pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,628 views

serotonot

Posts: 3,137

#641 • • serotonot Paul Easy
Pääsin hakemaani kouluun!

Eli syksystä asti sitten virroilla opiskelemassa digitaalista ääntä ja kaupallista musiikkia PIRAMK:ssa
kovas

Posts: 1,522

#642 • • kovas Kristo

kap-pu, 11.7.2006 10:57:
jahas, kirje kolahti ja sisäl ollaan. *iloinen* syksyl sit Stadiaan opiskelemaan AV-median äänipainotteisia opintoja. aika täpinöintii kyl.


samis! paitsi et mä en sit päässy ehkis mihinkään =D
kap-pu

Posts: 1,167

#643 • • kap-pu the amazing suction cup boy

hards,
samis! paitsi et mä en sit päässy ehkis mihinkään =D



:( soita ja tsekkaa jos ei kirje oo tullut!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Mikcore

Posts: 914

#644 • • Mikcore Eternity has passed
En ole toiveikas kauppiksen suhteen,
kun pääsykoe meni ihan penkin alle :(

Pitääkö nyt ruveta valmistautumaan ens keväänä
lukemaan viidennen kerran *igor*.
dncr

Posts: 249

#645 • • dncr aika notkee

Mikco, 11.7.2006 22:41:
En ole toiveikas kauppiksen suhteen,
kun pääsykoe meni ihan penkin alle :(

Pitääkö nyt ruveta valmistautumaan ens keväänä
lukemaan viidennen kerran *igor*.



*lohduttel* et ole ainoa... ens keväänä luultavasti kolmas yritys stadiin, mut jos turkuun nyt pisteet riittää niin sinne vuodeks, vaikka hukkaan sekin menee, kun suoritettuja opintoja ei kuitenkaan hyväksytä stadissa *grr*

--
The love we give away is the only love we keep.

emily_

Posts: 159

#646 • • emily_

dncr, 11.7.2006 22:44:
---
Mikco, 11.7.2006 22:41:
En ole toiveikas kauppiksen suhteen,
kun pääsykoe meni ihan penkin alle :(

Pitääkö nyt ruveta valmistautumaan ens keväänä
lukemaan viidennen kerran *igor*.

---


*lohduttel* et ole ainoa... ens keväänä luultavasti kolmas yritys stadiin, mut jos turkuun nyt pisteet riittää niin sinne vuodeks, vaikka hukkaan sekin menee, kun suoritettuja opintoja ei kuitenkaan hyväksytä stadissa *grr*



En lupailis etukäteen vuodesta, joka menee hukkaan, ei ne perusasiat kuitenkaan muutu mikskään. Toisekseen, ei sitä tiedä, kuinka kivaa Turussa voikaan olla. <mainos>Vuoden aikana oon tullu huomanneeks, että rennompi fiilis tuppaa Turussa olemaan, porukkaa tulee keskimäärin enemmän muualtakin kuin Helsingistä, plus et puput on keskimäärin kivampia ku mursut. ^____^ </mainos>
Comandante

Posts: 359

#647 • • Comandante aka Miranda
Olin ehkä ottanut homman liian kevyesti, kun olin hakenut ainoastaan yhteen paikkaan tosissani ja sinnekin vain tyydyin lukemaan kirjaa "aina kun kiinnosti". Mutta toisaalta, viime perjantaina tuli postissa kirje, että olen päässyt Turun yliopistoon lukemaan englannin kielen kääntämistä ja tulkkausta, että sellasta.
Pääsykokeissa en tosiaan siis uskonut pärjääväni englannin Laudaturista ja kielitaidosta huolimatta. Pääsin kuitenkin toiseen osioon hädin tuskin ja ilmeisesti siellä loistin! Ei kai liian huonosti viime keväällä kirjoittaneelta.

--
Hooverhullu

RuisRuutu

Posts: 75

#648 • • RuisRuutu Kiksuleipä
Jes sisällä ollaan*jiihaa* Haagan Hotelli- ja Ravintola-alan koulutus ohjelmassa...
Avatar
#649 • • Annakins Guest
Mä oon alkanu miettii väikkärii, aihekin on jo periaatteessa valmiina. Viiraa varmaan päässä aika pahasti *ding*
phanatic

Posts: 1,123

#650 • • phanatic
TAMK: tietojenkäsittely tärppäs.
*teknotapsa*

Posts: 7

#651 • • *teknotapsa*

Annakins, 12.7.2006 11:34:
Mä oon alkanu miettii väikkärii, aihekin on jo periaatteessa valmiina. Viiraa varmaan päässä aika pahasti *ding*


Niin viiraa *nauru* Mä suorittaisin tuon sijasta vaikkapa lisäksi toisen pääaineen tai jopa toisen tutkinnon (KTM & DI tyyliin). Mutta kukin tyylillään. Näkisin vaan, että tuo tohtoriksi väittelemisestä saatava suhteellinen hyöty ei ole kovin huimaavaa, ellei erityisesti halua jäädä vaikkapa tutkijaksi yliopistolle. Toisaalta jotkut eivät tee sitä konkreettisen hyödyn vuoksi, vaan kunnianhimon tyydyttämiseksi *hih*
Avatar
#652 • • Annakins Guest

*teknotapsa*, 12.7.2006 12:30:
---
Annakins, 12.7.2006 11:34:
Mä oon alkanu miettii väikkärii, aihekin on jo periaatteessa valmiina. Viiraa varmaan päässä aika pahasti *ding*

---

Niin viiraa *nauru* Mä suorittaisin tuon sijasta vaikkapa lisäksi toisen pääaineen tai jopa toisen tutkinnon (KTM & DI tyyliin). Mutta kukin tyylillään. Näkisin vaan, että tuo tohtoriksi väittelemisestä saatava suhteellinen hyöty ei ole kovin huimaavaa, ellei erityisesti halua jäädä vaikkapa tutkijaksi yliopistolle. Toisaalta jotkut eivät tee sitä konkreettisen hyödyn vuoksi, vaan kunnianhimon tyydyttämiseksi *hih*



no siis mietin juurikin tuon tutkija/asiantuntija-aspektin takia :)
FAIRI

Posts: 558

#653 • • FAIRI
vika vuos ees!!*hihu*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Verano

Posts: 4,649

#654 • • Verano Merituuli

*teknotapsa*, 12.7.2006 12:30:
Toisaalta jotkut eivät tee sitä konkreettisen hyödyn vuoksi, vaan kunnianhimon tyydyttämiseksi *hih*



Tai mielenkiinnosta ja tutkimisen riemusta :)
Kauluspaita

Posts: 91

#655 • • Kauluspaita
Enään 13 vuotta jäljellä jos tahti jatkuu nykyisenä.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

littlebig

Posts: 753

#656 • • littlebig aaat-chi kung
tietojenkäsittely: 325 hakijaa ja minä sijalla 4 *jiihaa*
vielä odottelen muista kouluista kirjeitä...

--
straight ______

gay ^______^

Mikcore

Posts: 914

#657 • • Mikcore Eternity has passed

dncr,
*lohduttel* et ole ainoa... ens keväänä luultavasti kolmas yritys stadiin, mut jos turkuun nyt pisteet riittää niin sinne vuodeks, vaikka hukkaan sekin menee, kun suoritettuja opintoja ei kuitenkaan hyväksytä stadissa *grr*



Thanks :)
Itseasiassa pyrin sekä Turkuun että stadiin niin ei mul oo väliä kummassa opiskelen.
Aika kumma ettei niitä aikaisempia opintoja muka hyväksytä stadissa :T
Verano

Posts: 4,649

#658 • • Verano Merituuli

Mikco, 11.7.2006 22:41:
En ole toiveikas kauppiksen suhteen,
kun pääsykoe meni ihan penkin alle :(

Pitääkö nyt ruveta valmistautumaan ens keväänä
lukemaan viidennen kerran *igor*.



No voihan perse sanon minä. Millos ne tulokset tulikaan..?
dncr

Posts: 249

#659 • • dncr aika notkee

Mikco, 12.7.2006 14:05:
---
dncr,
*lohduttel* et ole ainoa... ens keväänä luultavasti kolmas yritys stadiin, mut jos turkuun nyt pisteet riittää niin sinne vuodeks, vaikka hukkaan sekin menee, kun suoritettuja opintoja ei kuitenkaan hyväksytä stadissa *grr*

---


Thanks :)
Itseasiassa pyrin sekä Turkuun että stadiin niin ei mul oo väliä kummassa opiskelen.
Aika kumma ettei niitä aikaisempia opintoja muka hyväksytä stadissa :T



Joo systeemi on aika pepusta. Kuulin että turussa ei anneta perusopinnoista arvosanoja vaan pelkästään hyäksytty/hylätty ja tää on varmaan yks syy miks ne ei stadissa niitä kelpuuta. Nyt tuli kirje heliasta et liiketaloutta pääsis lukee mut ei vois vähempää kiinnostaa amk, kun tiedän etten tyydy siihen tutkintoon kuitenkaan.

--
The love we give away is the only love we keep.

kovas

Posts: 1,522

#660 • • kovas Kristo
5 välivuoden "kirous" päättyi. Elokuussa datailen Heliassa. :)