pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,237 views

Tetsu

Posts: 688

#381 • • Edited Tetsu Naksutohtori
Juu itsellä on ensi maanantaina ja tiistaina piirtokokeet Evtekissä. Hain tuonne Muotoiluinstituuttiin 3D mallinnnusta ja animaatiota opiskelemaan. Ja kun kutsu tuli niin on enään juuri nuo piirtokokeet jäljellä. Saas nähä tuleeko Tetsusta medianomia. *iloinen*
ella_

Posts: 1,329

#382 • • ella_

Freja, [


Itseasiassa kaverin kaveri sai kutsun juuri siihen samaan helvetin kouluun mihin minäkin olin hakenut, ja sama linja ja kaikki ja mä oon nytten menettänyt toivoni kokonaan *nyyh* En usko että enää tiistaina siis tänäänkään tulee, vaikka tiedän että kun herään niin juoksen heti ekana ovelle ja tsekkaan postit.. Mut ei tainnut meitä lykästää tänä vuonna *lohduttel*
Kaverit sanoo et "no yritä ens vuonna uudestaan" mut PERKELE mä halusin sinne nyt!Ens vuonna on vasta vuoden päästä!! Mua ketuttaa oikeesti ihan helvetisti, olin toiveikas jne, mutta toivo ei näköjään riittänyt. Muhun tais iskee just kevätmasennus.



toi tuntuu varmasti älyttömän hirveältä, mut suomessa kilpailu on tajuttoman kovaa noihin kouluihin. tosiaan aktivoi itses vuodeks tehden jotain hyödyllistä esim. opiskelemalla jossain (avoimessa?) koulus peruskursseja tai jotain muuta mikä hyödyttää ens vuonna pyrkiessä. tai sitten opiskele esim kieliä, ne ei ikinä mene hukkaan. lannistua ei saa, niin monella muullakin on toi sama tilanne juuri nyt tai ollut esim viime vuonna, et ole yksin :) joten nokka kohti tulevaisuutta! tsemppiä!

--
Elementary, my dear.

Vexe

Posts: 1,016

#383 • • Vexe
Onneks itellä on paikka jo valmiina, kun kävin vuosi sitten kokeissa. Myös tuskainen kämpän etsiminen on takanapäin, joten nyt voi huoletta tehdä töitä koko kesän ja aloittaa sitten syksyllä opiskelut.

Paikkana Jyväskylän AMK, tietotekniikka.
Bellezaaa

Posts: 573

#384 • • Bellezaaa Afrodite*
Ite pääsin vuos sitte sisään valmennuskurssin avittamana Helsingin yliopistoon farmasiaa lukemaan ja täytyy kyllä sanoa et tahdonvoima oli aivan suunnaton.
Ei tullu muuta paljoo tehtyy ku luettuu 2 kk aikana vaikka aurinko paisto ulkona ja olis tehny mieli mennä kavereiden kans hengailee...
Silloin kyllä vi...ti mut ilmeisesti kannatti *joo*
Elikkä tahdonvoimaa ja uutteruutta niin kyllä sitä sisään pääsee vaikka minne...*vink*
Rocca

Posts: 3,064

#385 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo näin kävi 3 vuotta opiskeltu hullunlailla, ja poltin itteni loppuun siitä ammatista...hienoo...meitsi digga... *grr* nytten tarvis kehittää uus ammatti ja uudet kuviot...ja ½ vuodeks jtn muuta duunia..jos joku haluis ehdottaa mulle sosialista duunia ni kommenttia vaan profiiliin...meinaan nytten ois apu tarpeen ku ei tuu oikeen mitään mieleen *uuh* ja armeijan jälkeen lähetään uudestaan opiskee jtn uutta ammattia... mut elämä on *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Translucide

Posts: 48

#386 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Vielä joutuu odottaa toukokuun loppuun asti niitä kutsuja.. raastavaa, mut toivottavasti tärppää, kuten viime vuonna! *joo*
SunsetGirl

Posts: 17

#387 • • SunsetGirl
Kaikki onnistuu, kunhan vaan jaksaa itse panostaa lukemiseen kunnolla. Näin mä ainakin uskon.
Itse kirjotin viime keväänä ylioppilaaks, ja olin jo aikasemmin päättänyt pyrkiä heti samana keväänä Helsingin Kauppakorkeakouluun. Kuinka ollakaan ovet sinne aukenivat - ja vieläpä melkein maximi pistein - satsasin siis ihan tosissaan ahkeraan lukemiseen. *joo* *iloinen*
Infinitee

Posts: 272

#388 • • Infinitee
Mä hain tonne Jyväskylään liikuntatieteelliseen. Mahdolliset testit on kesäkuun lopulla. Oonkohan ainut sinne päin menijä? Toivottavasti kukaan muu ei yritä samalla linjalle niin mun tsänssit paranee *iloinen*
Kagetora

Posts: 55

#389 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Joo eipä oo kutsuja kilahdellu, vaik neljään hain.. hiukan ottaa päähän, vaik yritin valmistautua siihen, ettei välttämättä pääse, mutku.. silti *grr**nyyh*
Sitä oisin halunnu ja motivaatioki on noussu hyvin täs välivuoden aikana. Tuntee ittensä niin surkeaksi *uuh* *poks*
Translucide

