pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 367,244 views

Avatar
#281 • • pia^^ Guest
No enhä mä sit minnekkää päässy... muuten ei olis ongelmaa mut ku ei oikee oo töitä et vois kustantaa elämisen. Syksyll vaa pitää hakee uusiks ja käyä koko rumpa alust *eiei*
Violette

Posts: 102

#282 • • Violette Humppamuija
Enpä päässyt yliopistoon, en... *dissaa* Se nyt oli odotettavissakin, en oikein elämäntilanteen puolesta pystynyt lukuihin kunnolla keskittymään. Ensi vuonna sitten uudestaan - harmi vain, että sitten pitää osata kokeessa paaaaaljon enemmän kuin tänä keväänä olisi tarvinnut kun en saa enää hyvityksiä yo-todistuksen arvosanoista. *uuh*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

JustinSan

Posts: 822

#283 • • JustinSan Nullius in verba
En päässyt mihinkään *nauru* *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Zuwi

Posts: 24

#284 • • Zuwi
Kävin pääsykokeissa bingoamassa ja paikka Haagaan kauppaa ja hallintoa lukemaan tipahti. Kohtalotovereita??
Tetsu

Posts: 688

#285 • • Tetsu Naksutohtori
Kohta pitää alkaa pistämään hakua Laureaan ja Stadiaan. Katotaan jos pääsis toiseen. *hymy*
Gnizhak

Posts: 701

#286 • • Gnizhak iku
Kattelin jo taloyhtiössä, että elokuu lähestyy ja muuttorumba alkoi kun joku kohtuu nuorennäkönen jamppa roudaili kamoja tossa pitkin portaita. Tais olla amikseen menossa. Näytti touhu vähän siltä kun vanhemmat kanto ja jannu seisoskeli vieressä liian isoissa housuissa. :>

--
Don't Just Stand There

KT

Posts: 51

#287 • • KT

Gnizhak:
Kattelin jo taloyhtiössä, että elokuu lähestyy ja muuttorumba alkoi kun joku kohtuu nuorennäkönen jamppa roudaili kamoja tossa pitkin portaita. Tais olla amikseen menossa. Näytti touhu vähän siltä kun vanhemmat kanto ja jannu seisoskeli vieressä liian isoissa housuissa. :>



Ei kai se amikseen ole menossa, jos on jo siirtyny johtotehtäviin.
Gnizhak

Posts: 701

#288 • • Gnizhak iku

KumiTorso:
---
Gnizhak:
Kattelin jo taloyhtiössä, että elokuu lähestyy ja muuttorumba alkoi kun joku kohtuu nuorennäkönen jamppa roudaili kamoja tossa pitkin portaita. Tais olla amikseen menossa. Näytti touhu vähän siltä kun vanhemmat kanto ja jannu seisoskeli vieressä liian isoissa housuissa. :>

---


Ei kai se amikseen ole menossa, jos on jo siirtyny johtotehtäviin.



el ou el !!!

--
Don't Just Stand There

FAIRI

Posts: 558

#289 • • FAIRI
joo, on se niin kiva kun ei tarvinnu tänäkään vuonna miettiä niitä pääsykokeita, *vink*
vaikkakin se itse opiskelu alkaa taas.
enää toivon ettei se kesä ala sitten elokuun tokalla viikolla *grr*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Late

Posts: 3,441

#290 • • Late team Lasse

MaSari:
*sääli* Mihin pyrit?

Oon ite ihan megahyperonnellinen et mut hyväksyttiin tonne Stadiaan sisään.. Vuosi sitten en ajatellut et voisin pyrkiäkään amk:hon mut niin ne mielipiteet vaan muuttuu *yingyang* Tottakai olisin halunnut enemmän päästä lukemaan sitä psykaa yliopistoon, mut sillä lukemisen määrällä ei paljoa pyritä *igor* Toisaalta mulla oli kyl ihan ymmärrettävät syyt miks en lukenut.

Anyway oon ihan superhäpi *plur*



Yritin amk:hon, mm. laureaan ja heliaan. Ei riittäny pisteet alkuunkaan.
Noo ei se oo niin justiinsa kun on töitä ja hommat uudistuu siellä taas vähän niin jaksaa sitä vielä helposti toisenkin vuoden. :)
cout

Posts: 47

#291 • • cout
Nyt on maatapalveltu eli aika alkaa taas opiskelemaan ku ei tunnu muuten töitä heruvan!! *prkl*

Eli syyskuussa haetaan Helian AMK:hon opiskelemaan nörtti-alaa Tammikuu 2005 alkaen, jos vaan sisäänpääsee, mutta otetaan se lähtökohta, että sinne PÄÄSTÄÄN!

