858 posts, 43 pages, 381,130 views
Freja, [
Itseasiassa kaverin kaveri sai kutsun juuri siihen samaan helvetin kouluun mihin minäkin olin hakenut, ja sama linja ja kaikki ja mä oon nytten menettänyt toivoni kokonaan En usko että enää tiistaina siis tänäänkään tulee, vaikka tiedän että kun herään niin juoksen heti ekana ovelle ja tsekkaan postit.. Mut ei tainnut meitä lykästää tänä vuonna
Kaverit sanoo et "no yritä ens vuonna uudestaan" mut PERKELE mä halusin sinne nyt!Ens vuonna on vasta vuoden päästä!! Mua ketuttaa oikeesti ihan helvetisti, olin toiveikas jne, mutta toivo ei näköjään riittänyt. Muhun tais iskee just kevätmasennus.
Kagetora, 12.5.2005 00:07:
Joo eipä oo kutsuja kilahdellu, vaik neljään hain.. hiukan ottaa päähän, vaik yritin valmistautua siihen, ettei välttämättä pääse, mutku.. silti
Sitä oisin halunnu ja motivaatioki on noussu hyvin täs välivuoden aikana. Tuntee ittensä niin surkeaksi
Polka, 14.5.2005 00:35:
Nonih..pääsykokeet ois maanantaina.Pyrkimässä siis turun amk:hon pianopedagogiksi..On aikas valmis ja varma olo.Omaksumistehtävä oli aivan ihana ja siks sen opetteleminen ei oo todellakaan vaatinu kauheita ponnistuksia*plur**pihkassa*Harjotukset menny tosi hyvin ja soittamisesta nauttinu yhä enemmän ja enemmän*joo**sydän*Peukut pystyyn!!!
m_a, 24.5.2005 19:10:
Mä hajoon tähän kirjaan ihan just!
"Matkalla nykyaikaan"
(sosiaalipolitiikka)