Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,483 views

Avatar
#161 • • nokko Guest
ja jos nyt vielä lisään tohon että onkos tullut ikinä katottuu esim. jotain telkkarista tulevaa ohjelmaa, ja sitte kun se loppuu nii on kelannu et voi vittu nyt se jo loppu!
eli tuossakin voidaan jo puhua riippuvuudesta,eikös telkkarikin pitäs sillon kieltää lailla?
kaikki mistä voi vaan tulla hyvä olo/mieli aiheuttaa riippuvuutta, eli suurinpiirtein kaikki hyödykkeet ja huvit pitäis kieltää?
Alex

Posts: 244

#162 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Tyler Dordan:

MUN MIELESTÄ, NIIT VOI KÄYTTÄÄ, MUTTA RAJOITTAA ITSEENSÄ. MUUTEN SATTUU PAHA.
BILET LOPPUI, JATKOT MENI JA SIT TAUKKO... *nauru* PARI PÄIVÄÄ *pahis* VITSI.... *ökkö*



Laitit sä nä ohjeet itteles vai?? *nauraa*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

India

Posts: 475

#163 • • India
Joo tottakai kaikki on kytköksissä ympäristöön ja kulttuuriin ym.... Ja kaikil on omat syyt vetää.

Mut tossa aikasemmin unohdin vuodattaa *justjoo* siit kuinka voit tuhota ittes vetämällä, itsestähän vain olet vastuussa. Mutta suurin vitutus mulla on ku se ei jää vaan omaan käyttöön. Minkä takia sitä pitää hehkuttaa ja kaupitella muille?!
Eiköhän ne jotka on kiinnostuneet itte sen hommaa ja eti ja tuu kysyyn!! Ei helvetti tarvii tyrkyttää muille!!
Ja sama jos on päättäny lopettaa, ni sillon kyllä ollaan aukomassa päätä et - et oo tosissas, älä oo luuseri tai tylsä ym... sittiä!!! HAlutaan pitää koukussa ihan vaan koska ittekki on. Ja yleensä ne heikommat sortuu kavereiden painostuksen alla....

No mä en kauheesti usko tohon "kohtuu" käyttöön. Sillä olen sitä nähnyt hyvin vähän .Tää nyt on sit mun kohalle osuneista kamuista.. Muut on jossain vaihees revenny kokonaan....
No tähän just varmaan vaikuttaa se ympäristö ym. Oon asunu aina jossain karussa lähiössä ja mun nuoruuden kamuista n.70% käytti kamaa ja tiedän vain yhden päässeen kokonaan kuiville.
Olisi kiva kuulla useammastakin jotka ois päässy kuiville...

Tottakai me kaikki ollaan jostain nautintoaineest riippuvaisia... (itse rööki) mut tää tais olla huume topic ni jätetään se muitten aineitten kieltolaki keskustelu muualle....

mut mulle tulee iloinen mieli ja hymy leviää naamalle ku nään et muut on iloisia bileissä ja nauttii täysillä, oli aineissa tai ei... se riittää mulle, pelkkä hymy. Joten *plur**plur* kaikille....
Avatar
#164 • • nokko Guest
no helppohan se on nikotiini riippuvuuttaan hoitaa kun tupakkaa saa joka saakelin marketista ja kioskista,aina samaan hintaa ja kohtuu halvalla!
jos tupakka olis laiton nii luuletko ettei tupakoitsijat sitten olis samassa jamassa kuin muutkin huumeiden käyttäjät?
Roger Roger

Posts: 3,372

#165 • • Roger Roger Kentti
Meinasin aluksi kirjoittaa pitkän stoorin, tai no oikeastaan kirjoitinkin, mutta pyyhin pois ja kirjoitan nyt tällaista skeidaa. Mutta mutta. Elämä on täynnä valintoja, kukin tehköön omansa. Minä olen tehnyt omani ja varmaankin jossain vaiheessa olen täysin eri mieltä asiasta, mutta nyt oon mitä oon. Se siitä. Ai minkä valinnan tein? Tuu kysymään, niin ehkä kerron. Ehkä en...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

E-man

Posts: 37

#166 • • E-man
Mihin niitä nipsuja *eiei* tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö* *joo*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

tuitui

Posts: 1,258

#167 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
E-man:

Mihin niitä nipsuja *eiei* tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö* *joo*




tähän voisi sanoo vaan että jokainen on erilainen! *joo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

eemeli

Posts: 910

#168 • • eemeli
Marski:

