pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 367,817 views

ella_

Posts: 1,329

#241 • • ella_

Orange:
sain 29.5 pistettä hkkk:hon ei taida riittää :-(

ja tossakin meni vain 3 väärin (6 vastaamatta) eli aika raaka peli



mitä luultavimmin riittää koska pisteet skaalataan. viime vuonna sai muistaakseni olla 6 tyhjää ja viisi väärin tjsp :) eli melkein uskaltaa jo onnitella :) (ryöstän kaikki klubbarilaiset mun tutorryhmään sit ;D)

--
Elementary, my dear.

TommyT

Posts: 56

#242 • • TommyT Rööperin vakooja

ella_:
---
(ryöstän kaikki klubbarilaiset mun tutorryhmään sit ;D)



Ryöstä mutki!

t: nimim. ”31,5 pistettä eilen”

Ja Orangelle sen verran, että kyllä 3 virhettä riittää 90% varmasti. Historiallisesti toi on vaihdellu kai 3-8 virheen välissä mitä saa tehdä jos ei ole lähtöpisteitä. Ja viime vuonna oli 5 feelua varaa. Eiköhän sua voi jo onnitella ja nähdään koulus!

-TommyT-
rZi

Posts: 587

#243 • • rZi 42
HY kemiasta tuli tänä vuonna 50/60. Alan intiaaniks jos ei riitä!

Pitäkää mulle peukkuja!
Jna

Posts: 613

#244 • • Jna
Pääsin Helsingin yliopistoon lukemaan farmaseutiksi *hymy*
ella_

Posts: 1,329

#245 • • ella_

TommyT:

Ryöstä mutki!

t: nimim. ”31,5 pistettä eilen”



ihan älyttömästi onnea!! se on kiva koulu se <3 piinaan teitä sit käytävillä <3

--
Elementary, my dear.

Illustrator

Posts: 3,171

#246 • • Illustrator
Itekkin kävin istuskelemassa tuolla HKKK:n kokeissa. Eipä tossa intin aikana paljoa ehtiny lukea, joten tulos on arvattavissa. *eiei* No, ens vuonna sit uudestaan...

[muokattu 25.6.2004 15:33]
Chare

Posts: 412

#247 • • Chare kiltti tyttö
pääsykokeis kaikkein pahinta on oikeesti oottaa niit tuloksii.. kun ei voi olla varma.. se epätietoisuus on iha kauheeta. ja sit ku tulokset tulee on helpottunu olo, vaik ei ees ois päässy johonki. kunhan vaan tietää vihdoin..
sit ku pääsee ineen johonki, pomppii riemusta. mut sit ku opinnot alkaa, se ei ookkaan enää niin hauskaa. tulee arki vastaan. siin vaihees mä ahistuin ihan törkeesti, kaikki vaa kasautu päälle, tuli nii paljo kaikkee uutta mikä ois pitäny sisäistää.. mul meni koko viime kevät ihan reisille..
nyt täytyy kesäl ottaa iisisti ja valmistautuu henkisesti syksyyn ja oikeesti tsemaa tosi paljon.. haluun sen tutkinnon!! ja haluun opintotukee.. jos en nyt syksyl saa suoritettuu tarpeeks kurssei, menetän sen. sit ei oo enää yhtään kivaa. *eiei*
vaikeeta on, vaikeeta on.. mut ehkä mä selviän. toiv tää nyt ei ollu ihan kauheen off-topic... *justjoo* piti vaa päästä avautuun asiasta.. hih.. *hymy*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

rZi

Posts: 587

#248 • • rZi 42
Joo o. Odottaminen on ihan perseestä, kun ei voi kellekkään sanoo ens syksystään varmaks mitä tapahtuu. Jos tietäis ettei pääse niin vois vaik lupautuu täyspäiväseks johonki duuniin. No mutta viikon päästä itken tai iloitsen, ja toivottavasti stressi hellittää...mä en jaksa olla kiukkunen koko ajan.
Ja mitä edellinen mainitsi jotain juttujen kasautumisesta ja niiden sisäistämisestä, niin onneks on avoin yliopisto jossa voi harjoitellessa pääsykokeita varten käydä suuren osan ensimmäisistä kursseista joten alku ei kasaudu vaan on jo hyvä vauhti päällä opiskeluun ja ei tarvii kertaa perusjuttuja...voi keskittyy bilettämiseen ja uusiin ihmisiin!*nauru**piis*
Avatar
#249 • • polve Guest
Toivottavasti motivaatio nousee syksyyn mennessä,
tai itseasiassa ei ole kyse nousemisesta vaan siitä,
että saisi sen pidettyä korkealla vielä joulun
jälkeenkin.

Tietyillä opettajilla tuntuu olevan ikävä vaikutus omaan
motivaatioon. Vai onko vika sittenkin asenteessani? Tiedä
siitä sitten. *piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#250 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

salama jack:
HY kemiasta tuli tänä vuonna 50/60. Alan intiaaniks jos ei riitä!

