti säkin vittu elämä ja huumorintaju itelles...
jUSSi

Posts: 1,377

#379 • • jUSSi äkäinen vanhus
Morpheus:

Nyt voin sanoa vaan, että älä poika vedä hernettä nenääs... toi oli lähinnä läppää mitä kirjoitin, ja joo tiedän asioista oikeesti PALJON mutta en niillä elvistele. VITTU MITÄ DORKIA TÄÄLLÄ PYÖRII! Koitahan oikeesti ettiä se sun huumoritajus jostain. *voiei*



heh, musta täällä pyörii vain yksi dorka ja se olet sinä hehkuttelullas. Saat mun puolesta tehdä ihan mitä vaan, mutta ei tarvii tulle elvistelemään diilailuilla tai övereillä. Kuilulla on sentään realistinen ote asiaan. Sun touhuistas on glamour kaukana... *eiei*
Avatar
#380 • • -Loyal- Guest
jUSSi:

Morpheus:Nyt voin sanoa vaan, että älä poika vedä hernettä nenääs... toi oli lähinnä läppää mitä kirjoitin, ja joo tiedän asioista oikeesti PALJON mutta en niillä elvistele. VITTU MITÄ DORKIA TÄÄLLÄ PYÖRII! Koitahan oikeesti ettiä se sun huumoritajus jostain. *voiei*

heh, musta täällä pyörii vain yksi dorka ja se olet sinä hehkuttelullas. Saat mun puolesta tehdä ihan mitä vaan, mutta ei tarvii tulle elvistelemään diilailuilla tai övereillä. Kuilulla on sentään realistinen ote asiaan. Sun touhuistas on glamour kaukana... *eiei*

Just, olette käsittänyt vähän väärin mun kirjotukset, tai sitten en osaa kirjottaa, en todellakaan ole halunnut ainakaan elvistellä, tosin sillä ei ole vittuakaan väliä mitä joku "glamour mies" sanoo. Vituttaa vaan jos heität jotain tulee meijän GLAMOUR realistinen enkeli heti tuomitsemaan.
vittu näitä inside piirejä taas. riitti taas klubitusta vähän aikaa...

[muokattu 6.3.2003 15:42]