pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,888 views

Gnizhak

Posts: 701

#461 • • Gnizhak iku

Hetu, 20.7.2005 13:55:
Hui, kuka voi sanoa, että 404,64 eurolla pärjää helposti(?) Siitä kun miinustaa vuokran, laskut ja ruokarahat niin mä olen jo monta sataa miinuksella. Nostan hattua kyllä semmoiselle joka sillä pärjää.


Joo, siis jos ei osaa laskuista saa ulkoistettua ni ei toivookaan moisella touhulla

--
Don't Just Stand There

evvk

Posts: 1,918

#462 • • evvk
Ei jaksa
Winde

Posts: 336

#463 • • Winde Tuuli
Jäi sitten hesan kauppakorkee 0,5 pisteen päähän. Nyt kyllä ketuttaa *grr*
milla

Posts: 3,699

#464 • • milla
jäi sit stadia haaveeks tänäki vuonna. vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onneks pääsin kuitenki toiseen kouluun, snellman-korkeakouluun opiskelee puhetta ja draamaa kuitenkin. stadiaan olisin silti halunnu enemmän*uuh*

ens vuonna sit taas uudestaan jos jaksaa yrittää, ja ellei viihdy tos mihin nyt pääsin.
Charlotte

Posts: 303

#465 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Motivaatiota ois riittänyt yllinkyllin mutta en prrrrkule päässyt kouluun*eiei**dissaa**kivatsulle*
Pakkohan se on uudelleen yrittää.... Harmi vaan koska nyt ois motivaatiot ollut niiiiin kohdallaan.
Pauha

Posts: 515

#466 • • Pauha
Vuoden tauon jälkeen takas kouluun, ja tänä vuonna tajus kuinka paljon sinne haluu takas. Oli pirun hienoa ottaa opinto-opas taas käteen ja ilmottautua kursseilla *hymy*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Avatar
#467 • • Kirsikka Guest
Jipii, pääsin opiskelemaan "maatalon emännäksi" eli Hyvinkään laureaan agrologiksi (tai kestävää kehitystä, jos jonosta pääsee). Vähän on sinne reissaamista Helsingistä, mutta eiköhän sen jaksa, kun on kuitenkin niin mieluisa aihe :)
peepe

Posts: 904

#469 • • peepe
En päässyt opiskelemaan yliopistoon, ja motivaatio muihin suuntiin on aika alhainen :( No, talven aikana taotaan taas tietoa päähän, ja jospa ensi keväänä sitten...
Mimir

Posts: 1,366

#470 • • Mimir Rouva Yninä

milla, 22.7.2005 13:53:
jäi sit stadia haaveeks tänäki vuonna. vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onneks pääsin kuitenki toiseen kouluun, snellman-korkeakouluun opiskelee puhetta ja draamaa kuitenkin. stadiaan olisin silti halunnu enemmän*uuh*

ens vuonna sit taas uudestaan jos jaksaa yrittää, ja ellei viihdy tos mihin nyt pääsin.



No nyt selvis kerrankin, mitä Snellman-korkeakoulussa voi opiskella. Niin monta vuotta oon asustellu tässä vieressä, eikä oo koskaan tullu sen tarkemmin selviteltyä, mitä kaikkea siellä oikeestaan voi opiskella. Niin oon käsittänyt, että jotain kuvataidejuttuja kans ? Tunnen-hyvin-lähialueeni.

Mä palaan nyt kans vuoden tauon jälkeen kouluun. Ammattikorkean ovet aukes ekalla yrityksellä, 3½ vuoden päästä olisi tarkoitus valmistua sairaanhoitajaksi *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Kukkis

Posts: 300

#471 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Hähää, pääsinpäs yliopistolle lukee saksaa (germaaninen filologia)! *aplodit*

--
Never say never..?

ella_

Posts: 1,329

#472 • • ella_

Illustrator, 23.7.2005 03:00:
Jei. Kauppakorkee kutsuu.*jiihaa*



tervetuloa, jos suuntana on siis tämä helsingin koulu :)

--
Elementary, my dear.