Pitäkää mulle peukkuja!



no kyllä sä tolla sisään pääset, ite sain 30/60 ja siellä ollaan..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Armin

Posts: 411

#251 • • Armin surffitukka
Pääsykokeet takana, tänään ensimmäiset tulokset tulivat, en ollut päässyt *uuh*

Mutta vielä 7 tulokset tulematta, jänskätän hirveästi.

Hain lukemaan historiaa, kulttuurihistoriaa, kulttuuriantropologiaa, estetiikkaa, klassillisia kieliä, afrikan ja aasian kielet ja kulttuurit. Siinä oli hetken tenttaamista, 11 pääsykoekirjaa mutta motivaatio oli korkealla, nyt kun ei tarvii enää lukea niin on ihan typerä olo, tuntee itsensä jotenkin todella turhaksi.

Tulihan noiden kokeiden kanssa kämmäiltyäkin, esim menin väärään kokeeseen kun muistin päivät väärinpäin (eli menin oikeaan kokeeseen vääränä päivänä tai jotenkin...) ja yksiin menin melkein neljä tuntia etuajassa (8.15 luentosalin edessä -hei, miks tääl ei oo viel ketää? - koe alkaa vasta kahdeltatoista) ja afrikan ja aasian kielet ja kulttuurin meni totaalisesti penkin alle, kun sain kokeen eteeni, en muistanut yhtään mitään, pää veti aivan tyhjäksi, kun kävelin ulos salista muistin jopa sen pahuksen idiolektinkin....

Yleisen historian kokeisiin luotan eniten, ne menivät kaikkein parhaiten (mutta olivat mielestäni hiukan liian helpot, siinä on pakko olla jotain haudattuna.... *juonittel* )

Mutta nyt sitten yleinen fiilis on vaan tää jännääminen, hyppään jatkuvasti postiluukulla enkä meinaa pysyä housuissani. *piis*
daiNe

Posts: 119

#252 • • daiNe

Armin:
nyt kun ei tarvii enää lukea niin on ihan typerä olo, tuntee itsensä jotenkin todella turhaksi.



Oli kyllä hetken niin tyhjä olo,kun ei enää tarvinnutkaan olla naimisissa pääsykoekirjan kanssa, kun pänttääminen on oli suunnilleen elämän ainoa sisältö hetken aikaa...*täh*
mutta nyt tuntuu jo vähän normaalimmalta..

Armin:
Mutta nyt sitten yleinen fiilis on vaan tää jännääminen, hyppään jatkuvasti postiluukulla enkä meinaa pysyä housuissani. *piis*



ei jaksa venailla enää..vasta heinäkuun puolivälin paikkeilla voi tuloksia odotella..*hmph*
Avatar
#253 • • RINY Guest
Mun motivaatiot laski siihen kun en päässy edes pääsykokeisiin. *nyyh* Mutta aattelin etsiä itelleni tän välivuoden ajaksi jonkun työharjottelijapaikan kyseiseltä alalta mikä mua kiinnostaa. *hymy* Sais vähän vinkkiä tulevasta. *hymy*
rZi

Posts: 587

#254 • • rZi 42
*aplodit* Kivaa! Sain kaks paikkaa, HelsinginYliopisto ja LappeenrannanTKK. Valitsen kuitenki pääkaupungin, ei mitään disrespectii lappeenrantaa kohtaan. Hiphei!*nauru*

”Keep it real homies!”

Muokkaus; Sain vielä paikan Stadian auto- ja kuljetustekniikan alalle!*hiphei*

[muokattu 13.7.2004 20:26]
Galore

Posts: 131

#255 • • Galore
Mä pääsin valtiotieteelliseen lukemaan kansantaloustiedettä!!!!!!!!!!*jiihaa*Tulokset tuli viikon etuajassa ja todellisena yllätyksenä!
Jaksamista vielä kaikille, jotka vielä odottaa tuloksia

--
¨kotahi¨

kuiske

Posts: 33

#256 • • kuiske
Pääsin opiskelemaan kätilöksi! Jepujee!
Nasu

Posts: 33

#257 • • Nasu
Jippii!!! Pääsin kauppikseen=)

--
*possu* *possu*

kiiki

Posts: 491

#258 • • kiiki hankala
JIPPIII, sain paikan heliasta! *jiihaa**jiihaa* ei tätä olekaan paljon odotettu... *nauru*
Aeryn

Posts: 166

#259 • • Aeryn
Näyttää siltä että on Riihimäelle muutto edessä. Sain paikan AMK:sta mediatekniikka linjalta... Lahti oli kyllä ensisijainen toive, mutta kaipa tonne Riihimäellekin voipi lähtä. *hymy*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Lost-Soul

Posts: 3,107

#260 • • Lost-Soul los pallos
Evtekistä kuulemma tuli hyväksymis kirje mulle, mutta sitten ne alko nihkeilee... Kun ykkösvalintana oli tietotekniikka (tjsp.), niin en voi nyt mennä mediatekniikkaa opiskelemaan, vaikka se oli tokana vaihtoehtona.. Mahdollisuuksia on joko ensivuonna uudelleen, tai yks vuos tietotekniikkaa hyvin ja mahdolliste linjanvaihto sitten.. =(((((

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis