pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 367,103 views

RainChild

Posts: 909

#621 • • RainChild
Saispa itteki jo tietää, miten kävi *hikoil*

Tosin en usko, et pääsin tänäkään vuonna sisälle siitä toisesta (=viimeisestä vaiheesta) *justjoo*

Et onneks pääsin sit jo ainaki muualle sisälle, vaikka olikin omalla toivelistalla viimeisenä.

--
Rainchild is back home

Avatar
#622 • • Annakins Guest

Aki A., 29.6.2006 11:26:
---
Aki A., 9.4.2006 20:28:
Pyrin lukemaan poliittista historiaa Turkuun, ja ens keskiviikkona alkaa valmennuskurssi. Yllättävän hyvin on tullut luettua ainakin vielä, vaikka viikonloput menevätkin vähän ohi niin tuommoinen 2-4h oon lukenut tehokkaasti per päivä n. 3-4 viikon ajan, toivottavasti motivaatio riittää loppuun asti. Esseiden tekeminen vain tuntuu kovin tuskaiselta kun viimeiset kaks vuotta on nollannut joko intissä tai postissa :))

---



On tänään onnenpäivä, ei huolesta häivää, on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon! En iloisempi koskaan, en koskaan, en koskaan, en iloisempi koskaan, kuin tänään olla vois!

Im in!Im in Im in Im in! *tanssittel* Ihan uskomaton fiilis..tuloksien piti tulla vasta maanantaina ja nyt piti viettää rauhallinen väliviikonloppu mutta tuleehan niitä viikonloppuja vielä *iloinen*



Tervetuloa Akateemisten Työttömien (tm) ja Tulevien ja Nykyisten Työelämäharjoitellijoiden (tm) sankkaan joukkoon :)

No ei vaines, paljon onnea *hymy*
ella_

Posts: 1,329

#623 • • ella_
onnea kaikille tänä kesänä opiskelupaikan saaneill/saaville!

..nyt jos jollakin olis vinkkiä siihen, että miten saan uskoteltua itselleni että tää gradu joskus valmistuu.. huoh.

--
Elementary, my dear.

lostgone

Posts: 2,493

#624 • • lostgone

ella_, 1.7.2006 21:24:
..nyt jos jollakin olis vinkkiä siihen, että miten saan uskoteltua itselleni että tää gradu joskus valmistuu.. huoh.

Viiniä, paljon viiniä.*joo* Selvinpäin sit poistat ne kohdat missä menee jargoniksi.*hihu*
Mutta se pitää sit olla viiniä eikä mitään kirkkaita tai oluita/siidereitä.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

JustinSan

Posts: 822

#625 • • JustinSan Nullius in verba
Enhän mä mihinkään päässyt.
Ihan "hieman vaan" turhauttaa kun nyt tuli täsmälleen samat pisteet kuin viime vuonnakin, vaikka lukupanostus oli oikeasti varmaan monikymmenekertainen. Tuntui vielä kokeen jälkeenkin, että meni "ihan hyvin" ja varsinkin paljon paremmin kuin edellisvuonna.
Viime vuonna lähdin tietojen puolesta käytännössä ihan nollatasosta ja lueskelin työmatkat junassa suunnilleen kuukauden päivät. Tänä vuonna luin reilut kolmisen kuukautta 2-6h joka vitun päivä. Ja samat pisteet. Life is good, mmmpie.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#626 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

JustinSan, 2.7.2006 01:19:
Viime vuonna lähdin tietojen puolesta käytännössä ihan nollatasosta ja lueskelin työmatkat junassa suunnilleen kuukauden päivät. Tänä vuonna luin reilut kolmisen kuukautta 2-6h joka vitun päivä. Ja samat pisteet. Life is good, mmmpie.



Tohonkin voi olla niin monta syytä, esim. huono keskittyminen tai huonot kysymykset. Ehkä ens vuonna samalla panostuksella, mut reiluilla pisteillä sisään *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#627 • • ella_

lostgone, 2.7.2006 00:08:
---
ella_, 1.7.2006 21:24:
..nyt jos jollakin olis vinkkiä siihen, että miten saan uskoteltua itselleni että tää gradu joskus valmistuu.. huoh.

---
Viiniä, paljon viiniä.*joo* Selvinpäin sit poistat ne kohdat missä menee jargoniksi.*hihu*
Mutta se pitää sit olla viiniä eikä mitään kirkkaita tai oluita/siidereitä.*joo*



Etenkin kun oon ihan hiphei jo lasillisen jälkeen. Ei taida toimia :( Any more ideas?

Kerrankin melkein (huom. vaan melkein) ketuttaa nää hyvät säät.. ei pysty istumaan sisällä koneen ääressä ja vaikka pystyiskin niin päähän siinä pehmenis.

--
Elementary, my dear.