Posts: 48

#390 • • Translucide La fêtarde d'aurore

Kagetora, 12.5.2005 00:07:
Joo eipä oo kutsuja kilahdellu, vaik neljään hain.. hiukan ottaa päähän, vaik yritin valmistautua siihen, ettei välttämättä pääse, mutku.. silti *grr**nyyh*
Sitä oisin halunnu ja motivaatioki on noussu hyvin täs välivuoden aikana. Tuntee ittensä niin surkeaksi *uuh* *poks*




Ei vielä saa lannistua!! Kesäkuuhun on aikaa! Ja turhaan sitä alkaa itseään arvottaa kutsujen takia, kokeile avointa tai lähde vaikka au pairiks ja opiskele ulkomailla. Elämän ovet ovat avoinna, älä sulje niitä paperilappusen takia! *joo*
Illustrator

Posts: 3,171

#391 • • Illustrator
Mä kokeilen parhaillaan 10h päivärytmiä. Joku sanois, että ei oo tehokasta. Nyt vaan tuntuu siltä että teksti uppoo, ni mikäs tässä on lueskellessa. Huomiselle vähemmän. Enää 1kk pääsykokeeseen.
Polka

Posts: 97

#392 • • Polka
Nonih..pääsykokeet ois maanantaina.Pyrkimässä siis turun amk:hon pianopedagogiksi..On aikas valmis ja varma olo.Omaksumistehtävä oli aivan ihana ja siks sen opetteleminen ei oo todellakaan vaatinu kauheita ponnistuksia*plur**pihkassa*Harjotukset menny tosi hyvin ja soittamisesta nauttinu yhä enemmän ja enemmän*joo**sydän*Peukut pystyyn!!!
Juhgu

Posts: 7,921

#393 • • Juhgu Virnistelijä
Sivuaineen valintakoe olis maanantaina, silloin tosin toinenkin tentti. Lukea ehtii siis pienen osan huomisesta, jee.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kap-pu

Posts: 1,167

#394 • • kap-pu the amazing suction cup boy
itse yritän varmastikin yliopistoon lukemaan maantiedettä. en ole mitenkään kovin aktiivisesti lukenut pääsykoemateriaalia (=lukion oppimäärä), mutta toisaalta vanhaakin koulua on vielä 1,5 v jäljellä, joten tämä ensimmäinen yritys on melkeinpä vain tunnustelua, että näkee minkälainen koe yms. en tosin valita, jos menisi läpikin. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Pablo

Posts: 1,875

#395 • • Pablo

Polka, 14.5.2005 00:35:
Nonih..pääsykokeet ois maanantaina.Pyrkimässä siis turun amk:hon pianopedagogiksi..On aikas valmis ja varma olo.Omaksumistehtävä oli aivan ihana ja siks sen opetteleminen ei oo todellakaan vaatinu kauheita ponnistuksia*plur**pihkassa*Harjotukset menny tosi hyvin ja soittamisesta nauttinu yhä enemmän ja enemmän*joo**sydän*Peukut pystyyn!!!



Meitsikin haki Stadian AMK:hon opiskelemaan musiikkia mutta ei oo kuulunu vielä mitään perästä.
m_a

Posts: 1,017

#397 • • m_a
Mä hajoon tähän kirjaan ihan just!
"Matkalla nykyaikaan" *nukkuu*
(sosiaalipolitiikka)
Avatar
#398 • • pia^^ Guest
Kahen viikon pääst olis kokeet... vast kolmas kerta menos tota kirjaa *eiei* . Aika raskasta luettavaa on ollu, nii kirjan nimi on Uusi perustuslakimme ja tre yliopistoo julkisoikeutta yritän päästä lukee.
Fresia

Posts: 764

#399 • • Fresia vähän outo

m_a, 24.5.2005 19:10:
Mä hajoon tähän kirjaan ihan just!
"Matkalla nykyaikaan" *nukkuu*
(sosiaalipolitiikka)



Taidan tietää tunteen aika hyvin ...samaa kirjaa tahkoan läpi jo vaik kuinka monetta kuukautta, ja alkaa jo pikkuhiljaa tulla kaikki ulos, ja mikä pahinta, mennä asiat sekasin omassa pikku päässä...*igor* Mut eipä tässä enää kauaa ja ei tarvi koko kirjaa katsoakaan vähään aikaan *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#400 • • KooKie aka. Petress Pan
Ketään ketä osaisi toimia OPO:n roolissa ja kertoa, mitä kannattaa lähteä opiskelemaan jos historia kiinnostaa? Humanistisia tieteitä (?) vai ihan historia nimelläkö? Ja mistä yliopistoista löytyy ko. linjoja ja vielä, että mennäänkö papereilla, pääsykokeilla vai hähöwtf? *ding*
Nimim. Ihan ulkona, mutta meijän opo on sellanen piripää, ettei sen vastaanotolla uskalla käydä. *nauru* ps. ja olkaa hyvä tästä selkeästä viestistä. + Sori jos meni offtopicciin *blush*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!