E-man:Mihin niitä nipsuja *eiei* tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö* *joo*


tähän voisi sanoo vaan että jokainen on erilainen! *joo*



..niin, eli kaikille ei taida pelkkä hyvä musa riittää. *vink*

--
celebration generation

Riku

Posts: 3,187

#169 • • Riku The Little Prince

megaman:
..niin, eli kaikille ei taida pelkkä hyvä musa riittää. *vink*


Ja kaikki ei syö pelkkää kaurapuuroa joka päivä. *nukkuu*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

tuitui

Posts: 1,258

#170 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
megaman:

Marski:E-man:Mihin niitä nipsuja *eiei* tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö* *joo*


tähän voisi sanoo vaan että jokainen on erilainen! *joo*

..niin, eli kaikille ei taida pelkkä hyvä musa riittää. *vink*



oletpas fiksu poika!! ei taida ei...
oliko toi nyt mielestäsi fiksukin oivallus?
kaikille ei taida pelkkä salaattikaan päivälliseksi kelvata?

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#171 • • tuntematon Guest
Itse kävin 9v sitten ensimmäisissä raveissani ja otin siellä myös ensimmäisen nipsuni......puoli vuotta sitten huomasin et jumalauta täs on menny kohta bilettäessä 9 vuotta..en oo sen jälkeen nopeisiin koskenu enkä koske.. nykyään saatan polttaa jointin 1kk kuussa ja thats it.... asian ydin noi kovat aineet vie tosi salakavalasti mukanaan..en suosittele kenellekkään...ja mitä ganjaan tulee ni se pitäis laillistaa ja viina kieltää....
keisha

Posts: 1,394

#172 • • keisha bullet with butterfly wings
Mun käsityksen mukaan suurin osa (lähinnä oman tuttavapiirini kokemuksen mukaan) bilenipsuilijoista on erittäin tietoisia ottamistaan riskeistä = aineet tiedetään haitallisiksi, mutta haitta-hyötysuhde koetaan kallistuvan ottamisen puolelle. Sen sijaan taas monet jotka vetää ne jokaviikonloppuiset persekännit eivät tunnu tiedostavan että aivosoluja tuhoaa sekin aktiviteetti. Hmm, mitä siis yritin sanoa on että riskeistä huolimatta joskus tekee asioita, joista ehkä sitten kärsii myöhemmin, mutta niin kauan kun aiheuttaa haittaa vain itselleen se pitäisi olla jokaisen oma asia. Jos oma toiminta vahingoittaa muita suoraan tai välillisesti juttu ei olekaan enää niin yksinkertainen. Äh senat sakasin.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

eemeli

Posts: 910

#173 • • eemeli
Marski:

megaman:Marski:E-man:Mihin niitä nipsuja *eiei* tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö* *joo*


tähän voisi sanoo vaan että jokainen on erilainen! *joo*

..niin, eli kaikille ei taida pelkkä hyvä musa riittää. *vink*

oletpas fiksu poika!! ei taida ei...
oliko toi nyt mielestäsi fiksukin oivallus?
kaikille ei taida pelkkä salaattikaan päivälliseksi kelvata?




mitä vitun väliä sillä on et onko se fiksukin oivallus??!?!?! Kunhan vaan heitin! Ei tartte kaikkea ottaa niin henkilökohtaisesti! En mä ketään sormella osoitellut... tyttö!!

--
celebration generation

Jone

Posts: 8,258

#174 • • Jone Archibald Haddock
_atmos:

budin pitkäaikasvaikutukset ei ole ehkä samoja kuin kovien aineiden mutta kyllä ruohostakin psyykkisiä ongelmia ajan myötä ilmenee. jos olis musta kiinni kieltäisin kahvin, tupakan, alkoholin ja muut huumeet.



Miksi kieltäisit? Missä mielessä se on sun päänsärkysi mitä muut tekevät? En mäkään pidä jääkiekosta, oluesta ja formuloista, mutta ei niitä mun mielestäni kieltääkään tarvitse. Kukin toimikoon niinkuin parhaaksi näkee ilman että siihen tarvitsee muiden ruveta puuttumaan, IMO.

Kyllähän sitä sitten voi itsekseen ihmetellä että onpas noi muut nyt omituisia kun saavat kickinsä sellaisista asioista, joita ei itse pidä juuri minkään arvoisina. Kyllä mäkin niin teen hyvin usein, mutta harvemmin stressaan siitä kauheasti tai kiellän keneltäkään yhtään mitään. (Ellei nyt sitten kyseessä ole joku sellainen aktiviteetti, jolla vahingoitetaan tarkoituksellisesti ilman lupaa jotain muuta kuin itseä.)

