Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,845,004 views

toma

Posts: 2,009

#321 • • toma Tototoototo
(edit: itse asiassa ei tätä tarvitse edes sanoa)

[muokattu 22.1.2003 13:42]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#322 • • Skunkmuffin Guest
joo...ja kukas teistä vois estää vaik mun vkl käytön...ei kukaan..mukaan lukien valtio...miks ei vaan anneta kaikkien pitää hauskaa valitsemallaan taval....*piis**piis*
keisha

Posts: 1,394

#323 • • keisha bullet with butterfly wings
kuilu:

*plur*Huomasitteko Jussi Ahteen Herbina mainoksessa? En muista jingleä, mut siin oli ainaki ”24h” ja ”entistä pidempää raikkautta”, ja sit Ahde hyppi sellasis sillikuteis purjehtimaan…


[muokattu 28.1.2003 14:11]


ja nyt jussin äiti sovittaa marttyyrinkruunua kutreilleen ja ratsastaa eduskuntaan sympatiaäänillä.

ja imo kuosailu ja viinan imailu sijoittuu fiksuus-typeryys-akselilla aika lailla sievästi samalle viivalle.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Karski

Posts: 6,049

#324 • • Karski Pomon kätyri
Avernian:


"I like to get deep sometimes and think about Einstein
And Carl Jung" "Home made bongs using my engineering degree" jne.
Sauhuttelija siis miettii syvällisiä ja hänellä on tutkintokin ja kaikkea, kun viinanlitkijä vain hilluu kaupungilla ja tappelee, laulun mukaan.



Sähän nyt luet kuin piru raamattua tota. Mä tulkitsin
ton niin, että insinöörintutkinnonkin ainoo käyttötarkoitus
on enää rakentaa parempia välineitä pilveen pääsemiseen
*iloinen* Ja mikä onkaan pseudosyvällisempää, kuin
pohdiskella kaveripiirissä tötsypäissään suhteellisuusteoriaa.

Avernian:


En tiedä sinun maailmastasi. Minulle pizzan syönti ei ole ikinä ollut syy dissata ihmistä.



Sä et siis vaan yksinkertasesti tiedä mitä on ns. 'mässyt'
aka 'munchies' *justjoo*

Toi teksti sisältää IMHO niin paljon itseironiaa, että jos
ei kannabikseen liittyvää alakulttuuria tunne, niin saattaahan
se ylpeilyltä vaikuttaa.

Avernian:


Linkittäisitkö faktat tuosta tänne?



Google kouraan sanon minä, jos nyt ylipäätään
voi olettaa että netistä kaikki tällainen tieto on löydettävissä.

Hakusanat: Federal Bureau of Narcotics Anslinger
palauttivat useita tuloksia, tosin et todennäköisesti pidä
vaikkapa druglibrary.orgia luotettavana tietolähteenä *nukkuu*
Viittauksia aiheeseen löytyy toki monien oppilaitostenkin
sivuilta, mutta esim. tietoa Anslingerin sidoksista
mainittuihin teollisuudenhaaroihin en pikavilkaisulla
suoraan löytänyt.

Tuossa nyt kumminkin jotain:
http://www.druglibrary.org/schaffer/hemp/taxact/taxact.htm

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#325 • • Skunkmuffin Guest
Mix otit absintin esimerkiks? Sehän sisäls ainesosia mitkä nykyisin luokitellaan huumausaineiks, semmonen huumeviina?

LOL!! Kyl muuten saa tehtyä alkuperästä absinttia...tiedän sen siitä kun tilaan ite Hollannista kyseiset aineosat ja sotken mieluiten 60% viinaan ja tislaan...ja on laillista koska oon joutunu hakeen paketin aina tullista ja selvittään mitä se sisältää*nauraa**nauraa*
BTW dmt:tä kin saa ite tehtyä helposti kun ottaa vaan selvää, ne aineosat on nimittäin laillisia Suomes...
Karski

Posts: 6,049

#326 • • Karski Pomon kätyri
Avernian:

Aina saa mua valaista.



