Sorry, en ole lukenut kaikkia edellisiä juttuja, mutta pakko kommentoida aiheeseen sen verran, että mun mielestä on tosi kauheeta ja älytöntä se, että monien mielestä on älyttömän siistiä olla mahdollisimman sekaisin ja illan saldo on vaikka 8 ja parit päälle. Mitä enemmän, sen kovempi tyyppi. Get a life voin vaan sanoa.
Mutta se on huomaamani mukaan aika yleistä, etteivät jotkut vaan osaa esim. mennä bileisiin ilman jotain aineita ja jos vaikka sinne eksyy niin huomio hyvästä musiikista ja fiiliksestä katoaa täysin keinotekoisen saalistamisen alle.
Sitä vaan välillä miettii, että mitkä motiivit löytyy ottamisen takaa. Tottumus? Ei oo kivaa ilman? Oli mikä oli niin kauheeta, että elämä pyörii vain bileiden ja huumeiden ympärillä. Ihan kuin se olisi jotenkin siistiä, ylpeiltävää ja hienoa. Suurimmaksi osaksi vain säälittävää.
Ihmiset hakevat siitä täyttymystä siihen tyhjään oloon (sunnuntai pivän lause: "I'm empty, empty, empty, empty"), mutta kuten varmaan suurin osa tietää niin, sitä ei vain niin löydy.
Se on teennäistä ja tietäessä se on aika hölmöä ja heikkoa yrittää edes uskotella itselleen muuta. Jotkut vaan ikävä kyllä eivät uskalla tai välitä tarpeeksi vaan tosta käyttämisestä tulee liian suuri elämää hallitseva tekijä. Menee kiinnostus niihin asioihin jotka oikeesti merkkaa jotain. Säännöllinen viihdekäyttökin on ongelmakäyttöä ja on turha uskotella itselleen muuta.
Mun mielestä on aivan järkyttävää nähdä mm. pikku teinejä mukamas niin "aikuisina" ja "kokeneina", vaikka ei niillä ole paljoa järkeä tai kontrollia mistään. Hyvät ihmiset, miten joku voi tyyliin hyvällä omalla tunnolla tarjota esim. ensimmäiset linet jollekin ihmiselle joka ei oikeesti tiedä mitä tekee ottaessaan ja siitä helposti voi jollekin syntyä huomaamatta elämäntapa jota sen henkilön psyyke ei mahdollisesti kestä ollenkaan. "Se mistä ei tiedä niin sitä ei kaipaa" pitää paikkansa. Älkää edesauttako muita pilaamaan elämäänsä. Olkaa pliis edes joskus järkeviä.
Jos teidän mielestänne elämäntapanne sopii itsellenne niin muistakaa, ettei se sovi välttämättä yhtähyvin muille. Onhan se yhteenkuuluvaisuuden tunne varmasti suurempi, mutta mitäs se tunne, että tuntee hallitsevansa itsensä ja olemaan omien päätöstensä herra. Se on todennäköisesti loppupeleissä vieläkin parempi tunne.
On hienoa, että tanssilattialta löytyy iloisia hymynaamoja, mutta kuitenkin on hyvä muistaa hymyillessä ja katsellessa miten TEENNÄISTÄ ja EPÄAITOA se joillakin on. Se on tekaistu persoonallisuus. Kulissi minkä takana on usein epävarma ja heikko ihminen. Hetkien ilo on pidemmän päälle pitkä suru.
Mikään ei voi voittaa sitä fiilistä kun olet aidosti rakastunut ja pääset jakamaan sen tunteen oikean ihmisen kanssa. Pidempi aikainen säännöllinen huumeiden käyttö tappaa sen aidon rakkauden ja läheisyyden haluamisen ja tarpeet eikä sitä edes monet osaa edes kaivata. Mutta onko se tunteeton ulkokuori sitä mitä kannattaa hakea? Kun ei tiedä paremmasta niin haluaa vain sitä minkä uskoo parhaaksi.
Pääpointti edellisille oli se, että minua harmittaa kun huumeet ovat niin trendikästä ja mukamas hienoa, mutta pienet ihmiset (tai suuretkaan) eivät taida oikeasti omata tarpeeksi arviointikykyä sille mikä on paras tapa toimia. Mitenkäs tulevaisuus? Terveys? Se vetäminen sekaisuuden hakemisen vuoksi on tosi säälittävää. Jos pitää vetää niin jokin järki mukaan. On helppo elää vain tätä hetkeä ja tehdä päätökset lyhyellä tähtäimellä.
Mutta Vaikka elää kuin viimeistä päivää on hyvä muistaa, että se huominenkin tulee. Toivottavasti.
Voimia kaikïlle! Ei kannata ottaa mun purkausta liian vakavasti tai henkilökohtaisesti, koska täähän on yleistä spekulointia ( ja täähän on keskustelufoorumi). Niin. Nobody's perfect. Plur.
Ei hyvää ilman huonoa ja toisinpäin. Elämä on parasta huumetta. kai?!
[muokattu 18.4.2003 07:12]
Tässä on paljon asiaa mistä minä olen samaa mieltä!!!!!ja juu elämä on parasta huumetta!!!!!