Illustrator

Posts: 3,171

#473 • • Edited Illustrator

ella_, 25.7.2005 14:34:
---
Illustrator, 23.7.2005 03:00:
Jei. Kauppakorkee kutsuu.*jiihaa*

---


tervetuloa, jos suuntana on siis tämä helsingin koulu :)

Eipä ole.*nyyh* Ois ollu kyllä mukava alottaa opinnot tossa kilsan päässä. Sen verran tuli kokeessa sekoiltua, että suuntana on nyt Lappeenranta. Tuskin jaksaa enää uudestaan Helsinkiin pyrkiä.

Edit: Taitaapi muuten olla Lappeenrannan teknillinen yliopisto.
_trap_

Posts: 75

#474 • • _trap_ remorseless eating machine
ois opiskelupaikka ammattikorkeassa, yliopistossa ja myös ammattikouluun tulin hyväksytyksi. vaan eipä silti paljoa lohduta kun mikään niistä ei vaan "nappaa/kiinnosta".. ton ammattikoulupaikan annoin sitten ekalla varasijalla olevalle tutulle, kun tiesin et se haluaa sinne oikeasti. eikä musta ehkä ois ollu rakennuksia restauroimaan. oon ihan liian suurpiirteinen.
eipä mua nämä koodaushommatkaan jaksa enää kiinnostaa. oon kade niille, jotka todella tietää mitä haluaa. tämä lapsi on ihan hukassa. taas on edessä yksi vuosi yliopistolla lukien sitä ja tätä... ottais vaikka tähtitieteen ja elokuvatutkimuksen kursseja. maantietokin vois olla mielenkiintoista. noh, ei kai mikään opiskelu ihan täysin hukkaan mene...

--
It is not my place, the 9 to 5 world.

Radarski

Posts: 182

#475 • • Radarski

Illustrator, 25.7.2005 15:08:

Eipä ole.*nyyh* Ois ollu kyllä mukava alottaa opinnot tossa kilsan päässä. Sen verran tuli kokeessa sekoiltua, että suuntana on nyt Lappeenranta. Tuskin jaksaa enää uudestaan Helsinkiin pyrkiä.

Edit: Taitaapi muuten olla Lappeenrannan teknillinen yliopisto.



Jeh, itelle kävi suunilleen samalla tavalla. Ei oikein yo-kirjotusten
jälkeen enää jaksanu panostaa pääsykokeisiin. Meninpä silti testaamaan.
No kävin armeijan välissä ja sen jälkeen en jaksanu enää hakea uusiks.
Lappeenrannassa siis ollaan *hymy*
Hyvin tässä on viihtynyt.
anskuli

Posts: 126

#476 • • anskuli herself

purrr-, 3.8.2005 11:02:
Helsingin yliopiston Valtiotieteellisen tiedekunnan Sosiaali- ja kulttuuriantropologia kutsuu _o/



I'm proud of you babe! *hali*
Ja kai vähän itsestänikin: Pääsin Taikkiin!!! \\o/ *tuulettel*

--
There is no point of living if you cant feel alive...

Keba

Posts: 194

#477 • • Keba
Tervetuloa vaan Lepuskin Laureaan. Täs vaihees alan jo teitä sitten potkia, että liittykäähän sitten jaostoon, jotta saataisiin Laureallekin vähän parempia bileitä.
Tanjiz

Posts: 370

#478 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Ou jee!! Mä pääsin just sinne minne ensimmäisenä vaihtoehtona halusinki!!! Tästä alkaaki sit köyhä opiskelijaelämä, mut hitto soikoon mä oon tyytyväinen, et vihdoin saa taas lukee tentteihin yms. Motivaatio on nyt niin korkeella, ja musta tuntuu, et pystyn mihin vain!!

*super*x1000

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Lost-Soul

Posts: 3,107

#479 • • Lost-Soul los pallos

Keba, 7.8.2005 21:19:
Tervetuloa vaan Lepuskin Laureaan. Täs vaihees alan jo teitä sitten potkia, että liittykäähän sitten jaostoon, jotta saataisiin Laureallekin vähän parempia bileitä.


Jaostoon?? Yhden lukuvuoden olin Laureassa, enkä koskaan kuullutkaan jaostosta...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Orfeus

Posts: 5,872

#480 • • Orfeus
Eipä napannu tänävuonna, nooh ei se ollu ku ekakerta vasta...