No tänhän tietää jokainen joka on vaikkapa 70's showta
katsellut. *vink*

Polttelu siis herättää messevän ruokahalun, jopa siinämäärin
että marijuanaa käytetään joissakin tapauksissa lääkkeenä
lisäämään mm. AIDS-potilaiden ruokahalua. (ks. esim.
http://www.aids.org/FactSheets/731-marijuana.html),
ja populaarikulttuurissa näihin mässyihin viitataan usein
(kuten ko. biisissäkin) pizzan kotiintoimituksella.
Vähän niinkuin kellonaikaan '4:20' -viittaaminen ei tarkoita
sinulle yhtään mitään, mutta tuolle alakulttuurille se
on kuin salainen käsimerkki tai silmänisku ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

jUSSi

Posts: 1,377

#327 • • jUSSi äkäinen vanhus
Federal Bureau of Narcotics ja Anslinger

Ensialkuun muutama sitaatti ko. henkilöltä *voiei*

"There are 100,000 total marijuana smokers in the US, and most are Negroes, Hispanics, Filipinos, and entertainers. Their Satanic music, jazz, and swing, result from marijuana use. This marijuana causes white women to seek sexual relations with Negroes, entertainers, and any others."

"...the primary reason to outlaw marijuana is its effect on the degenerate races."

"Marijuana is an addictive drug which produces in its users insanity, criminality, and death."

"You smoke a joint and you're likely to kill your brother."

"Marijuana is the most violence-causing drug in the history of mankind."

ja sitten linkkejä: (googlesta kaikki)

http://www.heartbone.com/no_thugs/hja.htm
http://www.virus-bs.ch/dbc/vdamurd3.htm
http://www.strath.ac.uk/Departments/History/jmills/s6.htm
http://www.brugerforeningen.dk/bfny.nsf/pagesuk/31B77B46D73518E4C12568C000720B09?OpenDocument&K=Drug%20Policy&S=UK
Avatar
#328 • • -Loyal- Guest
Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt! en tiedä missä puskassa te olette asuneet mut joskun 1,5 vuotta sitten niitä oli jokaisen taskussa, ja niitä vedettiin paljon! (sen verran että henki kerran jo lähti).
nyt pois menevä tuote mun lähi piireissä
Karski

Posts: 6,049

#329 • • Karski Pomon kätyri
Morpheus:

Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt! en tiedä missä puskassa te olette asuneet mut joskun 1,5 vuotta sitten niitä oli jokaisen taskussa, ja niitä vedettiin paljon!



kiitti tiedosta *piis*

Nimim. Beat around the bushes.

[muokattu 30.1.2003 09:53]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#330 • • joy Guest
Morpheus:

Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt! en tiedä missä puskassa te olette asuneet mut joskun 1,5 vuotta sitten niitä oli jokaisen taskussa, ja niitä vedettiin paljon! (sen verran että henki kerran jo lähti).
nyt pois menevä tuote mun lähi piireissä




joo samaa mieltä olen... nipsuja jaksaa ehkä ekat kaks kolme vuotta mut sit huomaa et sama olotilahan niist aina tulee eikä se nyt loppujen lopux oo niin erikoista.
ku sen fiiliksen on kokenu tarpeex monta kertaa joko lopettaa,jos on viisas, tai sit siirtyy vahvempaan kamaan.
Harva semmonen joka niit veti ihan kunnol 1997 jaksaa enää....että semmonen mielipide mulla.
Avatar
#331 • • joy Guest
Ja tietty se kemikaali myös vaikuttaa. Positiivisesti. Tulee. Hyvä. Olo. Joksikin aikaa. Sit laskut. Ja vainot. Ja tykytykset. Tän ku tietää ja tunnustaa itselleen, ni ei pitäis tulla onkelmia.

