pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 367,144 views

MaSari

Posts: 1,986

#202 • • MaSari space jammer

ParodY:
pääsykokeet sucks, ku ei osaa keskittyy lukee niihin*grr*



Niimpä *grr*

No onneks tuli ilmotus Laureasta et saa tulla pääsykokeisiin, ettei tarvii repii itteensä kappaleiks noiden psykan pääsykokeiden takia..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#204 • • [Nuclear] el aprendiz

Pygmi:
*joo* sinne vaan esittämään älykkäämpää kun on *iloinen*


Ääh, onneks ei enää tarvii ku pääs jo yhteen toiseen kouluun minne on halunnu _hieman_ pidempään. Kait sitä vois sit soittaa tonne ja sanoa et voi ottaa jonkun sinne oikeasti haluavan kokeisiin omalle paikalle. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#205 • • [Nuclear] el aprendiz
Tosin paljon ammattikorkeissa saa pitää poissaolovuosia, kaks? Eli jos pääsis nyt sisään, niin voisko pitää heti aluks kaks välivuotta ja hoitaa toisen koulun alta pois ja sen selvitettyään vasta alkaa opiskelemaan pari vuotta sitten ansaitulla paikalla?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Violette

Posts: 102

#206 • • Violette Humppamuija
Mun käsittääkseni ammattikorkeassa saa olla 2 vuotta poissa ilman sen kummempia selityksiä. Yhden ainakin...

Mites muuten yliopistossa, onko siellä vastaavia poissaolovuosimahdollisuuksia? Ajattelin vain, että jos nyt pääsen yliopistoon niin voisi olla ekan vuoden poissaolevana sieltä ja suorittaa tuota amk-tutkintoa mahdollisimman paljon pois alta, niin pääsisi sieltäkin joskus valmistumaan...

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

ParodY

Posts: 2,483

#207 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
käsityksen mukaan jos on hyvä syy tms saa ottaa yhden vuoden vapaata yliopistosta jos nyt muistan oikein, joka tapauksessa siitä on tehtävä jonkin näköinen slevitys tms
keisha

Posts: 1,394

#208 • • keisha bullet with butterfly wings
Pääsin puoli vuotta sitten ammattikorkeaan sisään, ja olin innoissan imutta nyt kevään jälkeen olo on aika naatti. Motivaatio on täysin kadoksissa ja kursseista on menty tasan siitä mistä aita on matalin. En tiedä missä vika, ala kyllä kiinnostaa, mutta koulu osoittautui pieneksi pettymykseksi kaiken sen hypetyksen jälkeen... Täytyy yrittää syksyllä skarppailla pikkasen enemmän, ja jos ei muu auta niin alkaa tosissaan harkitsemaan muita vaihtoehtoja.

Eipä se taivas aukene vaikka toivomaansa kouluun pääsisikin :/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#209 • • [Nuclear] el aprendiz

keisha:
Pääsin puoli vuotta sitten ammattikorkeaan sisään, ja olin innoissan imutta nyt kevään jälkeen olo on aika naatti. Motivaatio on täysin kadoksissa ja kursseista on menty tasan siitä mistä aita on matalin. En tiedä missä vika, ala kyllä kiinnostaa, mutta koulu osoittautui pieneksi pettymykseksi kaiken sen hypetyksen jälkeen... Täytyy yrittää syksyllä skarppailla pikkasen enemmän, ja jos ei muu auta niin alkaa tosissaan harkitsemaan muita vaihtoehtoja.


Saisko udella alasta ja koulusta (jos koskee liiketaloutta)?

Eipä se taivas aukene vaikka toivomaansa kouluun pääsisikin :/


Hihu, mullapas aukenee =D

[muokattu 26.5.2004 16:24]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

blender

Posts: 2,552

#210 • • blender Arcade | KAIKU
jeah tänää tuli kutsu amk:n kuvataiteen koulutusohjelman valintakokeisii *jiihaa*
innae

Posts: 1,377

#211 • • innae PaskaJätkä
Opiskelisin jos vain keksisin mitä sitä haluaisikaan opiskella. Periaatteessa restonomiksi voisi opiskella, mutta koulutus alkaa ”tämä on 4cl viinamitta” ”ja näin teemme kossukolan”... Ja en tiedä että löytyisikö sitä motivaatiotakaan sillä Perhossa opiskelu meni vähän niin ja näin (välillä ei jaksanut mennä kouluun ja hyppäreillä sitten Pub Peteen tai Kerhoseen vetään bissee*eiei*)...