*hymy*

--
-----
cout
-- *jiihaa*-- Let's have a party!! -- *jiihaa*--
-----

$

Posts: 1,802

#292 • • $ Destination weekend!
Hain lukemaan englantilaista filologiaa yliopistolle ja sain tulokset viimeinkin. 4,80/10 eli sisään ei päästy. 7,71 olisi riittänyt.

Lähdin kokeeseen täysin fiilispohjalta, eli en ollut lukenut pääsykoekirjoja/tiennyt mitä ne käsittelevät. Lisäksi kokeen sisältö oli myös mysteeri. Ens vuonna uudestaan, tosin pitää lukea ne kirjat.
hoopstar

Posts: 472

#293 • • hoopstar hoopstar
yritin ja pääsin pääsykokeella tampereen teknilliseen yliopistoon lueskelemaan. häppy olen *nauru*
pari vuotta amkkia takana ja teki vaan mieli vaihtaa korkeampaan *joo*

[muokattu 28.7.2004 18:55]
RINJET

Posts: 6,900

#294 • • RINJET Team Sika
Onko kukaa jyväskylän yliopistossa?

terveystieteiden laitoksella?

--
www.team*possu*.tk

Gnizhak

Posts: 701

#295 • • Gnizhak iku

root:
Hain lukemaan englantilaista filologiaa yliopistolle ja sain tulokset viimeinkin. 4,80/10 eli sisään ei päästy. 7,71 olisi riittänyt.

Lähdin kokeeseen täysin fiilispohjalta, eli en ollut lukenut pääsykoekirjoja/tiennyt mitä ne käsittelevät. Lisäksi kokeen sisältö oli myös mysteeri. Ens vuonna uudestaan, tosin pitää lukea ne kirjat.


Itsellä oli tuo tilanne kanssa kun ensikertaa kokeessa kävi eli taisin saada 4,50 tienoilla hajua kirjoista. Viimevuoden keväällä sitten luin kirjat (paitsi en täysin peepre-keinäsen reading our worldia joka tälle vuodelle kaikkien hakeneiden onneksi oli jätetty pois, tulee kuulemma eteen opiskelun aikana tosin.) ja pistemäärä taisi olla 6,91 ja sisään olisi päässyt 7,49:llä. (Tai vastaavaa, kuitenkin niin että erotus oli pyöreesti se 0,60 pojoa. Nyt kun kesällä olen noita viestinnän härpättimiä kahlannut, niin tuntuu siltä että AMK on ihan riittävä opiahjo.. ainakin toistaseks. Tuo teoria ei vaan innosta lukemaan itseään.

--
Don't Just Stand There

daiNe

Posts: 119

#296 • • daiNe

daiNe:
---
Galore:
Tänää oli valtsikan pääsykokeet... huuhhhuhuh
Uusi aineistokoe oli kyllä kummallinen! Mut osasin mä sentään jotain *vink*

---


Sieläpä minäkin hikoilin tänä vuonna toista kertaa *hikoil* nyt pitää vaan elää jännityksessä vielä vähän aikaa ja pitää kovasti peukkuja että ovet valtsikaan aukenis meille *joo*



pääsin sisään lukemaan käytännön filosofiaa hirveän pänttäämisen jälkeen *jiihaa* ainakin vielä odotan innolla opintojen alkua..
Galore

Posts: 131

#297 • • Galore
Mun kaveri pääs kans sinne käyt. filosofian laitokselle. Jos (ja kun) tutustutte siellä toisiinne, ni mun kaveri tottelee yleensä nimeä Mikke... :)

--
¨kotahi¨

emily_

Posts: 159

#298 • • emily_
Ihan sinne minne halusin, niin en päässy, kun ryssin pääsykokeen, mutta pääsin Helsingin Yliopistolle kuitenkin lukemaan kaikkien niin rakastamaa matikkaa-pelkillä papereilla, joten jalka on oven välissä ja ens vuonna sinne minne oikeesti haluun :)
RINJET

Posts: 6,900

#299 • • RINJET Team Sika
no tässä voin mainita, että lopetin amk:n ja siirryin yliopistolle , kun korvasivat mun keskeneräisiä opintoja melkeen cumuun asti, et sillees.

summacummarum, amk on hyvä koulu, jota yliopistokin arvostaa.

riippuu tietty alasta osittain.

--
www.team*possu*.tk

RINJET

Posts: 6,900

#300 • • RINJET Team Sika
niin ja yliopistopaikan sain aiemmin, ja nyt oon läsnäolevana molemmissa kouluissa

--
www.team*possu*.tk