Ymmärrän mitä tarkoitat mutta en usko että mahdollisuus jäädä koukkuun vähenee sillä että tietää laskujen tulevan.
Se hyvä olo houkuttaa kuitenkin,ja ne laskut unohtaa niin nopeasti. Sitäpaitsi laskut ovat niin henkilökohtaisia,joku kituu oikein kunnolla joku toinen taas tuskin huomaa mitään.

Näinhän se on aivan kaikessa. Kun saa tarpeeksi, saa tarpeeksi. Jotkut jäävät koukkuun, taipumusta addiktioille tms. Suurin osa kuitenkin herää horroksesta ennemmin tai myöhemmin.

En usko että taipumus addiktiolle vaikuttaa koukkuun jäämiseen yhtä paljon kuin esim. elämäntilanne.. useimma tunntemani nistit ovat nistejä koska niitten elämässä ei ole paljon muuta sisältöä. Jos on huono olo ja ei vaan jaksa miettiä asioita let alone tehdä niille jotain, niin silloin voi helposti jäädä koukkuun.
Ja kaikkeen hauskaan ei jää koukkuun.Luulen että jää koukkuun siihen että ei joudu miettimään mitään, it's just a way out.

Sama esmes viinas. Jos oot juopotellu tarpeeks, ei enää maistu. Ees iltakalja tai aperitiivi. Kohtuukäyttäjät erikseen, prkleen hannuhanhet! Tai kannikas. Hollannis überpössyttely on lähinnä teinien (vrt tääl kilju) harrastus, vanhemmat juuserit sanoo vaa et ”Kyl se tosta hiipuu, gott verdomme!” Tai sit jää thc-koukkuun…

totta.

Mitä sä tarkotat tol ”kunnolla

Kunnon koukussa on kun elämässä ei ole muuta kuin huumeet.Ystävät, ulkonäkö tai edes seksi ei kiinnosta. Hereillä ollaan monta vuorokautta,ei syödä eikä mietitä muuta ku mist niit huumeita saa. ajantajunta häviää ja jälkeenpäin ei muista mitään viimesestä kuukaudesta.


pienessä koukussa on jos huomaa et vituttaa jos niit eemeleit ei saa ku on lähös bailuihin...ja känniläiset häiritsee koska ne on niin vitun paljon tyhmempiä kuin me jotka tiedetään miten oikeesti pitää bailaa.

Miksi muuten luulet että huumeisiin jää niin helposti koukkuun?
Avatar
#332 • • joy Guest
annteex et vähän epäselvää... :(
Avatar
#333 • • tuntematon Guest
Morpheus:

Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt


Miten on sitten sitte ecstasyn laita? Onkse vielä niinku siistii vai aivan out?*justjoo*
Tapi

Posts: 1,437

#334 • • Tapi Dreamstate
Turistina on kiva olla...*piis*
Avatar
#335 • • -Loyal- Guest
tuntematon:

Morpheus:Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt
Miten on sitten sitte ecstasyn laita? Onkse vielä niinku siistii vai aivan out?*justjoo*

essoja tässä nyt tarkotinkin...
Riku

Posts: 3,187

#336 • • Riku The Little Prince
Avernian:

Että ei se älykkyys päihdevalinnoista riipu.


Mutta riippuuko päihdevalinnat älykkyydestä? *nauraa*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

toma

Posts: 2,009

#338 • • toma Tototoototo
Aika metsässä ollaan jos huumeet mielletään yhdeksi
yhteiskunnan suurimmista ongelmista... Tuohon olisi ehkä
hyvä saada jonkinmoinen vastine HS:n mielipide-osastolle.
Vapaaehtoisia? Kuilu? *vink*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#340 • • shiva Guest
hmm..kertokaas mitä on päihteiden väärinkäyttö?
voiko päihteitä käyttää oikein? aina puhutaan huumeiden väärinkäytöstä. mitä p*askaa! eikö se ole jo väärin että pelkästään käyttää, näin ainakin valtaosan mielestä.
älkää nyt ymmärtäkö väärin, en todellakaan tuomitse. kysyn vaan.