KooKie

Posts: 4,338

#628 • • KooKie aka. Petress Pan

Aki A., 29.6.2006 11:26:

Im in!Im in Im in Im in! *tanssittel*



Oi hitto. Onneksi olkoon vain! *hali* Toivottavasti mä sitten ehkä jo ensi vuonna liityn seuraan. *hihu*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

homppa

Posts: 731

#629 • • homppa
2:lla varasijalla oulun yliopistoon kirjallisuutta, jyväskylästä odotellaan tietoja, tre kusi :E

3. välivuosi nyt, mutta on siistii kun vihdoinkin oon löytänyt sen mit' haluun tehdä sit joskus isona :)

ens vuonna uudestaan ihan varmasti
akiapina

Posts: 2,729

#630 • • akiapina apinaki

KooKie, 3.7.2006 12:23:
---
Aki A., 29.6.2006 11:26:

Im in!Im in Im in Im in! *tanssittel*

---


Oi hitto. Onneksi olkoon vain! *hali* Toivottavasti mä sitten ehkä jo ensi vuonna liityn seuraan. *hihu*



Kiitsa :) Piti kysyä että miten pääsykokeet meni mutta et tainnutkaan olla niissä :) Oon tyytyväinen itseeni eniten siinä että sain raahattua itseni (lähes) joka päivä kirjastoon kolmen kuukauden ajan, ja pari vikaa viikkoa tulikin sitten käytännössä vain nukuttua ja luettua, ja myös kohtalo puuttui peliin kun tietokone meni rikki 3 viikkoa ennen kokeita *nauru*

Täytyy kyllä sanoa että en usko että olisin päässyt sisään ilman valmennuskurssia, siellä tuli avattua pääsykoekirja ihan eri tavalla ja tuntui että siihen asti olikin tullut taottua kirjaa päähän haukionkala-tyylillä *uros*
lostgone

Posts: 2,493

#631 • • lostgone

ella_, 3.7.2006 12:09:
---
lostgone, 2.7.2006 00:08:
---
---

Etenkin kun oon ihan hiphei jo lasillisen jälkeen. Ei taida toimia :( Any more ideas?

Kerrankin melkein (huom. vaan melkein) ketuttaa nää hyvät säät.. ei pysty istumaan sisällä koneen ääressä ja vaikka pystyiskin niin päähän siinä pehmenis.


Sä et vaan osaa juoda.*joo*Eikö siellä koulussa opeteta mitään hyödyllistä*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

KooKie

Posts: 4,338

#632 • • KooKie aka. Petress Pan

Aki A., 3.7.2006 12:36:

Kiitsa :) Piti kysyä että miten pääsykokeet meni mutta et tainnutkaan olla niissä :) Oon tyytyväinen itseeni eniten siinä että sain raahattua itseni (lähes) joka päivä kirjastoon kolmen kuukauden ajan, ja pari vikaa viikkoa tulikin sitten käytännössä vain nukuttua ja luettua, ja myös kohtalo puuttui peliin kun tietokone meni rikki 3 viikkoa ennen kokeita *nauru*

Täytyy kyllä sanoa että en usko että olisin päässyt sisään ilman valmennuskurssia, siellä tuli avattua pääsykoekirja ihan eri tavalla ja tuntui että siihen asti olikin tullut taottua kirjaa päähän haukionkala-tyylillä *uros*



Joo, mulla toi puurtaminen häämöttää vasta hamassa tulevaisuudessa. Häiriköin sua sitten ja pyytelen neuvoja ja opastusta, kerta onnistuit pääsemään sisään. *pahis*
Kannattaisi aina varoa, mitä klubituksessa hehkuttelee. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

akiapina

Posts: 2,729

#633 • • akiapina apinaki

KooKie, 3.7.2006 13:27:
---
Aki A., 3.7.2006 12:36:

Kiitsa :) Piti kysyä että miten pääsykokeet meni mutta et tainnutkaan olla niissä :) Oon tyytyväinen itseeni eniten siinä että sain raahattua itseni (lähes) joka päivä kirjastoon kolmen kuukauden ajan, ja pari vikaa viikkoa tulikin sitten käytännössä vain nukuttua ja luettua, ja myös kohtalo puuttui peliin kun tietokone meni rikki 3 viikkoa ennen kokeita *nauru*

Täytyy kyllä sanoa että en usko että olisin päässyt sisään ilman valmennuskurssia, siellä tuli avattua pääsykoekirja ihan eri tavalla ja tuntui että siihen asti olikin tullut taottua kirjaa päähän haukionkala-tyylillä *uros*

---


Joo, mulla toi puurtaminen häämöttää vasta hamassa tulevaisuudessa. Häiriköin sua sitten ja pyytelen neuvoja ja opastusta, kerta onnistuit pääsemään sisään. *pahis*
Kannattaisi aina varoa, mitä klubituksessa hehkuttelee. *nauru*



*nauru*

*hihu*
xandra

Posts: 281

#634 • • xandra bambi
Hei hei TKK, täältä tullaan lääkis! Kannatti hakea *jiihaa*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#635 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

xandra, 5.7.2006 16:33:
Hei hei TKK, täältä tullaan lääkis! Kannatti hakea *jiihaa*



Onneks olkoon vaan, tonne ei ihan jokanen pääse :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

xandra

Posts: 281

#636 • • xandra bambi

Hyzenthlay, 5.7.2006 17:02:

Onneks olkoon vaan, tonne ei ihan jokanen pääse :)



Kiitos *hihu* Millon sun tulokset tulee?

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#637 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tuli jo, sisällä ollaan kans *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

flygfisk

Posts: 327

#638 • • flygfisk
Viikko vielä, viikko vielä. Sitten selviää tarvitseeko kärvistellä vielä vuosi paskaduuneissa.
kap-pu

Posts: 1,167

#639 • • kap-pu the amazing suction cup boy
jahas, kirje kolahti ja sisäl ollaan. *iloinen* syksyl sit Stadiaan opiskelemaan AV-median äänipainotteisia opintoja. aika täpinöintii kyl.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.