--
PaskaJätkä

Late

Posts: 3,441

#212 • • Late team Lasse
Välkommen till urvalsproven för företagsekonomi. *plur*
JustinSan

Posts: 822

#213 • • JustinSan Nullius in verba
yritin laureaan medianomiksi lukemaan, sanoivat, että kiittimuteikiitti ja mä sanoin, et omapahan on menetyksenne. saattaa kuulostaa katkeralta kitinältä mut IMO oli aika surkeat ne ennakkotehtävät (tosin niin oli mun suorituminenkin niistä)
tosi mielenkiintosta oli, että mutkin tosiaan raakattiin pihalle pelkästään niiden perusteella, olin lähes varma, että suurin osa ennakkotehtäviin vastanneista kutsuttaisiin itse pääsykokeisiin ja, että niiden ennakkotehtävien pääasiallinen funktio olisi lähinnä karsia turhimmat kalastelijat, but seems that I have been proved wrong.
ne ilmeisesti kelaa, että ne saa hakijasta täydellisen kuvan neljän rupusen tehtävän perusteella, et silleen niiq way to go *taputapu*
nyt on tullu kaikista muistakin vaihtoehdoista kutsut pääsykokeisiin mutta en tiedä viitsinkö edes mennä kun ei mulla oikeastaan missään vaiheessa ollut muita todellisia vaihtoehtoja kuin tuo..

[muokattu 27.5.2004 16:06]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

$

Posts: 1,802

#214 • • $ Destination weekend!
Viime vuonna Kauppiksen kokeessa lukematta 3,5/40p Vikasta osiosta en saanut yhtään oikein.

Tänä vuonna englantilaisen filologian kokeeseen lukematta. Lähes neljä tuntia jaksoin kokeessa olla. Pisteet ilmoitan myöhemmin.

Ai miksi?

Kun mä valmistun pian. Jokavuotinen perinne jolla mittaan sivistyneisyyttäni.
diezel

Posts: 430

#215 • • diezel -

ParodY:
käsityksen mukaan jos on hyvä syy tms saa ottaa yhden vuoden vapaata yliopistosta jos nyt muistan oikein, joka tapauksessa siitä on tehtävä jonkin näköinen slevitys tms



Miten mulla on käsitys, että on aivan sama (vielä) paljonko olet paikalla ja vaikka olisit parisen vuotta pois. Ainakin maksamalla ”lukukausimaksut” luulisi vielä saavan venyttää opinnot 10-20 vuoteen.

Mutta jos opetusministerin ajama hanke menee läpi niin vuonna 2005 opintonsa alottavat joutuvat vähän tiukempaan kontrolliin paljonko saa yliopistolla roikkua.

Nyt 1 vuosi takana ja laskennallisesti vajaa 4 vuotta jäljellä. Ja siinä ajassa olisi kiva suoriutua ulos, koska jos jatkan vielä syksyllä 2008 niin joudun uuden tutkintorakennuksen piiriin, tosin käytännössä en tarkasti tiedä mitä se sitten tarkottaisi :)
akiapina

Posts: 2,729

#216 • • akiapina apinaki
8.6 olis poliittisen historian pääsykokeet turun yliopistoon..tammikuussa hain jo kirjan ja kirjotusten aikaan tulikin kiitettävästi luettua opusta mutta sitte loppu kirjotusten jälkeen lukuinnostus lähes kokonaan..viikko sitte sain luettua kirjan ekan kerran kokonaan, ja tarkotus olis lukea niin pitkälle kun pystyy toisen kerran läpi samalla tiivistäen tärkeimpiä asioita paperille..mutta saas nähä. Meen muutenki vaan koputtelemaan kepillä jäätä *blush*
Jaques

Posts: 1,390

#217 • • Jaques HUGC / So Nice!
Ens keskiviikkona on sit TaiKin sisäänpääsy haastattelut. Ugh, toivottavasti pääsis tekee Taiteen Maisterin tutkinto New Media puolella et must tulis vihdoinkin se uber trendikäs design guru. Viel pitää saada valmiiks yhet Flash sivut siihen mennessä.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Avatar
#218 • • Marie Guest
7.6. tekniikan ja liikenteen alan pääsykokeet Jyväskylän ammattikorkeassa, sama koe pätee Tampereen AMK:n, jonne tuli kuitenkin kutsu haastatteluun 11.6. Tampereen tekstiiliala oli ennen JKLää hakutoiveena, joten toivon sinne pääseväni *piru* Stressaa hieman, mutta levollisin mielin suuntaan tuonne.
Jna

Posts: 613

#219 • • Jna
Tänään olin pääsykokeessa ja muuta ei voi sanoa kuin että,
v***iksi meni..ens vuonna uudestaan ja oikein lukuloman kanssa..*yessir*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#220 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jna:
Tänään olin pääsykokeessa ja muuta ei voi sanoa kuin että,
v***iksi meni..ens vuonna uudestaan ja oikein lukuloman kanssa..*yessir*

*lohduttel*