[muokattu 17.12.2002 13:02]
tuitui

Posts: 1,258

#175 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
_atmos:

toi nyt oli oma mielipide tuntemattoman kommenttiin:

"ja mitä ganjaan tulee ni se pitäis laillistaa ja viina kieltää...."

harvalle urheilu muodostuu huumeeksi. ja tottakai mä välitän mitä yhteiskunnassa tapahtuu.

[muokattu 17.12.2002 13:08]



"harvalle urheilu muodostuu huumeeksi"

voi voi poika sä et ookaan sit nähnyt...kyllä niitä on..ja PALJON!

ja mitä tulee yhteiskuntaan ni olisiko se sit parempi paikka kun kaikki olisi kiellettyä ja ihmiset etsisivät silti tapoja päihdyttää itseään..ei se maailma parane kieltämisellä mielestäni.

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Jone

Posts: 8,258

#176 • • Jone Archibald Haddock
Atmos:

Eli ymmärsinkö nyt oikein jos sanon että sulle oikeanlainen yhteiskunta on sellainen, jossa eletään nimenomaan sun normistosi mukaan? Mielenkiintoinen ajatusmalli, vastaavasta loistava esimerkki on Hitlerin Saksa tai oikeastaan mikä tahansa diktatuuri. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa päästä Saddamiksi Saddamin paikalle, vaan koitan parhaani mukaan hyväksyä muidenkin ihmisten valinnat ilman että koen ainakaan tarvetta säätää kieltoja niitä rajoittamaan.

[muokattu 17.12.2002 13:15]
Jone

Posts: 8,258

#177 • • Jone Archibald Haddock
Eli sinä pärjäät ja niin pärjään minäkin, mutta mitä me ollaan kertomaan esim. naapurin Villelle että se pärjää ilman päihteitä ja sen takia ne pitää kieltää? Kyllä se varmaan ihan itse tietää pärjääkö tai haluaako edes pärjätä.
Avatar
#178 • • yana Guest
_atmos:

budin pitkäaikasvaikutukset ei ole ehkä samoja kuin kovien aineiden mutta kyllä ruohostakin psyykkisiä ongelmia ajan myötä ilmenee. jos olis musta kiinni kieltäisin kahvin, tupakan, alkoholin ja muut huumeet.




kielletään kaikki vaan. sehän on oikea ratkaisu kaikkeen.

miksi muuten kieltäisit kahvinkin? miksi tupakan? miksi alkoholin?

mikä näissä on sellaista että ne tulisi kieltää ihmiseltä? ne aiheuttavat nautintoa? hulluutta? persesyövän?

eikö elämän tarkoitus ole nauttia siitä?

mä en ymmärrä miksi kaikki hyvä pitäisi kieltää vain sen varjolla että eläisi hetken kauemmin.

mielummin elän 50v niinkuin tahdon kuin 100v niinkuin joku muu tahtoisi minun elävän

vaan olenpas itsekäs paska kun en ajattele sitä kaikkea hyvää mitä yhteiskunta on minuun satsannut jotta minusta tulisi mallikelpoinen robotti sen palvelukseen.

[muokattu 17.12.2002 13:41]
tuitui

Posts: 1,258

#179 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:




kielletään kaikki vaan. sehän on oikea ratkaisu kaikkeen.

miksi muuten kieltäisit kahvinkin? miksi tupakan? miksi alkoholin?

mikä näissä on sellaista että ne tulisi kieltää ihmiseltä? ne aiheuttavat nautintoa? hulluutta? persesyövän?

eikö elämän tarkoitus ole nauttia siitä?

mä en ymmärrä miksi kaikki hyvä pitäisi kieltää vain sen varjolla että eläisi hetken kauemmin.

mielummin elän 50v niinkuin tahdon kuin 100v niinkuin joku muu tahtoisi minun elävän

vaan olenpas itsekäs paska kun en ajattele sitä kaikkea hyvää mitä yhteiskunta on minuun satsannut jotta minusta tulisi mallikelpoinen robotti sen palvelukseen.




oon ihan samaa mieltä! \o/

[muokattu 17.12.2002 13:46]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#180 • • yana Guest
megaman:


mitä vitun väliä sillä on et onko se fiksukin oivallus??!?!?! Kunhan vaan heitin! Ei tartte kaikkea ottaa niin henkilökohtaisesti! En mä ketään sormella osoitellut... tyttö!!


aiheessa jossa muutenkin ihmisillä nousevat tunteet pintaan voisi olla hieman tarkempi läpissään varsinkin jos itsekin tietää ne idioottimaisiksi