pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,560 views

milla

Posts: 3,699

#421 • • milla
apua vittu ääk! pääsin stadias vikaan vaiheeseen! ny on enää 500 tyypist 50 jäljel, ja niist puolet otetaa.. huh... ääk iik..................................... ja tänää oli toisen koulun pääsykokeis, siitä jäi sellanen kutina että sinne pääsen 90% varmasti.. ei sais nuolasta ennenku tipahtaa, mut taidan päästä syksyllä opiskelemaan!!
mollamaya

Posts: 22

#422 • • mollamaya cutiesaurus
Onneks ei tarvitse noista enää stressata. Ekalla pääsin sinne minne halusinkin. *iloinen* Mun vinkki on että kannattaa olla aina B- ja C-suunnitelmia varalla.
lostgone

Posts: 2,493

#423 • • lostgone

mollamaya, 30.5.2005 16:28:
Onneks ei tarvitse noista enää stressata. Ekalla pääsin sinne minne halusinkin. *iloinen* Mun vinkki on että kannattaa olla aina B- ja C-suunnitelmia varalla.

Samaa mieltä.*joo* Varasuunnitelma pitää olla ehdottomasti..Tällä kertaa mulla on varasuunnitelmat E:hen asti*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miksan

Posts: 1,464

#424 • • Miksan
Huomenna ja ylihuomenna ois TKK:n pääsykokeet, ei pitäs olla vaikeuksia päästä sisää.
milla

Posts: 3,699

#425 • • milla

mollamaya, 30.5.2005 16:28:
Onneks ei tarvitse noista enää stressata. Ekalla pääsin sinne minne halusinkin. *iloinen* Mun vinkki on että kannattaa olla aina B- ja C-suunnitelmia varalla.



joo, on mullakin varasuunnitelma.. mut niin kauan ku mussa henki pihisee niin aion yrittää toteuttaa aata!
mollamaya

Posts: 22

#426 • • mollamaya cutiesaurus

milla, 30.5.2005 18:48:

joo, on mullakin varasuunnitelma.. mut niin kauan ku mussa henki pihisee niin aion yrittää toteuttaa aata!



you go girl! *hihu*
provision

Posts: 178

#427 • • provision

Miksan, 30.5.2005 18:48:
Huomenna ja ylihuomenna ois TKK:n pääsykokeet, ei pitäs olla vaikeuksia päästä sisää.



Ei olekaan, mutta pois pääseminen - kunnialla- ei ole niin
helppo juttu. Sisäänottomäärät suuret ja käytännössä vain
50 % valmistuu - joskus.
okiru

Posts: 709

#428 • • Edited okiru Outo Hervantalainen
Tänään tiistaina ja keskiviikkona on TTY:n pääsykokeet taas edessä ja vois jopa harkita nukkumaan menoa jo ettei väsyttäsi.

Eihän tämän päivän kokeesta tarvitse saada kuin täydet pisteet ja keskiviikon kokeesta puolet oikein, että pääsee kirjoille :DD

Läpihuutojuttu :S
milla

Posts: 3,699

#429 • • milla
vittuvittuvittu! mokasin ihan vitusti yhessä tehtävässä mikä oli luultavasti yks tärkeimmistä ja vittu et vituttaa niin paljon et pää halkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä niiiin en pääse sisään stadiaan tänä vuonna :( *nyyh*
anskuli

Posts: 126

#430 • • anskuli herself
Huijuiui... Perjantaina selviää pääsenkö Taikkiin Medialabbiin.. jänskättää!!! Haastattelu oli kyllä melkoisen kuumottava ja niiiiiiiiiiiin vaikea sanoa miten se meni... *täh*

--
There is no point of living if you cant feel alive...

Esa

Posts: 947

#431 • • Esa

lyyti
Ei olekaan, mutta pois pääseminen - kunnialla- ei ole niin
helppo juttu. Sisäänottomäärät suuret ja käytännössä vain
50 % valmistuu - joskus.



Hesarin jossain koulutusliitteessä luki, että 60% ja vähän päälle TKK:lle sisäänkirjautuneista valmistuu 10 vuoden kuluessa.
lostgone

Posts: 2,493

#432 • • Edited lostgone
1 X 2 *nauru*
Jos mä pääsen tän päiväsen kokeen perusteella sisään, niin voe sun mahoton miten paskoja muitten olisi kokeessa oltava*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Winde

Posts: 336

#433 • • Winde Tuuli
Jeee, sain eilen kirjeen että pääsin Leppävaaran Laureaan *jiihaa* Nyt vielä jännistyksellä odotan että aukenisko paikka Hesan kauppakorkeesta *hih*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#434 • • Aziz Combat Fighter
Laurea Leppävaara, Turva05, eli koulun penkkiä joutuu kuluttamaan sit 3.5 vuotta tästä eteenpäin.

550:stä hakijasta 25 pääs sisään, minä niiden joukossa ^___^
Kanifarmari

Posts: 479

#435 • • Kanifarmari
Jee pääsinluokanopekoulutukseen Helsingin yliopistolle*jiihaa*
Olen onnellinen ja innoissani, en malta odottaa opiskelun alkamista*hihu*
S-T

Posts: 1,195

#436 • • S-T Pieni
Onnea kaikille haluamaansa koulutukseen päässeille *hihu*

Päivitetään omaakin koulutusta: Helsingin liikennealan ammattioppilaitoksesta muutaman kuukauden kurssin jälkeen sain ensimmäisen oikean ammatin: raitiovaunun kuljettaja *nauru* Syksyllä sitten taas kokopäiväisesti fil. yo. :)

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#437 • • Annakins Guest
Hmm. Mun pitas varmaan pikku hiljaa miettia mita eion tehda syksylla... Varmaan eka takas yliopistolle, mutta vain opiskelemaan arabiaa ja joitain muita mielenkiintoisia juttuja, en ma sinallaan siella mitaan tee kun oon jo valmistunut..

Tjoo, onnea kaikille opintonsa aloittaville :)
Avatar
#438 • • beyootch Guest
just tossa tuli alkuviikosta tieto, että minut on valittu 60 valitun joukosta sijalla 32 lukemaan liiketaloutta hämeenlinnan ammattikorkeakouluun. minusta tulee siis laskentatradenomi. :)

aikamoisia patapäitä näköjään ollu siellä kokeissa, mun jäi se koe aika kesken, en kerinny muutamia viimisiä laskuja laskeen koska niissä pelkissä luentun ymmärtämisissä meni mulla IHAN liian kauan aikaa.... vitun lukihärö. *igor* no jäi mulla sentään about 20min aikaa tehä se loppu siitä kokeesta!

enkä ollu laittanu hakupapereihin ees työpisteitä ku en muistanu niitä oikeita ajanjaksoja minä olin 'oikeita' töitä tehny.

mut mikäs siinä, ku on fiksu ja pyrkii palikkakouluun, niin kai sinne nyt sit sisälle pääseeki helposti... *aplodit*
lähetään hakeen kauppakorkeeseen sit vasta ku riittää motivaatioo pienimpäänkään opiskeluun...

mut tää on hyvä. olen kuitenkin iloinen siitä että pääsin palikkakouluun sisälle. :)
zara

Posts: 157

#439 • • zara bassotyttö
Jihuu syksyllä aloitan viestinnän opinnot Helsingin Yliopistossa!! aijaaaai!